Skoro EXTRÉMNĚ ŠPATNĚ napsanej článek = bez jakejchkoli dat faktů + doplněnej fotkama už NEvyráběnejch modelů a myslim ani jedna něčeho současnýho :-O:yes::-!
Skoro neni jak hůř = ACZ pod machi(avelli)m fakt propadlo na dno = asi neni horší web o autech ;-\
DS7 crossback v hybride a 4kolke... pre niekoho kto sa chce odlisit a ma na to... uz som spominal ze prave DS7 sa mi paci a dava zmysel.. zbytok portfolia je ale stale zatial otazny.. a obavam sa ze mensiu DS3 crossback pozerie lacnejsi a este aj krajsi P2008 ...
a tusim tu uz davnejsie v diskusii som spominal ze DS 7 sa mi aj paci https://www.auto.cz/…dni-pohon-124784 .. fakt pekne auto .. netuctovka ... kusok taky lexus a la france... :yes:
Dík = už si 3tí kterýho rozhodila moje dovolená = a teď pár dní dohánění restů :-)
A s naftou mě nespojuj = jen sem upozornil při naříkání víc lidí tady nad drobnym droboučkym zvýhodněnim lokálně BEZ emisních aut na nesrovnatelně tisickrát vyšší zvýhodňování.. NAFTY
jako do Číny dobré... ale inak dost obludy... DS3 cross este zvladnem dizajnovo.,.. aspon, ze si technicky polepsili a uz to nebude auto za mega s torzkou v zadu... :D
Minule som išiel taxíkom, jedna z posledných C5 Break a teda majiteľ mi vravel, že vystriedal už tri C5 a túto poslednú má bez hydry. Vraj keby zas bola, hneď do toho ide, chýba mu. Ale áno, jeden zarytý citroeňák leto nerobí. :)
U poslednej C5 bol najväčší problém podľa mňa v tom, že hydra bola za príplatok a aj to tuším len u vyšších objemov. Gro predajov teda tvorili výrazne lacnejšie 1,6 HDI. Oprav ma ak sa mýlim.
Neřek bych že opustil z vlastního rozmaru = prostě zákazníci to po čem se ti stýská nekupovali. Ostatně už v dobách velmi výjímečný Xantie V6 Activa https://www.autorevue.cz/…katnimu-podvozku si víc kupovali tuctoVWý konstrukce. No tak SI prostě ZÁKAZNÍCI vynutili.. :-|
Vim jak jezdila C5 poslední generace s 2.2 HDI 150kW 450Nm = poslední roky si jí novou koupili asi 30 tisíc lidí. Černej humor že jako ojetinu jí chtěl násobek zájemců :-)
Velký sedan od Peugeotu s pohonem zadní nápravy? Proč ne, obnovit tradici "francouzských Mercedesů" by byl geniální marketingový tah - 403, 404, 504, 604, 505 - to všechno byly super auta :-):yes::yes::yes:
Jen by museli poslat do kopru ten idiotský i-cocpit!
Ale viz Opel současnej management PSA předved skoro zázrak = po desítkách let červenejch čísel skoro bleskový uzdravení = tak uvidíme. Bude to teda na víc popcornů = tohle fakt neni sranda, ale potenciál maj doslova obří. Naopak třeba VW je víc v rejži než si asi většina lidí tady připouští = tim nemyslim tyhle drobnůstky https://www.autoforum.cz/…elne-nedostatky/ ale https://www.hybrid.cz/…odikoveho-pohonu
To se asi spíš načekáš = aktuálně maj fantastickou platformu z Giulie a vlastní docela zajímavý designový pojetí interiérů
Mě spíš vadí technickym pojetim i motorama naprosto tuctový předražený modely automobilek kterejm řikáme prémiový = a smutná realita že hlavně těma naháněj milionový prodeje
To samý že i nejlevnější DS řadí a reaguje na plyn nesrovnatelně brisknějš než prémiový V6 po WLTP
Jak už bylo řečeno při rozjezdu DS = to jaký ty auta budou se ukáže tak za 20 let nebo aspoň v třetí generaci = fax pas že v roce 2020 v novym článku Bureš používá fotky prvních dnes už nevyráběnejch modelů= snad radši nekomentovat :no:
Rozjet novou značku prostě TRVÁ a i po desítkách let neni pro někoho etablovaný značka typu Lexus = i PSA rozjel tuhle svou prémiovou divizi se znalostí že to je akce aspoň minimálně na těch 20 let. Takže ničí koule s tim fakt nemaj co dělat :-)
Zatial mas pravdu. Treba uznat ze to uz dlho skusaju a za snahu im dame :yes: pamatam na Renault 25 rok 1985 bol nominovany na automobil roka a vtedy sa Francuzy chvalili ze je priamy konkurent Mercedesom / W 124 / potom tu bol Safrane , Vel Satis , Citroen XM , Peugeot 605 ... dnes to skusaju luxusnou diviziou DS ktora sa bere skor ako jemne luxusnejsie a krajsie auto ako standard Citroen . Premiovost by som bral v ramci ich vlastnych produktov Citroen.