Brilliance BS4, který se bude dovážet i do České republiky, získal v čínských nárazových zkouškách tři hvězdy. Evropská verze se podle dovozce bude lišit od modelů určených pro čínský trh.
tak si to kup ("skoroauto")... aspon bude zanedlouho o jednoho slabomyslneho setrilka mene... jsem zvedavy, jestli ti ty usetrene kacky budou stacit no novy invalidni vozik...
ty budes presne ten trotlik co vali pasata po meste 120. 3* jsou vic nez ma 60% dnesniho vozoveho parku u nas. pokud nekdo jezdi rozume a ve meste kde je 50 tak to staci, za predpokladu ze ho nesestreli trotl jako jsi ty. dalsi model bude uz mit 4* a to je jedine dobre.
Jenže tenhle model je na hranici 2 a 3 hvězd v čínskym NCAP. A to že vytáhl body na ochraně hlavy ti bude k ničemu, až ti to při nárazu rozmačký kompletně břicho. To tě nedaj dohromady ani doktoři z televizních seriálů... a když říkáš že na městskejch 50 to stačí, tak ty smrtelný hodnoty jsou naměřený právě v této rychlosti. Takže nemáš pravdu, nestačí. Kvůli kktům jako seš ty pak budou mít lidi trauma do konce života, až jim někde nedáš přednost a oni to do tebe ťuknou a zabijou tě... S ti se pak těžko žije, a nepomáhá ani to, že vina bude třeba na tvé straně...
JJ, mat kazdy takyto zdravy nazor, to by sa diskusie na auto.cz dali citat aj bez toho, aby si clovek klepal na hlavu alebo sa valal od smiechu. :yes::yes::yes:
mel jsem A6 rok 98. to ze to byl smejd pominu. podivej se na crash. tri hvezdy s vodrenejma usima. zduraznuju ze jde o verzi minulou a od premioveho vyrobce. a pritom si vsichni mysli co je to za karu.
plne suhlasim! Id.oti v Passatoch a Octaviach sa prasia po cestach tempom, za ktory by sa normalne bral nielen VP ale i rodny list!!!!!! Neviem preco je policia v CZ i SVK taka necinna? 8-s
Před týdnem jsem někde četl,že asi 80% Octávek, které se na SK prodaly v 2007 byla služební auta, takže hovadem je spíš konkr.řidič a je otázka,pokud by nafasovali např.C5,M6,Avensise atd...jestli by se chovali jinak.Tipuji že ne :no:
to je pravda! Ale nejde o znacku...ide o to, ze na nasich i vasich cestach je to kazdym rokom horsie. U vas aj napriek bodovemu systemu. Problem vidim v tom, ze policia je bezzuba. Dost jazdim a musim konstatovat, ze 40 percent aut povazuje na okreske beznu rychlost 150 km/h za normalnu. Ako nedavno: prsalo a teplota bola okolo -2 stupne. Siel som preto 70km/hod. V podstate sli vsetci rovnakou rychlostou v hadiku. Zo zadu sa prihnal Golf a obehol nas rychlostou cca 120-140 km/hod. O niekolko km bol nalepeny na kmeni mpohutneho stromu. Hnusny pohlad - hotova fasirka. To mu fakt nedoslo, ze na poladovici mu ani ESP nepomoze???????? 8-s8-s8-s
Taky dost jezdim a konstatuji, ze provoz na silnicich v CR se proti minulosti dost zklidnil. Ridici konecne pomalu zacinaji chapat, ze podobne jako v zapadni EU je nejdulezitejsi predvidatelna plynula jizda a naopak nejhorsim nesvarem je nasilne vymahani si sve prednosti namisto ohleduplnosti. Horsi situace je na Slovenksu a Polsku, kde mladi ridici sluzebnich vozu jezdi mnohem casteji jak idioti. V Cechach se to spis vidi v malych mestech, kde si mladi muzi s odeznivajici pubertou dokazuji, ze zvladli zakladni prvky rizeni auta. Nekteri z nich postupne mentalne dospeji, jini se zabiji, nebo zmrzaci. Kolik "hvezdicek" jejich auto pritom ma, neni tak dulezite. Tihle lide jsou totiz vice nebezpecni svemu okoli, nez sobe. Takovy je uz beh sveta.
A ted k tomu cinskemu zazraku. 3 hvezdy vubec nejsou spatne a novejsi model bude mit urcite 4 az 5. Ostatne, vite kolik procent automobiloveho parku u nas ma 3 a mene hvezdicek? Vetsi nebezpeci z Ciny pro nas prichazi z jineho hlediska - za par let bude litr nafty stat 200Kc.
3 hvězdy v čínskym testu sou hodně málo. A je to hranidce bodů 2 a 3, takže v tom nehledejte žádnej zázrak. Všiměte si jak se zdeformuje sloupek, a to v rychlosti 56 km/h. Takže kydž pojedete rychleji, tak se sloupek kterej se zdeformuje již při nižší rychlosti úplně zkroutí a vás to nekompromisně rozmačká...
tiez si myslim ze na bezne jazdenie to bude uplne sacit, myslim ze dokonca bude patrit k luxusnym autam, ale hlavne ide o bezpečnost a ta nebude urcite tak prepracovana ako v dnesnych premiovych alebo nepremiovych znackach. Ale nechajme sa prekvapit.
no tak je blazon a blazon , zrovnatelna verzia VW alebo Skody je o 200-tis. drahsia ako napr Kia ktora v kvalite o nic nezaostava...tak sa pytam preco kupovat predrazene nove auta hm? aby si platil clenom predstavenstva a odborov uplatky dovolenky a prostitutky ? sam si odpovedaj....moj nazor je : odtal potial....
Nie, tie auta nie su az tak predrazene, ale je v nich zapocitana suma za vyvoj, kvalitnejsiu vyrobu, vyssie platy robotnikov....cinski otroci su radi, ze su radi...na druhej strane vela hudby za malo penazi znie lakavo..a su ludia, co si taketo auto radi kupia, aj ked ich zlikviduje cyklista pri celnom naraze.
Postavit auto specialne tak, aby dostalo vo velmi specifickych testoch 5+ hviezdiciek nie je problem.
Fajn, ked natrafim na idiota, tak mam smolu bez ohladu na pocet hviezdiciek. Ale v prvom rade sa budem snazit narazu vyhnut. A to je uplne ina kapitola ako stavat opancierovane auta.
Opancéřovaná auta jsou jiná kapitola... Ty jsou stavěné jen na bezpečí posádky, ale jsou nebezpečná pro okolí, protože nemají žádné deformační zóny. Takže každého koho nabouráte sešrotujete a vaše auto může jet dál a nic mu není (až na škrábance) Ale když by se srazily dva pancéřáky, tak je zle, protože to by pro oba bylo horší jak náraz do zdi. Běžná auta jsou stavěná tak, aby vhodnou deformací tlumila náraz a tím zmenšila síly působící na posádku. Jinak řečeno, za cenu minimalizování újmy na zdraví se auto dobrovolně rozbije...
Zle, zle, zle. Brilantne zle. Tak pre dvoma týždňami som čítal článok: Čínska auta? Ďekuji, nechci. Bolo tam množstvo fotiek. Tam presne bolo vidieť ako kvalita čínskych áut šokujúca. Medzery medzi plastom boli aj3mm. A to aj ten, ktorý zakrýval airbag. O zlícovaní plechov ani nehovoriac.
A to C-NCAP? To bolo vytvorené preto, aby sa obhajovali socialistické výrobky. Podobne ako v ČSSR. Neviem inak načo to je keď tam určite päť hviezdičiek znamená jednu v US-NACAP, o EURO NCAP ani nehovoriac.
A hlavne, auto nie je robené len preto, aby bolo dobré. Auto, to keď sa naň pozriem, tak si musím povedať. Áno, to chcem. Koľko dobrých áut bolo vytvorených na záchrany značiek a aj tak skrachovali. Auto proste musím vidieť a povedať si: To chcem! A keď sa k tomu pridajú argumenty ako kvalita, alebo bezpečnosť, je kúpa jasná.
Ale čínania ani ten vzhľad nezvládli. Inak za tých 600 000 si radšej kúpim Golfa. Neviem prečo by mal nechať zviesť automobil, ktorý má deformačné zóny z ryže.
Čínania nevedia výrábať ani modeli autíčiek, nie to ešte skutočné autá.
Mas absolutnu pravdu. Ale ma to obrovsku vyhodu. Ked bude napriklad retazova havaria na dialnici vsetku narazovu energiu pohltia cinske auta . Ja si z mojho autka vystupim upravim kravatu a zavolam nech ma pride niekto odviest . A este nech niekto pozbiera tie mrtvoly . Je to krute ale je to tak.
Jak je mozne, ze nekdo vubec uvazuje o koupi auta, o kterem uz od zacatku vi, ze je spatne postavene mi proste nejde do hlavy a prijde smesne >:D
Velky podil vsech nehod se stava z viny nekoho druheho a predstavit si, ze bych mel rodinu a vedome ji posadil do auta o kterem od zacatku vim, ze je tak mizerne navrzene ze pri narazu se mu zhrouti A-sloupek, tak to me mrazi v zadech.. Pri kazde nehode jde o kazdy detail, ktery muze rozhodnout o zivote nebo smrti vsech, co se vezou.
Kdo ma dostatek rozumu, pocka az Cinani predvedou co umi s evropskou verzi a pokud bude na urovni, tak ji koupi. Nebo ji kupte tak jako tak a me bude hrat pocit, ze az do me narazite, vystoupim z auta ometu svuj znak modro-bile vrtule smetackem od ulomku cinskeho pseudo-automobilu, zavolam vam pohrebni sluzbu a budu nerusene pokracovat v jizde >:D
Vies, to sa mozes rovnako pytat, preco si ludia nedaju povedat, a kupuju auta znaciek, ktore sa neustale kazia. Vyber auta je kombinacia davovej psychozy, predsudkov a tradicii. Potom je tu cena. Pripadne osvetlene zrkadielko v clone. Malokto uvazuje racionalne, inak by boli rebricky predajnosti ine.
Ked sa v Britanii zacali predavat sovietske auta, tak ludia na ne stali v radoch.... nekecam. Nic o tom nevedeli, auto bolo lacne. Hoci ako sa ukazalo neskor, neporovnatelne kvalitnejsie ako produkty British Lleyland. :-)
Za 300 000 koupíš v bazíku A8 která ti z Briliance udělá při srážce nevzhledně zdeformovanej kus plechu... A znovu připomínám že se auto dostalo na hranici 2-3 "čínských" hvězd. Takže v EuroNCAP by bojovalo o dvě...
Auto pre Európu má byť odlišné ako to, čo sa predáva v Číne. Nepodceňuj tých Číňanov toľko, nie sú blbí, aj oni sa vedia učiť na vlastných chybách a stojí ich to peniaze. Nepochybujem, že toto auto bude mať EuroNCAP lepší výsledok ako sme u Číňanov už zvyknutí predpokladať.
Je to pravda,protože když je špatně postavené auto tak vůbec nepomůže to, že vyztuží přední část aby testy při čelním nárazu dopadly tak tak. Co potom když se auto převrátí nebo dojde k nárazu z jiné strany.
Když nastupovali na trh Japonci s autama taky se všichni šklebili. A dnes patří ke světové špičce. Když nasoupili na trh Jihokorejci, taky se všichni šklebili. A dnes dělají auta kvalitnější než někteří evropští výrobci a např v USA je velká poptávka po korejských autech. Abyste se nedivili až za 20 let tady budou jezdit hlavně auta z číny. Oni se to kluci ušatí taky naučí dělat. Oni totiž mají jiný druh komunismu než jaký jsme tu měli my. A na to se zapomíná. Oni mají tvrdou diktaturu uvnitř vzhledem k lidem ale ne už ven vzhledem k obchodování.... Je jen otázkou jeslti budou chtít vyrábět levný vozy, nebo aspoň trochu kvalitní vozy... tj totiž rozdíl.
akorát, že Japonci byli vysmíváni kvůli rozměrům a NAKUPOVÁNÍ licencí, a ne kvůli bezpečnosti, zpracování a okopírování všeho včetně ojetého vzorku na gumách. Japonci byli před válkou a během ní dost technicky vyspělí, ale Čína byla díky svým režimům, od středověku, vždy zaostalá.
A proto nevidím důvod ke koupi čínských aut, když mi poskytnout stejnou kvalitu a bezpečnost jako ojetiny ve stejné cenové relaci. A někdy budou ještě horší jak ty staré "vraky"
prehrata bitka zacina vzdy rovnako. podcenenim nepriatela. Ale predpokladam ze vyspela ceska reublika coskoro vysle svojho kozmonauta do vesmiru niekde s kozmodromu pri Brne. Ak niekto nevidi naznaky porazky, mysli si, ze je nadclovek skonci ako nemci v WW2. Pokial neprijmeme patricne kroky a neprisposobime sa novej situacii vo svete, budeme odsudeni na zanik.
Ale verim ze su jedinci ktori obetuju posledne uspory za "koncern" ktoreho majitelia ho v pohode o 5 rokov predaju cinanom ak na tom zarobia.
Nic jsem o podceňování nepřítele netvrdil a netvrdím. Čína se pro světové automobilky stane velkou hrozbou. Jen sem podotkl o stylu jakým se "učí". Japonci, Korejci a ani státy RVHP si nedovolily okopírovat celé auto včetně sjetého vzorku gum! Pokud se chtěly vydat touto cestou vždy si koupili výrobní licenci.
S čínskými auty bude mít v první řadě problémy USA, a poslední bojovníci budou právě evropské a japonské automobilky. A to právě díky tomu narcismu, nedůvěřivosti a nacionalismu.
Ušetřit každou korunu a pak si klepat na rameno a říkat si :"soused za ty prachy koupil Ceed a já mám za to pětimetrové auto" je silně krátkozraké. Ty evropské automobilky zde odvádějí daně a vyrábějí v Evropě. Dokonce to dělají i ty japonské a korejské firmy. Přinejmenším zde nakupují určité komponenty. Nehledě na to, že si můžu nakoupit akcie od každé společnosti bez obav z toho, že na dalším sjezdu komunistické strany Číny nezvolí nového předsedu strany, který vyhlásí novou Kulturní revoluci a bude bojovat proti cizím vlivům. Což jak známe z historie se tam děje znovu a znovu a znovu...
za chvilu je tu krach europskych automobiliek nie pre čínske autá,ale jednoducho už je bude zakrátko presýtený
trh!! Auto.Cz může vyhlásit stavku-kedy to nastane! :-!
Prve toyoty neboli tie najlepsie auta co sa tyka kvality... A ze cina bola vzdy zaostala, tak tie hodiny dejepisu uz boli davno co...? Do 15. storocia n.l. bola daleko pred europou, eu pomohlo iba objavenie "indie", ktora sa stala nakoniec amerikou... Ale dotej doby vobec nebola zaostala. Pockaj 5-10 rokov, na skodu sa snad vyserie polovicka ludi co si ju teraz kupuje...
Nebyly dávno, proto jsem také napsal, že je od středověku zaostávající zemí, což vyvrcholilo devatenáctým a dvacátým stoletím, kdy se staly zaostalou zemí. Evropským státům nepomohlo ani tak objevení Nového světa, ale spíše díky otevření se novým myšlenkám a teoriím, tedy opak toho co začala ve stejném období uplatňovat Čína.
No kdyz je cina tak zaostala tak jak to ze litaji do vesmiru?
A nebo myslis ze Skoda a Wolksvagen jsou uplny sracky? Tak proc cim dal tim vic komponent je z Ciny? No a kde jsme byli v evrope pred 4tis.lety kdy v cine byl uz fungujici stat? Nasi predci zili v jeskynich a honili mamuty! >:D >:D >:D
Pokud je nekdo zaostalej tak cina to opravdu nebude, jenom meli do ted jiny priority ale oni se dokazou zlepsovat strasne rychle a to je nejvetsi nebezpeci!
Sumerové, kteří žili na území dnešního Iráku asi před šesti tisíci lety, byli první, kdo vymysleli písmo, první domy se stavěly rovněž na středním východě asi před 11 000 lety, první velká města vznikala - hádej kde? Byla to centra obchodu a řemesel cca 9000 let stará! A co z toho plyne? No, že svět ovládnou Iráčané, nemýlím-li se!
Tak to bys mel zajit na usni. A pak hned na prvni stupen ZS, protoze pravdepodobne uz tam jsi mel problemy se sluchem, kdyz se probirala vyjmenovana slova.
wtf? ta pojazdna rakva ma stat 600000? 8-s keby aspon prisposobili cenu kvalite a predavali to za 60 ako indovia tak by sa to dalo pochopit, ale musel by som byt psychopat aby som si kupil nieco take... cina sucks
Evropská verze se podle dovozce bude lišit od modelů určených pro čínský trh
a aku istotu budem mat ako zakaznik, ze ta "moja" verzia nebola urcena pre cinsky trh a, ze nedoslo k vymene uz vo vyrobe ci uz z nedbanlivosti alebo narocky, pretoze na linke pre europu sa nieco pos.alo. taketo tvrdenie je zavadzajuce, pretoze je velmi komplikovane v seriovej vyrobe vyrabat karoserie "nebezpecne" a "bezpecne". :no:
A co je "závislého na koncernu" na velmi pozitivním testu Ceee´d Sportywagon, představení Focusu a krátkém testu Porsche?
Není to tak, že jsi předpojatý ty? :-)
Som nespokojný! ;-\ ;-\ ;-\Na wewe to nejde spustiť. Len blbý Dance, akoby som sa mal z neho po*rať a to hlavné nikde!!!!!!!!!!!! ;-\ ;-\ ;-\ :no::no::no::no:
a proc o tom nikde nepadlo ani slovo ??? ja bych na to treba koukal ale vubec sem nikde nevidel ze neco takoveho se chysta... a to sem na auto.cz kazdej den... :-(
EDIT: kdyby to nekdo hledal, hledejte pod "Auto moto styl". jinak porad opravdu povedeny a to zvlaste zaver. ja myslim ze AMR se vubec nemuze merit...
Minuli rok bolo podla prieskumu umrtie pri havariach dosť šokujuce, ked nezavisla agentura uviedla ze najviac ludi zahynulo v Renaultoch. Takže tych pät hviezdiciek tiez nieje zaruka.
Mimochodom napadlo niekoho z vas uz to ze nie je bezpecne auto to ktore ma vela hviezdiciek, ale take v ktorom sa dokazete nehode vyhnut?
Cize ak ide o bezpecnost netreba pozerat iba na hviezdicky v crash testoch ale aj na to aky je vyhlad z auta kde ma tazisko ako brzdi a ako dokaze akcelerovat...
Co je lepsie ked napr.pri predbiehani narazim v rychlosti 60 kmh do protiuceho auta ktore ide 90 kmh alebo jednoducho pridanim plynu sa dokazem vcas zaradit?
alebo ked narazim do prekazky alebo pred nou jednoducho zabrzdim?
ked pri rychom najazde do zakruty ju bezproblemov prejdem alebo sa prevratim?
Nechcem tym obhajovat cinske auta ani nehovorim ze splnaju niektore z tychto kriterii ktore som napisal zatial by som si ziadne nekupil.
len som tym chcel povedat ze bezpecnost posadky automobilu nezavisi iba od hviezdiciek ale aj od inych mnohych parametrov auta ale HLAVNE OD VODICA.
..jestli sem neprisel na dost,,sadistickou"metodu Cinanu:Nechame ho prezit,ale tak,aby co nejvic trpel(viz.tragicka ochrana lytek,bricha,....).Neni uz lepsi nechranit hlavu aby posadka nic necitila???? ;-\ 8-s
Narazit čelne ako v testoch presne kde predok pohlucuje rovnomerne naraz sa vam na ceste nepodari nikdy. Preto tie havarie su na cestach tragicke a tie testy niesu zaruka bezpečneho auta.
Preview jugar roulette en linea pay tapioca blind ring ladies third jugar portales web vegas starluck cycle semi spades advantage jugar keno split churn royal texas!