Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

VW už prodal 250.000 aut do zásuvky. Nejžádanější byl elektrický Golf

17 komentářů

Avatar - lordlord
lordlord
v Německu stojí po slevě a s dotacema cca půl mega a sklady se moc nevyprazdňují
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Když stát donutí některé daňové poplatníky složit se na slevu těm "progresivnějším". :no:
Avatar - Zetti
Zetti
kdyz to danovy poplatnik dotuje
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
daňový poplatník to zadotuje a VW na tom stejně prodělá. Pro lepší pocit zakážeme vjezd dieslu do čtyřech ulic, které se dají objet. Připomíná to sovětský svaz, kde rozdojili kozla.
Speed
No ještě je třeba říct hodně nahlas, že velká část těchto aut byla prodána v Norsku. A tam je trh, ehmm jak to říct, hodně pokřivený státními dotacemi, které jdou odkud? Které jdou z prodeje ropy a plynu. Bez těchto fondů by dopadla elektrifikace jako všude jinde. Okrajový segment trhu. :-!
Avatar - pradeda777
pradeda777
...nejen daňový poplatník, ale i ten kdo jim není, když si koupí nějaké to VW..... :-!
DonVito
Kdyz pominu tve desatero 😲

Ty si vazne myslis, ze dieselova auta cisti vzduch po elektromobilech, vid...

No alespon obrusem pneumatik EV jsi pobavil.

https😐/www.autoevolution.com/…video-90339.html
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
… a přitom diesely s DPF nasávají částice všech vozidel včetně EV, které se obrušují z pneumatik. A vzhledem k váze EV, která je značná, bude tohoto obrusu hodně.
Diesely částice nasávají a ven už je přes DPF nepouštějí …
To se ale nepočítá protože jsou tady progresivistické eko-zákony (eko-desatero)😒br /> článek 1 - spalováky jsou jen špatné
článek 2 - EV jsou jen dobré
článek 3 - diesely jsou nejhorší
článek 4 - jakmile budeme hotovi s diesely, zlikvidujeme benzíny
článek 5 - hybridy jsou jen špatně zakamuflované spalováky
článek 6 - jakmile budeme hotovi s diesely a benzíny, zlikvidujeme hybridy
článek 7 - jakmile budeme hotovi se spalováky a s hybridy, zlikvidujeme všechna auta i EV
článek 8 - plebs se tady nemá co prohánět SVOBODNĚ v nějakých autech
článek 9 - plebs má chodit, nejlépe v křečcí kleci kde nám elitám budou vyrábět elektřinu
článek 10 - jen my, samozvaná elita víme co je pro plebs dobré
DonVito
Myslis jako ze si mela koupit Teslu.
Chapu.

https😐/youtu.be/yl8B7bviTZU
JosefBrofsky
Té paní co se nechala zblbnout propagandou je mi líto...
DonVito
https😐/www.greencarreports.com/…-in-2018-it-says

100 tisic e-golfu za zivotni cyklus, to je jako Tesla Model 3 za ctvrtleti. 😄 Zhruba.

To asi na vedouci pozici v elektromobilite stacit nebude.
Orm
V německu se prodává více než v Norsku, vláda to dotacemi přetlačila a stálo ji to za 1H 2019 cca. 200 mil. EUR, tedy za celý rok 2020 to bude výrazně přes 400 mil. EUR. Zaplatili plátci daní.
Arese
Není divu. 😄
Speed
V absolutnich číslech určitě. 80 mil versus 5 mil je uplně jiná liga. Per capita je ale vítěz jasný. A věřím že i v počtu najetých km bude Norsko top
Arese
Nikoliv, paní si samozřejmě měla koupit Golf s pořádným TSI nebo TDI. 😉
Orm
Na elektromobily v ceně pod 40.000 eur (milion Kč) se má dotace zvýšit z dosavadních 4000 eur na 6000 eur (153.000 Kč). U vozů s cenou vyšší než 40.000 eur má být příspěvek 5000 eur (128.000 Kč). V Německu se prodalo odhadem 100 tis. aut, příští rok 2x ? Tak to bude dotací za min. 1,2 mld. EUR, tedy nějakých 30 mld. Kč - no to je dobrý !
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
udělali masírku na ID tak proč by to lidi kupovali když ID sojí stejně jako e-golf po slevě?