Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Fiat 500 už pořídíte v hybridní verzi. Legendární dvanáctistovka ale v nabídce zůstává

20 komentářů

zlysoused
K oblíbené jednadvojce dali neoblíbený robot, aby lidi donutili kupovat ten hybrid. Ale zase pochvala, že ten hybrid nijak nenastřelili.
Mr.Murphy
.... ale jo, ta cenovka je OK.... prostě to prodávají jako základ a netváří se že to je něco extra.... sympatické.... :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Udelali to mazane i zpusobem provedeni: to je opravdu nejjednodusi mozne reseni.
Takze by mohlo fungovat.

Ja jsem uprimne zvedavej, jak to udelaji v Tipu.
adamzprahy
Akorát, že to prakticky není hybrid jenom má startér s integrovaným motůrkem o výkonu 3 kw a trochu silnější baterkou.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
A hybrid se pozna podle vykonu toho elektromotoru?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nenastřelili? Suzuki prodává mild cca za stejnou cenu, jako předchozí nemild. To není žádný plug-in.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Nenastrelili.
Zvyseni ceny je opravdu mirne... a i to v dusledku toho noveho motoru.
Tady se o tom moc nepise, ale je to fakt chytre udelany: extremne vysoky kompresni pomer a skutecny tlak po kompresi je rizenej okamzikem zavreni ventilu.
Frajerina.
A funguje to. Uz jich po jizni Americe jezdi docela dost. A casto na alkohol, ne na benzin.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak to je hybrid jak remen :-O .. kam sa hrabe niro.. ... a este pojde skoro zadara predpokladam :D
alois4
to by mě zajímalo kde se teda vyráběly nebo ještě vyrábí fiat 500 e který se ale prodávaly pouze v usa je to jen elektro a když budete hledat dají se najít reimporty do Evropy za cca 300.000,- i s nájezdem do 60.000,- staré cca 5 let a píšou stav baterie cca okolo 95% - to asi je lepší opravdu koupit za těch 300k nové auto se zárukou ... :-)
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Na SR stoji od 10-11k a realny dojazd po degradacii bol 90-100 km. S dotaciou sa dal kupit novy 5 dverovy e-UP! s dojazdom 260km za 9970e.
Avatar - xxc
xxc
uz su myslim tie Fiaty nepredajne :-)
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
No kto nestihol dotaciu musi dat za e-UP! teraz 22 tis a viac :) takze este stale su predajne :)
adamzprahy
Fiat na tom prodělával a nebyli připraveni to škálovat ani logisticky, ani technicky na běžný prodej. Tohle se dělá v Californii kvůli úchylné legislativě, která je nutí to prodávat.
Xylo
Ty e-500 jsou hlavním artiklem například této firmy https://protech-e.cz/prodej-vozu/
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Bures ma poriadny hokej v hybridoch a mild hybridoch. Druhy absolutne neponuka moznost hybridneho pohonu takze by si v tom mohol urobit konecne jasno. Po precitani nadpisu som sa uz potesil ze Fiat tostal rozum a planuje vyhrabat sa z emisnych pokut s konecne poriadnym motorom.
Arese
Tak pokud bych někdy pořizoval do rodiny F 500, tak jedině s čistokrevným FIREm s pětikvaltem. Čím jednodušší pohonné ústrojí, tím lepší pro budoucí výdrž a levný servis. A aby mi elektronika sama vypínala motor až do jízdy rychlostí 30 km/h, tak to ani omylem. To se raději poohlédnu po nějaké pěkné ojetince! ;-) Dělat takové harikiri kvůli pár směšným gramům CO2, to je naprosté šílenství a debilita na druhou! Doufám, že ty imbecily, co takové nařízení v Bruselu protlačili, co nejdříve nahradí zase rozumní lidé.
Ota4
Přesně
Rasto
Presne založíme si hnutie na obnovenie štartovania kľukou.
Arggon
jasně že ne, bulíš tady nad zlou EU ale kdybys dostal na výběr mezi atrmosferickou nepřímovstřikovou 1.8 hybrid 90kW v Corolle která je prověřená a spolehlivá a 1.0TSI 85kW třívácem ve Scale tak si vezmeš tu Scalu přitom Toyota bez pitomýho downsizingu a elektromobilů jediná splní limity EU s prstem v nose, tak si jdi cestou litrových tříválců který musej vyvažovat elektromobilama ale neobviňuj z toho EU, obviňuj sebe a evropský zabedněný automobilky, jak je vidět na příkladu Toyoty/Lexusu tak jim tahle strategie dovolí i LC 500 a LS 500 s čistě benzínovým pětilitrovým atmosferickým osmiválcem takže rozhodně i s hybridama lze udržet při životě petrolheadovský motorizace namísto chujovin jako audi e-tron
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Vies o tom ze hybridizacia zvysuje spolahlilvost a zlacnuje servis? Tak isto je to prakticky jednoduchsie riesenie ako nespolahlive preturbovane male motory. Uspora paliva/CO2 je vyrazna a to nehovorim o zvyseni komfortu jazdy v meste a zapchach. Skus si najprv vlastnit nejaky hybrid a servisovat ho pred tym ako zacnes oznacovat ludi za imbecilov. Stale rastuci podiel hybridov, az vacsinovy podiel na predajoch bude stale castejsim javom, na case sa s tym vyrovnat a zistit preco su tak popularne a nahradzuju nie len diesle ale aj nehybridne benziny.