Ekonomika
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Peknej ten kamik v zeleny
Dobré zprávy, špatné zprávy?
No, asi ani jedno.
-0,9% je zanedbatelné číslo, dá se říct, že prodeje zůstaly stejné. Snížení závislosti na Číně, naopak růst v západní Evropě - to mě celkem těší, radši vidím auta vyrobená a prodaná v Evropě, co se děje v Číně+Indii mě až tolik nezajímá. Pokles Octavie je ve finále překvapivě malý, když uvážíme nástup SUV a O4.
Na druhou stranu, je to první "nerůst" po pěti letech a je evidentní, že přicházejí těžké časy... i když to z čísel třeba ještě není úplně vidět. Číslům určitě pomohlo rozšíření nabídky (hlavně Kamiq), což je efekt, se kterým se v budoucnu úplně počítat nedá.
No, asi ani jedno.
-0,9% je zanedbatelné číslo, dá se říct, že prodeje zůstaly stejné. Snížení závislosti na Číně, naopak růst v západní Evropě - to mě celkem těší, radši vidím auta vyrobená a prodaná v Evropě, co se děje v Číně+Indii mě až tolik nezajímá. Pokles Octavie je ve finále překvapivě malý, když uvážíme nástup SUV a O4.
Na druhou stranu, je to první "nerůst" po pěti letech a je evidentní, že přicházejí těžké časy... i když to z čísel třeba ještě není úplně vidět. Číslům určitě pomohlo rozšíření nabídky (hlavně Kamiq), což je efekt, se kterým se v budoucnu úplně počítat nedá.
dopadne takto! :no:
vyzera totak ze za rok 2019 by mitsu mohlo byt predajne celosvetovo konecne uz ( opat ) pred skodou .. tam to odhadujem nejakych 1,25-1,3 miliona predanych aut za r 2019.. bude to asi hodne tesne .. uvidime.. 😐
To je pro mitsu dost tristní vyýsledek uvážíme li že na domácím trhu mitsu žije ca. 130 mil lidí, zatímco na domácím trhu škody je 10 mil. lidí.
to aj rolls to ma potom biedne ked sa na to pozerame touto optikou .. aj lambo .... este ze mitsu nepredava auta len v japonsku .. 😒] :yes:
ale inak mitsu skodu da... otazka casu :yes:
ale inak mitsu skodu da... otazka casu :yes:
A proč tedy odmítají prodávat Cígo s 1,6TDI?