Novinky
PHEV auta proč ne.... po městě bez lokálních emisí, na dálky se spalovákem..... jasně že to není universální volba pro všechny - někdo nemůže nabíjet, někdo jezdí často dlouhé štreky kde je lepší diesel, někdo na to prostě nemá.... ale rozhodně tohle rozšíření nabídky je pozitivní..... jestli to časem PHEV auta ve městech dotáhnou třeba aspoň na blbých 20%, tak už se to na objemu sraček, co tam dýcháme, projeví.... :yes:
A kdo ty PHEV auta bude nabíjet? Ekologie bude opět jen na papíře.
tak asi to budou nabíjet ti lidi co si to koupí ne? samozřejmě se může stát že to nakoupí nějaká deb*lní firma která nebude pak schopna zajistit zaměstnancům řádné nabíjení, ale to není problém PHEV aut, ale té firmy.... a tohle se děje hlavně když jsou ty auta nějak dotované.... u nás na to žádné dotace nejsou, takže kdo chce nabíjet, ten si za PHEV připlatí a kdo nechce, koupí diesel....
PS: uz asi pred tyzdnom som u nas videl prvykrat ten novy soul ktory je uz v eu len ako ciste elektro... a musim povedat ze vyzera mco pekne.. ale melon... melon by som za neho fakt nedal aj kebyze som bol ekomaniak 8-s .. to je proste cista utopia takato "zachrana" ZP .... a este aj hodne predrazena
1,6 CRDI a 2,0 CRDI už jsou zhybridizované, tak počítám i s 2,2 CRDI.
Třeba u Mercedesu se dostali až na 41 g CO2 s 2,0 diesel-PHEV, stejný benzín je na 49 c CO2, takže hybridizovat diesely se opravdu vyplatí.
Zatímco v Evropě malé diesely z vozidel stáhli, v Koreji/Indii/Asii klidně jednou dál, mají novou generaci 1,2 a 1,5 CRDI. (Dříve 1,1 a 1,4 CRDi)
The new “U2” HMC BS6 engines are fitted with the Delphi Technologies Common Rail injection system. The following machines fitted with these 2 engines 😒br /> • 1.2L - 3 cylinders turbo - 75hp
• 1.5L - 4 cylinders turbo - 100hp & 115hp
will be sold under 2 different brands on the Asian Pacific markets😒br /> • KIA - Picanto & Rio
• HYUNDAI - I10, I20, restyling Getz & Accent