Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tahle Škoda 100 za život najezdila jen 1.331 kilometrů. Může být vaše

Škoda 100 kdysi patřila mezi nejrozšířenější auta na českých silnicích. Ale potkat ji dnes, to už je poměrně vzácnost.
Zpět na článek
22. 1. 2020 20:02
22. 1. 2020 20:08
23. 1. 2020 10:10
22. 1. 2020 20:02
pecka
Moje nemuze byt, protoze by me fotr pretah klackem az bych mu jel ukazat to co on za mlada trikrat hodil do prikopu a vyklepaval kladivem. Pecka!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CICERO
22. 1. 2020 20:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2020 21:27
Uloženka za nezmyselné peniaze
Ide len o kšeft. ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - narona
23. 1. 2020 00:16
Proč si to tehdy někdo kupoval
když s tím pak nejezdil? :D
Rozbalit vlákno
0
23. 1. 2020 01:04
Stav naprosto fantastický, o tom žádná, ale ...
...přesto (a nebo právě proto), že jsme v naší rodině v době mého dětství podobný socialistický "skvost" Škoda 100 11 let užívali, již nikdy netoužím se s tímto zoufale slabým, hlučným, nestabilním, nebezpečným, rychle reznoucím a blbě brzdícím a topícím strojem svézt. Žádnou nostalgii u mě totiž toto auto nevyvolává. Již v době své premiéry v roce 1969 bylo beznadějně zastaralé, a co teprve v polovině 70. let! Přesně si pamatuju, jak jsem celá ta léta coby mírně odrostlé dítě již silně se zajímající o auta toužil alespoň po žigulíku, nejlépe "nadupané" 1500 a 1600... ;-) A co teprve tehdejší západní produkce, ale ta už byla pro běžné Čechy té doby spíše z říše pohádek.... :-( :no: :no: :no: No, abych to zkrátil - komunisté nás (kromě jiného) připravili o možnost užít si ta nejkrásnější automobilová desetiletí v alespoň trochu důstojných autech. :-( :-( :-(
Rozbalit vlákno
4
Avatar - KANKUNEN
23. 1. 2020 05:29
Re: Stav naprosto fantastický, o tom žádná, ale ...
Pro mě to symbol komunistického hnusu. Měly by se o tom učit děti ve školách.
23. 1. 2020 15:50
Re: Stav naprosto fantastický, o tom žádná, ale ...
Pro mě je to krásná nostalgie! Na těhle strojích se člověk naučil spoustu věcí o autech a kdo se naučil jezdit s těmito auty, uměl pak už řídit všechno. Pro mě je to kus mládí. Měl jsem ˇ"Embéčko" Š 1000 MB z roku 1965 ve špičkovém stavu, ale bohužel jsem ho jednou půjčil a už jsem ho pak vcelku neviděl...jen hromádku plechů. Tenkrát jsem ho obrečel. Kdyby mi zůstalo, nikdy bych ho neprodal! Samozřejmě se to parametry, kvalitou a jízdními vlastnostmi nedá srovnávat s dnešními auty, ale je to prostě krásný veterán. Kdo zde píše hanlivá slova, je hloupý člověk. Každý veterán, každé takhle úžasně zachovalé autíčko je krásné...bez rozdílu značky a modelu. Ano, slabý motor, maticové řízení s vůlemi jako prase, vnitřní hluk...to všechno k tomu patří. Žigulík taky tehdy nebyl žádné terno, když jsem jej řídil, málem jsem neotočil tenoučkým volantem, jak šlo řízení ztuha a bylo gumové. Škodověnka měla čumák lehký a v zimě vyjela bez zimních gum každý kopec.
Avatar - Dinar
23. 1. 2020 10:44
Re: Stav naprosto fantastický, o tom žádná, ale ...
Souhlas, my jsme sice měli skvost o generaci mladší, jednu z prvních stopětek, ale i stodesítka se mi už jako řidiči koncem 80. let dostala do ruky a už tehdy, ještě bez řidiščské zkušenosti se soudobými západními auty, jsem si říkal, jak je to hrozný krám. Každopádně, když mě jako dítě občas do školy vezla maminka ve svém "kapitalistickém" fiatu 500 s plátěnou střechou, neměl jsem nikdy pocit trapnosti jako spolužáci, kteří museli vystoupit z trabanta nebo právě nějaké orezlé stovky.
A když přijel vídeňský strejda se svou 911 (dnešníma očima, ta hnusná s plast nárazníky z konce 70. let) tak jsem byl úplně v jiříkově vidění, to čím jsme tu jezdili my a tohle, to byl rozdíl galaxií. :'-(
23. 1. 2020 11:02
Re: Stav naprosto fantastický, o tom žádná, ale ...
Nebyla nebezpečná (samozřejmě nesrovnávat s dneškem, to by bylo nebezpečný všechno), jen bylo potřeba ji opravdu řídit a vědět jak se chová a vnímat ji. V začátcích jsem ji taky uložil do příkopu, ale byla to jednoznačně, moje chyba.
23. 1. 2020 09:35
Vzpomínká na mládí
A na zasněžené bez problémů vyjeté kopce slalomem mezi zoufale odstavnými Žiguliky a Wattburgy
Rozbalit vlákno
2
23. 1. 2020 10:10
Re: Vzpomínká na mládí
Z dnešního pohledu směšná věc... Také ve mě evokuje mládí, vůni nového vozu, tovární, jedovatě zelené závodní speciály v kombinaci s černými kapotami, jo, a touhu alespoň se svézt, kousíček. Ono právě v té české malosti bylo to kouzlo. S malým kašpárkem udělat veliké divadlo. Kdo uměl, tak uměl, asi tak. Znal jsem ji velice důvěrně. Otec ke své smůle koupil vůz ze série po požáru lakovny, kdy nenalakované karoserie musely stát venku. A krupičky rzi v šedém laku začaly být patrné pár dnů po skončení záruky. Nezbývalo tedy, nežli celou kastli rozebrat /blatníky byly na sedmičky šrouby/, odstranit lak zvenku, zevnitř, odstranit rez a znovu nalakovat. Básnička na celé léto, kutilská maturita, nezapomenutelné prázdniny. Kdo uvěří...?
Avatar - Zetti
23. 1. 2020 11:03
Re: Vzpomínká na mládí
Tak to je fakt. To co to vyjelo do kopce se bal clovek zpatky sjet. Jednou jsme s tim prejeli na ceste do KMS Cinovec a hned za nama ten kopec zavreli. A to se tenkrat nejake zimni gumy moc neprozivaly
Avatar - Missouri
23. 1. 2020 10:10
Ugly
Tohle je vážně odporné. Nechápu motivaci vytahovat na světlo tenhle odporný šrot. Tuhle zasmrádlou nostalgii po komunistické mizérii. Vy jste se v tom někdy svezli, milí redaktoři? Já totiž ano. Měli byste se stydět. :-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - yarda
23. 1. 2020 13:58
Jezdil jsem s ní pár let.
Předtím jsem jezdil rodinným wartburgem 1000. Když jsem měl na tachometru 90 a přišlápnul jsem plyn, tak zrychlil. Ne moc, ale trochu přece. Když jsem ve Š100 v devadesátce přišlápnul plyn, tak škodovka se tvářila, že se jí to netýká.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud