Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeFiat 500 už pořídíte v hybridní verzi. Legendární dvanáctistovka ale v nabídce zůstává
20 komentářů
3_diamanty
tak to je hybrid jak remen :-O .. kam sa hrabe niro.. ... a este pojde skoro zadara predpokladam :D
alois4
to by mě zajímalo kde se teda vyráběly nebo ještě vyrábí fiat 500 e který se ale prodávaly pouze v usa je to jen elektro a když budete hledat dají se najít reimporty do Evropy za cca 300.000,- i s nájezdem do 60.000,- staré cca 5 let a píšou stav baterie cca okolo 95% - to asi je lepší opravdu koupit za těch 300k nové auto se zárukou ... :-)
Na SR stoji od 10-11k a realny dojazd po degradacii bol 90-100 km. S dotaciou sa dal kupit novy 5 dverovy e-UP! s dojazdom 260km za 9970e.
Fiat na tom prodělával a nebyli připraveni to škálovat ani logisticky, ani technicky na běžný prodej. Tohle se dělá v Californii kvůli úchylné legislativě, která je nutí to prodávat.
.StenLi.
Bures ma poriadny hokej v hybridoch a mild hybridoch. Druhy absolutne neponuka moznost hybridneho pohonu takze by si v tom mohol urobit konecne jasno. Po precitani nadpisu som sa uz potesil ze Fiat tostal rozum a planuje vyhrabat sa z emisnych pokut s konecne poriadnym motorom.
Arese
Tak pokud bych někdy pořizoval do rodiny F 500, tak jedině s čistokrevným FIREm s pětikvaltem. Čím jednodušší pohonné ústrojí, tím lepší pro budoucí výdrž a levný servis. A aby mi elektronika sama vypínala motor až do jízdy rychlostí 30 km/h, tak to ani omylem. To se raději poohlédnu po nějaké pěkné ojetince! ;-) Dělat takové harikiri kvůli pár směšným gramům CO2, to je naprosté šílenství a debilita na druhou! Doufám, že ty imbecily, co takové nařízení v Bruselu protlačili, co nejdříve nahradí zase rozumní lidé.
jasně že ne, bulíš tady nad zlou EU ale kdybys dostal na výběr mezi atrmosferickou nepřímovstřikovou 1.8 hybrid 90kW v Corolle která je prověřená a spolehlivá a 1.0TSI 85kW třívácem ve Scale tak si vezmeš tu Scalu přitom Toyota bez pitomýho downsizingu a elektromobilů jediná splní limity EU s prstem v nose, tak si jdi cestou litrových tříválců který musej vyvažovat elektromobilama ale neobviňuj z toho EU, obviňuj sebe a evropský zabedněný automobilky, jak je vidět na příkladu Toyoty/Lexusu tak jim tahle strategie dovolí i LC 500 a LS 500 s čistě benzínovým pětilitrovým atmosferickým osmiválcem takže rozhodně i s hybridama lze udržet při životě petrolheadovský motorizace namísto chujovin jako audi e-tron
Vies o tom ze hybridizacia zvysuje spolahlilvost a zlacnuje servis? Tak isto je to prakticky jednoduchsie riesenie ako nespolahlive preturbovane male motory. Uspora paliva/CO2 je vyrazna a to nehovorim o zvyseni komfortu jazdy v meste a zapchach. Skus si najprv vlastnit nejaky hybrid a servisovat ho pred tym ako zacnes oznacovat ludi za imbecilov. Stale rastuci podiel hybridov, az vacsinovy podiel na predajoch bude stale castejsim javom, na case sa s tym vyrovnat a zistit preco su tak popularne a nahradzuju nie len diesle ale aj nehybridne benziny.
Takze by mohlo fungovat.
Ja jsem uprimne zvedavej, jak to udelaji v Tipu.
Zvyseni ceny je opravdu mirne... a i to v dusledku toho noveho motoru.
Tady se o tom moc nepise, ale je to fakt chytre udelany: extremne vysoky kompresni pomer a skutecny tlak po kompresi je rizenej okamzikem zavreni ventilu.
Frajerina.
A funguje to. Uz jich po jizni Americe jezdi docela dost. A casto na alkohol, ne na benzin.