Čínský automobilový trh sice stále klesá, Tesla si však na nedostatek zákazníků rozhodně stěžovat nemůže. Minulý týden museli stát frontu dokonce jen kvůli vstupu do samotného showroomu.
Co tak pouzit Google? Samozrejme ze bude. Fabrika vo Freemonte nestiha pokryt dopyt celeho sveta okrem Ciny. Nemecko predalo Tesle vyrazne vacsi pozemok na buduce fabriky nasobne lacnejsie ako kupili v Shanghaji a uz sa tam rubu stromy a momentalne sa riesi vplyv na divoku zver, resp. jej presidlenie.
Znizenie predajov neTesla EV v Cine sposobili znizene dotacie a cakanie na ovela popularnejsi Model3. Je komicke sledovat dokedy tebe podobni budu omielat reci o krachu a prezivani Tesly kedze vyrobu a zisky z predaja ma Tesla druhe najvacsie spomedzi vsetkych automobiliek uz dlhe roky ale vy proste neviete pochopit ze ked niekto investuje do vyvoja este nepredavanych modelov resp stavia drahu fabriku v Cine ktora mu bude v buducnosti prinasat obrovske zisky tak celkova suvaha vyjde v strate ktoru hravo pokryje z volnej hotovosti. Clovek by myslel ze rekordne akcie ktore spravili z Tesly najhodnotenjsiu americku automobilku s miliardami vyplacanymi investorom a medzi nimi aj 350 milionov aj Muskovi a vysoke predaje v US, EU a o chvilu aj v Cine vas prebudia.. ale asi nie :)
Jen tě chci upozornit, že Win v příspěvku o krachu Tesly nepíše ani slovíčko. Že má Tesla zisk z prodeje druhý největší mezi všemi automobilkami, je dobrý vtip. Dnes ale přece není apríl. Jak mám brát tvoje příspěvky vážně, když si pleteš zisk s marží...
Setrvačnost je síla silná, někdy nezastavitelná.
Já pragmaticky, on ideologicky, úplně to z něj sálá. Slabí duchem jedinci potřebují berličku, potřebují se něčemu, případně někomu klanět, k někomu vzhlížet.
Zítra by mohl Musk založit církev svaté Tesly, Musk budiž jejím prorokem. A šli by za ním jako krysy za krysařem. :*):*):*)
My máme v ČR svého Muska a má krycí jméno Bureš a pase své ovečky na koblihy. Jeho církev se jmenuje ANO BUDE LÍP a on je jejím prorokem. :-!
Zamyslel si sa niekedy ci to nieje presne naopak? Skor by som zalozil cirkev antitesla fans. StenLi pise k veci a pravdivo zatial co antitesla fans sa zmozu na len na haty.
Ten prispevok je dooost kratky tak sa cudujem ze si si to nevsimol :) "Tesla asi díky Číně definitivně přežije" Tesla v Cine predava mizive cisla aj po rozbehnuti vyroby to bude stale len zlomok a uz bez Ciny dosahuje vysoky operacny zisk, ale on tvrdi ze prave kvoli Cine tesla asi definitivne prezije. Co ty akoze chapes pod pojmom ze automobilka neprezije? Nieco ine ako krach, ktory tu omiela niekolko rokov?
Ak prijmy z pradaja prevysuju naklady na vyrobu tak automobilka dosahuje zisk z vyroby a predaja, cize operacny zisk, ktory vyjadreny percentualne voci nakladom predstavuje marzu. Myslel som si ze je to z textu jasne, nie je to ziadny vtip ale fakt, mohlo to byt napisane aj sikovnejsie, uznavam.
Ak je niekto investor tak to uz davno dobre vie a rast akcii a svojho majetku sleduje od jula 2018, ono investori samotni maju casto diametralne rozdielne nazory ako tu diskutujuci pisuci o nespokojnych investoroch :) Ale vsak drviva vacsina tu diskutujucich nikdy v zivote nevlastnila ziadnu akciu akejkolvek automobilky ale vyjadrovat sa k niecomu o com nemam sajnu je v CSSR v mode :)
Ty si ale nepsal o růstu akcií, ale o tom že investorům byly vypláceny miliardy, což prostě není pravda. Růst akcií nikdo nezpochybňuje. Beru to jako že si svou myšlenku špatně formuloval a dál se v tom nebudu šťourat.
Cudujem sa ze ta stale bavit reagovat na niekoho kto ma v nicku diesel. Tesla je hodnotnejsou automobilkou ako Ford a GM dokopy, jej akcie prudko rastu, ani nie po roku od zacatia stavania GF3 predava auta, v nemecku sa tesia ze GF4 bude prave u nich ale niekto ma stale potrebu tu omielat absolutne nepodlozene informacie. Ich technologie ako napr. Sentry Mode nema vo svete dodnes konkurenciu. Niekedy premyslam co vlastne tie ostatne automobilky vyvijaju ked americky startup je uz pred nimi. Mne tesla velmi pripomina Apple. Tiez ich produkty niesu najlepsie ale ludia ich miluju a tazko sa im vracia spat ku konkurencii.
Četls můj krátký příspěvek? Teslu de facto chválím a konstatuji že čínští výrobci EV mají problém.
Pokud posuzuješ lidi jen podle toho že mají či nemají v nicku "Diesel, jsi ubožák.
"Tesla asi díky Číně definitivně přežije". Cina jej pomoze ale urcite nie len vdaka nej prezije. Tesla to ma rozbehnute celkom slusne a nevyzera zeby bol na obzore nejaky adekvatny konkutent.
Vobec neratam s tym z by to on pochopil, on je v puberte zaseknuty a silne nevzdelany hater vsetkeho mimo octavky 1.9TDI, len mi nedalo nezaregovat a neobjasnit dalsi jeho blud ktory by tu svietil bez povsimnutia a niekym menej informovanym kto jeho zvasty nepozna by mohol byt brany vazne :D
Ty nechapes pisany text? Uz som ti to raz vysvetloval, dufal som ze to pochopis na prvy raz ale mylil som sa. Ja som pisal o operacnom zisku, marza je jeho percentualne vyjadrenie voci vydavkom. Znacim si ta za trolla k dieslovi ;)
Americký regulátor přezkoumá stížnost, že tři modely automobilky Tesla, potenciálně 500.000 vozů, mohou znenadání samovolně zrychlovat. Na americký Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA) se obrátil nejmenovaný stěžovatel, který shrnuje 127 předchozích stížností adresovaných témuž regulačnímu úřadu. Ty se týkají 123 vozů, 110 nehod a 52 zranění. Tesla se ke zprávě zatím nevyjádřila, napsala dnes agentura Reuters.
To je podobný, jako když delší dobu zaparkovaná Tesla náhle zjistila, že má poruchu a pyrotechnicky odpálila kabely k motoru (nebo k baterkám?). Čím víc věcí je čistě elektronických, tím víc problémů. Počínaje tím, že člověk neotevře dveře, konče samovolným zrychlováním.
Tenhle trend mě děsně sere.
Na tom možná něco bude. Nedávno jsem viděl video s nějakým českým nadšencem do Tesly a ten tvrdil též že mu (model 3) auto začalo samovolně zrychlovat.