SUV už na českém trhu drží více než 33% podíl. Jako celek tak překonávají i populární kompakty. Nejžádanějším autem v ČR každopádně zůstává Škoda Octavia.
MPV mě docela děsí. SUV se stala mánií. Přitom MPV mi dává v součtu lepší smysl.
Ale teď vedu BYkecy já.
Realita je jiný kafe. :-O
A sporťácí už ani statistiku nemaj.
Realita je pěkně hnusný kafe, :'-(
Co to plácáš klaune?
Poslední dobou meleš jalově pyskem víc, než je na strupa tvého kalibru vhodné.
Všichni si už stili všimnout, že o autech nevíš nic a ani nemáš co napsat k věci, pod kterou se diskutuje. Fakt, názor, vtip. Trapně se snažíš o křečovité fórky či bezzubé urážky.
Mohl by se prosím (kvůli sobě i nám ostatním) přesunout na nějaký web, kde se neřeší tak obsáhlé věci jako je automobilismus, motorsport a historie těchto věcí? Zkrátka se začni věnovat něčemu, co odpovídá tvénu intelektuálnímu rozletu. Zkoušels třeba omalovánky nebo pexeso? :-!:-!:-!
FOSTEK RULEZ!!!
Opravdu bych nechěl být v kůži šéfa českého zastoupení Fordu. Kromě Kugy, která výrazně posílila kvůli finálnímu výprodeji, je jejich prodejní bilance za loňský rok opravdu tragická. A když na něj nějaký vyšší evropský šéf uhodí, jak je to možné, tak mu asi těžko může po pravdě odpovědět, že je to výsledek sebevražedné superglobální strategie One Ford.... ;-\ Kde jsou ty doby, kdy český trh Ford doslova zaplavoval Fusiny, Fiestami, Focusy a taky Mondei a jednalo se o jednu z vůbec nejprodávanějších značek u nás..... Jenže to ještě tato automobilka vyvíjela své modely přesně na míru Evropanům...:-(:no::no::no:
Koukám na Evropská čísla, a je to lepší, než 2018. Že by se "globální strategie" negativně projevila zrovna u nás? Spíš standardně sebevědomé ceny nových modelů.
Jenže objektivně myslící čtenáři auto.cz již dávno vědí a nyní se tvrdá realita opět ukázala ve statistikách českých prodejů za loňský rok. Stačí si prostudovat prodejní žebříčky přiložené k tomu článku. Nelíbí se ti, viď, proto meleš, že jsou to "smyšlené s.r.a.č.k,y". Fakt ubohý fanatismus, nic víc. Jenže to hochu nejsou žádné mé domněnky, nýbrž tvrdá data. A ani tvé vzteklé ubohé nadávky, ani kopání tvýma nožičkama to (bohužel pro Ford v ČR) nezmění. Budeš se tady takto ještě dlouho ztrapňovat? :-)
P.S. Pokud to ještě nevíš (psal jsem to tady už několikrát), tak jsem býval dlouhá léta velkým příznivcem a fandou evropské produkce Fordu a dokonce jsme toto auto měli i v rodině. Ale od té doby, co ford začal globalizovat větší část své nabídky, to s ním jde v Evropě rychle z kopce (přesně jak jsem předpokládal). Stačí si uvědomit, že téměř veškeré fordí modely vyvinuté pro rozvojové trhy a dotažené do Evropy (nebo postavené na cizí platformě) zákonitě zklamaly: poslední generace Ka (platforma Fiat 500), Ka+ (původně pro Indii apod.), Ecosport se zoufalým jménem a ještě horšími proporcemi (ten se zatím v Evropě ještě prodává), současné Mondeo (původně pro USA) se zlomkovými prodeji vůči Passatu a Superbu a pro Evropu vyvinutý, ale marketingově nesmyslný B-Max, který byl doslova propadák. Ani brutální zdražení poslední Fiesty rozhodně nebyl šťastný krok, stejně jako přechod na tříválcovou patnáctistovku v novém Focusu a Fiestě ST. A já nevidím jediný důvod, proč bych nad takovou lavinou chyb měl na zdejší diskusi hýkat nadšením nebo o nich mlčet, abych se nedotknul tvého fordího fanatismu. Pokud bys měl nějakého známého českého prodejce této značky, který pro ni pracuje již delší dobu, tak ti jen potvrdí, že se slzou v oku vzpomínají na doby, kdy Ford hrál téměř rovnocennou partii s VW (a později Hyundaiem). Tak mu držme všechny palce, aby se do takové formy opět co nejdříve vrátil! ;-)
Cadillac - 6
Dodge - 79
Chevrolet - 19
Chrysler - 8
Ford GT - 1
Ford Mustang - 150
GMC - 2
Jeep - 1072
Lincoln - 1
RAM - 67
Tesla - 120
Celkem: 1525 ks + něco bude pod Fordem, takže skoro 1600 amerik
masáž o tom, jak jsou SUV nejprodávanější... To se to sčítá, když se berou všechny velikostní kategorie dohromady.
Takže ne, nejsou. Nejprodávanější jsou pořád klasická auta, protože tvoří více než 75 % prodejů.