Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Automobilky v boji s emisemi. Volají po novém zdanění a budování dobíjecích stanic

Evropská komise vydala plán, jak se stát klimaticky neutrálním kontinentem. Automobilky se k němu vyjádřily a naznačují, jak ambiciózního plánu účinně dosáhnout.
Zpět na článek
30. 1. 2020 08:17
30. 1. 2020 09:04
30. 1. 2020 13:00
30. 1. 2020 13:57
30. 1. 2020 14:11
30. 1. 2020 15:11
30. 1. 2020 15:14
30. 1. 2020 10:57
30. 1. 2020 11:15
30. 1. 2020 13:00
30. 1. 2020 13:05
30. 1. 2020 13:31
30. 1. 2020 13:52
30. 1. 2020 13:55
30. 1. 2020 13:49
31. 1. 2020 09:04
31. 1. 2020 15:34
30. 1. 2020 20:11
30. 1. 2020 08:42
30. 1. 2020 09:21
30. 1. 2020 10:58
30. 1. 2020 11:16
30. 1. 2020 11:52
30. 1. 2020 13:00
30. 1. 2020 09:23
30. 1. 2020 10:04
30. 1. 2020 10:16
30. 1. 2020 10:24
30. 1. 2020 10:32
30. 1. 2020 10:36
30. 1. 2020 11:05
30. 1. 2020 11:50
30. 1. 2020 12:47
30. 1. 2020 12:48
30. 1. 2020 13:49
30. 1. 2020 13:54
30. 1. 2020 14:10
30. 1. 2020 14:12
30. 1. 2020 14:13
30. 1. 2020 22:43
30. 1. 2020 22:42
30. 1. 2020 11:04
30. 1. 2020 11:47
30. 1. 2020 12:13
30. 1. 2020 20:39
30. 1. 2020 13:41
30. 1. 2020 20:38
31. 1. 2020 13:39
30. 1. 2020 22:40
30. 1. 2020 08:17
Mno
To bude ještě komix. ;-\
Myslím že Brusel do toho půjde po komunisticku. Daně a zákazy.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - KANKUNEN
30. 1. 2020 09:04
Re: Mno
Tak je to vymyšleno: Odsiření Nové Huti stálo spoustu peněz a zdražilo výrobu a teď se tam nedělá nic, protože se z Číny vozí bez cla levně. Výsledek bude, že nás ta Čína zničí ekonomicky
Avatar - Barrichello
30. 1. 2020 13:00
Re: Mno
Čína má ted trošku jiný starosti jak nás zničit ekonomicky. 7800 nakažených, 18 000 čekajícch na výsledky testů a 170 mrtvých. A 22 milionů lidí zavřených ve městech ofiko. neofiko zdrojhe hovoří o 40-70 milionech + dalších cca 80 000 uteklo z číny dokud nezavřely hranice. Honkong zavřel hranice, mongolsko, kldr a část dálněvýchodního ruska taky.

Dost blbý stav na ekonomickou porážku světa....
30. 1. 2020 13:57
Re: Mno
tazko odhadnut, aky z toho bude problem, ale pre porovnanie - minuly rok zomrelo v cesku na obycajnu chripku 2 000 ludi, na slovensku 800 a v USA za posledne 3 mesiace cca 20 000 ludi. rocne umrie na chripku vo svete myslim okolo 500 000 ludi / udaje sa roznia od 300 000 do 800 000 )
Avatar - Barrichello
30. 1. 2020 14:11
Re: Mno
obyčejná chřipka moc nezabíjí 30 letý lidi a nešíří se takhle rychle. A celkem na ní fungují antibiotika, v nejhorším případě Tamiflu. Tady nefunguje nic zatím. Docela rozdíl ne?

A ted je velká otázka, zda sou čínská oficiální čísla pravda. Pokud ne a je nutné to vynásobit 3x, tak potěš koště.
Avatar - Mikesus
30. 1. 2020 15:11
Re: Mno
Na viry ti antibiotika fakt fungovat nebudou. Ty jsou proti bakteriím.
30. 1. 2020 15:14
Re: Mno
Pry antibiotika na chripku... :-D Chripka je virovy zanet. :-D
Avatar - WinDiesel
30. 1. 2020 10:57
Re: Mno
Daně znamenají že si nebudu moci koupit nový automobil. Tečka. Mám 2 roky starý vůz, můžu si počkat než to běsnění ustane.
30. 1. 2020 11:15
Re: Mno
Plánuju to dělat stejně. To ovšem nepomůže mládnutí vozovýho parku. Každýmu průměrně inteligentnímu jedinci musí dojít k čemu ty zákazy a restrikce povedou. Další stárnutí vozovýho parku. Soudruzi v Bruselu hezky po soudržsku rozhodnou a pak se budou divit jaký má jejich rozhodnutí důsledky. :D
Avatar - Barrichello
30. 1. 2020 13:00
Re: Mno
Starý auta taky zakážou....
30. 1. 2020 13:05
Re: Mno
Nejdřív je musí zakázat v západní evropě. K nám to buď nedojde nebo tak s 10 letým zpožděním, takže já sem zatím klidnej. Dalších 10 let se tu nic zásadního dít nebude. To si žádná vláda nedovolí a možná si do tý doby EU vytáhne hlavu z ***í a tlak na EV ustane. Navíc zakazovat starý auta by začali od těch nejstarších, takže já a ty určitě taky jsme zatím v klidu. Naše auta zbydou na silnicích jako jedny z posledních ;-) Nejdřív by museli zakázat starý feldy, jedničkový oktávky a podobně ne moderní EURO5 a EURO6 káry ausgerechnet benzínový.
30. 1. 2020 13:31
Re: Mno
Akorát ti asi zdraž benzín a naftu.
Avatar - Barrichello
30. 1. 2020 13:52
Re: Mno
Museli by na ní uvalit eko dan. Ted jestli přežijou kolaps dorpavy a stávky, až lidi vjedou a vyjdou do ulic nebo taky pár demonstrativních sabotáží Ev panýlků a dobíječek. Jestli se třeba nebudou trošku společnosti durdit, až budou mít škody na zařízení v hodně 500 milionů euro :-)

Žluté vesty a petrolheadi si určitě poradí, nemam obavy.
30. 1. 2020 13:55
Re: Mno
Museli by na ní ale uvalit ekodaň v rámci celý EU. Pokud by to udělali jen v ČR tak mě to nezajímá. Není pro mě problém jezdit tankovat do Polska nebo Německa bydlím u hranic.
Avatar - Barrichello
30. 1. 2020 13:49
Re: Mno
No v tom máš pravdu, taky máme tak posledních 10-15 let na to se svézt, proč myslíš že sem si koupil zase V8. Tedka je nejlepší doba, ropa levná, plyn levnej a poslední šance než to zakážou.
31. 1. 2020 09:04
Re: Mno
Zakázat vjezd starších aut do center velkých měst, to je bohužel představitelné (jak to vidíme v Německu). Ale že by si nějaká vláda dovolila zakázat provozovat starší auta jako taková, to nelze. V době své výroby totiž plnila všechny tehdy platné povinné normy a exhalační limity a vláda nemůže něco takového zneplatnit zpětně. To by byla retroaktivita zákona, a to je v každém právním státě největší tabu!
Avatar - Barrichello
31. 1. 2020 15:34
Re: Mno
Ono stačí ta města, pak s tím nikam nedojedeš, z Kotěhůlek do horní Lhoty, do bude tak jako víkendová kára a pro důchodce na nákup a k doktorovi. Tím to lidi budou začít nedobrovolně obměnovat za EV.
Avatar - CICERO
30. 1. 2020 20:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 1. 2020 08:42
Ale
Brusel to umí jedině zákazy a daněmi. Kam se hrabou komunisti
Rozbalit vlákno
5
Avatar - lyon667
30. 1. 2020 09:21
Re: Ale
> Kam se hrabou komunisti

Dohrabali se až do Bruselu ;-)
Avatar - WinDiesel
30. 1. 2020 10:58
Re: Ale
Pravda, je jich tam plno jen si říkají liberální levice, socialisti apod. Komunizmem jsou nakaženy i rádoby pravicové strany jako CDU. U pomníku Marxe byli snad všichni ………….
30. 1. 2020 11:16
Re: Ale
Ovšem my si chybama komunistických vlád už prošli. Vzhledem k tomu, že západ je v tomhle ohledu proti nám pozadu. Musí si těma chybama nejdřív projít taky.
Avatar - Barrichello
30. 1. 2020 13:00
Re: Ale
Brusel je plný komunistů, jen si tak neříkaj :-)
30. 1. 2020 08:57
Evropská komise chce
1. uhlíkově neutrální kontinent?
Evropa je p Ural. Chci vidět, jak nakážou Rusku, Ukrajině ale i dalším. Jak budou elektrický náklaďáky a lodě?
Jsou to (bohužel) nerealizovatelné bláboly od světa odtržených pak.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - lyon667
30. 1. 2020 09:26
Re: Evropská komise chce
Evropa znamená i půl miliardy obyvatel produkujících CO2 svými plícemi, zločincem se tedý stáváš automaticky v okamžiku narození. Už začínám chápat význam dědičného hříchu v křesťanství :D
Avatar - WinDiesel
30. 1. 2020 10:59
Re: Evropská komise chce
Němci zvládli za 6 let zabít 6 000 000 lidí, mají to vyzkoušené.
Avatar - Magister
30. 1. 2020 12:31
Re: Evropská komise chce
Zelenorudí politici, které jsme si do čela Bruselu zvolili (Češi moc ne, ti k volbám raději nechodí) nám zkrátka seberou auta a bude hotovo. Většina lidí na nová drahá elektrická nebude mít. Narvou nás do prostředků hromadné dopravy, a tak se nebude muset investovat tolik do infrastruktury, uvolní se místo na parkování apod. Mnozí tomu, že přijdou o svobodu cestování, budou ještě tleskat.
Avatar - Barrichello
30. 1. 2020 13:01
Re: Evropská komise chce
helmut chce nahnat lidi do vlaků, sami to psali, s tím maj taky dlouhodobé zkušenosti :-) :-)
30. 1. 2020 15:38
Re: Evropská komise chce
Helmut w ogóle chce nas pozamykać do KL. Stamtąd wyjeżdża się przez komin.
Avatar - Zetti
30. 1. 2020 09:00
Budoucnost NENI v bateriovych autech
Budoucnost je v hybridech vseho druhu. Presne jak to vcera rekl pan z hyundaie
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
30. 1. 2020 11:00
Re: Budoucnost NENI v bateriovych autech
no ne ty připouštíš budoucnost v diesel hybridech? :D ty už Kia a Hyundai v nabídce má ...
Avatar - Zetti
30. 1. 2020 11:07
Re: Budoucnost NENI v bateriovych autech
Nechapu kam sis me zaskatulkoval. Ja nemam nic proti dieslum, ale pro me to auto v soucasne podobe s DPF a mocovinou neni, protoze nejezdim dlouhy trasy.
30. 1. 2020 11:19
Re: Budoucnost NENI v bateriovych autech
Souhlas.
Avatar - KANKUNEN
30. 1. 2020 09:03
Jó tak elektrododávky by rudozelenci chtěli
Dodávka brzdí odporem vzduchu, tam se nic nenarekuperuje. Ekologie je správná věc, ale ne ta vylhaná na papíře a ne ta co ničí průmysl.
Rozbalit vlákno
1
30. 1. 2020 09:27
Rekuperace???
Třeba letadlo klesá již 100km před přistáním, jak tam chcete něco narekuperovat na ten příští start?
Možná tak z brždění na runwayi.

Ale kvůli tomu se bude letadlo tahat s tím hybridem?
30. 1. 2020 09:09
Daně a prodej
Automobilky potřebují vysoké prodeje, ale těm prodejům ty nové daně nepomohou.

Zatím prodej aut šlape na plné obrátky, tak se mohou vymýšlet ptákoviny.
Jakmile ty prodeje poklesnou, bude se myslet reálně.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
30. 1. 2020 09:23
K.P.B.
Aneb kdo říká A musí říkát i B, případně použít i další písmenka abecedy. Tedy ano, snižujme emise z dopravy, ale chovejme se i tak, aby byla ta doprava smysluplná. Kupříkladu takový česnek z Číny, holandská rajčata v Řecku, mlíko z Olmy v Praze a z Pragolaktosu v Olomouci. A pak tu máme ešče to naše české specifikum - z každé, byť i původně dobře myšlenéné záležitosti. jsme schopni schopi, ale opravdu převelice schopni, vyhloubiti tunel - soláry=tunel + biopaliva I. generace=tunel. A kdo to asi tak všechno zaplatí? Že by daňoví poplatníci ...... ? ;-)
Rozbalit vlákno
24
30. 1. 2020 10:04
Re: K.P.B.
Ale vsechno je jen otazka penez a pokud se nekomu vyplati dovezt rajcata z Holandska, tak proc tomu branit ?
Avatar - donPedro
30. 1. 2020 10:16
Re: K.P.B.
Tož synku zabils :D Zajeď se podívat do Holadnska, tam kde je pěstujou a pak taky do toho Řecka, kde jim rostou "jak plevel" :-O
Avatar - Zetti
30. 1. 2020 10:24
Re: K.P.B.
A kdo to bude urcovat, odkud se kam co smi a nesmi vozit?

Statni urednik do kazde spedicni firmy? Nebo urednik EU do kazde spedicni firmy?

Bolsevismus tahne evropou a ty jsi nositel myslenky, novodoby marx / engels
Avatar - donPedro
30. 1. 2020 10:32
Re: K.P.B.
Tož pláčš sice správně, ale na úplně nesprávným hrobečku. Nesmyslné transféry zeměděských komodit jsou převážně způsobeny totálně pokřivenou zemědělskou politikou EU, plnou nesmyslých dotací, subvencí, zákazů a příkazů. Ergo tvá poslední věta je výstřel mimo terč a ještě navíc slepejma ;-)
Avatar - WinDiesel
30. 1. 2020 11:05
Re: K.P.B.
výjimečně souhlasím pane rozumbrado
30. 1. 2020 11:50
Re: K.P.B.
S tim by se dalo vicemene souhlasit, ale stale to nerozporuje to co jsem napsal. Pokud se nekomu vyplati poslat kamion rajcat z Holandska do Recka a tam je prodat se ziskem, tak proc by to neudelal ?
Avatar - _Karel_
30. 1. 2020 12:47
Re: K.P.B.
Protože je to rozumně ekologické? Protože by bylo správné být potravinově soběstační?
Avatar - donPedro
30. 1. 2020 12:48
Re: K.P.B.
Tož ezliva mi zde kdokoliv smyslupně vysvětlí, že může býti levnější vypěstovat rajče - to je to takový malý, červený, kulatý, aby nedošlo k nějaký mejlce - v NL a dovézt ho přes 1/2 Evropy do GR, nežli ho vypěstovat v tom GR, pak se půjdu dobrovolně přihlásit na VUML, páč mám evidentě mezery ve vzdělání, neb s tím co dofčíl vím to možné není.
Avatar - _Karel_
30. 1. 2020 13:49
Re: K.P.B.
Tak může být levnější, protože přirozený vhodný podnebí vs. skleníky s drahým provozem.
Anebo je cena dumpingová.
Tak jako tak s tebou souhlasím, že pokud už je třeba začít s omezeními, tohle by měla být jedna z prvních věcí. Ovšem to je neprůchodné.
Avatar - Barrichello
30. 1. 2020 13:54
Re: K.P.B.
Za totáče se tu pěstovalo spousty ovoce a zeleniny a pokud by se využily metody ze slušovic, kteří měli skvěle vymyšlený systém skleníků, mohli jsme být plně soběstační. Jde jen o to chtít a omezit nadnárodní korporace a nesmyslné vožení cetek a tuny zboží po světě.
Avatar - donPedro
30. 1. 2020 14:10
Re: K.P.B.
Tož bať - aneb "Číňan" dodá smraďlavou lodičkou solárpanely, k tomu přišoupne zopár bedýnek česneku. My si ty solárpanely j*ebnem na pole, kde bychom jinak mohli pěstovat třeba ten česnek, abychom si mohli vozit zadele v elektrovehyklech - a to se vyplatí, ať žije Ekologie! Takhle to, 7 kur vachuj chceme?
30. 1. 2020 14:12
Re: K.P.B.
Z Asie budou ještě navíc i ta elektroauta.
Avatar - Barrichello
30. 1. 2020 14:13
Re: K.P.B.
a ještě sem vozí dobroty, jedovatý med, shnilé nudle a zeleninu pro svoje restaurace atd
30. 1. 2020 22:43
Re: K.P.B.
Protoze to neni jen o penezich boze....
30. 1. 2020 22:42
Re: K.P.B.
To neni o zakazech, to je o nesmyslnosti cele veci, kapis? Jeden z texh co by v ramci “svobody” trhu povolil vse.
Lidstvo neni chytre a bez nejakych omezeni (nechci psat zakazu) to s nami nepujde ;-)
Avatar - WinDiesel
30. 1. 2020 11:04
Re: K.P.B.
mrazík nemůže za to že Řekové jsou líní a neschopní. zakaž to tedy Nizozemcům a brzy bude z prosperující země plné snaživých lidí zaostalá zchudlá země.
Avatar - donPedro
30. 1. 2020 11:47
Re: K.P.B.
Rajčata byly jen pro příklad - šlo mi hlavně o to, že se tady ekouši primárně snaží hojit na těch, co se nemohou bránit efektivně, tedy na obyčejných daňových poplatnících, mnozí vykřikují pomateně cosi o přežilém a vyčpělém kapitalismu a jaksi jim uniká, že přímo direkción z velké centrály chodí směrnice a dotace na nesmysly typu soláry a biopaliva na a ze zemědělské půdy, např., místo jejího smyslupného a udržitelného využití pro pěstování potravin. A líní a neschopní Řekové? Cliché. Já tam potkával i pracovitý a schopný ;-)
30. 1. 2020 12:13
Re: K.P.B.
Máš 100% pravdu. Všetko vozíme krížom-krážom cez pol sveta, a väčšinu úplne zbytočne. To je tá globalizácia. Cestou je sebestačnosť v rámci každého štátu v čo najväčšom možnom rozsahu. A čo nejde robiť doma, nevoziť to z druhej strany sveta ale od susedov. Lenže svetu vládnu obchodníci a podľa toho to vyzerá...
30. 1. 2020 20:39
Re: K.P.B.
A proč kupuješ zboží co je z druhé strany světa? To ti musí někdo přikazovat?
30. 1. 2020 13:41
Re: K.P.B.
Řekové dávali hodně na zbrojení. V tom je asi dokážeme napodobit. Na Rakousko, Švýcarsko nebo Německo se vykašleme. Tam se zbrojí moc málo. My máme na víc.
30. 1. 2020 20:38
Re: K.P.B.
Jednoduchá otázka.
proč teda někdo kupuje česnek z číny a rajčata z Holandska?
Avatar - donPedro
31. 1. 2020 13:39
Re: K.P.B.
Tož to bych taky rád věděl ;-)
30. 1. 2020 22:40
Re: K.P.B.
Nejvetsi extrem tohoto typu na Filipinach. Objedni jsme ananasovy juice, v 99% cerstve delany, ale dostali jsme Rauch-na jkrabici stalo “Pineapples from Philippines”...

Takze tady mame nasi dobu-na Filipinach vypestujeme ananas, prevezeme do Rakouska (mimochodem jedne z nejdrazsich zemi co se prace tyce), udelame banalni cinnost (mackani a baleni) a posleme zpet na Filipiny, kde rostou. Absurdita dnesni doby ;)
Avatar - KANKUNEN
30. 1. 2020 09:32
Nikdo mi nevymluví, že malé auto na benzín není
ekologičtější než pick-up na baterky.
Rozbalit vlákno
4
30. 1. 2020 09:49
Re: Nikdo mi nevymluví, že malé auto na benzín není
To je. Avsak problem je v tom ze ludia nechcu jazdit v malych autach. Su nebezpecne, zle sa do nich nastupuje, pri obrubniku oskries blatnik atd atd. To SUV je ina rec.
Avatar - WinDiesel
30. 1. 2020 11:05
Re: Nikdo mi nevymluví, že malé auto na benzín není
ale co blbneš každý přece dobře ví že pickup na baterky má nulové emise !!!!!!!!!!!!!!!!!!
30. 1. 2020 12:15
Re: Nikdo mi nevymluví, že malé auto na benzín není
Ako to vieš? Máš to niekde spočítané, alebo si to iba myslíš?
Avatar - donPedro
30. 1. 2020 12:51
Re: Nikdo mi nevymluví, že malé auto na benzín není
http://eco-future.cz/…il-pickup-olovo/ :D :yes:
Avatar - twistedTSD
30. 1. 2020 13:08
S Evropským svazem na věčné časy
Pobavila stížnost, že zákazníci ignorují EV a zejména elektrické dodávky. Kdo by řekl, že si na sebe dodávka musí vydělat, což se většinou nestane za předpokladu, že bude každých 200 km stát a nabíjet drahé baterie. Dále zjištění, že si zákazníci nechávají auta déle, tudíž by měli být pobízeni ke koupi nových ekovehiklů. Chápu, že to tak automobilky vidí, ale mně přijde nejekologičtější auto, co se nevyrobí. A možná by pomohlo, kdybychom nebyli svědky mezigeneračního zdražování o vysoké desetitisíce, přičemž protihodnotou je člověku deset otravných asistentů a neúměrně složité systémy na ušetření pár deci paliva.

Ale souhlasím, že si EU musí přestat hrát na státem řízené hospodářství.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Barrichello
30. 1. 2020 13:46
Re: S Evropským svazem na věčné časy
Přesně, nejvíc ekologické jsou auta na Kubě, vyrobená před 70 lety a stále jezdí. holt Poctivé materiály, nárazník jako traverza, na ničem se nešetřilo, žádná elektronika, poctivá mechanika, prostě nejlepší co může být.

To samé afrika a asie a rusko, dodnes tam jezdí 30-40 let stará auta a furt slouží. Na západě za tu dobu už měli lidi 5-20 aut.

A pak maj kydy o ekologii :-)
30. 1. 2020 15:32
Re: S Evropským svazem na věčné časy
No, nic ve zlým, ale já bych za 30 - 40 let starým autem - např. Avií nebo 120 - jet nechtěl. Alespoň Euro 4 nebo 5 by to skutečně chtělo.
Avatar - Barrichello
30. 1. 2020 23:01
Re: S Evropským svazem na věčné časy
Já jel tuhle za Pragou V3S. A přežil sem, divný co
30. 1. 2020 14:02
Re: S Evropským svazem na věčné časy
nedavny clanok ohladom Holandska, ktore je vyrazne bohatsou krajinou ako priemer EU asi vypoveda o tom, co sa bude v EU diat v pripade ak by sucasna politika pokracovala, resp. sa stupnovala. je to vlastne logicke, ale povedal by som, ze dost alarmujuce, ked aj vyrazne bohatsi holdandania siahnu po jazdenych autach so spalovacimi motormi a priemerny vek vozoveho parku v krajine vzrastie
31. 1. 2020 08:51
Re: S Evropským svazem na věčné časy
Jsem přesvědčen o tom, že pokud iditotský tlak na elektromobilitu (a přijímání uprchlíků z muslimských zemí) bude natvrdo pokračovat, EU se nakonec rozpadne. Pravděpodobně se oddělí země V4, tedy vč. Česka. ;-\
31. 1. 2020 08:55
Re: S Evropským svazem na věčné časy
Ono je to ale logické. Čím více se produkce automobilek pod tlakem nesmyslných nařízení EU bude vzdalovat skutečným požadavkům zákazníků (a zároveň zdražovat), tím více se budou běžní lidé snažit si nechávat starší auta (která by za normální situace byla přirozeně nahrazována novějšími spalovacími modely s nižšími emisemi). Toho jediného (a obrovské nezaměstnanosti v oboru automotive) ti zelení bruselští i .d .i . o. t.. i dosáhnou!!! :-(
31. 1. 2020 11:48
Re: S Evropským svazem na věčné časy
Na automotive je navázáno spousta dalších firem a lidí. I těch se dotkne.
30. 1. 2020 15:36
EV auta se neprosadí tržně
svými ekonomickými, užitnými a ekologickými vlastnostmi, ale jen zákazy, příkazy, daněmi a pokutami. Jsem zpět v čistém plánované sockomunistické ekonomice, ze které jsme před 30 lety utíkali. Ať žije nová EU RVHP.
Rozbalit vlákno
3
30. 1. 2020 16:57
Re: EV auta se neprosadí tržně
Jj, socialismus (komunismus nikdy nikde neexistoval) byl v mnoha ohledech lepsi nez cela slavna EU. Ale koneckoncu, presne o to tvurcum EU slo...
Melo se zustat u volneho pohybu zbozi a osob, zadne “EU zakony” a zadna nevolena EU komise a podobna zverstva. Ale to by se ta Evropa hure ovladala...
30. 1. 2020 20:41
Re: EV auta se neprosadí tržně
Pamatuješ si jaký život tady byl před rokem 89?
Porovnávat dnešní stav se stavem před 89 je totální pokřivení reality.
31. 1. 2020 08:49
Re: EV auta se neprosadí tržně
Ano, do loňska bych s tebou souhlasil. Ale teď nám zelení bruselští soudruzi chtějí nařizovat, jaká auta si máme kupovat a to je naprosto nepřijatelný socialistický hnus! :-( :no: :no: :no:
30. 1. 2020 16:52
Jedina moznost
Pokud to nekdo z environmentalnich zastancu a politiku mysli vazne, melo by se nahlas zacit rikat, ze jedina spravna cesta k nizsim emisim je : Nizsi spotreba lidstva, jako nejvetsi cislo 1. Delsi zaruky a kvalitnejsi vyrobky. Podpora lokalni vyroby a zemedelstvi. Extra dane na dovozy balicku z Ciny / Asie v hodnote par korun apod. Odklon od materialniho zpusobu zivota.

V podatate jediny recept...i kdyz to na nase pohodli muze mit dopad. Kdo je ochotny platit vice za skutecne eko zbozi ( ja treba ano ).

Ale kdo to rekne? Zasadni problem je monetarni ekonomika a mantra o “neustalem rustu” - je treba rici, ze nic takoveho neexistuje a cim drive si to lidstvo uvedomi, tim mensi bude “pad na hubu”, ktery jiste prijde.
Rozbalit vlákno
1
31. 1. 2020 11:57
Re: Jedina moznost
Chceš změnit systém a to asi bez revoluce a války nepůjde. To, že by jse ty a tvoje děti měli hůř je asi ten nejmenší problém.
EV auta jsou slepá ulička
Je mi k smíchu, když vidím, kolik lidí si myslí, že jsou EV ekologická, a že jsou budoucností automobilismu, a ani neví, jaké svinstvo jsou po ekologické stránce baterie, které elekromobily pohání, a jak se elektřina pohánějící elekromobily vyrábí. Navíc, kdo by si koupil mnohem dražší auto se žalostným dojezdem, které má kvůli bateriím větší náklady, a které výrobou elektřiny (to, co napáchá výroba a následná destrukce těch baterií, nepočítám) překračuje emisní limity EU na 100 km o cca. 3000g? Nikdo. Elektromobilita je prostě slepá ulička, nechápu, proč se do nich cpe tolik peněz.
Rozbalit vlákno
9
30. 1. 2020 20:42
Re: EV auta jsou slepá ulička
Třeba je to tím, že nechápeš ostatní věci.
Chceš vysvětlit jak to je a nebo si chceš stát za svým nechápáním.
30. 1. 2020 21:46
Re: EV auta jsou slepá ulička
Otázkou je, zda to chápeš TY.
Kolega Sehr......má naprostou pravdu. Slepá ulička to je a je to nesmysl !!
Máme tady auta na CNG a nová auta na naftu a benzín v normě euro 6,
tak není potřeba vymýšlet hovna.
Avatar - Mikesus
30. 1. 2020 22:10
Re: EV auta jsou slepá ulička
Vesteckou kouli nemám, abych mohl něco označit za slepou ulicku. Muzes nam jeste říct , na ktereho kone vsadit při další velký pardubický, jaký čísla padnou v eurojackpotu nebo které akcie nejvíc vydělají?
31. 1. 2020 07:01
Re: EV auta jsou slepá ulička
Psal si, že to nechápeš a vysvětlit to necheš.
Jak jsi došel k přesvědčení, že zrovna ty znáš pravdu a lidi co to mají na starost pravdu nemají?
31. 1. 2020 08:46
Re: EV auta jsou slepá ulička
A co takhle zapojit zdravý rozum bez ideologického euromarxistického balastu? ;-)
30. 1. 2020 23:22
Re: EV auta jsou slepá ulička
V prvni rade auta tvori dle clanku 12% CO2. Podle jinych zdroju ca 3% celkoveho znecisteni. Proc se vice nezamerit na tech 88, resp 97?
No jo, auta lidi potrebuji a jedincum se snadneji neco vnucuje a kontroluje nez treba korporacim ;)
31. 1. 2020 06:58
Re: EV auta jsou slepá ulička
A kde si vzal to, že se jinde CO2 nesnižuje? Co třeba vývoj při výrobě ele energie? Co třeba emisní povolenky? Co třeba emisní limity lodí?

Taky v emisích aut není jen CO2.
31. 1. 2020 11:51
Re: EV auta jsou slepá ulička
12 procent by mohlo být z toho na co má vliv člověk. A to je menšina.
31. 1. 2020 15:02
Re: EV auta jsou slepá ulička
v EU asi 12 %, ale celosvetovo ( auta v eu na celosvetovej produkcii CO2 ) len asi 2 %