Ekonomika
To je pro mitsu dost tristní vyýsledek uvážíme li že na domácím trhu mitsu žije ca. 130 mil lidí, zatímco na domácím trhu škody je 10 mil. lidí.
dnes som videl bordovu scalu a je tiez moc pekna... a pride mi aj velmi masivna ... a kludne uz dnes radsej takuto scalu ako nejaky predrazeny golfik s tym istym motorom aj podobne priestrannou kabinou ... :yes:
Porovnávaš obyč automobilky a tým najlepším čo sa vyrába, zmierni troška. Za dalšie, Mitsu sa predáva viac-menej po celom svete, a kde Škoda?
Mitsu páchá sebevraždu za bílého dne tím, že odmítají prodávat auta s dieselem... :no:
To hele fakt chceš srovnávat coby rovnocenné "konkurenty" Mitsubishi s rollsem a lambem?!! 😒] 😒] 😒]
to aj rolls to ma potom biedne ked sa na to pozerame touto optikou .. aj lambo .... este ze mitsu nepredava auta len v japonsku .. 😒] :yes:
ale inak mitsu skodu da... otazka casu :yes:
ale inak mitsu skodu da... otazka casu :yes:
vyzera totak ze za rok 2019 by mitsu mohlo byt predajne celosvetovo konecne uz ( opat ) pred skodou .. tam to odhadujem nejakych 1,25-1,3 miliona predanych aut za r 2019.. bude to asi hodne tesne .. uvidime.. 😐
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No, asi ani jedno.
-0,9% je zanedbatelné číslo, dá se říct, že prodeje zůstaly stejné. Snížení závislosti na Číně, naopak růst v západní Evropě - to mě celkem těší, radši vidím auta vyrobená a prodaná v Evropě, co se děje v Číně+Indii mě až tolik nezajímá. Pokles Octavie je ve finále překvapivě malý, když uvážíme nástup SUV a O4.
Na druhou stranu, je to první "nerůst" po pěti letech a je evidentní, že přicházejí těžké časy... i když to z čísel třeba ještě není úplně vidět. Číslům určitě pomohlo rozšíření nabídky (hlavně Kamiq), což je efekt, se kterým se v budoucnu úplně počítat nedá.