Mate pravdu obaja. Technicky, jazdne ide o najlepší predokolkový hotheč, ako čo do časov na okruhu, tak čo do výhier v porovnávačkách. Ale je škaredý ako noc, respektíve jeho cirkusantský tuzingový dizajn sa môže páčiť len generácii, čo pozeráva Transformers. Otec rodiny by sa zrejme hanbil z takéhoto auta vystúpiť inde než na okruhu.
Skrátka: jazdí parádne, vyzerá hrozne.
No kdyz bych chtel hot-hatch, tak by mi ten vzhled asi nevadil.
Obzvlast kdyz jsou ty prvky i funkcni :yes:
Akorat na silnici to pak musi byt peklo, kdyz chce kazdy zavodit :-)
No realita bude takova, ze tomu Type-R uz neujede skoro nikdo.
A pri takovych vykonech to bude spis o tom srdicku :-D
Na beznej ceste by akemukolvek HH usiel iba "blazon", ktory by nemal problem ist rychlostami okolo 200 km/h a mal by pod kapotou aspon 400 zrebcov. :-!
Je to tak, bohužel. A pak se nedá těmahle HH jezdit pro radost. S Astrou OPC tohle byl denní chleba. Člověk předjede bezpečně pár aut, ale někoho z nich to vyhecuje, aby pak začal předjíždět v zatáčkách, na plné atd. a měl strašnou radost, že mi to může "nandat" zpátky (tam kde se nedá jet bezpečně rychle). A jakmile se prostor uvolní, tak mě takový bezmozci ještě blokovali.
V tmavomodré nebo tmavošedé by byl také ok. Myslím, že bych si na ten abstraktní asijský design časem zvykl.....a naživo opravdu není CTR až na infarkt..... ;-)
Zbytecne kosmicky tvary ale chapu ze nekomu se ten futuristickej design muze libit. Me fakt ne. Nicmene kdyz sem do toho sednul a projel se tak mi bylo uplne jedno jak to auto vypada. Je uzasny. Nejlepsi v cem sem kdy jel. :-)
Ten ko(s)mický design 8. g. byl nejakceptovatelnější právě u (poslední třídveřové) CTR, a vzhledem k tomu, co přišlo po ní, to ještě bylo super.
Jestli jsi zatím nejel v ničem lepším, než ve 200 koňovém předokolkovém hh, měl bys to (co nejdřív) napravit. Život je totiž relativně krátký.
Já ale nemluvil o starým atmosférickým dvoulitru ale o novým turbeným, takže žádných 200 koní, ale přes 300 :D A nejde ani tak o sílu, ale o zábavu z jízdy. Jel jsem i v M5, ale CTR mě uchvátil víc. Je lehčí a mrštnější.
O kosmickém designu se nejčastěji hovořilo u 8.g.
Posílal jsem tě svézt se s nějakým opravdu ryzím sportovním autem, takže zrovna M5 apod. jsem rozhodně na mysli neměl.
Obecně je kategorii hh "jen" určitou (pomyslnou) branou ke sportovním vozům, nebo hranicí, kde sportovní auta začínají, jde prostě o kompromis mezi běžným a sportovním autem, a to se všemi pro i proti.
8g se mi náhodou líbil. Měl čistou líbivou siluetu. tyhle nový hranatý mi přijdou těžce stravitelný. Neměl jsem možnost svést se žádným ryzím sportovním autem. Jistě by mě to ale lákalo. Honda Civic CTR bylo si ne nejsilnější co jsem kdy řídil, ale rozhodně se mi s ním jelo nejlíp. Ač jsem zpočátku považoval 320 koní na předohrab jako překoňovaný a moc, tak jsem posléze zjistil, že je to tak akorát a co chvíli se těch 320 koní hodí. Jen nevím jak dlouho bych v takovým autě měl papíry. Každopádně hravost a živost toho auta mě uchvátila.
Vidíš a mi by se Type R líbil. Dokonce o něm uvažuju. Zepředu je to moderní auto, stejně tak zboku. Zezadu je to trochu divočina....ale když 4 válcový Golf může mít 4 výfuky, tak proč ne Honda 3 :D .
Neviděl bych to tak tragicky..pokud vím, je to stále jedno z nejprodávanějších aut na světě. V Evropě chybí kupé, ale tak tady raději máme krabice na chůdách.
Nejde o zdejší testy, přečti si recenze z kteréhokoliv koutu světa, dospělí lidé s vkusem prostě tento druh designu považují za infantilní, dobrý pro autíčko do kresleného filmu. Ostatně, nejvíc o pisateli nadšených komentů k designu type-r vypovídá to, že podle něj všichni ostatní ve třídě mají design “nudný”. :D
Tady jeden priklad:
The 2019 Honda Civic is attractive, comfortable, fuel-efficient and an entertaining drive.
Design je ryze subjektivni vec, ale jsem rad, ze ses pasoval do role dospeleho s vkusem. Potazmo zakazniky 4. nejprodavanejsiho auta oznacil za infantilni bez vkusu :-)
Mas v tom proste jasno ;-)
Takze shrnovacka.. : ty mas muj vkus za infantilni, ja zase tvuj za nudny :-D
Tak asiatem neasiatem.. , psal jsi z kterehokoliv koutu sveta. :-)
Jestli je rec jen o Type-R, tak tam tomu muzes rikat infantilni, ja bych spis pouzil pojem agresivni. Faktem je, ze pro starsi lidi Type-R asi moc neni..
PS Mne se samozrejme Type-R libi, obzvlast v realu :yes:
Tož jací starší lidi? Já šoféroval upravenou ITR ještě v roce 2007 a to už mě bylo 60..... ;-) Dnes už je mě o hodně víc a šoféruju M140i v manuálu a na CTR bych si pořád troufl........ ;-)
"Design je ryze subjektivni vec"
Proboha, jak si na to přišel???
Na co by se potom design studoval, k čemu by byly ceny za design, módní policie apod. Ani kýč by prakticky neexistoval, prostě by sis řekl, že toho sádrového trpaslíka na zahradě považuješ za umělecké dílo a přes to nejede vlak, protože je to přece ryze subjektivní věc.
Ty budeš vážně nakonec další ater ego hamuny.
Doteď jsem si myslel, že jeho demagogický styl diskuse nemá obdoby, ale tohle se mu poměrně snadno vyrovná.
Napsal jsi, že design je ryze subjektivní věc, což není pravda, viz má reakce z jasnými argumenty, které jsi nebyl schopen vyvrátit.
Ovšem místo toho, abys to přiznal, alibisticky odkloňuješ diskusi na vedlejší kolej a vymýšlíš si na základě ničeho něco, co si prý (údajně podle tebe) myslí ten, který tě před tím nachytal na hruškách. Vymyslíš si něco a k tomu si vymyslíš někoho, kdo si to údajně má myslet.
Jenže já jsem tady prokazatelně nic ve smyslu tvé tendenční konstrukce (tvá poslední věta) nenapsal, tak se začni chovat jako chlap, nebo zrovna přiznej hermafroditní nick typu hamunakylie...
Hele sorry, prirovnavej si me ke komu chces. Dogmatik je to nejjemnejsi, jak me tu lide oslovuji :-)
Design je proste subjektivni, nic ve zlym..
A vetsina lidi se treba shodne, ze francouzskej nebo italskej design je dobrej. Ale to je tak vsechno. Jako s hudbou. Rad bys nekomu rikal, co je dobra hudba, ale ta se mu proste libit nemusi. Chapes?
Ale zadny objektivni kriterium neexistuje.
Dokonce ani na toho trpaslika. ;-)
Úplně si nedovedu vysvětlit ten rozpor: na jednu stranu tu pravidelně píšeš, jak je cokoli jiného než Tesla zoufale zaostalé, strašné, dinosauři a tak, a na druhé straně to vypadá, jako bys měl spalovací auta rád. Možná je to jen o tom, že musí mít správný znáček na kapotě?
Honda je spicka mezi klasickymi a hybridnimi auty, coz dokazuji i tyto dva modely z clanku. Takze mas vlastne pravdu. ;-)
A jestli sis nevsiml, tak mam slabost napr. pro Toyotu a BMW (i kdyz k tomu jsem posledni dobou dost kriticky..), taky mam rad francouzska auta atd.
EV od Hondy budou urcite taky vyborny.
To nic nemeni na tom, ze Tesla je top.
Chapu, ze si to nedovedes vysvetlit, protoze ty a tvy kamaradi me oznacujete za zaslepeneho fanatika :-) Ja v tom zadny problem nevidim, i kdyz chapu, ze budu zase oznacen za pokrytce.. :-D
S Type R s tebou souhlasím. Že jsou hondy kvalitní, asi jo - 8 let záruka mluví za hodně a srovnávačky taky (na špici s Toyotou). Taky, že VW je trochu moc usedlý a nudný... zkrátka služebáky bez fantazie. Ale Tesla není top v žádném případě. Elektrické nesmysly nemůžu vystát. Nevadily by mě, kdyby nám nebyly doslova tlačeny.
Toyota má hybridní SUV dlouho, co je na tom inovativního, když to udělá Honda? Jen to, že se jí povedlo?
Co je inovativního na Jazzu, proboha?
Máš nějakej mindrák z Audi? Proč mi ho pořád předhazuješ? Já tu napsal "Audi je špička mezi auty"?
Seš nekritickej zaslepenej fanoušek.
Co bych musel prosim tebe uvest abys nepsal:
"Jo, Honda je úžasně inovativní. Hotový pionýr."
Nebo
"30 let zpátky. A dnes - prd. Honda byla inovativní."
?????????
Jestli se o nějaké automobilce aktuálně dá říct, že je inovativní, je to Tesla. Ať si o ní myslím co chci, inovativní nepochybně je. To, že Honda něco sama vymyslí, je přece úplně normální. Máš pocit, že jiné automobilky jen čekají na Hondu?
PreMenstruačníSyndrom bez vzácných prvků je špica. Kdo ho má? Tipuju, že Greta. :-)
S Teslou samozrejme souhlasim.
Hondu bych zrejme zaradil hned za ni.
Treba kvuli tomu vyctu vyse.
Jaka automobilka je pionyrem podle tebe (krome Tesla :yes: ) a cim??
Aha. Ty si nepamatuješ nedávnou debatu z konce roku, kde jsi napsal, že za nejprémiovější pohon považuješ RAV4 PHEV? Co sem motáš nějaký Hondy? Popírám snad, že i Honda má víceválce? Co mají společnýho s RAV, který jsi označil za nejprémiovější? Jen hloupě uhýbáš.
Ano pohon HSD je jeden z nejlepsich - nejpremiovejsich na trhu. Samozrejme v dane kategorii. https://www.lexus.cz/car-models/es/
Tento pohon je napr. co se tyce kultivovanosti nebo plynulosti jizdy tezko prekonatelny.
Jediny kdo tady uhyba jsi ty.
Napsal jsi o Honde ironicky, ze je pionyrem.
A ono to tak ve skutecnosti opravdu je.
Uved mi, s cim prisla jina automobilka.
Ja jsem ti poskytnul u Hondy slusny vycet.
Me takhle z hlavy napada snad Mercedes s jeho S-Klasse..
O "dané kategorii" píšeš teď, poprvé. Tehdy jsi napsal "pro mě je nejprémiovějším pohonem....", a porovnával jsi ho s Q5 3,0TDI, což nebyla a není "daná kategorie".
Nechme toho, nikam to nevede. I pohon CTR je lepší, než ten PHEV. Natož stovky jiných. Za fanouška jako ty musí být Tesla a Honda šťastné. :-)
Nemuzu si odpustit prohlaseni BMW, ze budou V8 nahrazovat PHEV... ;-)
Froehlich favors plug-in hybrids over EVs. He said PHEVS, which will replace V8 vehicles, will account for about 25% of European sales. Another 25% will go to BEVs, and a half or more to be shared by gas and diesel.
No rozdil je v tom, ze Toyota ma mnohem lepsi PHEV nez BMW. Tesim se na RAV4 PHEV - o tomto (pripravovanem) pohonu byla rec v souvislosti s premii..
Proměnné časování nebylo tehdy v principu nic, co by tu nebylo už dříve.
Hliníkovou karoserii měl např. Panhard Dyna X, a to už v roce 1945!
Kdes přišel zrovna na rok 1993 netuším, jako údajný fanoušek Hondy bys mohl vědět, kdy přišla první NSX.
Navíc u NSX nebylo možné dosáhnout významného snížení hmotnosti použitím hliníku, protože karoserie ještě byla konstruována podobně jako tehdejší z oceli , nebyly naplno využity specifické výhody hliníku, kterých by mohli dosáhnout použitím výroby z bezešvých vytlačovaných profilů a odlitků. To však nebyl případ NSX. Tam byla karoserie konvenčně svařována z lisovaných plechů, proto musela být nižší tuhost hliníku kompenzována množstvím použitého materiálu, to následně téměř anulovalo výhody nižší hmotnosti hliníku. Proto hliníková karoserie NSX zůstala primárně marketingovým argumentem.
V aplikaci hliníku bylo právě Audi mnohem úspěšnější, už v r. 1982 začala spolupráce na vývoji s ALCOA (Aluminium Company of America), kdy během vývojové fáze bylo zaregistrováno přes 40 patentů. Jeho prvním sériovým produktem skutečně efektivně využívající hliník (na základě prototypu s ASF z r. 1993) bylo v polovině roku 1994 Audi A8, které bylo prvním automobilem této konstrukce v této třídě.
Přeložit sis to měl ty, než si to napsal.
Napsal jsi doslova:
"Vis kdo mel prvni hlinikovou karoserii?"
A to pravda prostě není, viz můj příklad z r. 1945.
Písemná diskuse je i o hře se slovy. Stejně jako si napsal rok 1993, i to se dá svézt na hru se slovíčky.
Aktuálně celkově, myslím samozřejmě konkrétně ve výrobě automobilů!, Honda TOP není, to že má aktuálně mainstreamový TOP hh k tomu nestačí. Na spoustu jiných vozů podobnou TOP odpověď nemá a taky je dost těch, na kterou nemá srovnatelnou odpověď vůbec.
Ve výrobě motocyklů ano, automobilů nikoli.
A konkrétně na na evropském automobilovým trhu je Honda spíš outsider, než TOP, na zlaté časy tady může jen vzpomínat.
Arese....ano, zadní křídlo, i když občas funkční, "jde těžko spolknout". Určitě jde ale odmontovat, když by člověk nemohl k vůli tomu spávat. Ale na druhé straně je to pro CTR poznávací značka.... ;-)