Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Evropský trh v roce 2019: Návrat k růstu, dařilo se Škodě, Seatu nebo Dacii

19 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to uz je klasika :yes:

ale co 3 diamanty? ma niekto odkaz na cisla? podla vsetkeho narast tam bude tiez ( vzhladom na najdene vysledky do konca novembra 2019 ) .. a citelny .. len to chce najst presne cisla teraz po skonceni celeho roku

PS: co sa deje so subaru.. rapidne totiz padalo cely rok 2019.... pritom novinky ma ( forester, XV, impreza .. hadam pomoze casom novy outback )
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Subaru už nic nepomůže. Nemají diesel, nemají výkonné motory a mají falešný systém 4x4, Subaru má velkou skupinu fanoušků kteří nic neodpustí. Haldex nebo něco podobného má kdekdo, ale u Subaru je to ponižující.
Niemand
To väčšine kupcov nevadilo a volili to aj keď bolo na výber. Ale pri XV čo je ich ťažný model chýbal väčšinu minulého roka dvojliter. A nové emisné normy ich bez EV vyženú z únie aj keby mali diesel.
kovv
To že je u AWD U Subaru řízené elektronicky, tak neznamená že je to obdoba haldexu. AWD má vždy stály pohon všech kol. PS: A proč jsem letošní zimu na horách už tahal 2x Kodiaq, 1x Tiguan a 3x Scouta do kopce či že škarpy?
Anonym
Potože nebyly 4x4?
Protože řidiči do škarpy vjeli?
Protže silničáři jsou vohnouti?
Divně se ptáš, kamarádíčku.
😄
Anonym
Neexistuje racionální ani srdcařský důvod proč si koupit dneska Subaru.
Bohužel. 100x bohužel, ale je to tak.
Anonym
No hele upřímě - co má to Mitsu, aby mělo pěkný čísla?
Z L200 udělalo pro Evropu slabingra a Pajero zastřelili.
Ten malej SS je na západě neprodejnej.
Ec.Cr. se bohužel nechytil a Outlander se prodává jak se prodává - tyhle dvě auta to neutáhnou. SUV je všude moc.
Ale třeba v Čr si Mitsu polepšilo.
kovv
Subaru mělo pro evropu stop stav. Vyčerpalo svoje evropské kvóty. Fabriky jim jedou na 100% a nechtějí stavět novou případně dávat vyrábět OEM. XV Impeza nešli v některých kombinacích skoro půl roku ani objednat.
Anonym
Heheheé, tak to je podobnej blábol, jako vyprodaná Kojota Supra.
Nešli objednat, protože nebyly zhomologovaný. :-!
Tím se nechlub.
kovv
Loni čekal na homologaci jenom Levorg. XV a Impreza měli homologaci, lidé je chtěli kupovat, ale fabrika nepřijímala objednávky do Evropy. Holt Subaru se vyprdlo na Evropu, protože tu si "všichni" zafixovali tuto značku jako sportovní, přičemž jejich sportovní modely vždy tvořily max. pár procent prodejů.
ptr078
Ako ratam tak ratam, renault ma cez milion, nissan 400k a cely koncern cez 2mil. Tak kde je tych 600 tisic aut? Mitsu nie je ani v prvej 20ke. Nieco mi uslo?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mitsu v roku 2018 predalo v eu 138 tisic aut.... za rok 2019 by to uz ale mohlo byt skoro 150 tisic.. takze pekne sa nam dviha ... chybaju mu vsak modely .. takze na viac to proste momentalne asi ani je ... ale zober si taku hondu alebo subaru v eu... ti mozu aj misakovi len tisko zavidiet
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
máš velké oči - 2018: 133 000, 2019: 138 000 zdroj acea.be
Šimpanz
Dacia?
ptr078
Mea culpa, na tu som uplne zabudol
Anonym
Ušlo ti několik set tyček rumunskej kár.
edit - sorry, koukám, už to víš
Mazda666
nevim co řešíte Subaru nebo Mitsu, všem Japoncum je Evropa u prde.le, vzhledem k tomu, kolik se tady prodá aut a jaká je tady Bruselská buzerace.
Avatar - Emel
Emel
Kdyby ses řídil svým oblíbeným nadpisem... 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
Vsem japoncum je to jedno a proto toyota udelala corollu ts především pro evropu