Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Dzakobo
Samozřejmě rozdíly ve výkonu, pohonu kol a převodovce zajistí odlišnost, no uvidí se. Ale "emise" se neptají a na papíru vždy vyjde líp 3.0T než 3.7i... Radši bych tam viděl vysokootáčkový 4.0i - tak jak to umí Porsche. Nebo i z té 3.7 by se snad něco ke 400k dalo vymáčknout.
Stalo by to vyssie naklady... aj tie emisne... u takto je budget do predu stratoveho modelu riskantny, som uz nastupcu ani neocakaval od nissanu... to ze pride je vyborne, nissan sa asi chce spametat a vratit sa k tomu preco si ludia nie len v eu japonske auta kupovali... uvidime ci to tak je a ci sa mu to podari
_Karel_
Hodně opomíjený auto. Přitom za hezkou cenu (od 900t) a pořád i po těch letech krasavec. Čert vem chybějící infotainment, stejně to není žádný dayly car.
Ta dvoubarevná výroční edice je trochu divoká, ale stejně se mi moc líbí :yes:
Ta dvoubarevná výroční edice je trochu divoká, ale stejně se mi moc líbí :yes:
Výkon a cena jsou zajímavé a vlastně i ten styl a jméno. Nojo, ale pak si do toho sednete a zjistíte, že kupujete veterána. Takže, kdo z vás má aspoň nabídka od dealera? 😁
Čas od času potkám na silnici sebevětšího exota...ameriky, Rollse, Lexusy nebo i auta která se ještě ani nezačala prodávat. Ale asi nevím jestli jsem 370Z snad někdy viděl na silnici 😐
Čas od času potkám na silnici sebevětšího exota...ameriky, Rollse, Lexusy nebo i auta která se ještě ani nezačala prodávat. Ale asi nevím jestli jsem 370Z snad někdy viděl na silnici 😐
Já jsem je určitě viděl, ale moc jich nejezdí. Potřebuješ u tohoto typu auta, aby bylo nejmodernější?
Proč se jich prodává málo, to by mě docela zajímalo. Na druhou stranu nemůžu říct, že bych vůbec potkával dost kupéček. Tahle kategorie prostě vymírá. Sám bych si to koupil leda jako třetí auto, a to je docela drahá sranda.
Proč se jich prodává málo, to by mě docela zajímalo. Na druhou stranu nemůžu říct, že bych vůbec potkával dost kupéček. Tahle kategorie prostě vymírá. Sám bych si to koupil leda jako třetí auto, a to je docela drahá sranda.
Právě, to je ten problém. Je to drahá sranda koupit puristické zastaralé auto za 1.1M, když v té ceně můžeš mít podobně rychlá praktičtější auta odpovídající dnešnímu datu. Tahle kategorie trpí kvůli velmi dobře jezdícím moderním hothatchům a podobným vrcholům běžných aut. Dřív mezi těmahle kategoriema byly daleko větší rozdíly.
V cem je prosim te zastaraly? Je to sporovni kupe. S poradnym motorem a pro opravdovy ridice. Ja na nem nic zastaralyho nevidim.
stale si mozes kupit v interieri modernejsie auto a priplatit 500-800tis
Není pravda. Když srovnám verzi s automatem s BMW M240i, které je snad ve všem lepší, tak stojí jen o 190 tisíc víc. U BMW dostaneš reálně vyšší slevu než u Nissanu, který ti nedá už skoro nic. A pokud jsi podnikatel a máš fleet, tak ti to dají automaticky s brutální slevou oproti japoncům. Takže pořád se divíte kdo by si to kupoval? Plus tu máme hothatche se 4x4 v daných cenách, prémii i mainstream. Oproti těmhle autům je prostě 370Z veterán a proto se neprodává.
Za tie prachy je to stale vyborny kauf... uz len kvoli tomu, ze na to existuje obrovsky aftermarket dielov za rie roky a je to nove auto - vizual, korozia atd... za dostupny peniaz mas auto s velkym potencialom (vyuzitelnym a dostupnym) s dlhodobou perspektivou
Kolik takových aut jsi kupoval když je to tak výborný kauf? 😊 Viz můj comment výše. Sice klasická coupé v nabídce opravdu moc nejsou, ale jiné typy aut tyhle sporťáky dohnali výkonem i schopnostma. A i to coupé ve výsledku koupíš taky...
Jinak nedokážu si představit někoho kdo si koupí nový zastaralý model Nissan za 1.1+M a investuje další stovky tisíc do tuningu. Nebo počká až auto zestárne? 😁
Jinak nedokážu si představit někoho kdo si koupí nový zastaralý model Nissan za 1.1+M a investuje další stovky tisíc do tuningu. Nebo počká až auto zestárne? 😁
turbo nebo kompresor kit se prodává za nějakých 4-8 tisíc EUR a pak je z toho 500 hp mašina s manuálem. testy Zetka jsou rozporuplné, chtělo by to vyzkoušet, každopádně je to jeden z mála smysluplných RWD s manuálem...