Automobilka Audi prý čelí problémům při výrobě elektrického modelu e-tron, kvůli čemuž již musela snížit plánovaný počet vyrobených kusů a propustit část dočasných zaměstnanců.
Audi zcela správně zvolilo hybridizované diesely. Mild hybrid má tu výhodu že baterie je malá.
Mnoho prodaných diesel-mild-hybridů znamená nepostavené prodělečné EV :-!:-!:-!
Tak jasny ale proc do sebe matlat mild-hybrid s EV, vzdyt tenhle mild-hybrid se na tu elektriku ani nerozjede. Jezdi to dal na ropu, par deci dolu, to je cely.
VW uz ma hromadu IDcek vyrobenych a cekaji na parkovisti. Museli i par parkovist prikoupit, nebylo je kam davat.
Lidi by to uz chteli mit doma, ale pry nemaji jeste hotovy software. Kazdopadne auta se vyrabi jak na bezicim pasu, jen musi chvilku odpocivat nez je zakaznici dostanou... :-)
... takovy ležák od VW to je ... :-)
Z evropské automobilky se stane montovna dílů z Asie. Evropské automobilky byly chloubou evropského průmyslu. Umíme všechno. Motory, převodovky,... S přechodem na elektroauta budeme jen montovat díly z Asie. A jsou lidé, kteří tomu ještě tleskají. Hlavně, že tady každý mele pohádky o přidané hodnotě a montovnách.
Evropske automobilky mely moznost si know-how vypracovat..
Ze je elektromobilita budoucnost vedel kazdy.
Otazka znela jen kdy. Za 10, 20, 50 let?
No Tesla to uspisila :yes:
Evropske automobilky si za svou situaci muzou sami. Porad maji jeste miliardove zisky. Mozna kdyz by vyvijely neco smysluplnejsiho nez 12i valce, byly by na tom lip nez montovny.
...a také dodávky vzácných jedovatých kovů pro jejich výrobu čím dál víc přestávají stačit poptávce. Elektrohujeři přesto umanutě tvrdí, že baterie budou rok od roku prudce zlevňovat!!! :-):-):-) Jakci ale zapomněli, že nejen počasí, ale ani ekonomika se sebevětší ideologickou propagandou znásilnit nedá. My v zemích střední a východní Evropy to dávno víme díky naší praktické zkušenosti z reálným socialismem, ale Západ si tu držku nejdřív musí pořádně nabít, aby to pochopil! :-):-):-)
A baterka v mobilu ti taky prijde jedovata? Mas nejakou lepsi? Jsou tam ty stejny veci, dokonce je tam kobaltu jeste vic.
Jinak Tesla sve baterky recykluje a vyrobi z nich nove, to jen tak mimochodem. Ty materialy jsou totiz v poradku, pouzivanim se porusi pouze jejich struktura.
za kratky cas bude v diskusii niekolko hejt prispevkov / mozno uz aj je, len ich uspesne nevidim / od elonovych vernych, ktori o sebe prehlasuju, ze vobec nie su fanatickymi zastancami automobilov Tesla, ale EV ako take su "jedina spravna volba" len potom je vzdy vtipne sledovat ich hejty na inych producentov EV a ich potesenie z ich problemov :-) cize, vsetci musime presadnut na "jedine spravne EV" a to je len a len znacky Tesla :-)
Tyjo tak koukam tys ten flame zahajil jeste drive, nez sem prisli :-) Tak moc se na to tesis jo? :-)
A vis ze uz ma Tesla vetsi trzni hodnotu nez VW? Ano, je to podle me uplne naprosta silenost, ale ja jsem zvedavej, jestli ti z toho praskne zilka nebo ne :-)
Podle mě EQC ani e-Tron nemají odbyt jaký automobilky předpokládaly, na začátku se prodalo pár kusů nadšencům a zájem postupně opadl. Stačí se podívat na loňské evropské prodeje v této třídě elektrických SUV za prvních 11 měsíců, Model X 6817, e-Tron 13686, I-Pace 11077, EQC 745 (za 3 měsíce prodejů). To je doslova Waterloo, klasická prémiová SUV se prodávají násobně lépe.
este sa elektromania ani nerozbehla a uz su tu problemy o ktorych sa uz davno vie len sa o tom akosi nikomu nechce hovorit ( ved vieme preco ) .. ale realita nakoniec vzdy vsetko ukaze a to je dobre ... uz teraz je nedostatok vzacnych kovov, bateriek, dodavatelov a pod... a pockajme ked zrazu kazdy bude chciet elektroauto . to budeme 2 roky cakat na nove auto v poradovniku ako pred 30 rokmi ... ten pokrok proste nie a nie zastavit :'-( sila
Naštěstí doba kdy "každý bude chtí elektromobil" nikdy nenastane. To možná příjde až spolu s érou vodíkového pohonu, který také využívá elektromotor...
Z ropy (uhlovodik) vyseparujeme vodik - tj. v rafinerii kde eneegii vezmeme spalenim ropy - vodik potom prevezeme pres kus planety, vrzneme to na benzinku, pak do auta, z vodiku auto vyrobi elektrinu a jedeme. Zelena.
Anebo ten vodik udelame hydrolyzou z vody pomoci elektriny z uhli nebo krakovaneho plynu. Zelena.
Kdyby to nebylo tak smutne, smal bych se. Ale treba ho vyrobi hydrolyzou a pouziji cisty zdroje, to by slo, jen mi neco rika, ze to nebude ten nejlevnejsi zpusob ...
A hlavne - neni precejen jednodussi to nabit doma ze zasuvky?