Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Nejprodávanější auta na českém trhu 2019: Velký přehled jednotlivých segmentů

25 komentářů

Anonym
jsou ve strašlivém rozporu s náladami, výroky a chuťemi BYkupců.
Realita je jiný kafe.
Anonym
MPV mě docela děsí. SUV se stala mánií. Přitom MPV mi dává v součtu lepší smysl.
Ale teď vedu BYkecy já.
Realita je jiný kafe. 😲
A sporťácí už ani statistiku nemaj.
Realita je pěkně hnusný kafe, 😢
Avatar - Ronault.
Ronault.
Bohužel jak píšeš... 😐 😒
Avatar - xxc
xxc
ja mam doma 2 mpv a sportovat sa da so vsetkym, tam je kategoria zbytocna 😄

A staci mpv trosku zvysit, zacat nim sportovat a mame prave SUV 😄
Alfonz666
Nejprodávanější neznamená nejlepší...
Avatar - _Karel_
_Karel_
Samozřejmě, že znamená - nejlepší v prodejích.
Anonym
To mě nenapadlo...ale asi se to tak dá brát. 😄
ProchyTom
Kdo si koupil rapida nebo peugeota 2008 by zaslouzil pár facek. Dobrej ten kdo poridil Panameru 😁
Anonym
Co to plácáš klaune?
Poslední dobou meleš jalově pyskem víc, než je na strupa tvého kalibru vhodné.
Všichni si už stili všimnout, že o autech nevíš nic a ani nemáš co napsat k věci, pod kterou se diskutuje. Fakt, názor, vtip. Trapně se snažíš o křečovité fórky či bezzubé urážky.
Mohl by se prosím (kvůli sobě i nám ostatním) přesunout na nějaký web, kde se neřeší tak obsáhlé věci jako je automobilismus, motorsport a historie těchto věcí? Zkrátka se začni věnovat něčemu, co odpovídá tvénu intelektuálnímu rozletu. Zkoušels třeba omalovánky nebo pexeso?
:-! :-! :-!
FOSTEK RULEZ!!!
ProchyToman
Bych dodal ze az tu prijde Fostek a jemu podobny honibrci tak je pozdravujte 😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ty nic nedodávej trubko a nauč se, k čemu je červené políčko REAGOVAT. Dokonce i Cicero to umí, honibrku.
Arese
Opravdu bych nechěl být v kůži šéfa českého zastoupení Fordu. Kromě Kugy, která výrazně posílila kvůli finálnímu výprodeji, je jejich prodejní bilance za loňský rok opravdu tragická. A když na něj nějaký vyšší evropský šéf uhodí, jak je to možné, tak mu asi těžko může po pravdě odpovědět, že je to výsledek sebevražedné superglobální strategie One Ford.... ;-\ Kde jsou ty doby, kdy český trh Ford doslova zaplavoval Fusiny, Fiestami, Focusy a taky Mondei a jednalo se o jednu z vůbec nejprodávanějších značek u nás..... Jenže to ještě tato automobilka vyvíjela své modely přesně na míru Evropanům...😒 :no: :no: :no:
Avatar - _Karel_
_Karel_
U Focusu to bude generační obměnou.
Avatar - Emel
Emel
Noo... za 2019 už by to mělo být v cajku... a když si proklikáš měsíční prodeje, tak to taky na nějaké vzepětí po obměně úplně nevypadá.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Koukám na Evropská čísla, a je to lepší, než 2018. Že by se "globální strategie" negativně projevila zrovna u nás? Spíš standardně sebevědomé ceny nových modelů.
Avatar - miromen
miromen
Co to jsou sebevědome ceny ? Tohle asi nikdy nepochopim.
Avatar - miromen
miromen
Klapka a jedem... hlupak Arese po ste o fordu..
Arese
Jen ubožák jako ty se sníží k trapným nadávkám! 😄 Nebo snad chceš tvrdit, že u nás Ford sílí? 😁
Avatar - miromen
miromen
Ubohost a smyšlene sr.ačky lezou pravě z tebe.
Když nevim tak raději držim hubu a krok.
Arese
Jenže objektivně myslící čtenáři auto.cz již dávno vědí a nyní se tvrdá realita opět ukázala ve statistikách českých prodejů za loňský rok. Stačí si prostudovat prodejní žebříčky přiložené k tomu článku. Nelíbí se ti, viď, proto meleš, že jsou to "smyšlené s.r.a.č.k,y". Fakt ubohý fanatismus, nic víc. Jenže to hochu nejsou žádné mé domněnky, nýbrž tvrdá data. A ani tvé vzteklé ubohé nadávky, ani kopání tvýma nožičkama to (bohužel pro Ford v ČR) nezmění. Budeš se tady takto ještě dlouho ztrapňovat? 😄
P.S. Pokud to ještě nevíš (psal jsem to tady už několikrát), tak jsem býval dlouhá léta velkým příznivcem a fandou evropské produkce Fordu a dokonce jsme toto auto měli i v rodině. Ale od té doby, co ford začal globalizovat větší část své nabídky, to s ním jde v Evropě rychle z kopce (přesně jak jsem předpokládal). Stačí si uvědomit, že téměř veškeré fordí modely vyvinuté pro rozvojové trhy a dotažené do Evropy (nebo postavené na cizí platformě) zákonitě zklamaly: poslední generace Ka (platforma Fiat 500), Ka+ (původně pro Indii apod.), Ecosport se zoufalým jménem a ještě horšími proporcemi (ten se zatím v Evropě ještě prodává), současné Mondeo (původně pro USA) se zlomkovými prodeji vůči Passatu a Superbu a pro Evropu vyvinutý, ale marketingově nesmyslný B-Max, který byl doslova propadák. Ani brutální zdražení poslední Fiesty rozhodně nebyl šťastný krok, stejně jako přechod na tříválcovou patnáctistovku v novém Focusu a Fiestě ST. A já nevidím jediný důvod, proč bych nad takovou lavinou chyb měl na zdejší diskusi hýkat nadšením nebo o nich mlčet, abych se nedotknul tvého fordího fanatismu. Pokud bys měl nějakého známého českého prodejce této značky, který pro ni pracuje již delší dobu, tak ti jen potvrdí, že se slzou v oku vzpomínají na doby, kdy Ford hrál téměř rovnocennou partii s VW (a později Hyundaiem). Tak mu držme všechny palce, aby se do takové formy opět co nejdříve vrátil! 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Cadillac - 6
Dodge - 79
Chevrolet - 19
Chrysler - 8
Ford GT - 1
Ford Mustang - 150
GMC - 2
Jeep - 1072
Lincoln - 1
RAM - 67
Tesla - 120
Celkem: 1525 ks + něco bude pod Fordem, takže skoro 1600 amerik
Avatar - Anonym
Anonym
Lada - 136 ks
UAZ - 86 ks
GAZ - 27 ks
Ural moto - 4 ks
Kamaz - 2 ks
Kirovec - 1 ks
Celkem: 256 ks
Avatar - Jenik3
Jenik3
Kam se ztratil Nisan se svymi SUV jako jsou kaskaj a xtrail?
adamzprahy
Asi měli plno práce s obviňováním Ghosna 😁

Viděl bych to tak, že QQ a XTrail zestárli a konkurence chrlí jeden model za druhým, které zároveň tvoří dokonce nové SUV kategorie...
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
masáž o tom, jak jsou SUV nejprodávanější... To se to sčítá, když se berou všechny velikostní kategorie dohromady.
Takže ne, nejsou. Nejprodávanější jsou pořád klasická auta, protože tvoří více než 75 % prodejů.