Novinky
Dinar
2
Při řidičské úrovni akt. generace kupců supersportů, by to při těch šestistech koních znamenalo novou spojku tak co pět tisíc km. Ale možná by se tři kousky v Evropě prodaly...
Přejít do diskuze
Dinar
Jiná klientela, zcela jiné auto, žádný supersport, ale sporťák s o 200 koní nižším výkonem a poloviční cenou. A není to atmo.
white label
Aha. Tak tam už je rozdíl "jen" 160 koní a manuál by se měl teprve dostat do výroby. Pro Evropu ještě není ani v konfigurátoru.
Dinar
Ne, myslel jsem carreru S 992, jediný model akt. 911 s manuálem, který má šanci na to se nějak výrazněji prodávat, právě proto, že má o 200 koní míň a stojí míň než půlku toho, co kterýkoliv supersport. Ano, možná myslel i na připravovanou 911 992 GT3, ta ho také nejspíš nakonec dostane, každopádně, zatím se nic z toho neprodává, takže nikdo porschi trhat ruce nemůže.
white label
O 200 koní méně a není to atmo? Jestli si myslel GT4, tak ta atmo (s manuálem) je.
Zřejmě měl na mysli poslední 911 GT3 (příp. Speedster), která byla (na rozdíl od GT3 RS) po face i s manuálem (v rámci touring paketu), takže "jen" o 110 PS (a 4 hrnky) méně.
S klientelou souhlas, Lambo není Porsche a naopak.
Zřejmě měl na mysli poslední 911 GT3 (příp. Speedster), která byla (na rozdíl od GT3 RS) po face i s manuálem (v rámci touring paketu), takže "jen" o 110 PS (a 4 hrnky) méně.
S klientelou souhlas, Lambo není Porsche a naopak.
conteu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
hm, nwm jestli bych to uřídil RWD...
..ale když už auto pro puristy, tak to měli rovnou udělat v manuálu.
..ale když už auto pro puristy, tak to měli rovnou udělat v manuálu.