Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Slavný offroad nekončí. Toyota Land Cruiser se dočká nové generace. Dostane hybridní pohon

Dnešní doba není terénním autům příliš nakloněna, legendární offroady ale nekončí. Po třídě G, Defenderu nebo Jimny se nové generace dočká i Land Cruiser.
Zpět na článek
20. 1. 2020 02:08
Re: Dobré auto
Jo tak moje komentáře jsou level 0? Panebože co to zase píšeš já jsem psal tady o vícero druzích Patrolů a vím že ty nejnovější jsou o něco větší je to tak s většinou aut. Tak co tady s tím řešíš? Q80 je podle mě horší je to více na silnici a to kdo po tom brečí to fakt nevím. Neprodával se dřív proč? Protože to byly jen velmi staré a starší verze s omezeným počtem motorizací u nás a mnoho lidí si ho koupilo jako dělnika, lesníka, dobrodruha apod... Stále jim většinou drží a jsem si jistý že za to nemůžou lidi kteří mají Patroly rádi protože oni si nemůžou dovolit mít několik Patrolů doma. To neznamená že se tady nemůžou prodávat v menším měřítku aspoň. A veř tomu že jsou místa kde ty novější Patroly Y61 a Y62 využiješ a dají se i skvělě používat na silnici když to má vlastnosti na silnici jako SUV a v terénu jako Offroad. Takové auto nikde netrápíš a pro mnoho lidí je lepší volba mít jedno auto než vícero aut na více věcí jako osobák, nákladní nebo dodávku, traktor apod... Především ta Y62 je i skvělá pro ty rodiny u nás prostě nenajdeš tak velký Offroad-Suv.Na silnici tomu dej silniční kola a režim na silnici a můžeš jezdit velmi pohodlně i za 11 litrů ovšem průměnrá kombinovaná je 14 litrů. Do terénu si dej porádné Offrooad pneu a proč by se to auto mělo trápit jak tam nebo tam? Nevyznáš se v tom tolik ale s tou Ukrajinou máš pravdu ovšem tam byli v malém meřítku v rusku jich je daleko více. Zůstaň radši u Migů kterým mimochodem fandím i já a vím že jsou to lepší letouny než ty americké. Ale do Patrolů o které se zajímám tak moc od mala se se mnou dohadovat nemusíš. Radši se tě zeptám jaký máš názor na stíhací letouny Suchoje, Jas 39 Gripeny a Dassasult Rafale?
19. 1. 2020 09:42
Re: Dobré auto
Tvoje komentáře jsou level nula. Ad jedna, mluvíš o Patrolu, který je o dost menší, než ty aktuální modely s osmiválcem, alternativa Infiniti Q80. A po kterých brečí velitel města Bulgumy.
Patrol byl stejně známý jako Land Cruiser, jenže se prostě neprodával, tak ho odstřihli.Ne všude, na Ukrajině byl ještě před cca dvěmi lety k sehnání.
Jsem velký fanda offroadové scény, ale když s těmi auty prostě není kde jezdit, nebudou se prodávat a s offroadem se trápit na cestě je hloupost. Póza. I když téhle docela rozumím:)
19. 1. 2020 02:09
Re: Dobré auto
Hoši to jsou zase komentáře level 0. Já jsem si ho nekoupil a ještě nekoupím z jediného důvodu a to je nedostatek peněz. Oni ty lidé ani takové auta neznají a nezajímají se o to tak proto je tady nekupují a v tom případě neprodávají. Za vše můžou lidé u kterých to vždy začne. Kdyby u nás Toyoty nebyli známé tak se tady taky nejspíš neprodávají.
19. 1. 2020 01:43
Re: Dobré auto
Tak to asi nebylo nejlepší auto na světě,když sis ho ani nekoupil a asi ho proto přestali prodávat
19. 1. 2020 00:24
Re: Dobré auto
Ten kdo za to může jsi ty. Koupil sis nějakého nového Patrola? Neprodává se to, co se nekupuje.
18. 1. 2020 16:06
Re: Dobré auto
A pro mě je auto teprve to co vydrží aspoň nad 15 let. při normální a správné údržbě a i při náročnějším používání co nevydrží ani 10 let za těchto podmínek tak je to jen blbý křáp který akorát zaplňuje tuto krásnou planetu odpadem. Aby to nevyznělo že jsem zasedlý jen na Nissanu tak ještě i kromě Toyoty májí Subaru, Jeep, Němci, Švédové svá dobrá a kvalitnější auta v této kategorii. Jen mě absolutně štve že mnoho lidí i v česku odsuzuje co nezná a nezajímají se o to ani a téměř nic o tom neví nebo v horším případě nepřiznají co je lepší... Patrol se tady přestal prodávat už před několika lety a tomu kdo za to může bych asi zuby z huby vyrazil. I přes to když se u nás dříve Patroly prodávaly tak to bylo jen minimum verzí. Těch motorizací a verzí je mnohem více. Např. zde se můžeš podívat je to skvělá encyklopedie a celkově u různých aut jsem tam nešel jen sem tam někdy nějakou chybnou informaci, takže z takového výběru je tam minimum chyb to je velmi dobrá encyklopedie. https://nissan.drive.place/lang/cs
18. 1. 2020 15:57
Re: Dobré auto
Není problém si tyhle auta přivézt z USA nebo z Kanady. Problém je v tom, že mají výhradně benzínové motory a vlastně nikdo by je tu nechtěl živit. Úspěch X7 například ukáže, jak velký by byl zájem o takové monstra.
18. 1. 2020 15:45
Re: Dobré auto
Ještě se omlouvám za ty chyby něco dělá automatická autokorekce někde jsem se přepsal já a ta zpráva byla původně tak cca o 10 řádku delší jen se mi to automaticky smazalo po vložení takže to napíšu už velmi krátce znova. Co by jsi mohl znát z Middle East jsou speciály Patroly Y61 4,8 VTC které poráží i špičkové supersporty ve zrychlení do určité rychlosti většinou okolo 300km/h ale jsou i výjimky s značně větší rychlostí což už potom jsou snížené tak takovéhle jakékoliv speciální Patroly Y61 4,8 VTC tam dělají i na Offroad a to je brutální co to dokáže jak na silnici tak v každém terénu pak záleží především samozřejmě na pneumatikách. Takovéhle šílenosti dělají s Patroly především protože tyto i starší Patroly jsou auta které mají extrémně odolné pevné nápravy a vydrží to bezproblému, potom to mám velmi místa pod kapotou. Upravuje se tam především motor, brzdné kotouče, elektronika spojená s tou rychlostí. Ostatní Jako tvar, nápravy, karoserie apod... zůstává původní. Je jen pár výjimek kde se toho upravilo více jako např. U tzv. Nissan. Patrol Porsche 918 killer (tedy asi stále nejrychlejší auto světa bylo poraženo Patrolem) Oni ty Y61 mají i poměrně dostatečný aerodynamický tvar který nedělá potíže. Se staršími druhy Patroly je to minimálně vidět protože tvar mají horší aerodynamický tvar. Jen jako dodatek my vlastníme jednoho veterána je to legendární a skvělý Patrol K160 3,2 TD.
18. 1. 2020 15:14
Re: Dobré auto
Ahoj, celkem pěkný komentář. Překvapilo mě že se ozve i nějaký Čech který se v tom aspoň takto vyzná. Jen bych rád doplnil stručně co tady v tom komentáři není a nebo v čem s tebou nesouhlasím. 1. Land Cruiser neprojede všechno to je zkreslená hloupost. Více méně všechny Patroly s podobnou motorizací jsou lepší né jen starší s ještě do toho krátké Y61 si měl na mysli. I ty ještě starší Patroly nebo i Y62 od 2010 do současné nové řady 5. Y62 2020 jsou značně lepší a né jen v písku ale všude... A upravené Patroly jsou úplně bez konkurence. Do Patrolů se ti krásně a pohodlně vejde 8 lidí na sedačky, myslím že je tam místa hodně. Ten Patrol Y62 je V8 5,6 litru a tedy průchodnost terénem má lepší né stejnou jako Land Cruisery a jo jak jsi psal i na silnici má jasně navrch, to je auto které lze porovnávat jak s ostatními SUV tak s Offroady. Taky toho lituju že se v Evropě neprodávahí a to velmi už mnoho let. Snažím se ty všechny Patroly né jen Y62 a Y61 4,8 ale i mnoho dalších které se u nás nikdy neprodávali hodně zvýraznit, zviditelnit pro mnohi zdejších zblblých občanů které takové auta zajímají. Taky si myslím že by se našli hojné počty lidí kteří by např. Y62 využívali a to velmi rádi. Ovšem u nás jsou jen ty některé Land Cruisery jen a to se nedá srovnávat jak s jízdou na silnici výkonem, pohodlím, možnostmi a tak... Tak i v těžkém terénu mají tyto Patroly Y62 vážně navrch oproti Cruiserům to jestli uvěříš s tou průchodností a schopnostmi v terénu nebo ne je už na tobě. 🙂 Armada se mi tolik nelíbí a myslím že je to lehounce horší než Patrol. Pak je tu ještě velmi podobné Infinit QX80 ale to mi přijde více směřující na stranu SUV tedy více omezené auto co se týká univerzální jízdy. Zajímám se o Patroly až přehnaně moc už přes asi 12 let a Y62 poráží jak mnoho skvělých SUV tak i špičkové Offroady jako je Wrangler, G-class, veškerý Offroad Fordy, Amarok, Hilux no a tak dále..... Vlastně i se všemi i o něco většími Pick-Upy se to taky nedá srovnávat. Co by jsi ty mohl
18. 1. 2020 12:31
Dobré auto
Žiju v Zálivu, tak přidám pohled odsud.

Landcruiser je tady "povinné auto". Má ho doslova každá domácnost místních občanů - teda mají i jiná auta, ale aspoň jeden lanďák musí prostě v domě být.

Proč
- Opravdu nezmar v poušti, projede všechno, snad jen některé starší patroly jsou srovnatelné nebo i lepší (největší pouštní fajnšmekři si drží krátké starší patroly s manuálem = ultimativní vládce pouště mezi sériovými produkčními auty)
- Extrémně spolehlivé auto, a když se rozbije, KAŽDÝ ho tu umí opravit - tohle dělá hodně
- Praktické rodinné auto - není zas tak velké, vejde se všude, ale přitom nouzově těch 7 lidí odveze (děti, kamarádi)

Co má za nevýhody
- Na silnici nejezdí nic moc
- Interiér je muzeální
- Uvnitř není zas TOLIK místa

Myslím, že spousta místních domácností ho používá spíš z konformnosti, protože ho mají všichni ostatní příslušníci kmene - jinak když s ním jezdíte 99 procent času po silnicích ve městě a v suchém prostředí, tak to prostě není nejracionálnější volba a nejlepší jízda. Ale stádní princip holt dělá divy.

Jako alternativa tu slouží Nissan Patrol. O hodně větší, o trošku luxusnější, vždy jen s osmiválcem 5.7 l. Vzhledově je to docela obludka, ale průchodnost terénem má skvělou jako lanďák a na asfaltu se chová civilizovaněji. Takže když chtěj lidi trošku zafrajeřit, tak si místo povinného lanďáka poříděj patrola.

Celkově lituju, že některá auta, která jsou tu populární, se v Evropě neprodávají. Třeba ten Patrol, nebo ještě spíš Toyota Sequoia, Nissan Armada - to jsou perfektní auta pro aktivní rodinu, jsou obrovská, komfortní, mají mnohem víc prostoru než evropská prémiová SUV (X5 je trpaslík proti těmto autům)... Opravdu mi v Evropě chybí velká neprémiová rodinná auta. Věřím, že zájem by o ně byl.
18. 1. 2020 06:46
Re: Tahle Kojota
Auto se cele houpe, plave, jízda určitě nepřipomíná osobní auto. Je to offroad.
18. 1. 2020 00:53
Re: Tahle Kojota
No, ja teda za jízdy nic korigovat nemusím. Úplně v pohodě se dá zvládnout i Chorvatsko. Samozřejmě mimo asfalt je LC jako doma. Metr sněhu na horách nebyl problém. Limity má pouze v tom, co sedi za volantem.
17. 1. 2020 17:03
Re: Tahle Kojota
S kterým? Prado nejezdí s žádným ultravýkonným motorem, vrcholem je V6ka.
Tohle auto nemá na vyšší výkon ani podvozek, za jízdy potřeba neustále korigovat, je to úpně něco jiného než SUV. Jezdit s tím jako s SUV je zhovadilost, čistě na asfaltu je to auto zoufalství.
Avatar - Londonbridge
17. 1. 2020 16:12
Re: Tahle Kojota
Daily car to je len v Dubai a s inym motorom :*)
Avatar - CICERO
17. 1. 2020 15:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
17. 1. 2020 15:51
Re: Tahle Kojota
Mohli by jednou výjimečně zhybridizovat diesel a elektromotorem přidat nějaké koníky. Potom by se emise nezvýšily a konečně by to mělo víc koníků.
17. 1. 2020 14:15
Re: Tahle Kojota
Na daily ježdění po Evropě to nikdo nekoncipoval.
Jsem prostě rád, že nekončí jako Pajero.
17. 1. 2020 12:48
Re: Tahle Kojota
Ano, ale s motorizací, kterou u nás máme, tj. čtyřválcová nafta 127kw je to na hraně, obzvlášť za nějakých 1.7M. Bohužel. Slevy jsou, ale ne moc. Sice mě prodejce ukecával, že si to údajně nedávno jeho zákazník koupil místo Géčka, což nehledě na úchylnost tahle 2 auta srovnávat, tak G začíná na 210kw :D Na daily ježdění po evropě prostě LC úplně není. Leda tak pro klidnou mámu co nikdy nespěchá a nepředjíždí. U nás nejsou podmínky na to využít offroad přednosti, takže pro většinu budou stačit terénní schopnosti SUV konkurence...

Ale jako je to příjemný auto, i přes to kolik má let, tak je důstojně modernizované a technicky super. A je dost praktické vzhledem k vnějším rozměrům, má jen 4,78m, což by člověk ani nevěřil podle toho prostoru. Na pohodový cestování někam hodně daleko s výlety do terénu proč by ne :yes: