daňový poplatník to zadotuje a VW na tom stejně prodělá. Pro lepší pocit zakážeme vjezd dieslu do čtyřech ulic, které se dají objet. Připomíná to sovětský svaz, kde rozdojili kozla.
No ještě je třeba říct hodně nahlas, že velká část těchto aut byla prodána v Norsku. A tam je trh, ehmm jak to říct, hodně pokřivený státními dotacemi, které jdou odkud? Které jdou z prodeje ropy a plynu. Bez těchto fondů by dopadla elektrifikace jako všude jinde. Okrajový segment trhu. :-!
… a přitom diesely s DPF nasávají částice všech vozidel včetně EV, které se obrušují z pneumatik. A vzhledem k váze EV, která je značná, bude tohoto obrusu hodně.
Diesely částice nasávají a ven už je přes DPF nepouštějí …
To se ale nepočítá protože jsou tady progresivistické eko-zákony (eko-desatero):
článek 1 - spalováky jsou jen špatné
článek 2 - EV jsou jen dobré
článek 3 - diesely jsou nejhorší
článek 4 - jakmile budeme hotovi s diesely, zlikvidujeme benzíny
článek 5 - hybridy jsou jen špatně zakamuflované spalováky
článek 6 - jakmile budeme hotovi s diesely a benzíny, zlikvidujeme hybridy
článek 7 - jakmile budeme hotovi se spalováky a s hybridy, zlikvidujeme všechna auta i EV
článek 8 - plebs se tady nemá co prohánět SVOBODNĚ v nějakých autech
článek 9 - plebs má chodit, nejlépe v křečcí kleci kde nám elitám budou vyrábět elektřinu
článek 10 - jen my, samozvaná elita víme co je pro plebs dobré
V německu se prodává více než v Norsku, vláda to dotacemi přetlačila a stálo ji to za 1H 2019 cca. 200 mil. EUR, tedy za celý rok 2020 to bude výrazně přes 400 mil. EUR. Zaplatili plátci daní.
Na elektromobily v ceně pod 40.000 eur (milion Kč) se má dotace zvýšit z dosavadních 4000 eur na 6000 eur (153.000 Kč). U vozů s cenou vyšší než 40.000 eur má být příspěvek 5000 eur (128.000 Kč). V Německu se prodalo odhadem 100 tis. aut, příští rok 2x ? Tak to bude dotací za min. 1,2 mld. EUR, tedy nějakých 30 mld. Kč - no to je dobrý !