Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNissan se chce údajně trhnout z aliance s Renaultem. Obě strany to popírají
52 komentářů
Arese
...že Nissan možná hodlá spáchat spektakulární ekonomické harakiri. No kdo chce kam,..
Vývoj jeho prodejů ukazuje, že už k tomu mají "dobře" nakročeno.
Co by ale pak bylo s Renaultem (+ Mitsubishi a Ladou), to je otázka. Legrace by byla, kdyby to nakonec dali dohromady s PSA! 😁
Vývoj jeho prodejů ukazuje, že už k tomu mají "dobře" nakročeno.
Co by ale pak bylo s Renaultem (+ Mitsubishi a Ladou), to je otázka. Legrace by byla, kdyby to nakonec dali dohromady s PSA! 😁
uvedomil si, ze je lepsie asi riskovat a vyrabat zase auta podla japonskeho receptu, ako ideologicky trpiet s renaultom, kedy sa jeho aura zijuca z minulosti rozožiera a znacka straca identitu ...
donPedro
Tož Nissan má nabídku modelů poměrně širokou https😐/www.nissanusa.com/ Avšak je třeba si položit a odpovědět 3 otázky, navzájem spolu související. 1) našlo BY se v Evropě dosatek kupujících? 2) oplatí se ergo úpravy a homologace pro EU? 3) pustil by je Renault vůbec na místní trh? Tož tak.
Proc do toho matlas nejakou evropu? Ta byla pro nissan vzdy jen okrajova zalezitost, co oni s evropou ... 😄
PS: Ted jsem si uvedomil ze existuje kvaskaj, toho se pravda v evrope prodava hromada. Ale tak ono se prodavat jen tak neprestane...
PS: Ted jsem si uvedomil ze existuje kvaskaj, toho se pravda v evrope prodava hromada. Ale tak ono se prodavat jen tak neprestane...
Pokud to nevíš, tak i prodeje kuaskaie (fakt se mi nechce patlat s tím nesmyslným jménem) jdou v posledních měsících taky prudce dolů. 😒
Freddka
To je tak kdyz nekdo na**re japonce. Oni si to libit nenechaji nechat se sebou jen tak zametat nejakyma frantikama. I kdyby je to melo stat majlant.
Ale tohle by mohla byt sranda. Ono se pak ukaze, kdo ze ty motory renaultu (potazmo mercedesu) vyvinul a komu tudiz ten tech patri, aby to nahodou nebyl nissan ... 😄
Japonce nepodcenuj, oni si poradi. Dobre si poradi.
Ale tohle by mohla byt sranda. Ono se pak ukaze, kdo ze ty motory renaultu (potazmo mercedesu) vyvinul a komu tudiz ten tech patri, aby to nahodou nebyl nissan ... 😄
Japonce nepodcenuj, oni si poradi. Dobre si poradi.
Hele, nebýt Renaultu s geniálním Ghosnem v čele, tak už žádný Nissan dávno neexistuje! 😄 Vedení Nissanu jsou pěkně nevděční p.a.r.ch.a.n.t.i!
to si nemyslim, neviem odkial mozes mat tak presne vyhradeny nazor na jednu, alebo druhu stranu, na to nemas dostatok informacii... Renault pomohol financne, avsak cena bola vybrata inde a bola vysoka... + nestastne spojenie dvoch automobilovych pohladov, Nissan si nechal nakecat ´´nejaponsku´´ Primeru P12 a aj tak dopadla...
Jenže je to přesně naopak - Primera P12 byla takový hrozný propadák právě proto, že z evropského designu neměla absolutně nic! 😄 Nebo si myslíš, že by třeba evropský designér navrhl takovou zhovadilost, jako centrálně umístěné budíky u auta střední třídy? 😁 😁 😁 Nebo zadní okno ve tvaru záchodového prkénka (5dv. liftback)? :😉
To jsou takovy ty povidacky. Kdyby je nezachranil rencek, zachranil by je nekdo jiny.
Vzdyt ty automobilky uz jsou pomalu vsichni jedna velka rodina. Vsak za posledi dve dekady Chrysler s fiatem a s mercedesem, mercedes s renaultem, renault s nissanem, smart (mercedes) s geely, geely s volvem, vzdyt kam az to cely vede?
Nez by nekoho nechali lehnout, to je ve vsech ohledech vyhodnejsi pro obe strany se nejak spojit. Stale stejna pisnicka dokola uz dobre 40 let a nemeni se nic, snad jen ze ta tesla vznikla na zelenem poli a dela v tom vitr, to asi necekal moc nikdo, ale uz se s tim smirili, uz se to taky ustaluje.
V ekonomii se tomu rika oligopolni chovani. Stary dobry “Divide and conquer”.
Vzdyt ty automobilky uz jsou pomalu vsichni jedna velka rodina. Vsak za posledi dve dekady Chrysler s fiatem a s mercedesem, mercedes s renaultem, renault s nissanem, smart (mercedes) s geely, geely s volvem, vzdyt kam az to cely vede?
Nez by nekoho nechali lehnout, to je ve vsech ohledech vyhodnejsi pro obe strany se nejak spojit. Stale stejna pisnicka dokola uz dobre 40 let a nemeni se nic, snad jen ze ta tesla vznikla na zelenem poli a dela v tom vitr, to asi necekal moc nikdo, ale uz se s tim smirili, uz se to taky ustaluje.
V ekonomii se tomu rika oligopolni chovani. Stary dobry “Divide and conquer”.
Ten 1.3 tce je povodne Nissan motor, upraveny, ale povod ma v Nissane 😄 Len nechapem, ako s nimi mohli francuzi zametat. Cim viac automobiliek a platforiem, tym vacsia konkurencia a lepsie pre zakaznikov.
vacsina benalov bola nissan motory, 1.6tce z ktorej vychadza 1.8tce a tiez davnejsie 1.4tce bola tiez oturbena jednotka nissanu este povodovm z almery
Dik, tohle jsem nevedel, vsak vida ze nejsem daleko od pravdy, staci selsky rozum - ono totiz dobry motory jsou dost casto z japonska, tak uz to proste je.
Nedavno napr. koukam jak velmi slusne fordi 1.6 a 1.5 benziny (ctyrvalce s i bez turba) jsou puvodem yamaha... 😄
Nedavno napr. koukam jak velmi slusne fordi 1.6 a 1.5 benziny (ctyrvalce s i bez turba) jsou puvodem yamaha... 😄
Nemáš pravdu, 1.3 TCe je nová konstrukce, kterou Renault vyvinul ve spolupráci s Renaultem. 😉 S dřívější 1.2 TCe toho má společného hodně málo...
ty nemas pravdu, 1.33tce vychadza priamo z 1.2tce, si to aspon nastuduj ked to sem pises...
ty si tak naivny, to sem postnes nieco co tvrdi renault na svojich strankach ? aka vidim to co chcem...
https😐/en.wikipedia.org/…Benz_M282_engine
´´HR12DDT/HRA2 (Renault H5Ft)´´ + ´´The M282 shares the same design with the Renault H5Ht engine´´
to su tiez potom presne tie klamstva co renault vyvinul v ramci aliancie, cely zaklad pochadza z motorov rodiny nissan HR ...
https😐/en.wikipedia.org/…Benz_M282_engine
´´HR12DDT/HRA2 (Renault H5Ft)´´ + ´´The M282 shares the same design with the Renault H5Ht engine´´
to su tiez potom presne tie klamstva co renault vyvinul v ramci aliancie, cely zaklad pochadza z motorov rodiny nissan HR ...
Já jsem měl v Renaultu 1.4 TCe 130 a nikdo mi nikdy netvrdil, že je to motor od Renaultu. Žádné klamstvá.
Renault Nissan zachránil. 1.33 TCe byl vyvinut ve spolupráci s Mercedesem. Nissan musí v alianci Renault poslouchat. Sám nemůže nic.
Je to tak, Renault fakticky ovládá Nissan.
Nissan moc dobře ví, kolik tenkrát dlužil. Moc dobře ví, že ho nikdo nechtěl. Ví, že Renault musel šetřit a investovat do Nissanu. Dobře také ví, jaká jsou hlasovací práva. Také dobře ví, jak se Japonsko šíleně zachovalo ke C. Ghosnovi.
Ale taky japonci dobre vi, ze dluh je pryc a ze Ghosn kradl jak straka a ze chtel nissan v podstate ukoncit, jen ta znacka by (mozna) zbyla.
Je to tvrdej business, takze kdyz jsou problemy zazehnany, je cas jit zas o dum dal.
A mimochodem neni to tak, ze by francouze nejak vysali nebo ze by francouzi nevedeli, do ceho jdou. Oba z toho vyjdou silnejsi, nez do toho vstoupili. Je to jen a pouze tvrdy business.
Je to tvrdej business, takze kdyz jsou problemy zazehnany, je cas jit zas o dum dal.
A mimochodem neni to tak, ze by francouze nejak vysali nebo ze by francouzi nevedeli, do ceho jdou. Oba z toho vyjdou silnejsi, nez do toho vstoupili. Je to jen a pouze tvrdy business.
Ve Francii kritizují Ghosna za to, že ve dělal pro Nissan a na Renault kašlal. Šel i proti Macronovi, který chtěl fůzi s Nissanem. Proti té opradu Nissan byl a chtěl, stejně jako Ghosn, alianci. NIssan z aliance odejít nemůže, protože o tom může rozhodnout jen Renault.
Jak to víš, že kradl, jak straka? To tvrdí francouzští komunisté? U GM by měl 2x vyšší plat.
Ze kradl tvrdi Japonci, misto v GM je v Lybii.
A to se bezne sefum automobilek nestava, co si budeme povidat.
Selsky rozum jasne rika, ze budto mel fakt pekelnou smulu v zivote, nebo tam neco fakt dost smrdi.
A to se bezne sefum automobilek nestava, co si budeme povidat.
Selsky rozum jasne rika, ze budto mel fakt pekelnou smulu v zivote, nebo tam neco fakt dost smrdi.
pogo26
Nissan se může trhnout jen tehdy, když o tom rozhodne Renault. Nissan nemá hlasovací práva.
Na druhej strane sa Nissan a Mitsubishi zamerali príliš na SUV. Pre nás, ktorí sme tomu trendu nepodľahli momentálne nemajú nič v ponuke. Pritom následovník Lancera by bol zaujímavý počin... S dobrým motorom (kľudne 2,0 atmosféra od Mitsubishi), skvelým podvozkom a pekným vzhľadom by určite neostal nepovšimnutý.
V podstate kto dnes chce "normálne" auto nižšej strednej triedy, má k dispozícii spomínané značky Toyota, Mazda, Honda. U strednej triedy je to ťažšie, lebo Honda tu teraz nevyrába nič. Toyota momentálne asi tiež skončila s Avensisom, alebo nie?
Rovnako kedysi kdesi bolo napísané, že nové Polo je väčšie ako tuším 2-kový, alebo 3-kový Golf.
Na druhej strane keď som sadol do Scaly, mal som pocit presne ako v starej Astre G - ergonómia aj priestor.
Podľa mňa bol Pulsar slabo propagovaný, pretože ho vlastne ani nikto nepozná.
ale inak su tu nejake sance na ozivenie lancera... mohol by casom prist ako technicke dvojca s nejakym renaultom ( sepka sa ze vyuzije novu platformu CMF pre megane ) ... ja to vidim tak ze mozno uz za 3-4 roky je to aj realne zeby mohol vzniknut nejaky novy lancer prave ako techhnicke dvojca buduceho meganu :yes:
Mne sa Lancer sedan páčil a vždy je to môj tip na jazdené auto, ak sa niekto opýta. Lenže Lancerov sedan je na trhu s jazdenkami ako šafránu...
Lancer - Renault by možno nemusel byť zlý, ale už to nebude ten starý, ktorý zdieľal veľa dielov (hlavne skelet) s verziou EVO.
Keď si spomeniem na staršie Mitsubishi Galant, Lancer... je mi ľúto, akou cestou ide Mitsubishi. Od skvelých áut nižšej strednej / strednej triedy, po SUV - navyše v spolupráci s Renaultom 😞.