Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda představila modernizovaný Civic Type R, změny se dotkly hlavně podvozku

Honda vstupuje do nového roku odhalením prvních snímků a technických inovací modernizovaného hot-hatche Civic Type R.
Zpět na článek
11. 1. 2020 19:17
Nejlepsi hot-hatch
Honda umi. Nejlepsi hot-hatch a hybrid dostali aktualizaci :yes:

Civic vypada i v polovine zivotniho cyklu stale jako z budoucnosti.
Rozbalit vlákno
38
Avatar - radolaco
11. 1. 2020 20:51
Re: Nejlepsi hot-hatch
Transformer :no: za mna nestravitelny dizajn, doslova kolotocarina. Kde sa to hrabe na tento takmer 30 rocny civic https://img.olx.com.br/…917025414990.jpg
Avatar - iudex
11. 1. 2020 21:11
Re: Nejlepsi hot-hatch
Mate pravdu obaja. Technicky, jazdne ide o najlepší predokolkový hotheč, ako čo do časov na okruhu, tak čo do výhier v porovnávačkách. Ale je škaredý ako noc, respektíve jeho cirkusantský tuzingový dizajn sa môže páčiť len generácii, čo pozeráva Transformers. Otec rodiny by sa zrejme hanbil z takéhoto auta vystúpiť inde než na okruhu.
Skrátka: jazdí parádne, vyzerá hrozne.
Avatar - speedfred
11. 1. 2020 21:22
Re: Nejlepsi hot-hatch
Kúpiť ho v čiernej farbe a jazdiť iba v noci. :-)
11. 1. 2020 21:54
Re: Nejlepsi hot-hatch
No kdyz bych chtel hot-hatch, tak by mi ten vzhled asi nevadil.
Obzvlast kdyz jsou ty prvky i funkcni :yes:

Akorat na silnici to pak musi byt peklo, kdyz chce kazdy zavodit :-)
No realita bude takova, ze tomu Type-R uz neujede skoro nikdo.
A pri takovych vykonech to bude spis o tom srdicku :-D
11. 1. 2020 22:27
Re: Nejlepsi hot-hatch
Na beznej ceste by akemukolvek HH usiel iba "blazon", ktory by nemal problem ist rychlostami okolo 200 km/h a mal by pod kapotou aspon 400 zrebcov. :-!
Avatar - speedfred
11. 1. 2020 22:45
Re: Nejlepsi hot-hatch
Povedal by som že aj 400 poníkov je malo. :-) Moderné HH sú až moc schopné autá.
Avatar - white label
12. 1. 2020 01:08
Re: Nejlepsi hot-hatch
V běžném provozu to není primárně o počtu koní, jako o bezohlednosti a ztrátě pudu sebezáchovy.
12. 1. 2020 09:52
Re: Nejlepsi hot-hatch
Presne, bezmozka co ma 200 koni uz tezko bude setrasat Porsche :-)
12. 1. 2020 12:10
Re: Nejlepsi hot-hatch
Je to tak, bohužel. A pak se nedá těmahle HH jezdit pro radost. S Astrou OPC tohle byl denní chleba. Člověk předjede bezpečně pár aut, ale někoho z nich to vyhecuje, aby pak začal předjíždět v zatáčkách, na plné atd. a měl strašnou radost, že mi to může "nandat" zpátky (tam kde se nedá jet bezpečně rychle). A jakmile se prostor uvolní, tak mě takový bezmozci ještě blokovali.
Avatar - CHerokee
12. 1. 2020 16:53
Re: Nejlepsi hot-hatch
To je smutné. Hodně to vypovídá o nich. Sám mám 8 válec, ale na okresce by mě ani nenapadlo s TCR závodit.
Avatar - pradeda777
12. 1. 2020 13:48
Re: Nejlepsi hot-hatch
V tmavomodré nebo tmavošedé by byl také ok. Myslím, že bych si na ten abstraktní asijský design časem zvykl.....a naživo opravdu není CTR až na infarkt..... ;-)
12. 1. 2020 09:33
Re: Nejlepsi hot-hatch
Ano vystihnul si to presne vizuelne hnus ale jizdne dokonalost
12. 1. 2020 10:00
Re: Nejlepsi hot-hatch
Nevim, mne prijde Civic designove povedenej. Ale uznavam, ze mam pro Hondu slabost :-)

https://www.auto.cz/…vyzrala-revoluce?…

Samozrejme Type-R je vyraznej..
Hatchback ma ty fake-sani a vydechy.
No sedan je podle me optimum..
:yes:
V USA je jeste kupe..
12. 1. 2020 22:31
Re: Nejlepsi hot-hatch
Zbytecne kosmicky tvary ale chapu ze nekomu se ten futuristickej design muze libit. Me fakt ne. Nicmene kdyz sem do toho sednul a projel se tak mi bylo uplne jedno jak to auto vypada. Je uzasny. Nejlepsi v cem sem kdy jel. :-)
Avatar - white label
13. 1. 2020 00:04
Re: Nejlepsi hot-hatch
Ten ko(s)mický design 8. g. byl nejakceptovatelnější právě u (poslední třídveřové) CTR, a vzhledem k tomu, co přišlo po ní, to ještě bylo super.
Jestli jsi zatím nejel v ničem lepším, než ve 200 koňovém předokolkovém hh, měl bys to (co nejdřív) napravit. Život je totiž relativně krátký.
13. 1. 2020 08:31
Re: Nejlepsi hot-hatch
Já ale nemluvil o starým atmosférickým dvoulitru ale o novým turbeným, takže žádných 200 koní, ale přes 300 :D A nejde ani tak o sílu, ale o zábavu z jízdy. Jel jsem i v M5, ale CTR mě uchvátil víc. Je lehčí a mrštnější.
Avatar - white label
13. 1. 2020 15:16
Re: Nejlepsi hot-hatch
O kosmickém designu se nejčastěji hovořilo u 8.g.
Posílal jsem tě svézt se s nějakým opravdu ryzím sportovním autem, takže zrovna M5 apod. jsem rozhodně na mysli neměl.
Obecně je kategorii hh "jen" určitou (pomyslnou) branou ke sportovním vozům, nebo hranicí, kde sportovní auta začínají, jde prostě o kompromis mezi běžným a sportovním autem, a to se všemi pro i proti.
13. 1. 2020 15:46
Re: Nejlepsi hot-hatch
8g se mi náhodou líbil. Měl čistou líbivou siluetu. tyhle nový hranatý mi přijdou těžce stravitelný. Neměl jsem možnost svést se žádným ryzím sportovním autem. Jistě by mě to ale lákalo. Honda Civic CTR bylo si ne nejsilnější co jsem kdy řídil, ale rozhodně se mi s ním jelo nejlíp. Ač jsem zpočátku považoval 320 koní na předohrab jako překoňovaný a moc, tak jsem posléze zjistil, že je to tak akorát a co chvíli se těch 320 koní hodí. Jen nevím jak dlouho bych v takovým autě měl papíry. Každopádně hravost a živost toho auta mě uchvátila.
Avatar - CHerokee
12. 1. 2020 16:56
Re: Nejlepsi hot-hatch
Vidíš a mi by se Type R líbil. Dokonce o něm uvažuju. Zepředu je to moderní auto, stejně tak zboku. Zezadu je to trochu divočina....ale když 4 válcový Golf může mít 4 výfuky, tak proč ne Honda 3 :D .
Avatar - white label
12. 1. 2020 01:17
Re: Nejlepsi hot-hatch
A další taky:
https://www.car-model-kit.cz/…f9f7eb31ed17.JPG
I ta pekařská dodávka (7G) byla proti této parodii (zejména zezadu) pěkný 3dv. hh:
https://www.car-model-kit.cz/…3cdffcf6b9d3.JPG
12. 1. 2020 10:56
Re: Nejlepsi hot-hatch
Vubec nevim, na co jsi reagoval :-)

Kazdopadne vsechny Hondy vypadaji dobre, i po letech. :yes:

Vyjimkou byla podle me treba 9.g pred FL. Tam tu zad spravil az FL.
Avatar - white label
12. 1. 2020 16:20
Re: Nejlepsi hot-hatch
Reagoval jsem na 11.1. 20:51
Naopak, u 9. g. to nezachránil ani facelift, pouze tu designovou tragédie lehce zmírnil.
Avatar - CHerokee
12. 1. 2020 16:58
Re: Nejlepsi hot-hatch
Neviděl bych to tak tragicky..pokud vím, je to stále jedno z nejprodávanějších aut na světě. V Evropě chybí kupé, ale tak tady raději máme krabice na chůdách.
12. 1. 2020 10:50
Re: Nejlepsi hot-hatch
To radolaco:
Tak bylo by fer porovnavat porovnatelne.
Myslim, ze aktualni Civic coupe vypada skvele :yes:

https://automobiles.honda.com/civic-si-coupe
Avatar - radolaco
12. 1. 2020 22:36
Re: Nejlepsi hot-hatch
Pre mna je to jedno, rovnako nepodarene.
12. 1. 2020 06:33
Re: Nejlepsi hot-hatch
Civic stále vypadá jako z japonského animáku ;-)
12. 1. 2020 10:08
Re: Nejlepsi hot-hatch
Podle prodeju, 4. nejprodavanejsi auto, jsou japonsky animaky oblibeny :-)

https://focus2move.com/…est-selling-car/

Mozna vsichni nechteji nadcasovy (nudny) design, ktery boduje ve zdejsich "testech".
Avatar - Dinar
12. 1. 2020 11:03
Re: Nejlepsi hot-hatch
Nejde o zdejší testy, přečti si recenze z kteréhokoliv koutu světa, dospělí lidé s vkusem prostě tento druh designu považují za infantilní, dobrý pro autíčko do kresleného filmu. Ostatně, nejvíc o pisateli nadšených komentů k designu type-r vypovídá to, že podle něj všichni ostatní ve třídě mají design “nudný”. :D
12. 1. 2020 11:30
Re: Nejlepsi hot-hatch
https://www.cnet.com/…da-civic-review/

Tady jeden priklad:
The 2019 Honda Civic is attractive, comfortable, fuel-efficient and an entertaining drive.

Design je ryze subjektivni vec, ale jsem rad, ze ses pasoval do role dospeleho s vkusem. Potazmo zakazniky 4. nejprodavanejsiho auta oznacil za infantilni bez vkusu :-)
Mas v tom proste jasno ;-)

Takze shrnovacka.. : ty mas muj vkus za infantilni, ja zase tvuj za nudny :-D
Avatar - Dinar
12. 1. 2020 12:27
Re: Nejlepsi hot-hatch
Odkaz na test americké verze obyč civicu dělaný asiatem.
Tos mě teda rozstřelil. :D :D

Řeč je o type-r, hledej líp, šmudlo!
12. 1. 2020 13:02
Re: Nejlepsi hot-hatch
Tak asiatem neasiatem.. , psal jsi z kterehokoliv koutu sveta. :-)

Jestli je rec jen o Type-R, tak tam tomu muzes rikat infantilni, ja bych spis pouzil pojem agresivni. Faktem je, ze pro starsi lidi Type-R asi moc neni..

PS Mne se samozrejme Type-R libi, obzvlast v realu :yes:
Avatar - pradeda777
12. 1. 2020 13:59
Re: Nejlepsi hot-hatch
Tož jací starší lidi? Já šoféroval upravenou ITR ještě v roce 2007 a to už mě bylo 60..... ;-) Dnes už je mě o hodně víc a šoféruju M140i v manuálu a na CTR bych si pořád troufl........ ;-)
Avatar - CHerokee
12. 1. 2020 17:01
Re: Nejlepsi hot-hatch
To je skvělá zpráva! A klobouk dolů. Snad na tom budu jednou podobně.
Avatar - white label
12. 1. 2020 16:13
Re: Nejlepsi hot-hatch
"Design je ryze subjektivni vec"
Proboha, jak si na to přišel???
Na co by se potom design studoval, k čemu by byly ceny za design, módní policie apod. Ani kýč by prakticky neexistoval, prostě by sis řekl, že toho sádrového trpaslíka na zahradě považuješ za umělecké dílo a přes to nejede vlak, protože je to přece ryze subjektivní věc.
12. 1. 2020 16:21
Re: Nejlepsi hot-hatch
Presne :-)

Jsem rad, ze jsi to alespon s tim trpaslikem pochopil.

Evidentne toho o studiu designu moc nevis ;-)
Myslis si, ze kdyz vystudujes design, navrhujes pak uz jen vkusne zajimave kousky, ktere se libi vsem??
Avatar - white label
12. 1. 2020 20:20
Re: Nejlepsi hot-hatch
Ty budeš vážně nakonec další ater ego hamuny.
Doteď jsem si myslel, že jeho demagogický styl diskuse nemá obdoby, ale tohle se mu poměrně snadno vyrovná.
Napsal jsi, že design je ryze subjektivní věc, což není pravda, viz má reakce z jasnými argumenty, které jsi nebyl schopen vyvrátit.
Ovšem místo toho, abys to přiznal, alibisticky odkloňuješ diskusi na vedlejší kolej a vymýšlíš si na základě ničeho něco, co si prý (údajně podle tebe) myslí ten, který tě před tím nachytal na hruškách. Vymyslíš si něco a k tomu si vymyslíš někoho, kdo si to údajně má myslet.
Jenže já jsem tady prokazatelně nic ve smyslu tvé tendenční konstrukce (tvá poslední věta) nenapsal, tak se začni chovat jako chlap, nebo zrovna přiznej hermafroditní nick typu hamunakylie...
12. 1. 2020 20:45
Re: Nejlepsi hot-hatch
Hele sorry, prirovnavej si me ke komu chces. Dogmatik je to nejjemnejsi, jak me tu lide oslovuji :-)

Design je proste subjektivni, nic ve zlym..

A vetsina lidi se treba shodne, ze francouzskej nebo italskej design je dobrej. Ale to je tak vsechno. Jako s hudbou. Rad bys nekomu rikal, co je dobra hudba, ale ta se mu proste libit nemusi. Chapes?

Ale zadny objektivni kriterium neexistuje.
Dokonce ani na toho trpaslika. ;-)
Avatar - twistedTSD
12. 1. 2020 17:36
Re: Nejlepsi hot-hatch
V globálních prodejích je primárně sedan, který má jiný styling než hatch, evidentně orientovaný na US mládež.
12. 1. 2020 00:20
Jízdně fascinující,...
...ale design (hlavně při pohledu zezadu) je prostě příšerný.... :-(
Rozbalit vlákno
41
Avatar - twistedTSD
12. 1. 2020 01:26
Re: Jízdně fascinující,...
Type R je v pohodě, horší je, že 1.0 v základu vypadá skoro stejně.
12. 1. 2020 10:16
Re: Jízdně fascinující,...
https://www.auto.cz/…-ale-to-je-dobre?…

Souhlasim. U Type-R je ten vzhled obhajitelny jizdnimi vykony. Proste rychle vypada i jezdi.
A rekl bych, ze v realu vypada lip, nez na fotkach.

Na obhajobu 1.0 v zakladu - jezdi vyborne, jen ne tolik v primce :-)
Avatar - _Karel_
12. 1. 2020 15:38
Re: Jízdně fascinující,...
Úplně si nedovedu vysvětlit ten rozpor: na jednu stranu tu pravidelně píšeš, jak je cokoli jiného než Tesla zoufale zaostalé, strašné, dinosauři a tak, a na druhé straně to vypadá, jako bys měl spalovací auta rád. Možná je to jen o tom, že musí mít správný znáček na kapotě?
12. 1. 2020 16:05
Re: Jízdně fascinující,...
Honda je spicka mezi klasickymi a hybridnimi auty, coz dokazuji i tyto dva modely z clanku. Takze mas vlastne pravdu. ;-)

A jestli sis nevsiml, tak mam slabost napr. pro Toyotu a BMW (i kdyz k tomu jsem posledni dobou dost kriticky..), taky mam rad francouzska auta atd.
EV od Hondy budou urcite taky vyborny.

To nic nemeni na tom, ze Tesla je top.
Chapu, ze si to nedovedes vysvetlit, protoze ty a tvy kamaradi me oznacujete za zaslepeneho fanatika :-) Ja v tom zadny problem nevidim, i kdyz chapu, ze budu zase oznacen za pokrytce.. :-D
Avatar - _Karel_
12. 1. 2020 16:26
Re: Jízdně fascinující,...
CTR asi špičkou mezi HH je, Honda špičkou mezi auty není ani náhodou, bohužel, dodávám.
12. 1. 2020 16:31
Re: Jízdně fascinující,...
Ja vim, nejlepsi Q petka v dieselu s nejvic nejlepsima spárama :-D

No kazdopadne v objemu prodanych vozidel je Civic a CR-V spicka. S tim, ze jsou to kvalitni, inovativni a spolehliva auta ;-)
Avatar - _Karel_
12. 1. 2020 16:33
Re: Jízdně fascinující,...
Tohle je trapný i na tebe. Já tu NIKDY, opakuji NIKDY neprohlašoval svoje auta za nejlepší.

Pokud bereš objem jako měřítko, pak jistě uznáváš i VW, viď? :D
12. 1. 2020 16:54
Re: Jízdně fascinující,...
Ano, ale VW nejsou inovativni, spolehliva a kvalitni auta ;-)
Avatar - CHerokee
12. 1. 2020 17:09
Re: Jízdně fascinující,...
S Type R s tebou souhlasím. Že jsou hondy kvalitní, asi jo - 8 let záruka mluví za hodně a srovnávačky taky (na špici s Toyotou). Taky, že VW je trochu moc usedlý a nudný... zkrátka služebáky bez fantazie. Ale Tesla není top v žádném případě. Elektrické nesmysly nemůžu vystát. Nevadily by mě, kdyby nám nebyly doslova tlačeny.
12. 1. 2020 17:14
Re: Jízdně fascinující,...
:yes:

Jen se zkus oprostit od toho tlaceni.

Tesly jsou OBJEKTIVNE velmi dobra auta ;-) Snad krome tech interieru.

Priklad viz treba bezpecnost:
https://www.auto.cz/…3-a-dalsi-132784

Mimochodem Hondy jsou take prikladne, co se tyka bezpecnosti.
Avatar - CHerokee
12. 1. 2020 22:01
Re: Jízdně fascinující,...
"Jen se zkus oprostit od toho tlaceni."

To bych se musel odstěhovat z EU. :-)
12. 1. 2020 22:55
Re: Jízdně fascinující,...
Myslel jsem mentalne :-)

Ze by to slo i bez stehovani..
Avatar - _Karel_
12. 1. 2020 17:14
Re: Jízdně fascinující,...
Jo, Honda je úžasně inovativní. Hotový pionýr.
12. 1. 2020 17:19
Re: Jízdně fascinující,...
Vis kdy mela Honda elektricky posilovac rizeni?
(NSX 1993)

A kdy Audi?

Kdy mela Honda promenne casovani ventilu?
(1983)

Vis kdo mel prvni hybrid v USA?
(2010 Honda Insight spotreba 3,4l)

Vis kdo mel prvni hlinikovou karoserii?
(1993 NSX)

Atd.
Avatar - _Karel_
12. 1. 2020 17:30
Re: Jízdně fascinující,...
30 let zpátky. A dnes - prd. Honda byla inovativní.
12. 1. 2020 17:34
Re: Jízdně fascinující,...
Kdo jiny ma SUV hybrid?

Kdo jiny ma vodikove auto?

Kdo jiny je v F1?

Je nejvetsim vyrobcem spalovacich motoru sveta?

Nejvetsim vyrobcem motorek?

Ma svuj VLASTNI tryskac?

Toyota - ten hybrid..

Nemluvim o plug-in..

Hybridni supersport?

Hybridni mini - Jazz?

To elektricky rizeni Audi dohnalo teprve nedavno ;-)
To fakt neni tricet let..

Naskok v hybridech Hondy Audi se svoji technologii paralelniho hybridu nedozene uz nikdy..

S cim ze prisel Volkswagen, krome dieselgate, ty pionyre :-) ?????
Avatar - _Karel_
12. 1. 2020 17:45
Re: Jízdně fascinující,...
Toyota má hybridní SUV dlouho, co je na tom inovativního, když to udělá Honda? Jen to, že se jí povedlo?
Co je inovativního na Jazzu, proboha?
Máš nějakej mindrák z Audi? Proč mi ho pořád předhazuješ? Já tu napsal "Audi je špička mezi auty"?
Seš nekritickej zaslepenej fanoušek.
12. 1. 2020 17:46
Re: Jízdně fascinující,...
Ja jsem nekritickej?

Kdo ma PMSM bez vzacnych prvku v serii?

Co bych musel prosim tebe uvest abys nepsal:
"Jo, Honda je úžasně inovativní. Hotový pionýr."
Nebo
"30 let zpátky. A dnes - prd. Honda byla inovativní."
?????????
Avatar - _Karel_
12. 1. 2020 18:11
Re: Jízdně fascinující,...
Jestli se o nějaké automobilce aktuálně dá říct, že je inovativní, je to Tesla. Ať si o ní myslím co chci, inovativní nepochybně je. To, že Honda něco sama vymyslí, je přece úplně normální. Máš pocit, že jiné automobilky jen čekají na Hondu?
PreMenstruačníSyndrom bez vzácných prvků je špica. Kdo ho má? Tipuju, že Greta. :-)
12. 1. 2020 18:25
Re: Jízdně fascinující,...
K tomu PMSM:
https://roskill.com/…tric-drivetrain/

BMW prichazi vitezoslavne tri roky po Honde :-)

S Teslou samozrejme souhlasim.
Hondu bych zrejme zaradil hned za ni.
Treba kvuli tomu vyctu vyse.
Jaka automobilka je pionyrem podle tebe (krome Tesla :yes: ) a cim??
Avatar - white label
12. 1. 2020 20:28
Re: Jízdně fascinující,...
Zrovna el. posilovač řízení (o hybridu nemluvě) není "vynález", nad kterým by plesalo srdce každého petrolheada, naopak.
Avatar - _Karel_
12. 1. 2020 20:41
Re: Jízdně fascinující,...
Co bys čekal od něho, pro koho je nejprémiovější pohon PHEV v Rav4.
12. 1. 2020 20:53
Re: Jízdně fascinující,...
A s cim prisel kdo jiny?
Avatar - _Karel_
12. 1. 2020 21:07
Re: Jízdně fascinující,...
S šesti, osmi, desíti, dvanácti, šestnáctiválci.
Ale kam se hrabe takový Ferrari V12 na prémiový atmo 2,5l s baterkou.
12. 1. 2020 21:46
Re: Jízdně fascinující,...
O sestivalci Honda je i tento clanek a Honda ho dava i do motorek..

Jinak je videt, ze mi zase pro zmenu asi moc nerozumis.

Uvedu ti tady X duvodu a dockam se opet jen nalepky - nekriticky zaslepeny fanousek. :-)

Pricemz ty prijdes s vicevalcem..

https://commons.m.wikimedia.org/…lection_Hall.jpg
Avatar - _Karel_
12. 1. 2020 22:20
Re: Jízdně fascinující,...
Aha. Ty si nepamatuješ nedávnou debatu z konce roku, kde jsi napsal, že za nejprémiovější pohon považuješ RAV4 PHEV? Co sem motáš nějaký Hondy? Popírám snad, že i Honda má víceválce? Co mají společnýho s RAV, který jsi označil za nejprémiovější? Jen hloupě uhýbáš.
12. 1. 2020 22:25
Re: Jízdně fascinující,...
V cem uhybam?

Ano pohon HSD je jeden z nejlepsich - nejpremiovejsich na trhu. Samozrejme v dane kategorii.
https://www.lexus.cz/car-models/es/
Tento pohon je napr. co se tyce kultivovanosti nebo plynulosti jizdy tezko prekonatelny.

Jediny kdo tady uhyba jsi ty.
Napsal jsi o Honde ironicky, ze je pionyrem.
A ono to tak ve skutecnosti opravdu je.
Uved mi, s cim prisla jina automobilka.
Ja jsem ti poskytnul u Hondy slusny vycet.

Me takhle z hlavy napada snad Mercedes s jeho S-Klasse..
Avatar - _Karel_
12. 1. 2020 22:48
Re: Jízdně fascinující,...
O "dané kategorii" píšeš teď, poprvé. Tehdy jsi napsal "pro mě je nejprémiovějším pohonem....", a porovnával jsi ho s Q5 3,0TDI, což nebyla a není "daná kategorie".
Nechme toho, nikam to nevede. I pohon CTR je lepší, než ten PHEV. Natož stovky jiných. Za fanouška jako ty musí být Tesla a Honda šťastné. :-)
12. 1. 2020 22:49
Re: Jízdně fascinující,...
Dik :yes:

To za tu posledni vetu.
Ostatni radsi bez komentare ;-)
Avatar - speedfred
13. 1. 2020 00:33
Re: Jízdně fascinující,...
Sorry, ale kto iný vstúpil do hybridnej éry F1 s peknou hambou? Honda nebola schopná zvládnuť ani kvalifikáciu.A pár rokov sa tam fakt trápila.
13. 1. 2020 17:01
Re: Jízdně fascinující,...
No ale ted bude v Red-bullu, tak uvidime.
Jsou znacky, ktere se vubec F1 neucastni..
14. 1. 2020 10:20
Re: Jízdně fascinující,...
Ahoj Karle,

Nemuzu si odpustit prohlaseni BMW, ze budou V8 nahrazovat PHEV... ;-)

Froehlich favors plug-in hybrids over EVs. He said PHEVS, which will replace V8 vehicles, will account for about 25% of European sales. Another 25% will go to BEVs, and a half or more to be shared by gas and diesel.

No rozdil je v tom, ze Toyota ma mnohem lepsi PHEV nez BMW. Tesim se na RAV4 PHEV - o tomto (pripravovanem) pohonu byla rec v souvislosti s premii..
Avatar - white label
13. 1. 2020 01:21
Re: Jízdně fascinující,...
Proměnné časování nebylo tehdy v principu nic, co by tu nebylo už dříve.
Hliníkovou karoserii měl např. Panhard Dyna X, a to už v roce 1945!
Kdes přišel zrovna na rok 1993 netuším, jako údajný fanoušek Hondy bys mohl vědět, kdy přišla první NSX.
Navíc u NSX nebylo možné dosáhnout významného snížení hmotnosti použitím hliníku, protože karoserie ještě byla konstruována podobně jako tehdejší z oceli , nebyly naplno využity specifické výhody hliníku, kterých by mohli dosáhnout použitím výroby z bezešvých vytlačovaných profilů a odlitků. To však nebyl případ NSX. Tam byla karoserie konvenčně svařována z lisovaných plechů, proto musela být nižší tuhost hliníku kompenzována množstvím použitého materiálu, to následně téměř anulovalo výhody nižší hmotnosti hliníku. Proto hliníková karoserie NSX zůstala primárně marketingovým argumentem.
V aplikaci hliníku bylo právě Audi mnohem úspěšnější, už v r. 1982 začala spolupráce na vývoji s ALCOA (Aluminium Company of America), kdy během vývojové fáze bylo zaregistrováno přes 40 patentů. Jeho prvním sériovým produktem skutečně efektivně využívající hliník (na základě prototypu s ASF z r. 1993) bylo v polovině roku 1994 Audi A8, které bylo prvním automobilem této konstrukce v této třídě.
13. 1. 2020 17:09
Re: Jízdně fascinující,...
https://www.carthrottle.com/…t-the-honda-nsx/

It was the first car to have a mass-produced, all-aluminium monocoque body

Preloz si to ;-)

K ventilum, Honda to uplne nevymyslela, ale vyrazne zpopularizovala.
http://www.nsxprime.com/…ra-invented-VTEC
Avatar - white label
13. 1. 2020 20:55
Re: Jízdně fascinující,...
Přeložit sis to měl ty, než si to napsal.
Napsal jsi doslova:
"Vis kdo mel prvni hlinikovou karoserii?"
A to pravda prostě není, viz můj příklad z r. 1945.
14. 1. 2020 09:28
Re: Jízdně fascinující,...
Promin, mel jsem napsat, kdo mel moderni hlinikovou karoserii pred Audi ;-)

Hra o slovicka a smysl unika.

Karel tu zpochybnuje inovativnost Hondy, ty slovickaris..

Honda je TOP.
Avatar - white label
14. 1. 2020 14:30
Re: Jízdně fascinující,...
Písemná diskuse je i o hře se slovy. Stejně jako si napsal rok 1993, i to se dá svézt na hru se slovíčky.
Aktuálně celkově, myslím samozřejmě konkrétně ve výrobě automobilů!, Honda TOP není, to že má aktuálně mainstreamový TOP hh k tomu nestačí. Na spoustu jiných vozů podobnou TOP odpověď nemá a taky je dost těch, na kterou nemá srovnatelnou odpověď vůbec.
Ve výrobě motocyklů ano, automobilů nikoli.
A konkrétně na na evropském automobilovým trhu je Honda spíš outsider, než TOP, na zlaté časy tady může jen vzpomínat.
Avatar - pradeda777
12. 1. 2020 14:04
Re: Jízdně fascinující,...
Arese....ano, zadní křídlo, i když občas funkční, "jde těžko spolknout". Určitě jde ale odmontovat, když by člověk nemohl k vůli tomu spávat. Ale na druhé straně je to pro CTR poznávací značka.... ;-)
Avatar - CHerokee
12. 1. 2020 17:06
Re: Jízdně fascinující,...
Jj tak jako křiklavá zlatá kola u WRX STi.
Avatar - pradeda777
12. 1. 2020 17:15
Re: Jízdně fascinující,...
Znal jsem borce, který zrovna takovou STi měl a když mu bylo 73, tak s ní ještě jezdil závody do vrchu..... :-!
Avatar - CHerokee
12. 1. 2020 22:04
Re: Jízdně fascinující,...
Klobouk dolů.