Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
adamzprahy
Důstojný motor - myslím ten dvoulitr - pro Insignii, ale stále to nemá na nabídku před Euro6d. Viz Německá konkurence, která ma 2.0 TSI v podobném naladění, ale pak vyšším s 200kw + ostřejší naladění pro Golf R a spol... I když já už ani nečekal, že se silnější motor v Opelu objeví, tak aspoň že tak. Bude i v Peugeotech?
btw "zajímavá" zmínka o CVT :-O
btw "zajímavá" zmínka o CVT :-O
Nojo ale doted byla 2.0 benzin Insignia tak o 2-3 litry na sto uzranejsi v porovnani s VW. Tak snad to ted bude lepsi.
To nepopírám, ale přijde mi smutné, že mají GSi se spoustou úprav oproti bežným verzím a nejsou schopní k tomu nabídnout adekvátní motorizaci. Ale bohužel, dneska v tom nejsou sami, takže díky bohu za dvoulitr a vůbec nějakou vrcholnou verzi.
To jistě, ale je ostudné :-( , že si ten dvoulitr vůbec nelze koupit s manuální převodovkou. :no: (ano, současná konkurence je na tom podobně, ale to není argument).
tady bych manuál nepotřeboval. Insi není pro radost z jízdy. Divím se že vůbec GSi vzniklo. Je to zbytečná verze. Na radost ze svezení nemá koně a na důstojné ježdění stačí ten základní 2,0T. Spíš měli udělat 4x4 2,0T v normální a "jako terénní" a hotovo.
Nebude. Toto je motor pre jednu generáciu. Ale hlavne tam nevidím naftu so 4 valcami, čo bude v tejto triede asi problém.
Ona bude od PSA, jen ji musí eko-naladit.
Já hlavně nechápu, že v těch tabulkách chybí řádek s počtem válců u každého tohoto motoru! :-(:-(:-( :no: :no: :no:
pradeda777
....jak ekofašisté a úředníci EU "znásilnili" spalováky. Dvoulitrové GSi turbo "uškrcené" v roce 2020 na ussrraannýých 169 kW, když už v roce 2012 sahaly Opel dvoulitry na 206 kW....FUJ! :-[]
Nebrblej furt.....pro širokou veřejnost je výkon 169 kW prostě OHROMNÝ. :D
http://www.novinky.cz/…tlomety-40309549?…
http://www.novinky.cz/…tlomety-40309549?…
Jsem si myslel že 169 kW je slušný výkon pro diesely. A ty se v biturbu dostávají až na 186 kW.
Pro benzíny bych to viděl tak někde kolem 220 kW.
Zastánci benzínů si v zápalu boje proti dieselům nevšimli že to nebyl boj jen proti dieselům ale proti benzínům taky. A ty na to teď kvůli CO2 doplatí nejvíc.
Pro benzíny bych to viděl tak někde kolem 220 kW.
Zastánci benzínů si v zápalu boje proti dieselům nevšimli že to nebyl boj jen proti dieselům ale proti benzínům taky. A ty na to teď kvůli CO2 doplatí nejvíc.
Bradley
Za kazdy motor ktery reaguje krasne na plyn, nema prodlevu, žere akorat a ma min srajdicek jak nafta a nebo nesmyslnej dojezd viz auta na elektrinu. Je fuk ze tady placou nekteri ze konkurence ma tolik a tolik koni. Vy snad nejezdite autama? Prece kazdej dobrej ridic vi, ze dulezitejsi nez rozdil ve vykonu je to jak se motor chova. K cemu ti je ucukanejch 200kw s blbou prevodovkou, spatnym zvukem nebo se spotrebou 10 a nebo v6 kterej žere, nechce se rychle vytočit a je v aute tezkej.
Je vidět, že si nikdy nejel v ničem pořádném. Řadu V6 není potřeba nikam točit, má to výkon v nízkých otáčkách, má to velkou výkonovou rezervu a točí se to nahoru velmi ochotně. Než oturbenej 4válec je V6 rozhodně lepší, spotřeba mimo město je často stejná, výkon a spolehlivost lepší.
Po předchozí Insignii a Astře OPC je tohle jednoduše vyklizení pozic a zklamání. Dali si práci s úpravami GSi, ale v půlce životního cyklu přichází vrchol s výkonem 230 koní. I kdyby byl sebelíp naladěný (to ani nevíme), tak v táhlém stoupání ti tam těch 50+ koní bude sakra chybět... Pro majitele předchozích OPC (jako jsem třeba já) tím pádem nemá Opel co nabídnout a předává zákazníky konkurenci. Bohužel je to ale trend napříč celým mainstreamem.
Tak aspoň že Opel poslední Insignii pořádně "zprostornil" a odlehčil, ta předchozí byla nejen uvnitř malá, ale hlavně těžká jak tank... :-(
opel je ted po francouzema no a ty umí nabídnout i živější motory, vyšší výkony přijdou ale bude to i s elektromotorem
_Karel_
7 řádků v tabulce se věnuje normě, spotřebě, emisím. Na dynamické parametry nezbylo místo.
Moc pěkný auto, v té červené.
Moc pěkný auto, v té červené.
Do tabulek už se teď píší jen "podstatné" údaje, můžeme být rádi, že tam ještě píší výkon a krouťák..., všeho do času. 8-s
No počítám, že ekofašisté za chvíli dynamické parametry silných aut zakážou zveřejňovat coby "politicky nekorektní". :-( :no: :no: :no:
P.S. Volvo už jim preventivně leze do zadku tím, že brzy u všech svých modelů zavede "dobrovolný" omezovač na rychlost 180 km/h!!! :-(:-(:-( :no: :no: :no:
P.S. Volvo už jim preventivně leze do zadku tím, že brzy u všech svých modelů zavede "dobrovolný" omezovač na rychlost 180 km/h!!! :-(:-(:-( :no: :no: :no:
white label
To musíte napsat to "GSI" blbě zrovna v nadpisu???
Nebo tím chcete naznačit, že "GSI", už není tím GSi, kterým kdysi bývalo...
Nebo tím chcete naznačit, že "GSI", už není tím GSi, kterým kdysi bývalo...
Bradley
Takze znovu. V6 jsem mel v mustangu 2005 a 2016. Presednes do auta s motorem r4, kterej ma 200kw, a jsi v jinym svete. Neco jinyho je motor od bmw s r6, ale tam jsi zas v evrope. Usa nebrat, leda tak v8 s 500 a vic konmi. Jinak je to kafemlejnek. A beztak je to lokomotiva k hovnu.
jasně určitě, máš problém v tom, že já měl 4 US šestiválce a k tomu dva evropské V8 a dva americké.
To že by to nejelo se fakt nedá říct, V6 sem měl 203-330 Hp a V8 z USA 350-390 HP. Kdo řeší spotřebu hodí si to na LPG
To že by to nejelo se fakt nedá říct, V6 sem měl 203-330 Hp a V8 z USA 350-390 HP. Kdo řeší spotřebu hodí si to na LPG
Bradley
V pohode, muzes byt fanda v6, ale to je tak vsechno. Moderni lehkej 4val jede jak z praku a navic to auto je obratnejsi. Nevim proc kazdej tu breci ze chce v6. Kupte si v8, to aspon jede, ale kazdej kdo bere jen podle poctu valcu prave asi moc tech aut nejel. A proc sem tahat spolehlivost, kdyz se bavime o tom ze tady nekdo pláče, že driv auta meli tolik a tolik koni. Spolehlivost je relativni, picus odpali i v8ku. Jinak dneska se snad mame spatne? Ja bych do v6 uz nikdy nesel, rovnou v8 a nebo naslapanej r4. Ale tak nazor jsem rekl, myslim ze kdyz uz mas za sebou 30 aut jako majitel, tak se z toho da nazor udelat.
4,0 V6 v mustangu co si měl byla zdechlá lemra s 210 HP, to auto na tom dynamicky bylo jako 2001 Sebring 2,7 V6, akorát že jako ojetina šel sebring koupit za 70 litrů a mustang za 350 litrů :-)
Není v6 jako V6. 3,7 s 300 Hp je už někde jinde. Navíc dnešní 8st a 10st převodovky sou taky někde jinde jak staré 4 a 6kvalty
Já sem jezdil amerikama a 4 evropama + půjčený auta a musím ti říct, že ty ameriky sou spolehlivější. Asi tak.
Není v6 jako V6. 3,7 s 300 Hp je už někde jinde. Navíc dnešní 8st a 10st převodovky sou taky někde jinde jak staré 4 a 6kvalty
Já sem jezdil amerikama a 4 evropama + půjčený auta a musím ti říct, že ty ameriky sou spolehlivější. Asi tak.
Je spíš vidět, že ti chybí zkušenosti. Odstřeluješ tu a paušalizuješ jak Barik nebo Argejev. Kolik jsi najezdil šestiválců? Kolik jsi vyzkoušel řadový, vidlicových? S jakými V8 srovnáváš?
A R4? Tam je valná většina naopak bezcharakterní a plochá.
A R4? Tam je valná většina naopak bezcharakterní a plochá.
30 aut jako majitel? :-[] :-[] Takže je ti padesát a každý rok od r. 90 měníš auto? Nebo máš vždy dvě najednou a měníš je co dva roky? Proč jen ale z toho co, a hlavně jak, píšeš, tak strašlivě trčí, žes měl možná tak jednoho olítaného mustanga a jsi smrkáč s mlíkem na bradě?! Ale je možné, že ten dojem uhrovitého pubescenta, který děláš obsahem a způsobem svého vyjadřování, není nízkým věkem, ale spíš mentálním "zamrznutím".
Bradley
Ano, dyt to pisu, jak stara v6 tak nova V6. Obe proste na ten motor a podvozek tezky auta, i ten 4val v mustangu dal vetsi šmrnc. A je fuk ze honibrci nad usa autama, kteryho nikdy nemeli, jen se v tom v lepsim pripade svezli budou rikat ze amerika nemuze mit malej motor. No i kdyby meli pravdu ze nemuze, tak proto protoze je to tlustoch na burgrech. Ano, jednoduchy jak kafemlejnek to je, to ju. No ale zase jsme u toho ze tohle se tady neresi. Vsichni i kdysi ja jako hrdy majitel opevoval ameriky, ale chce to si udrzet odstup. Žijeme v čr. Takze malo mista, parkovaci mista pro smarty kam nedas ani normalni auto a jed parkrat okolo vody serpentiny. Je to jako tahat nacucanou madraci na půdu po točitym schodišti. Pokud si nejel ve sportovnim hot hatch, tak to asi neřešíš.
Jestli ti voní R4 v Mustangu a řešíš pod Insignií HH, tak je mi tě trochu líto ;-)
Vieš, čo je zaujímavé? Že v drvivej väčšine svojich príspevkov neriešiš autá - riešiš ľudí.
Sakra, a teraz sa ti začínam podobať...
Sakra, a teraz sa ti začínam podobať...
No jenže když Bradley píše, že na co V6 nebo V8 v Mustangu, když R4 stačí, na co chtít v Insignii víc než 230 koní, když to většinou stačí atd., tak je Pajovo rýpnutí na místě. Jezdil jsem poslední 2 roky 280 koní od Opelu a když jsem za to vzal mimo město při předjíždění apod. tak bych ocenil každého koně navíc. Ne že by to nejelo, ale prostě jsou situace kdy výkon je výkon a čím víc, tím líp, tečka. Takže těžko nesu když mi na to někdo řekne, že 230 koní je vlastně v pohodě :D
Parkovací místa neřeším, do centra s tím nejezdím a jinak sem všude zaparkoval. Serpentýny v pohodě, byl sem s tím i na horách, vyjel sem všude.
Váha - Stratus V6 měl 1500 kg, Sebring 1530 kg, CTS AWD měl 1800, Camaro 3,8 V6 mělo taky 1500 kg a to nové co mam má taky 1,8 tuny. Měl sem třeba Jaguar XF a nevšiml sem si, že by byl lehčí....
Lehčí bylo XJ že bylo hliníkový....
A auta typu Charger nebo 300C, kde když otevřeš dveře dokořán, máš pomalu problém bez natažení ruky je zavřit a kam se pohodlně usadí i člověk co má snad 250 kg nemůžeš čekat, že to bude mít 1,5 tuny. Navíc nabušený výbavou s 20" koly atd
Váha - Stratus V6 měl 1500 kg, Sebring 1530 kg, CTS AWD měl 1800, Camaro 3,8 V6 mělo taky 1500 kg a to nové co mam má taky 1,8 tuny. Měl sem třeba Jaguar XF a nevšiml sem si, že by byl lehčí....
Lehčí bylo XJ že bylo hliníkový....
A auta typu Charger nebo 300C, kde když otevřeš dveře dokořán, máš pomalu problém bez natažení ruky je zavřit a kam se pohodlně usadí i člověk co má snad 250 kg nemůžeš čekat, že to bude mít 1,5 tuny. Navíc nabušený výbavou s 20" koly atd
jinak pro milovníky turba, i američani už dělaj oturbené V6 s výkony až přes 400 koní. Takže pokud máš rád turbo, tak třeba 3,0 V6 TT od GM …. nebo fordácké ecoboosty.
WinDiesel
… ale jaksi nebyly v tabulce označeny. Které motory tedy pisatel zmiňoval? Mluví o nich v množném čísle ...
1.4T a 1.5D. V strednej triede mi 3-valcovy motor pripada tak trochu nedostojne, takze prva slusna motorizacia je az 2.0T. Som zvedavy, aku nasadi Opel cenu...
Súhlas, R3 v strednej triede (naviac tak prerastenej) je neakceptovateľný. Lenže ten druhý motor v poradí je práveže úplný ideál, 200 koní je dostatočných pre všetky typy jázd, aké takéto auto robí, teda aj plne naložený, aj v dlhých tiahlych. Naopak pri danej veľkosti a hmotnosti z toho nikdy nebude hot.lift, takže je pomerne jedno, či má GSi 230 alebo 260 koní. V takomto aute je podľa mňa podstatný ten dobrý stred a to tu je. Ako ideál som pre Insigniu videl 1,6T s 200 koňmi, čo mala donedávna. Nový motor vyzerá ale ešte lepšie, má rovnaký výkon, ale vďaka väčšiemu objemu podstatne lepší krútiak, teda bude subjektívne silnejší (a možno vďaka 350 Nm sa nebude sa tak namáhať, ergo možno bude aj úspornejší, ale to je vedľajšie). Skrátka za mňa je ten podladený dvojliter do tohto auta značka ideál (a preto ma netrápi, či je základ trojvalec a topmodel slabší, ako dakedy).
1,5 D? Když má PSA 1,5 HDI / 4válec? A když psali že to Astra bude používat 1 rok? To dělali kvůli 1 roku? Homologace apod. To mi hlava nebere.
Tříválce budou levné a vzhledem k váze budou mít dobré CO2 ale ……...
Tříválce budou levné a vzhledem k váze budou mít dobré CO2 ale ……...
Ta 1.4t je vývoj gm. Vyrábí se v Mexiku a zůstane do budoucna u gm. A 1.5trivalec diesel vznikl odebráním jednoho válce z nového dvoulitr který bude v insignii. Ty motory s psa nemají nic společného.
×
Sdílení komentáře
×
Nejlepší je voturbenej tříválec, co po 150 tis potřebuje GO vid nebo elektromrdka nabíjená z uhelný elektrárny a vyrobená vytěžením surovin v africe, asii a rusku, kde to dělá elekologickou katastrofu a měsíční krajinu.
Pak znam jednoho co si koupil A8 v roce 2011, najeto 3500 km a prodával ho v roce 2015 s 360 000 km.
Hlavně že ti jde paušalizování.
Kdy jdeš na osvětu na instáči? Nalít tam lidem do hlavy, že je neudržitelný lítat 3x ročně a v případě celebrit a bohačl tak 10x ročně do Dubaje, austrálie, nového zélandu, brazílie atd , protože ta A380 sežere za jednu trasu a tedy vyprodukuje škodlivin přepočteno na jednoho pasažéra tolik, co Franta s tímhle 3,6 V6 najede za 20 000 km :-)
Nebo vyjdou do ulic a vymlátí ven tyhle pomatený vlády. Druhá možnost. Nebo třetí možnost - začnou sabotáčžní akce a pak bude stát kilowatka dle tarifu 20-100 kč a hnedu bude problém s přelidněnosti - během 20 let zdechne 50 milionů obyvatel Evropy. Další kuchnou migranti a problém vyřešen.