Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat 500 už pořídíte v hybridní verzi. Legendární dvanáctistovka ale v nabídce zůstává

Stylové miniauto italské značky přijíždí v očekávané hybridní variantě. Vedle nového litrového tříválce ale Fiat 500 pořád koupíte i s legendární dvanáctistovkou Fire.
Zpět na článek
27. 1. 2020 19:42
27. 1. 2020 20:25
27. 1. 2020 21:22
27. 1. 2020 23:13
27. 1. 2020 21:02
28. 1. 2020 04:58
27. 1. 2020 18:05
Udělali to mazaně
K oblíbené jednadvojce dali neoblíbený robot, aby lidi donutili kupovat ten hybrid. Ale zase pochvala, že ten hybrid nijak nenastřelili.
Rozbalit vlákno
6
27. 1. 2020 19:54
Re: Udělali to mazaně
.... ale jo, ta cenovka je OK.... prostě to prodávají jako základ a netváří se že to je něco extra.... sympatické.... :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
5. 2. 2020 21:28
Re: Udělali to mazaně
Udelali to mazane i zpusobem provedeni: to je opravdu nejjednodusi mozne reseni.
Takze by mohlo fungovat.

Ja jsem uprimne zvedavej, jak to udelaji v Tipu.
27. 1. 2020 20:57
Re: Udělali to mazaně
Akorát, že to prakticky není hybrid jenom má startér s integrovaným motůrkem o výkonu 3 kw a trochu silnější baterkou.
Avatar - Ja Prvni 123
5. 2. 2020 21:29
Re: Udělali to mazaně
A hybrid se pozna podle vykonu toho elektromotoru?
Avatar - twistedTSD
28. 1. 2020 00:22
Re: Udělali to mazaně
Nenastřelili? Suzuki prodává mild cca za stejnou cenu, jako předchozí nemild. To není žádný plug-in.
Avatar - Ja Prvni 123
5. 2. 2020 21:32
Re: Udělali to mazaně
Nenastrelili.
Zvyseni ceny je opravdu mirne... a i to v dusledku toho noveho motoru.
Tady se o tom moc nepise, ale je to fakt chytre udelany: extremne vysoky kompresni pomer a skutecny tlak po kompresi je rizenej okamzikem zavreni ventilu.
Frajerina.
A funguje to. Uz jich po jizni Americe jezdi docela dost. A casto na alkohol, ne na benzin.
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2020 18:11
spalovak s 12V generatorom
tak to je hybrid jak remen :-O .. kam sa hrabe niro.. ... a este pojde skoro zadara predpokladam :D
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2020 19:42
500
to by mě zajímalo kde se teda vyráběly nebo ještě vyrábí fiat 500 e který se ale prodávaly pouze v usa je to jen elektro a když budete hledat dají se najít reimporty do Evropy za cca 300.000,- i s nájezdem do 60.000,- staré cca 5 let a píšou stav baterie cca okolo 95% - to asi je lepší opravdu koupit za těch 300k nové auto se zárukou ... :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - .StenLi.
27. 1. 2020 20:25
Re: 500
Na SR stoji od 10-11k a realny dojazd po degradacii bol 90-100 km. S dotaciou sa dal kupit novy 5 dverovy e-UP! s dojazdom 260km za 9970e.
Avatar - xxc
27. 1. 2020 21:22
Re: 500
uz su myslim tie Fiaty nepredajne :-)
Avatar - .StenLi.
27. 1. 2020 23:13
Re: 500
No kto nestihol dotaciu musi dat za e-UP! teraz 22 tis a viac :) takze este stale su predajne :)
27. 1. 2020 21:02
Re: 500
Fiat na tom prodělával a nebyli připraveni to škálovat ani logisticky, ani technicky na běžný prodej. Tohle se dělá v Californii kvůli úchylné legislativě, která je nutí to prodávat.
28. 1. 2020 04:58
Re: 500
Ty e-500 jsou hlavním artiklem například této firmy https://protech-e.cz/prodej-vozu/
Avatar - .StenLi.
27. 1. 2020 20:27
Nabuduce si popletie benzin a diesel.
Bures ma poriadny hokej v hybridoch a mild hybridoch. Druhy absolutne neponuka moznost hybridneho pohonu takze by si v tom mohol urobit konecne jasno. Po precitani nadpisu som sa uz potesil ze Fiat tostal rozum a planuje vyhrabat sa z emisnych pokut s konecne poriadnym motorom.
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2020 20:31
Děkuji, hybrid ne
Tak pokud bych někdy pořizoval do rodiny F 500, tak jedině s čistokrevným FIREm s pětikvaltem. Čím jednodušší pohonné ústrojí, tím lepší pro budoucí výdrž a levný servis. A aby mi elektronika sama vypínala motor až do jízdy rychlostí 30 km/h, tak to ani omylem. To se raději poohlédnu po nějaké pěkné ojetince! ;-) Dělat takové harikiri kvůli pár směšným gramům CO2, to je naprosté šílenství a debilita na druhou! Doufám, že ty imbecily, co takové nařízení v Bruselu protlačili, co nejdříve nahradí zase rozumní lidé.
Rozbalit vlákno
4
28. 1. 2020 08:31
Re: Děkuji, hybrid ne
Presne založíme si hnutie na obnovenie štartovania kľukou.
28. 1. 2020 09:16
Re: Děkuji, hybrid ne
jasně že ne, bulíš tady nad zlou EU ale kdybys dostal na výběr mezi atrmosferickou nepřímovstřikovou 1.8 hybrid 90kW v Corolle která je prověřená a spolehlivá a 1.0TSI 85kW třívácem ve Scale tak si vezmeš tu Scalu přitom Toyota bez pitomýho downsizingu a elektromobilů jediná splní limity EU s prstem v nose, tak si jdi cestou litrových tříválců který musej vyvažovat elektromobilama ale neobviňuj z toho EU, obviňuj sebe a evropský zabedněný automobilky, jak je vidět na příkladu Toyoty/Lexusu tak jim tahle strategie dovolí i LC 500 a LS 500 s čistě benzínovým pětilitrovým atmosferickým osmiválcem takže rozhodně i s hybridama lze udržet při životě petrolheadovský motorizace namísto chujovin jako audi e-tron
Avatar - .StenLi.
28. 1. 2020 09:37
Re: Děkuji, hybrid ne
Vies o tom ze hybridizacia zvysuje spolahlilvost a zlacnuje servis? Tak isto je to prakticky jednoduchsie riesenie ako nespolahlive preturbovane male motory. Uspora paliva/CO2 je vyrazna a to nehovorim o zvyseni komfortu jazdy v meste a zapchach. Skus si najprv vlastnit nejaky hybrid a servisovat ho pred tym ako zacnes oznacovat ludi za imbecilov. Stale rastuci podiel hybridov, az vacsinovy podiel na predajoch bude stale castejsim javom, na case sa s tym vyrovnat a zistit preco su tak popularne a nahradzuju nie len diesle ale aj nehybridne benziny.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku