Audi TTS, prozatím vrcholný model řady TT, se dostane do prodeje již letos v létě. Model, navržený pro dynamické zákazníky značky Audi, bude v prodeji současně jako kupé i jako roadster.
No tak že by TT konečně mělo motor odpovídající jeho renomé?Ty hodnoty vypadají velmi dobře a základní cena je pro mě (příjemným) překvapením, i když je jasné, že dovybavení na slušnou úroveň přihodí dalších 200-300tis.
Ale co se týče sportovních vlastností tak nevěřím, že překoná Zetko
Špatně jsem se vyjádřil...myslel jsem motor, který odpovídá tomu, co si o TT myslí většina lidí - silné sportovní auto. Sportovní charakter ve skutečnosti nemá, ale teď bude mít alespoň silný motor...no ale obávám se trochu turbo efektu...Přece jenom 1,2 bar k tomu spěje...než se to natlakuje
Celkový dojem super. Konečně se někdo výkonově téměř dotáhl na Sti a Evo, pokud mluvíme o 2l motoru. Pohon Quattro, to je super, spotřeba ta bude spíš tak kolem 20l/100km. Cena dobrá, hmotnost se mi zdá docela hodně na takového drobka.
Leda motorově :-) Tohle se nemůže šílenou Imprezou a Evem srovnávat. Sice jejich poslední generace není taková hrubiánská jak byl dřív ale pořád to jsou brutální, syrové stroje pro Řidiče. Jsou úžasné :-) Nejel jsem ani v jednom z novým modelů, ale myslím, že haldex nedosáhne takové úrovně jako má Evo...
Reagujem na motor - porovnavam motor. To je cele. Ked chces porovnavat podvozok, haldex na awd a dccd nema ani nahodou, a ani mat nechce. Ale ja aj tak hodnotim len motor - lebo mozem - a ten je porovnatelny. ;-\
on nemyslel srovnávat auto jako celek tedy pokud jsem to dobře pochopil ale motor o obsahu 2l a stejném výkonu jako mají EVO a Sti což má pravdu ale jinak podvozek bude úplně jinde nemluvě o pohonu s haldex to nebude o proti Evu a Sti žádný zázrak ale tohle auto nebude dělaný určitě na polňačky a šotolinu
TT. Najštýlovejšie auto planéty s neprekonaeľným image a absolútne originálným designom. Auto s interiérom luxusných značiek. Mimoriadne vkusne urobený. Tá oranžová koža, to je rozprávka? Fakt, fakt výnimočná. Fakt to s plastom, áno s platom, ladí.
A, mimochodom, tie diodoy, tie len zdôrazňujú to ako je toto auto štýlové. Predný nárazník je veľmi mohutný. Krasne zdôrazňuje dravosť auta. Dravosť motora 1,4TFSI.
Já ešte jednu vec. 18 palcové kolesá. Je to proste Turbo auto. Audi TT.
Danieli, ty jšes fakt natvrdlej. Nejde o to jestli něco chválíš nebo haníš. Jde o to, jak to píšeš. Píšeš blbě slovensky a jěště hůř česky. Hned je jasný kdo jseš. Taky to, že to samý auto nejdřív haníš a pak chválíš o tobě dost vypovídá.
ocuj chlapce, do sekiho sa ty nemontuj, seki je seki ;-)
tento novy nick XF tu boduje poslednych par dni a retorika je velmi podobna Danielovi. Ale OK, pis si co chces....vyjadri si nazor, napis co ta napadne, napis tak ako vies.......ak bude tvoj nazor rozumny podporim ta ak nie, preskocim ho. :-!
mňa do toho nezatahuj...daniel tu svojho času plodil múdrosti od výmyslu sveta a ty si mu v poslednom čase dobrým súperom >:D neviem prečo spomínaš motor 1.4TFSI ked TTS ma 2liter...
Kto to chcel porovnavat z evo X ? To nie...Priamy konkurent Z 350 ale ako vieme ten ma prekrasny 3.5 L motor lepsie jazdne vlastnosti a okrem interieru je to lepsi voz.V Londyne TT leti ale sedia v nom vacsinov zeny a muzatky a zeny s perom >:D
Jo to auto ma kazdopadne dost vyraznou image uz od doby co vyjel prvni kousek z vyroby.... sportacek pro zenskou. kdo sedel nekdy treba ve zminovanem Nissanu i v TT tak se tho pocitu pro koho je TT urceno uz nikdy nezbavi ;-)
Cayman, 350Z, dlooooouho nic, Z4, TTčko, SLK, RX-7, zas dlooouho nic, Crossfire a podobný hrůzy -
TT dobry interier pro holky, "holky" a pozéry, ale jinak z pohledu nadšeného řidiče daaaaaaleko za Caymanem i za Zetkem ....
Cayman, 350Z, dlooooouho nic, Z4, TTčko, SLK, RX-7, zas dlooouho nic, Crossfire a podobný hrůzy -
TT dobry interier pro holky, "holky" a pozéry, ale jinak z pohledu nadšeného řidiče daaaaaaleko za Caymanem i za Zetkem ....
tak ja nejel v Porsche Cayman ale v tomhle nemam duvod neverit... v tehle automobilce se nemecka preciznost projevuje i v konstrukci ne jen v tom ze turek dobre sesroubuje palubku a ta ma male mezery. Z4 mi neni moc designove po chuti ale to je otazka vkusu. auto to je vynikajici a jde na nem videt ze to delali na jezdeni a ne do katalogu aby vypadalo "na papire".
SLK je vzhledove auto a proporcne auto pro zenskou.... sice se tam dneska davaji super motory ale je to auto ktere nenadchne. svezeni je to paradni (zvlast AMG musi byt jak britva , bohuzel jsem nemel tu cest. Ma ho vubec nekdo v CR ?) ale je to takove sterilni proste mercedes ale vezim tomu ze az mi bude o 20 let vic tak treba presne u tohohle zkoncim.
No a RX-7 je sice hodne zajimava a rozhodne neni sterilni ale celou dobu jsem se nemohl zbavit pocitu ze kdyby tam rotovalo o jeden pist vic tak by to nebylo na skodu a dva navic by bylo tak akorat ;-)
No 200kW to uz je slusny vykon ;-) Pri stlaceni plynu mas okamzite uvolnene nosne dutiny od hlienov, ktore sa pri akceleracii stratia nevedno kam. >:D Osobne by som ale volil A5-ku, pretoze v TTcku je na moju postavu trochu pritesno.
Ale inak pekne auto :yes: