Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - KANKUNEN
Hlavní prvek je omezovač dynamiky.
| 13. 1. 2020 16:55
Za 12 sekund stovku dám s kdejakou dodávkou.
Avatar - CICERO
Re: Hlavní prvek je omezovač dynamiky.
| 13. 1. 2020 18:22
I s kamionem...
Avatar - WinDiesel
Subaru na e-howno
| 13. 1. 2020 20:29
vraťte nám staré poctivé čtyřkolky
"e" si můžete nechat
Tragická akcelerace....
| 13. 1. 2020 21:48
toto Subaru pro většinu Evropanů stejně dělá nekoupitelné. :-( :no:
Avatar - Beefcake
rofl
| 13. 1. 2020 22:11
Tak uz ste komplet, kto este chyba ? :)
Avatar - KANKUNEN
Re: rofl
| 14. 1. 2020 06:43
To bude tím, že ty nechápeš co bylo a je Subaru. Moje Subaru se za 12 sekund na stovku rozjede, zastaví a znovu rozjede. A kdysi si mohl v Outbacku jezdit po Evropě za sedm litrů s mnohem lepší dynamikou.
Avatar - kari.laz
Re: rofl
| 14. 1. 2020 06:57
Ty jsi bohužel případ nekritického obdivovatele. Kdyby přišli s pohonem na vítr pomocí plachty, budeš se tu za to do krve rvát. Pro mne značka, která upustí od toho, co jsem na ni měl rád, nebo na to dokonce zavrhne, přestane být zajímavá a hledám své požadavky jinde.
Avatar - Tomogo
Subaru už nikdy...leda?
| 14. 1. 2020 07:44
Byl jsem "hrdým" majitelem Subaru Levorg 2018 (viz. MojeAuto). Byl a doufám že už dlouho nebudu, je to šrot. To auto je jak kdyby ho stavěli v blázinci. Možná dobře vypdalo, ale abych se s ním pořád rozčiloval, na to jsem neměl nervy. Navíc to bylo stavěný pro 150cm Japonce a ne pro normální Evropany. Leda, že bych koupil nějaký starší bez EyeSight a s pořádným motorem. Tyhle eko krámy jsou jen pro malé děti.
Osobně si myslím, že by dnes auto nemělo mít pomalejší zrychlení, jak 8-10s / 100km/h. Pomaleji je to už dnes nebezpečné.
Re: Subaru už nikdy...leda?
| 14. 1. 2020 08:33
proč by to mělo být auto s menším zrychlením méně bezpečné?
to jen v připadě že řidič se slabým autem předjíždí tam kde nemá, ale kdo si je vědom dynamiky svého auta ten se do žádné krizovky nedostane...
Avatar - Tomogo
Re: Re: Subaru už nikdy...leda?
| 14. 1. 2020 08:47
To je jako říct "Já nebourám". Kdo jezdí, a třeba i maximálně defenzivně, může se dostat do krize i bez vlastního zavinění a jen šlápnout na brzdu nemusí být zrovna vždy ideální. Osobně jsem teď "boural" (odřený nárazník) po 30. letech z vlastní blbosti.
Zrychlení se hodí i při zařazování z přípojného pruhu, nebo i při předjíždění traktoru. Navíc pokud se sejde víc pomalých aut, co nemají ani na předjetí traktoru, vytvoří za ním kolonu a pak už nepředjede ani ten silnější. A vláček potom jede a jede a jede.... dokud někomu neprasknou nervy a krizovka je tu. Samozřejmě se zrychlení hodí i v mnohých jiných případech.
Zrychlení se hodí i pro loudaly, protože nikdy nevíš, kdy ho budeš potřebovat.
Avatar - Jenik3
Re: Re: Re: Subaru už nikdy...leda?
| 14. 1. 2020 09:18
Myslenka je dobra, ale je to ponekud nestastne formulovano. Ano, vetsi zrychleni se hodi, ale zaroven plati, ze kazdy ridic by mel vedet, jake jsou limity jeho vozu.
A zadna kolona netrva vecne :-)
Re: Re: Re: Subaru už nikdy...leda?
| 14. 1. 2020 10:11
Vlastne si nevymenoval žiadny reálny prípad. Pri predbiehaní traktora platí to isté či pri inom predbiehaní. Treba hlavne odhad. A zaradiť sa zvládne aj Dácia s litrom bez turba, alebo naložená dodávka. Len to nebude do prvej medzery, ale do takej kde to stihne. A že sa niekto tlačí na auto a nepredbieha nie je problém výkonu. Už som takto videl aj silné autá ťahať sa tesne za kamiónom.
Avatar - twistedTSD
Re: Re: Re: Re: Subaru už nikdy...leda?
| 14. 1. 2020 13:37
A já viděl Touareg V10, jak se málem roz*ebal o kamion v protisměru. Kde v hlavě nic není, ani výkon nepomůže.
Avatar - xxc
Re: Subaru už nikdy...leda?
| 14. 1. 2020 11:47
Ved to bolo 125 kw auto, tam uz musel byt problem vo vodicovi :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku