Dobře jsi to napsal :yes:
článek vyznívá tak, že MB by se rád dohodl s Volvem. A ono to spíš bude tak, že je tlačen dát Volvu know-how výměnou za...co? :no:
Ano tohle bude elegantní cesta, jak Číňané z Mercedesu vytáhnou know-how. Takže MB udělá motor, odtud pude do Volva, které se "na tom podílí" a pak jen pro Asii přelepí Volvo na Geely nebo podobnou "čínu". A Němci budou dále řešit gram CO2....
Všechno bude čínské pokud se znovu nevybudují celní bariéry.
Cla nikdy nebyla populární ale byla to ochranná opatření která fungovala.
Evropští liberálové a progresivisti všechno ruší a najednou se procitají v momentě kdy Čína vlastní všechno a politiky si taky koupila.
Je jich aktuálně 1.4 miliardy ... na netu je volně ke stažení docela zajímavá knížka - Graham Allison: Osudová past. Pan profesor z Harvardu tam lamentuje nad tím, že jim zavřeli nějaký most u univerzity a plánují opravu na 4 roky a v Číně, že vyměňovali nějako podobný (o trochu větší) most a trvalo jim to 36 hodin ...
Nebyl bych tak optimistický, co se takových zpráv týče. S velkou slávou postavili x skleněných mostů, aby je je po pár letech zase beze slávy zavřeli, protože prý nějak nejsou bezpečné. Ono to vypadá impozantně, když se něco udělá za pár hodin, ale chtěl bych to pak vidět po pár letech.
Mladá generace má plán - vydělat si na pohovce mačkáním tlačítek na svém "chytrém" telefonu nebo tabletu. Nebo donutit jiné bezmozky mačkat tlačítka aby jim naskakovaly chcechtáky v jejich virtuální bance.
Nikto nebrani mladej generacii inovovat a vytvarat hodnoty. Iba keby legislativa EU. Ale tu sme si zvolili sami :-) Preco nema mercedes najucinnejsi elektricky motor s grafenovymi baterkami? Preco nema EU fuzne elektrarne? Mohla ist tymto prikladom pre cely svet.
No, dnešní lidé středního či vyššího středního věku už se těch budoucích hrůz nedožijí nebo budou dožívat v nějaké LDN, ale co chudáci naše děti a vnuci?! Islamisti, nebo čínští komunisté - to je tedy perspektiva kdysi tak fantastického Západu... No, hlavně že Grétisti a multikulturalisti budou spokojeni...:-(:-O
Gréta je nemocný spratek který nebude nikdy spokojený. Kdyby si nenašla "problematiku" globálního oteplování, našla by si nějaké jité téma a prudila by.
uz davno to nie je ono.. ani volva ani medvede... za mna je to skoda ale na druhej strane je mi jasne ze v tomto masovom biznis svete sa uz ani inak prezit neda a musis vsetko s kazdym zdielat ( takze je defakto dnes uz uplne jedno ci mas dustera alebo kaskaja .. stajne mas vsetko uz an jedno brdo ) ... smutna doba... hodne smutna.... naj doba pre auta boli 90 roky... to aj premiovky mali este svoju vahu ( aj motorovu a vybavovu ) ale dnes uz mas aj v yarise to co ma bawo X5.. tak k comu vrazat 3 melony do bawa ktore navyse o 5 rokov uz v tejto smutnej dobe bude stat polovicu... ako pisem dookola... ten biznis nam to raz cele vsetko pokaka... ale asi dobre nam tak... clovek potrebuje uz poriadnu facku ... lebo na rozdiel od zvierata nevie kedy dost... a nie.. teraz nemyslim na jedlo ;-)
za mna snad len Gecko je este skutone medved ako si predstavujem.... a volvo? uz aspon 5 rokov mi tato znacka nic nevravi a je mi coraz viac proti srsti uz ( s tymi kabinami a la kuchynska linka ) .. a pritom kedysi som ju fakt zboznoval ( 90 roky .. spolu so saabom.. boze to boli casy )
????? čo má také Yaris ako X5? Vzduchový podvozok? Aktívne stabilizátory?Natáčaciu zadnú nápravu?HUD? Vetrané,masážne sedačky? Prečo si nekúpil nejakú Daciu Lodgy miesto Pola, však tam rozdiel nie je už vôbec žiadny.
presne tak... vsetko je uz na jedno brdo.. zdielanie a pod... materialy... svet aut sa zrovnava.... a paradoxne na to doplatia najviac ti ktori si myslia ze su vecne neporazitelni... teda D3 premiovky ;-) .. medved uz teraz obracia kazdy cent ( a nebyt ciny je vieme kde ) ... ved mozno by len trebalo zavolat do mitsu a par jenov by im hadam pozicali ;-):yes:
k comu je pre dvoch ludi ( aj to 80 percent jazdim sam ) lodgy bez ohladu na cenu? nech si to kupi ten co to vyuzije .. mne lodgy netreba ... a bohuzial ani to krasne ASX by som stale nevedel vyuzit.... a to myslim vazne.... ziadna ironia .... ale ved mozno raz... az cas ukaze ... ;-)
S 90-tými rokmi je to celkom pravda. Len sa pozrime, aké drahé boli vtedy autá. Známy kúpil v 1992 Mazdu 626 a s leasingom ho stála cca 1 000 000 KČS. Za takú cenu boli cca 3 až 4 domy. Obyčajný človek na podobné auto nemohol nikdy našetriť.
Felicia stála od 250 000 KČS a aj tá bola drahá. Moje "Traumauto" tej doby Honda Civic VTEC stála tiež nekresťanské peniaze, takže ako študent som mohol len snívať. Dokonca aj jazdené autá boli neskutočne drahé.
Dnes sa vozí na aute kadekto. Bývam vedľa univerzity a parkovisko je stále zaplnené. Parkovisko je pritom dosť veľké, pred časom ho postavili. Dnes je auto už len vec denného použitia. Aj preto už nikto nemá záujem o zaujímavé autá. Dôležitá je cena a možno tak dizajn. Pre niekoho aj spoľahlivosť.
K Mecedesu G... Práve nedávno som videl video, kde nejaká pán zničil svoje "Gečko", pretože už nemal trpezlivosť s večnými problémami. Auto bolo viac v servise ako "doma". Možno si po "Gečku" kúpil Toyotu Landcruiser a je spokojný ;)