jako do Číny dobré... ale inak dost obludy... DS3 cross este zvladnem dizajnovo.,.. aspon, ze si technicky polepsili a uz to nebude auto za mega s torzkou v zadu... :D
Velký sedan od Peugeotu s pohonem zadní nápravy? Proč ne, obnovit tradici "francouzských Mercedesů" by byl geniální marketingový tah - 403, 404, 504, 604, 505 - to všechno byly super auta :-):yes::yes::yes:
Jen by museli poslat do kopru ten idiotský i-cocpit!
Skoro EXTRÉMNĚ ŠPATNĚ napsanej článek = bez jakejchkoli dat faktů + doplněnej fotkama už NEvyráběnejch modelů a myslim ani jedna něčeho současnýho :-O:yes::-!
Skoro neni jak hůř = ACZ pod machi(avelli)m fakt propadlo na dno = asi neni horší web o autech ;-\
Dík = už si 3tí kterýho rozhodila moje dovolená = a teď pár dní dohánění restů :-)
A s naftou mě nespojuj = jen sem upozornil při naříkání víc lidí tady nad drobnym droboučkym zvýhodněnim lokálně BEZ emisních aut na nesrovnatelně tisickrát vyšší zvýhodňování.. NAFTY
DS7 crossback v hybride a 4kolke... pre niekoho kto sa chce odlisit a ma na to... uz som spominal ze prave DS7 sa mi paci a dava zmysel.. zbytok portfolia je ale stale zatial otazny.. a obavam sa ze mensiu DS3 crossback pozerie lacnejsi a este aj krajsi P2008 ...
a tusim tu uz davnejsie v diskusii som spominal ze DS 7 sa mi aj paci https://www.auto.cz/…dni-pohon-124784 .. fakt pekne auto .. netuctovka ... kusok taky lexus a la france... :yes:
Zatial mas pravdu. Treba uznat ze to uz dlho skusaju a za snahu im dame :yes: pamatam na Renault 25 rok 1985 bol nominovany na automobil roka a vtedy sa Francuzy chvalili ze je priamy konkurent Mercedesom / W 124 / potom tu bol Safrane , Vel Satis , Citroen XM , Peugeot 605 ... dnes to skusaju luxusnou diviziou DS ktora sa bere skor ako jemne luxusnejsie a krajsie auto ako standard Citroen . Premiovost by som bral v ramci ich vlastnych produktov Citroen.
Neřek bych že opustil z vlastního rozmaru = prostě zákazníci to po čem se ti stýská nekupovali. Ostatně už v dobách velmi výjímečný Xantie V6 Activa https://www.autorevue.cz/…katnimu-podvozku si víc kupovali tuctoVWý konstrukce. No tak SI prostě ZÁKAZNÍCI vynutili.. :-|
Vim jak jezdila C5 poslední generace s 2.2 HDI 150kW 450Nm = poslední roky si jí novou koupili asi 30 tisíc lidí. Černej humor že jako ojetinu jí chtěl násobek zájemců :-)
U poslednej C5 bol najväčší problém podľa mňa v tom, že hydra bola za príplatok a aj to tuším len u vyšších objemov. Gro predajov teda tvorili výrazne lacnejšie 1,6 HDI. Oprav ma ak sa mýlim.
Minule som išiel taxíkom, jedna z posledných C5 Break a teda majiteľ mi vravel, že vystriedal už tri C5 a túto poslednú má bez hydry. Vraj keby zas bola, hneď do toho ide, chýba mu. Ale áno, jeden zarytý citroeňák leto nerobí. :)
To se asi spíš načekáš = aktuálně maj fantastickou platformu z Giulie a vlastní docela zajímavý designový pojetí interiérů
Mě spíš vadí technickym pojetim i motorama naprosto tuctový předražený modely automobilek kterejm řikáme prémiový = a smutná realita že hlavně těma naháněj milionový prodeje
To samý že i nejlevnější DS řadí a reaguje na plyn nesrovnatelně brisknějš než prémiový V6 po WLTP
Jak už bylo řečeno při rozjezdu DS = to jaký ty auta budou se ukáže tak za 20 let nebo aspoň v třetí generaci = fax pas že v roce 2020 v novym článku Bureš používá fotky prvních dnes už nevyráběnejch modelů= snad radši nekomentovat :no:
Rozjet novou značku prostě TRVÁ a i po desítkách let neni pro někoho etablovaný značka typu Lexus = i PSA rozjel tuhle svou prémiovou divizi se znalostí že to je akce aspoň minimálně na těch 20 let. Takže ničí koule s tim fakt nemaj co dělat :-)
Ale viz Opel současnej management PSA předved skoro zázrak = po desítkách let červenejch čísel skoro bleskový uzdravení = tak uvidíme. Bude to teda na víc popcornů = tohle fakt neni sranda, ale potenciál maj doslova obří. Naopak třeba VW je víc v rejži než si asi většina lidí tady připouští = tim nemyslim tyhle drobnůstky https://www.autoforum.cz/…elne-nedostatky/ ale https://www.hybrid.cz/…odikoveho-pohonu