Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Sportovní Toybaru dostane v nové generaci více výkonu. Toyota změní název

Už nějaký čas víme, že sporťáky Toyota GT86 a Subaru BRZ se navzdory spekulacím dočkají nové generace, o které se objevují první informace.
Zpět na článek
13. 1. 2020 17:13
13. 1. 2020 17:49
13. 1. 2020 20:20
14. 1. 2020 10:17
14. 1. 2020 11:06
14. 1. 2020 12:15
14. 1. 2020 13:39
14. 1. 2020 13:51
14. 1. 2020 15:15
14. 1. 2020 15:34
14. 1. 2020 16:46
14. 1. 2020 17:06
14. 1. 2020 17:16
14. 1. 2020 18:47
14. 1. 2020 18:55
14. 1. 2020 15:26
14. 1. 2020 16:13
Avatar - CICERO
13. 1. 2020 17:13
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
13
13. 1. 2020 17:33
Re: TOYODA IS BEST
Jo tohle je velice prijemna zprava dne, íhaháá :-)
13. 1. 2020 17:47
Re: TOYODA IS BEST
Nechapem, dnes uz pristup k internetu svojim chovancom pokytuju aj psychiatricke ustavy?
Avatar - fostek
13. 1. 2020 17:50
Re: TOYODA IS BEST
Johohó!
Nic jinýho tu neděláme.
Vítej v pekle, Vohnoute!
Avatar - _Karel_
13. 1. 2020 18:40
Re: TOYODA IS BEST
Bohužel jo. Dost lidí u toho blázna volí hate list.
13. 1. 2020 18:55
Re: TOYODA IS BEST
Moj kolega vravi: "Internetove diskusie su miestom, kde sa niektori ludia chodia mentalne vysrat"
A ma pravdu. Niektori sa tu nechodia len vysrat, oni maju mentalnu sracku. :-(
Avatar - fostek
13. 1. 2020 19:15
Re: TOYODA IS BEST
Tak se podívej na sebe.
Na svoje jalový testy.
10 z 10ti vždy a všude a fotky proti světlu.
Průůůůůůůůůůůůůůjééééééééééééém!!!!
13. 1. 2020 19:26
Re: TOYODA IS BEST
Mas pravdu, zurnalistiku ani fotografiu som nestudoval.
Ale na rozdiel od teba, som si dal aspon nejaku namahu, aby som nieco nafotil a napisal vo viere, ze to snad nejakemu potencialnemu fanusikovi pomoze.
Samozrejme pre teba, ako majitela niekolkych supersportov, je to ubohe.
Prepac RULEZ.
Avatar - CICERO
13. 1. 2020 21:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lamal
14. 1. 2020 10:52
Re: TOYODA IS BEST
nemusis nieco studovat na vysokej aby si o urobil dobre, trebars talent, alebo samostudium... kazdopadne tym nemam namysli podporu nejakeho ironickeho hejtovania od fosteka, co sa sem fakt chodi moralne vysr*t
Avatar - fostek
13. 1. 2020 17:47
Re: TOYODA IS BEST
Jsem z toho vopařenej! Kámo, kamarádíčku, znáš vůbec vyjmenovaný slova po "K"?
Krutě Kvičící Kolman!
Koma Koma Komatsu!
Kopulováníhodná Kojota Kelica!
Kamikaze Kawasaki Kjótó!
byKupcům krvácí koule!
Avatar - CICERO
13. 1. 2020 18:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lamal
14. 1. 2020 10:54
Re: TOYODA IS BEST
nadherná symbióza :-)
20. 1. 2020 03:36
Re: TOYODA IS BEST
Cicero, trochu abstraktní ale pořád lehce stravitelné komentáře, a naproti tomu fostek, uderne a uzemnujici posty. Tohle nemá chybu. Netrpělivě očekáváme potomka, to bude génius snad až cimrmanovskeho formátu. Zatím se asi nedaří, ale nevadí buste do toho pořádně, ono to vyjde. Tesime se.
13. 1. 2020 17:49
ústav
Ano, u nas v ustavu mame rychlej net, buchticky se šodó a procházky v parku. Ale málo, takže vegetíme tady. Zvykni si bramborová hlavo.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - fostek
13. 1. 2020 17:49
Měla by to bejt
Celica.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Emel
13. 1. 2020 17:55
Re: Měla by to bejt
Proč? Celica byla primárně FWD, případně AWD ve svých rallye mutacích... tohle je auto odkazující na "levnou zadokolku" AE-86... a možná 2000GT.
Avatar - fostek
13. 1. 2020 18:01
Re: Měla by to bejt
Jo, takhle viděno - máš recht.
Ale Čeldu pamatujeme a byla populární - tak jsem to myslel já.
A vlastně je to dobře, že není. Kolman s Márou by mi to jméno zhnusili, jak by o tom do zemdlení kafrali.
Avatar - Emel
13. 1. 2020 18:16
Re: Měla by to bejt
Jako jo, populární byla, ale já ji nikdy úplně nemusel... když už bych z nějakého důvodu překousnul FWD, tak bych dal přednost Integře... a kdybych už chtěl rallye AWD, tak by mě to asi spíš táhlo ke klasice (Evo / STi). Navíc mám dojem, že vrchol byla ta mrkačková verze, pak ještě dejme tomu ta s kulatejma světlama (co ještě jezdila WRC v Castrol barvách)... ale pak ta novější hranatá už mi přišla o ničem.
Avatar - CICERO
13. 1. 2020 18:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - fostek
13. 1. 2020 18:34
Re: Měla by to bejt
Taks to popsal naprosto přesně.
Mě se vybaví červená mrkačka. Měl jí kámoš.
V době, kdy Integra nehrozila, nabyl net a vybírat sis nemohl.
Byla super.
Avatar - CHerokee
13. 1. 2020 20:06
Ještě aby...
To je dobrá zpráva pro všechny puristy a automobilové nadšence. Snad bude i v Evropě...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - kari.laz
14. 1. 2020 06:48
Re: Ještě aby...
Přesně tak. Ideální auto. Dostatečně silný motor, manuální převodovka, zadní náhon a o zábavu je postaráno
Avatar - palix
14. 1. 2020 13:05
Re: Ještě aby...
To auto je skoro dokonalé. Niekto by povedal, že má málo výkonu... Ono výkon je relatívna vec. Ak je auto ľahké, obratné, má dobrý podvozok... Presne to, čo má GT86 / BRZ stačí. Samozrejme nejaký "hot-hatch" bude mať možno viac, ale poskytne rovnakú zábavu na bežnej ceste, pričom nebudú porušené ani predpisy? Asi nie.
Samozrejme, kto chce viac, pre toho podobné auto nie je.
13. 1. 2020 20:20
Paráda
Tohle je paráda, pokud udrží cenu i hmotnost při zemi bude to bezvadná volba pro každého, kdo rád řídí. :yes:
Rozbalit vlákno
0
13. 1. 2020 21:54
Tak zadní pohon a manuální převodovka...
...jsou v suchu, teď ještě aby nechyběla mechanická ručka a klasické budíky a tlačítka! ;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - CICERO
13. 1. 2020 22:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - palix
14. 1. 2020 13:15
Re: Tak zadní pohon a manuální převodovka...
Tak práve k EV a emisiám v EU....
My sa tu ideme potrhať, EU úradníci tlačia na výrobcov, aby sme mali ekologické autá s minimom CO2... A čo minule nečítam ?
V Azerbajdžane sa vyrába starý známy Peugeot 405 (z 90-tých rokov) s motormi 1,8 l a 1,6 l . Pre nich ekológia a prísne limity neplatia. Vyvážať sa to bude do Ázie, Ruska, Afriky... Do 2/3 sveta.
Výsledok? 2/3 sveta budú kašľať na nejakú ekológiu a my "zachránime" svet. Samozrejme aj ten Peugeot má isto o niečo viac ekologický motor ako kedysi, ale oproti našej EURO 6 "XY" je to globálny znečisťovateľ ovzdušia ;).
Ďalší príklad - Rapid s atmosferickým motorom 1,6 l pre Rusko...
Prečo rovnaké predpisy neplatia všade - ak sa už hráme na záchranu planéty vykonávanej prostredníctvom osobných áut?
Avatar - twistedTSD
14. 1. 2020 15:44
Re: Tak zadní pohon a manuální převodovka...
Chceš říct, že EU nemá své vlastní klima a neochladí se, ani když splní bezuhlíkový plán na 130 % a vyhodí za něj biliony? To je nějaké fake news...

Však to funguje jak s plasty, ne? V EU je jako zrecykluješ, pošleš do Asie a tam je vysypou do moře...ale my jsme s nimi samozřejmě naložili ekologicky.
Avatar - palix
15. 1. 2020 14:08
Re: Tak zadní pohon a manuální převodovka...
Klíma Zeme je nanešťastie jednotná. Keď 2/3 sveta bude kašľať na všetky riešenia a bude pracovať na vlastnom rozvoji, nehľadiac na stav klímy... my to nezachránime. Hlavne ak ešte budeme od tých 2/3 niečo nakupovať.
Ak už sa robia nejaké riešenia, mali by sa robiť globálne a nie lokálne.
Vidíme to teraz na Austrálii - horelo tam a emisie už siahajú viacmenej všade.
Avatar - KANKUNEN
14. 1. 2020 06:29
Tak já mám ty dva chovance na hate
a teď mám poloviční diskuzi. Toyobaru přesně sluší co největší atmo, ale jen čtyřválec kvůli váhy.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - kari.laz
14. 1. 2020 06:52
Re: Tak já mám ty dva chovance na hate
I kdyby to bylo foukaný ba tolik nevadilo. Jasně, že nějaké točivé atmo s cca 250ti oři by bylo super, ale koukání bych tomu i odpustil. Pokud zůstane u podstaty zábavného auta.
Avatar - KANKUNEN
14. 1. 2020 08:04
Re: Tak já mám ty dva chovance na hate
Ano, jde foukat jen tak trochu , aby to mělo charakter atmo.
Avatar - kari.laz
14. 1. 2020 09:01
Re: Tak já mám ty dva chovance na hate
přesně tak, ta 2,4 by nebylo možností od těch 250 koní daleko, takže by stačilo opravdu jen "přifouknout"
14. 1. 2020 09:57
Re: Tak já mám ty dva chovance na hate
Ono by stačilo aj keby výkon zvýšili len o pár koní, ale poladili výkonovú krivku. Pri súčasnom motore v stredných otáčkach výkon nie, že negradoval, ale doslova poklesol. Ak si preradil o pár stoviek otáčok skôr, tak motor padol do pásma, kde sa mu nechcelo. A tiež skrátiť prevody. Ktoré boli už na manuále dosť dlhé o automate kde 5 a 6 boli rýchlobežka škoda hovoriť.
Avatar - lamal
14. 1. 2020 11:03
Re: Tak já mám ty dva chovance na hate
to co popisujes sa tyka takmer vsetkych vysokootackovych 4valcov, zopar som ich mal, aj stale mam... mrtve pasmo byva vacsinou medzi 3-4tis ot u stvorcovych motorov - typicky 86x86mm... moc s tym neporiesi ani casovanie ventilov

inak suhlas s diskutujucimi, tociva 2.4ka by bola pekna, ak by to bol boxer asi by nemusela vadit ani vyssia hmotnost, kvoli objemu by uz mala dostatok sil aj v strednom pasme... netreba zabudat ze turbo, intercooler tiez prida nejake kila uz tak vyssej hmotnosti motora,... vec vyvazenia, vykonovo ma vsak potom velky potencial, pokial mechanicky zaklad ma rezervy
14. 1. 2020 12:01
Re: Tak já mám ty dva chovance na hate
Ja som tých vysokootáčkových motor až toľko nemal, ale mal som jeden od Subaru. Ten bol podštvrcový(vŕtanie 92, zdvih 75) a išiel fakt rýchlo do otáčok, ale max kruťák síce len 186 bol už pri 3200 otáčkach. Takže ak si aj padol pod 4 tisíc, tak to nebola taká tragédia. Samozrejme najlepšie sa cítil medzi 4500 a 7000. Výkon bol 160 koní a bolo to EURO4. A ten motor mi tak nejak stále dáva nadej, že aj krátko zdvihový motor by nemusel byť v strednom pásme úplne tupý. Ale zas ten motor nevedel jazdiť za 7, čo by dnes bol asi problém.
Avatar - lamal
14. 1. 2020 13:43
Re: Tak já mám ty dva chovance na hate
Boxer mava z principu usporiadania valcov plochejsiu krivku krutiaceho momentu a silnejsie stredne pasmo ako radovy 4valec... problem je ked chces z 2,0 atmo dostat 200k v dnesnych normach tak bude fakt zacinat az od 5000ot hore, zatial co ten ktory si mal ty EU4 s max 186nm je take celkom normalne cislo, mal si 110 alebo 121 kW verziu ?
14. 1. 2020 15:37
Re: Tak já mám ty dva chovance na hate
Impreza 2,0R mala písaných 118kW. Legacy 2,0R malo 121kW a 110kW mala nasledujúca Impreza. Tá mala ale aj vyšší kompresný pomer a nižšie položené červené pole otáčkomera. A údajne sa s ňou dalo jazdiť za menej, ale na stovku jej to trvalo o sekundu dlhšie.
Avatar - lamal
14. 1. 2020 17:25
Re: Tak já mám ty dva chovance na hate
2.0R som mal na mysli, kedysi som o nej uvazoval... je fakt, ze to uz bolo davnejsie, prislo mi ze mala 121kW a nie 118... to celkom stacilo na to auto, horsia bola ta spotreba no... WRX som vypustil pri poslednom vybera auta, kvoli boxeru, ta 2,5ka ma dost problemy s prehrievanim zadnych valcov a klepanim atd... a este ma fakt viac nez adevatny apetit na svoj vykon... skoda, je to haklivy motor... ked k tomu zaratas este mozne problemy s pohonom 4x4 tak prevadzka moze byt dost draha...
14. 1. 2020 20:01
Re: Tak já mám ty dva chovance na hate
Ja som sa tiež práve rozhodoval medzi 2,0R a WRX, ktoré mali na predajni zánovné a zhodou okolnosti v tej istej farbe ako R čo som bral ja. WRX malo 2 výhody. Samosvor vzadu a ručnú brzdu pri sedadle vodiča. R ju malo odsadenú doprava. Ale tiež som počul o problémoch s motorom 2,5T. Tak som zobral dvojliter a neľutujem. Výkon stačil. Spoľahlivosť bola dobrá a na pohone som za 9 rokov menil len spojku čo je spotrebák. Dlhodobú spotrebu som mal okolo 9. Ten motor mal nízky kompresný pomer, takže aj pri pomalej jazde to neklesalo pod 8, ale zas ani nebolo moc citlivé na jazdný štýl.
Čo na tom aute ale najviac bavilo bola neuveriteľná stabilita keď bol na ceste sneh, alebo kaša. To som si obiehal ako by som šiel len po mokrej ceste. A to na aute čo nemalo ESP.
Avatar - lamal
14. 1. 2020 20:26
Re: Tak já mám ty dva chovance na hate
s tymi boxermi a spotrebou to je trochu komplikovanejsie, jednak staly pohon pridal, ale celkovo boxery nebyvaju moc usporne... pises o 2 alebo 3 generacii ? obe mali 2.0R tych 121kW platilo pre 3gen o tej sa bavim ja :-)
15. 1. 2020 06:29
Re: Tak já mám ty dva chovance na hate
Mal som druhú generáciu po facelifte. Kvôli úspornej jazde som to nekupoval. Vtedy som mal na auto ešte čas. A s týmto sa dalo užiť dosť zábavy občas aj mimo asfalt. K tomu autu sa u mňa viaže dosť spomienok a keby sa Subaru nerozhodlo 4. generáciu v EU nepredávať, tak by som mal v garáži ďalšiu Imprezu. No a potom sa v EU rozhodli manuály odrezať úplne. Ani sa nečudujem, keď viac ako 80% predajov tvorili automaty a autá s vyššou svetlou výškou.
B4 bol podľa mňa najcharakternejší štvorvalec. Špecifický zvuk, ľahký zotrvák, takže išiel ľahko do otáčok. Preto aj sledujem dianie okolo nástupcu GT86. Bola by to pre mňa šanca sa znovu dostať k motoru boxer s manuálom v čase keď už budú deti staršie a budem mať väčšiu voľnosť pri nákupe auta
Avatar - lamal
15. 1. 2020 09:38
Re: Tak já mám ty dva chovance na hate
chapem, asi myslis motor EJ20 tym B4, lebo B4 je u subaru naopak nieco uplne ine... EJ20 skonci v 3/2020 subaru malo nejaku speci verziu v japonsku na rozlucku, vyrabal sa tusim od roku 1989... 30 rokov to je pekne ;-)

ja som chcel 3generaciu, ta ma dobru tuhost karoserie - aj bezpecnost a antikoroznu ochranu tj dobre vyhliadky na dlhodobe vlastnictvo, ale holt iny motor ako 2.5 zmysel nedaval, keby tam bola EJ25 bez turba, tak je to perspektivne, ta nezerie moc, vydrzi a s tym objemom staci nejaky poriadny vyfuk, sanie a trebars remap a mas tam dalsich 30k... v USA boli ale v EU nie... skoda
15. 1. 2020 12:03
Re: Tak já mám ty dva chovance na hate
B4 myslím boxer 4 valec :-)
Čo sa korózie týka, tak problém nebol ani s druhou generáciou. Tuhosť karosérie mohla byť lepšia. Ale za riziko som začal považovať bezrámové okná kde sa so starnúcim tesnením zvyšoval hluk a mal som pocit, že aj vedenie okna má stále väčšie vôle. Plus výrazne vykrojenie zadného okna, ktoré zmenšovalo v hornej časti otvor dverí, nepomáhalo usádzaniu detí do sedačky. Proste z praktického hľadiska ma to začalo obmedzovať. Trojka bola praktickejšia, ale vtedy ešte nebol priestor na obmenu auta.
Mal som EJ20. Dobrý motor, len s trošku komplikovanejšími rozvodmi, kde bolo asi 5 kladiek + plus nutnosť výmeny vodnej pumpy. Preto som myslel, že pôjdem do štvrtej generácie s motorom FB. Ale tá Impreza sa do EU nedostala. Piata zas nie je v EU s manuálom a nie som taký fanúšik, aby som riešil individuálny dovoz.
Avatar - lamal
15. 1. 2020 13:08
Re: Tak já mám ty dva chovance na hate
zmazalo mi to text zase, seriem sa na to... prijebaná diskusia
14. 1. 2020 10:17
motor
Len taká úvaha:
Správy hovoria, že v tomto aute by mal byt 2,4 turbo motor od Subaru.
Po predstavení Yaris GR ma napadlo, či nepoužijú tú 3 valcovú 1.6 turbo. Bolo by ľahšie a rovnako výkonné ako tá 2.4 Turbo.
Na druhej strane, ak to bude opäť spolupráca so Subaru, tak by tam tá 1.6 T asi nedávala zmysel.
A rovnako neviem, či by to tam vôbec vošlo, lebo v Yarise GR to má priečnu zástavbu.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - lamal
14. 1. 2020 11:06
Re: motor
2,4T by podla vsetkeho isla aj do inych modelov subaru pre EU ak splni emisne normy... dufajme ze ano, pak by impreza, forester atd mohli mat nejaky normalny motor vzhladom na vykon... v USA myslim maju tento motor

1.6T R3 s takym vykonom a emisne EU normy to nejde moc dokopy... nie som si isty ci Y GR bude v EU ? ak ano tak len nejaka limitka prepodkladam...
14. 1. 2020 12:15
Re: motor
Subaru podľa všetkého vyvíja aj 1,8T okolo 200 koní. To by mohol byť kandidát pre EU modely. A asi aj pre menšie modely v USA, keď 2,4T sa dáva len do Legacy a Outbacku.
A o Yaris GR by som sa z pohľadu emisii nebál. CO2 na tých pár kusov si Toyota rozpustí vo svojej flotile. A emisie reálnych škodlivín nie sú v EU prísnejšie ako vo zbytku vyspelého sveta. Takže asi vedia čo robia. Emisné systémy ho určite oberú o kúsok výkonu a charakteru, ale verzia bez toho sa aj tak nikde neobjaví.
Avatar - lamal
14. 1. 2020 13:39
Re: motor
ved hej, akurat ze keby ta bola uz aj GR86 s 1.6 R3 v EU tak to je trochu viac ks ako len Yaris GR, z pohladu emisii... preto mi viac dava zmysel ten 2,4 este lepsia by bola 1.8t :-)
14. 1. 2020 13:51
Re: motor
Aj ja by som bol radsej za 4 valec.
Ale tu GR Yaris by som si s tym 3 valcom rad vyskusal a ak by to bolo fajn, mal by som velku dilemu na temu upgrade mojej garaze.
Avatar - lamal
14. 1. 2020 15:15
Re: motor
osobne by som preferoval kvalitny japonsky 3valec objemu 1.6 s 250k ako 4valec, s dobre naladenym zvukom, nizkou hmotnostou na predku aj v lahkom aute to je v pohode... naopak by mohol mat kopu charakteru s manualom super... akurat velke % fans by nad driftujucim 3valcom zalamovalo ruky s predsudkami... z racionalneho hladiska je to vsak lepsie ako 2.4 v tak malom a lahkom aute s motorom v predu
14. 1. 2020 15:34
Re: motor
S pozdĺžne uloženým motorom by si si s R3 oproti B4 moc nepomohol. Ak bude motor až pred nápravou, tak R3 bude dlhší a ešte mu v prednej časti nahádžeš periférie ako intecooler.
Toyota chce využiť vlastnú platformu, takže to auto možno ani nebude vnikať v továrni Subaru a použijú radový motor namiesto B4. Pri Turbe by to mohol byť R3 čo by zrazilo cenu dole, lebo motor by bol vo viac modeloch. Ale ak chcú točivú atmosféru, tak ich najlepšia šanca je zobrať FA24. Lebo ani v rámci R4 Toyota nemá nič čo by sa rado točilo nad 6 tisíc. Ale o tomto môžeme dlho polemizovať, bez reálneho záveru. Lepšie bude 2 roky počkať na výsledok.
Avatar - lamal
14. 1. 2020 16:46
Re: motor
aj ten boxer bude pred napravou z casti. to ze je nizsie neznaci, ze je maly a lahky hlavne s tym objemom.... ten R3 by mohol byt aspon nad napravou, ma to dlhu kapotu, hlavne ked ide o platformu toyoty... inac pisal som to z racionalneho dovodu aka hmotnost a vykon trojvalca ako aj silne stredne pasmo, pripadne charakter ak sa dobre odladi... ci to umozni ta ci ona platforma, alebo iny podstatny obchodny/mnozstevny parameter som uz nezahrnal... ako vravis cas ukaze
Avatar - speedfred
14. 1. 2020 17:06
Re: motor
Švagor mal v dávnych časoch Daihatsu Charade GTi a ten R3 1L bol nezmar motor.Do otáčok (cez 7500?) to išlo parádne a zvukovo sa mi to hodne páčilo - taký iný zvuk. A či to vibrovalo si už nejako nespomínam.
Avatar - lamal
14. 1. 2020 17:16
Re: motor
to je stare zname vozitko, aj nissan mal 3valce turbo ako jeden z prvych... v kei cars su trojvalce uplne bezne, v japonsku maju dlhu tradiciu aj s turbami, akurat ze nizke objemy.... 1.6 je nezvykle
Avatar - speedfred
14. 1. 2020 18:47
Re: motor
Tak tie autá trocha povyrastli, Charade malo snáď 700-800kg.
Avatar - lamal
14. 1. 2020 18:55
Re: motor
iste, aj normičky sa sprisnili... aspon tie tuhe karoserie to prinieslo, len o motory a kvalitu ja núdza...
14. 1. 2020 15:26
Re: motor
Ja osobne si nemyslím, že dajú do GR 86 turbo. To auto bolo zamerané na dobrú ovládateľnosť plynom a po svete sa ich predalo okolo 200 tisíc čo nie sú drobné a myslím, že pre nástupcu skúsia podobný recept. Ak by dostal FA24 tak by to bol po dlhej dobe podštvorcový atmosferický motor od Subaru. Takže som zvedavý ako to dopadne a či sa dostane do EU, kde boli predaje aj prvej verzie veľmi slabé.
Avatar - Beefcake
14. 1. 2020 16:13
Re: motor
Pochybujem, resp. bolo by to prekvapenie.
Subaru/Toyota sa jasne vyjadrili, preco je tam atmosfera a nie turbo. A na tom sa nic nezmenilo.
Z 2.4l tych 250k pri troche snahy dostanu, ked teraz zvladli 200 z 2L.
U nas 2.4T isto nebude, to mozno ta 1.8T (aj to s 20 otaznikmi).

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku