Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

PR

Zpět na článek

Subaru Forester e-Boxer klade největší důraz na bezpečnost

14 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Za 12 sekund stovku dám s kdejakou dodávkou.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
vraťte nám staré poctivé čtyřkolky
"e" si můžete nechat
Arese
toto Subaru pro většinu Evropanů stejně dělá nekoupitelné. 😒 :no:
Avatar - Beefcake
Beefcake
Tak uz ste komplet, kto este chyba ? 😊
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To bude tím, že ty nechápeš co bylo a je Subaru. Moje Subaru se za 12 sekund na stovku rozjede, zastaví a znovu rozjede. A kdysi si mohl v Outbacku jezdit po Evropě za sedm litrů s mnohem lepší dynamikou.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ty jsi bohužel případ nekritického obdivovatele. Kdyby přišli s pohonem na vítr pomocí plachty, budeš se tu za to do krve rvát. Pro mne značka, která upustí od toho, co jsem na ni měl rád, nebo na to dokonce zavrhne, přestane být zajímavá a hledám své požadavky jinde.
Avatar - Tomogo
Tomogo
Byl jsem "hrdým" majitelem Subaru Levorg 2018 (viz. MojeAuto). Byl a doufám že už dlouho nebudu, je to šrot. To auto je jak kdyby ho stavěli v blázinci. Možná dobře vypdalo, ale abych se s ním pořád rozčiloval, na to jsem neměl nervy. Navíc to bylo stavěný pro 150cm Japonce a ne pro normální Evropany. Leda, že bych koupil nějaký starší bez EyeSight a s pořádným motorem. Tyhle eko krámy jsou jen pro malé děti.
Osobně si myslím, že by dnes auto nemělo mít pomalejší zrychlení, jak 8-10s / 100km/h. Pomaleji je to už dnes nebezpečné.
frite
proč by to mělo být auto s menším zrychlením méně bezpečné?
to jen v připadě že řidič se slabým autem předjíždí tam kde nemá, ale kdo si je vědom dynamiky svého auta ten se do žádné krizovky nedostane...
Avatar - Tomogo
Tomogo
To je jako říct "Já nebourám". Kdo jezdí, a třeba i maximálně defenzivně, může se dostat do krize i bez vlastního zavinění a jen šlápnout na brzdu nemusí být zrovna vždy ideální. Osobně jsem teď "boural" (odřený nárazník) po 30. letech z vlastní blbosti.
Zrychlení se hodí i při zařazování z přípojného pruhu, nebo i při předjíždění traktoru. Navíc pokud se sejde víc pomalých aut, co nemají ani na předjetí traktoru, vytvoří za ním kolonu a pak už nepředjede ani ten silnější. A vláček potom jede a jede a jede.... dokud někomu neprasknou nervy a krizovka je tu. Samozřejmě se zrychlení hodí i v mnohých jiných případech.
Zrychlení se hodí i pro loudaly, protože nikdy nevíš, kdy ho budeš potřebovat.
Avatar - Jenik3
Jenik3
Myslenka je dobra, ale je to ponekud nestastne formulovano. Ano, vetsi zrychleni se hodi, ale zaroven plati, ze kazdy ridic by mel vedet, jake jsou limity jeho vozu.
A zadna kolona netrva vecne 😄
Niemand
Vlastne si nevymenoval žiadny reálny prípad. Pri predbiehaní traktora platí to isté či pri inom predbiehaní. Treba hlavne odhad. A zaradiť sa zvládne aj Dácia s litrom bez turba, alebo naložená dodávka. Len to nebude do prvej medzery, ale do takej kde to stihne. A že sa niekto tlačí na auto a nepredbieha nie je problém výkonu. Už som takto videl aj silné autá ťahať sa tesne za kamiónom.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
A já viděl Touareg V10, jak se málem roz*ebal o kamion v protisměru. Kde v hlavě nic není, ani výkon nepomůže.
Avatar - xxc
xxc
Ved to bolo 125 kw auto, tam uz musel byt problem vo vodicovi 😄