Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Alfa Romeo Giulia je prima, ale 75 Turbo Evoluzione A1/IMSA je nádherně drsná

7 komentářů

Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Radši Giulii = v aktuálně se blížící verzi 620 nebo tak nějak koní :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Ale kdo někdy řídil Alfu 75, tak se mu po ní nejspíš stýská... dneska už si lidi ani neumí představit, že takový auto se normálně prodávalo a jezdilo po silnici.
Zejména s šestiválcem 2,5 litru to dodnes považuji za nejlepší "normální" auto. Výkonu byl... dostatek, spotřeba byla .. přiměřená... a to auto bylo vyvážený tak, že když člověk blbnul a začalo se točit ve smysku, tak osa otáčení byla někde mezi přednima opěradlama!
To jsem nikdy před tím, ani po tom, s jiným autem nezažil.
Slavná a ověnčená Lancia Delta HF Integrale měla brutální výkon... ale o té lehkosti a přesnosti řízení se jí ani nesnilo.
Zkušel jsem 75 i s V6 třílitrem,a le to už úplně nebylo ono. Jasně, byla výkonější a pořád byla fajn!
Ale 2,5 byla lepší...
Mr.Murphy
... jo, byla to jízdně vymakaná kára.... ani dnes se v provozu neztratí.... komfortem a jízdníma vlastnostma je pořád úplně v pohodě.... Samozřejmě, bezpečnost dobu vzniku vozu nezapře 😄
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
To je sice fakt, nema pytle... ale zase je to "tvrdy auto" .
A ze nema ty elektronicky sracicky je vyhodou! Prave diky tomu ji mas "v ruce" .
😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
I dneska sou myslim auta = který by tě v přímym srovnání s tou 35 let starou docela legendou překvapily. Jen sou o fous dražší a ne zas tak rozšířený = ale kdo chce najde si = Tyobaru, Supra, MX5, BMW 2 Coupe, Civic Type R a já nevim co

Podvozek Supry je i dík zlatýmu poměru rozvoru a rozchodu absolutno = a teď bude i se zaplatitelnějšim 4válcem
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Prvni dve jsem nezkousel, takze nevim.
MX5 chybi vykon, Type R je brutalne rychla, ale o te leganci rizeni v ni vubec nemuzes mluvit.

BMW je asi nejbliz, ale sorry jako: s elektrickym posilovacem rizeni, na kterym si nastavujes zpusob odezvy? Elektronicka kontrola prokluzu, vcetne uzaverky diferencialu?!
Ne, asi jsem to nenapsal spravne, take to dost nevyznelo: BMW je vyborny auto, ktery si dela co chce. A pripoustim, ze vetsinou to dela dobre.
Alfa byla horkokrevnej zivocich, kterou jsi fakt ridil. Vedels, co dela. Jasne, vcetne toho, zes zaplatil za chyby. I ten samosvor byl mechanickej.

Tak nejak si predstavuju rozdil mezi dobrou milenkou a elektronickou erotic robotkou.
😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já teda viděl seriál https😐/www.csfd.cz/…ni-lide/prehled/ a už se TĚŠIM :-!

No co do zábavy bude nejblíž teda nejdál současná Supra = podle docela soudnejch zkušenejch lidí co porovnávali i8 a Z4 je díky požadavkum Toyoty na konstrukci Z4 podvozkově drtivě lepší než daleko dražší i8

S tim výkonem MX5 ti nevim = výkon neni stejně jako třeba u Tyobaru zázračnej ale proč taky. Je vyšší než mívala před desítkama let ta Alfa 75 = nechce se mi hledat hmotnosti rsp výkon na hmotnost ale zjednodušeně = mělo by to bejt ca to samý. Navíc ve verzi Fiat Abarth byl i s 300 koňovym výbornym motorem 1.8 = to už je zas VÍC než je asi potřeba 😄

Co se ovládání auta a podvozku týče = vrcholem by mohla bejt jakžtakž zaplatitelná Supra s 4válcem