kazdy dnes uz sa na nieco podoba .... taka je sablonova doba... ved aj premiovy Ceckovy medved donedavna este nahanal natiahnute bumerangove predne svetla z nepremiovej octavky a nikomu to vtedy nevadilo ... genesis :yes:
a teraz mnech mi niekto povie preco radsej prasacie SUV bawo a nie toto ... ked este aj ten dizajn maju dnes uz korejci lepsi.... o kvalite a spolahlivosti uz ani netreba vobec debatovat.. tam uz vedu davno davno pred D3 o parnik .. lexus to iste...
Je to fakt pekny, majestatni. Jen poprosim, je tu nekdo kdo jezdi nejakej Genesis? Ptal jsem se svou ridicu co v tom vozí denne lidi ze zastupitelskych uradu a nic moc. Prej takovy americky no. Vlacny, uzvejkany, na kocici hlavy po praze ju, ale jinak po vsech strankach amerika.
No keďže ti zrejme uniklo, že vývoj majú pod palcom ľudia, ktorí predtým pracovali pre BMW, VW koncern a Ford, tak mi je jasné, že tebe nie je jasné, že vedia naladiť aj podvozok pre ten-ktorý trh, podľa toho, čo preferuje :D
Neuniklo a vůbec se to nevylučuje. Naopak to prokazuje, že není náhoda jak jsou ty prvky podobné D3. Znám podobné sviňárny mezi korporacemi moc dobře a sám jsem byl svědkem podobných. Vybrakovat zaměstnance, přeplatit je a vykopírovat jejich práci jinam tak, že to splní limitně právní ujednání v předchozích smlouvách.
Nemůžu si pomoct, ale v tom interiéru vidím jen vykradené prvky celé prémie. Od každého něco. Jak kdyby někdo udělal fotomontáž z konfigurátorů. Palubka Audi, displej BMW, výplně dveří a volant Mercedes, ovladače Jaguar/Land Rover. A samozřejmě s logem Bentley.
Nechci Genesis hanit za každou cenu, ale i kdyby to bylo dobře jezdící a kvalitně postavené auto, tak je to prostě jen plagiát. Něco jako kabelka s písmenkovým vzorem LW, visacím logem MC a logem Gusi. Ty co trochu znají kabelky, tak budou vědět co myslím :D
Pod to vše se podepisuje Hyundai, nelze se pak divit posměškům vůči této značce :-|
Na to jsem čekal. Jestli znáš zmíněná auta, tak vidíš že to je okopírované. Je rozdíl se inspirovat a posouvat nějaké principy nebo tupě čekat co ostatní a jen to obšlehnout. Všechny prvky co okopírovali jsou záležitost posledních modelů. Proč se neinspirovali víc v minulosti a nerozvíjí jiné směry?
Lidé, kteří nepracují v návrhu produktů, si neuvědomují že i obyčejné věci se sofistikovaně testují a i za velmi jednoduchým designem může být velmi komplexní výzkum. Prémii dělá prémií vlastní výzkum a vývoj a určování trendů. Jestli si někdo hraje na to, že je členem první ligy, tak nemůže jen tupě kopírovat. Nehledě na to, že jednotlivé prvky mohou být součástí širšího kontextu.
Chápu, že ne každý si tohle uvědomí a je schopný to pochopit. Např. za koncernem LVMH nejsou jen fancy produkty, ale hodně příběhů které formoval život a generace podnikatelů. Proto po tom celý svět šílí, a žádný korejský nebo čínský produkt tohle mít nikdy nemůže. Na tom není nic špatného, můžou začít budovat něco svého...
Co když by do US začala expandovat čínská/asijská značka, která jednoznačně dlouhodobě kopíruje českou Škodu. Vždy nová škodovka a o rok později velmi silně inspirovaný čínský model mixlý s něčím dalším, ač třeba důstojně zpracovaný a za nižší cenu. To byste tomu taky všichni tleskali? Tohle se třeba na čínském trhu stává, i když škodovce se to asi naštěstí vyhýbá. Čína je v tom extrémní.
Asiati vnímají jako symbol úspěchu a pokroku, že jsou schopní vizuálně vyrobit něco jako vyspělejší část světa. Číňani třeba vůbec neskrývají fakt, že kopírují. Mají jinou mentalitu. Ale bez těch originálů by nevyrobili vůbec nic.
Ještě k vynálezu kola - co znamená to logo Genesisu? Taky vyráběli letecké motory z historicky prvních stíhaček na světě? Tak mimochodem Bentley přišlo k logu s křídly, jen pro srovnání.
To vůbec nic neříká o kvalitě auta. Nejspokojenější jsou většinou ti nejmíň nároční. Genesis míří na ty, co jezdí mainstream (nejlépe Hyundai) a začnou mít budget na spodní hranici prémie, tak si koupí tenhle plagiát s pocitem, že mají plně naloženou D3 apod. za lepší cenu. Nebo prostě na lidi co vůbec autům nerozumí, neřeší je a rozhodují jen podle prvního dojmu a výsledné ceny. Takoví jsou pak samozřejmě nadšení. A taková cílovka je v US velká. Amíkům je navíc logicky jedno jestli to vykradli nějakým evropanům.
Určitě, ať si každý dělá co chce, ale ať každý prosím zváží i nějakou morální stránku věci a co tím nákupem vlastně podporuje.
pekny ale exterier ma nepresvedcil. Lexus je krajsi. Velke SUV mam rad, tento model ma nenadchol. Kupil by som Europu. Na 90 percent Audi. Aby som to upresnil ,Santa Fe v tej cenovej relacii je super auto.