Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia chystá expanzi plug-in hybridů. Jaké všechny modely se dočkají tohoto ústrojí?

Kia chce do roku 2025 nabídnout pět plug-in hybridů. Už máme dobrou představu o tom, o jaké modely půjde.
Zpět na článek
1. 1. 2020 16:14
1. 1. 2020 18:23
1. 1. 2020 19:42
1. 1. 2020 21:50
1. 1. 2020 23:17
2. 1. 2020 00:35
2. 1. 2020 01:04
2. 1. 2020 01:09
2. 1. 2020 06:00
1. 1. 2020 19:08
1. 1. 2020 23:36
2. 1. 2020 22:47
Avatar - 3_diamanty
1. 1. 2020 16:14
sorento
na hybridizaciu noveho sorenta som ( z tych vsetkych kuskov pre rok 2020 ) asi najviac zvedavy... len bohvie ci tym padom uz dizel v sorente uplne neskonci ... co by bola za mna aj skoda ( lebo to 2,2 crdi 140kw je moc podarene a aj idealne pre taketo vacsie SUV ) .. ale na druhej strane chapem ... limity nepustia 8-s

PS: uz asi pred tyzdnom som u nas videl prvykrat ten novy soul ktory je uz v eu len ako ciste elektro... a musim povedat ze vyzera mco pekne.. ale melon... melon by som za neho fakt nedal aj kebyze som bol ekomaniak 8-s .. to je proste cista utopia takato "zachrana" ZP .... a este aj hodne predrazena
Rozbalit vlákno
11
1. 1. 2020 18:23
Re: sorento
K nomrálnímu autu malé e-auto na ježdění po městě by asi šlo, akorát by muselo stát tak 200 - 300 litrů. Ale není to nijak ekologické ani ekonomické - proč vyrobit a "živit" dvě auta, když mi stačí jedno. A kromě toho většina lidí ve městech bydlí na sídlištích nebo v historických centrech a tam dobíjení ani parkování nic moc.
1. 1. 2020 19:42
Re: sorento
Možno si si nevšimol, ale na hranici mesta nekončí svet. A ľudia žijú aj na vidieku. Ďalším prekvapením asi bude, že nektorý žijú v sociálnom uskupení zvanom rodina. Tam je bežné že v rodine je viac aut a väčšinu času jazdia len pár desiatok km, často do najbližšieho mesta. Pár krát za rok zoberú jedno auto na dlhšiu cestu. To druhé auto sa od domu nikdy moc nevzdiali. Ak bude EV B segmentu za trhovú cenu, tak to pre veľa ľudí bude zaujímavá alternatíva k spaľovákom. Pri pomalom nabíjaní doma batéria prežije plechy.
1. 1. 2020 21:50
Re: sorento
Život Slováků na předměstí Vídně mne skutečně nezajímá, v Praze máme celkem slušně fungující MHD, zvláště vlak + metro, to používáme a děti samozdřejmě taky. Ojetiny ze zásady nekupuji a investovat co 4 roky mega do nového auta (které ale nebude jezdit jen kolem komína) je tak akorát, nepotřebujeme do rodiny více aut, je to zbytečné, neekonomické a neekologické. Ze Středočeského kraje jezdí do Prahy za prací 1/4 mil. lidí vlakem - v pohodě.
1. 1. 2020 23:17
Re: sorento
Práve si sa kvalifikoval na úplného chudáka. A potom, že prečo sa na pražákov tak často nadáva... No ani sa nedivím, keď tým solídnym a slušným ľuďom kazia povesť takéto jelitá. Hanbi sa.
Avatar - Mikesus
2. 1. 2020 00:35
Re: sorento
Tohle není o pražácích, ale o Ormovi konkrétně. Stačí přečíst jakýkoli jeho příspěvek v diskuzi týkající se EV, PHEV nebo HEV. A hned člověk pochopí
2. 1. 2020 01:04
Re: sorento
Áno, máš pravdu. Chcel som tým skrátka povedať, že robí hanbu.
2. 1. 2020 01:09
Re: sorento
On z Prahy není. Před nějakou dobou se do ní přestěhoval.
2. 1. 2020 06:00
Re: sorento
Ty zo seba robíš stále väčšieho blbca. Existujú aj menšie mestá ako Praha. Neveril by si, ale aj 80 tisícové mesto vie byť slušne upchaté a to hlavne preto, že neponúka reálnu alternatívu k individuálnej doprave. Tu hybrid aj pri malom nájazde robí úsporu asi 300 EUR ročne. Ak nekupuješ socka edition, ale chceš automat, tak hybrid má reálnu ekonomickú návratnosť a po meste sa s e-cvt jazdí oveľa príjemnejšie ako s DSG.
Avatar - WinDiesel
1. 1. 2020 19:08
Re: sorento
Kia/Hyundai postupují velmi racionálně, hybridizují jak benzíny tak diesely.
1,6 CRDI a 2,0 CRDI už jsou zhybridizované, tak počítám i s 2,2 CRDI.
Třeba u Mercedesu se dostali až na 41 g CO2 s 2,0 diesel-PHEV, stejný benzín je na 49 c CO2, takže hybridizovat diesely se opravdu vyplatí.
Zatímco v Evropě malé diesely z vozidel stáhli, v Koreji/Indii/Asii klidně jednou dál, mají novou generaci 1,2 a 1,5 CRDI. (Dříve 1,1 a 1,4 CRDi)
The new “U2” HMC BS6 engines are fitted with the Delphi Technologies Common Rail injection system. The following machines fitted with these 2 engines :
• 1.2L - 3 cylinders turbo - 75hp
• 1.5L - 4 cylinders turbo - 100hp & 115hp
will be sold under 2 different brands on the Asian Pacific markets:
• KIA - Picanto & Rio
• HYUNDAI - I10, I20, restyling Getz & Accent
1. 1. 2020 23:36
Re: sorento
Tak áno snažia sa. nejakú dobu s tým vydržia, ale v globále je to len prestupná stanica. Jak sa viac rozšíri výroba bateriek a klesne ich cena, už sa hybridy vyrábať nevyplatí, alebo len do väčších a drahších áut, kde ešte cenový boj utiahnu. A nakoniec to na nejaký čas aj tak bude - do menších áut na denné jazdenie do práce a do obchodu elektrina, na dlhé trasy a veľké nájazdy hybrid. Aj keď sa Orm zaprisahá, že druhé auto nekúpi ani za boha...
2. 1. 2020 22:47
Re: sorento
Až na to, že v reálné době cena batek klesat nebude, protože se vzrůstající poptávkou poroste cena v nich použitých vzácných kovů. ;-)
2. 1. 2020 08:51
Správná cesta....
PHEV auta proč ne.... po městě bez lokálních emisí, na dálky se spalovákem..... jasně že to není universální volba pro všechny - někdo nemůže nabíjet, někdo jezdí často dlouhé štreky kde je lepší diesel, někdo na to prostě nemá.... ale rozhodně tohle rozšíření nabídky je pozitivní..... jestli to časem PHEV auta ve městech dotáhnou třeba aspoň na blbých 20%, tak už se to na objemu sraček, co tam dýcháme, projeví.... :yes:
Rozbalit vlákno
3
2. 1. 2020 11:51
Re: Správná cesta....
A kdo ty PHEV auta bude nabíjet? Ekologie bude opět jen na papíře.
2. 1. 2020 12:50
Re: Správná cesta....
tak asi to budou nabíjet ti lidi co si to koupí ne? samozřejmě se může stát že to nakoupí nějaká deb*lní firma která nebude pak schopna zajistit zaměstnancům řádné nabíjení, ale to není problém PHEV aut, ale té firmy.... a tohle se děje hlavně když jsou ty auta nějak dotované.... u nás na to žádné dotace nejsou, takže kdo chce nabíjet, ten si za PHEV připlatí a kdo nechce, koupí diesel....
Avatar - pradeda777
2. 1. 2020 15:26
Re: Správná cesta....
strujci-nemeckych-zakazu-dieselu-dostali-tezkou-ranu-vsechny-mohou-brzy-padnout/