Ekonomika
Fiat Bravo: facelift ceníku - plošné snížení cen o 30 až 40 tisíc Kč, první cena 339.900,-Kč
182 komentářů
lepsi vyzkousena a lety osvedcena zadni vlecena, nez spatne nastavena a zbytecne draha viceprvkova...navic tohle auto ma svuj styl a nesnazi se byt 10 aut v 1...jednoznacne Fiat 😉
PS. jeste pred par lety bych neveril, ze to reknu, ale Fiat sel do sebe, navic Fiat je original...kdybych mel problemy s prachama, opravdu bych ho zkusil
ja nevim co mysliš tim zbytečně drahá zadní víceprvková když cee´d je pořád řádově o 60tisíc levnější při skoro trojnásobné délce záruky... viz diesel. 1,6CRDi 85kW v max výbavě 460tisíc a fiat ne v max výbavě 88kW, ale dražší pojistka a spotřeba za 516tisíc.
Tak během pár dnů už podruhé Fiat příjemně šokoval. Po neuvěřitelně výhodné ceně Grande Punta s motorem 1.4 T-Jet (kdo si náhodou ještě nevšiml, tak od 360 tisíc Kč s velmi slušnou výbavou!) teď plošná sleva na už tak velmi výhodné Bravo. 150 benzínových koní za 505 tisíc Kč... A taky ještě pořád lze koupit novou (jako ne-ojetou) Alfu Romeo 147 za 399 tisíc Kč! Moje pevné přesvědčení kupovat jen ojetá auta začíná dostávat povážlivé trhliny 😉
To je úžasné auto, co? Když jedete, okolo vás se zastaví svět a všichni sledují s otevřenou pusou, jak projíždíte okolo )ano, i po téměř roce jeho uvedení), zkuste si to, uvidíte..
Ja chodim denne do prace okolo jedneho vinovo-cerveneho Brava, a naozaj pri nom skoro vzdy spomalim alebo zastavim sa a obzeram. To auto je naozaj pekne. Teraz neriesim ci je spolahlive, lacne, prakticke... Ale jednoznacne je pekne! Ako vacsina talianskych aut...
jo to je teda pravda 😄 kdyz vidim nove cervene bravo tak se taky vzdy divam 😄 jen bych dodal, ze kdyz odjede, uvedomim si, ze je to porad fiat a tak nejak nadseni opadne. ale kazdopadne uz to urcite nebude takovy srot jako to delali pred 10 lety. Ceed byl pro me jasna volba ale pokud ma bravo slusnou spolehlivost, asi bych to zvazil protoze bravo je preci jen neporovnatelne hezci 😄
Připadá mi z něj mizernej výhled dozadu, má nkdo zkušenost?
To je pravda, zadne okno je dost male. To je asi dan dnesnemu dizajnu, a obecny trend. Obcas nostalgicky spominam na svoj starucky Escort, ktory mal vzadu asi take iste okno ako vpredu, a teda skvely vyhlad...
Aj cestujuci na zadnych sedadlach v novom Brave maju tiez slabsi vyhlad do stran, spodna hrana okien sa dost dviha.
Aj cestujuci na zadnych sedadlach v novom Brave maju tiez slabsi vyhlad do stran, spodna hrana okien sa dost dviha.
Člověče,nechci ti kazit radost,ale Bravo vystavené v Průhonicích minulo 5 lidí z 10-ti bez povšimnutí a vzhledem k faktu,že se před hypermarketem jedná o potencionální třídu zájemců,je to docela málo.Teď tam stála linea,coby designová odnož a na tu se už nepodívá téměř nikdo.Pouhý rok po uvedení na trh.Strašně rychle okoukané tvary a prodeje mi dávají jednoznačně za pravdu.I na silnici není téměř vidět a diskuze va mojeauto typu-"viděl jsem tě v Žilině,červené Bravo.Ne,ne to jsem nebyl já jezdí tu ještě někdo druhý" rozšířenosti tohoto vozu také nijak nepřispívají.Fakt.Zkus si položit otázku,na co vlastně ty lidi koukají s otevřenou pusou.
Ano ty jsi tam stál a dělal čárky viď, linea dtto >😁 Prodeje jsou velmi dobré a jestli zase bereš prodeje v ČR jako ty co to dokazují, pak dokazuješ něco ty, co to ví každý, kdo o těch autech aspoň něco ví i za hranicemi pupku světa (ČR) 😄 Tvary se okoukaly, aha další tvrzení vzešlé určitě z nějakého průzkumu... Komu se okoukaly? Tobě? haha Tvým známým, nebo známému známého >😁 nenech se vysmát s touto argumentací....
No ono když FIAT měsíčně prodává jen 20-30 Brav, tak se není čemu divit.Konkurence se zásadně jinde.(ČR)Ceny jsou příjemné, ale IMAGE jde do kytek...teď by to mohli rozjet.Jsem zvědav o kolik proti ceníku to půjde srazit. 😄
jestli to nebude tím že český trh pro ně není stěžejní,kolik se jich prodává v Německu,Itálii,Francii?Konkurence?Máš pravdu,je někde jinde ne v Česku.
No seš mimo...konkurence je jinde.. dál- bráno jako celek.(CZ)Pokud někdo musí jít takhle s cenou dolů, tak je někde problém.Když vezmu v potaz, že za "podobné" ceny je schopná např škodovka prodávat pro mne hnusnou fábku(těm co se líbí se omlouvám), tak je to na pováženou.Jinak k prodeji :auto se buď libí a prodává a nebo naopak.Počkejme kolik se letos prodalo Brav a pak se uvidí.Závratné číslo to nebude, už jen kvůli kapacitě výroby cca 120 000/ rok
Cenovou politiku Fiatu už jsem tady vysvětloval,nechávají si prostor pro slevy u každého modelu.S tou Fábkou máš pravdu je to ostuda za kolik to prodávají.A s tím prodejem nejsem si jist,sám Fiat upřednostňuje jiné modely,počítá s tím že jej bude táhnout především Punto,Panda,500.
Je pravda, ze Fiat sel s cenou dole, nicmene na konci roku mel taky zvyhodnenou akci na nektere modely. Cena sla ted dolu, ale vybava taky. V novem ceniku je spouste doplnku za priplatek..drive to bylo bez pripatku. Takze tak😊
korejska cena :yes: heureka, no konecne italove :-!
Korejská inteligence :yes:
Nechlub se! Do nich mas daleko! Korejci jsou daleko inteligentnejsi nez Ty! 😉
Nejsou totiz osobní a akceptuji nazor jineho na nejaky produkt :-!
Nejsou totiz osobní a akceptuji nazor jineho na nejaky produkt :-!
já nevím co se do nich všichni pořád navážejí. byli jste v Koreji snad někdo???? já sice taky ne ale co jsem tak viděl v tv nebo slyšel od lidí co tam byli tak to je úplně jiný svět a ten náš rybník tady nestojí za nic! tak tady nekecejte ***iny o korejské inteligenci! je to jiná mentalita to jo, ale jinak jsou světelné roky před námi.
Nenavazim se 😉 naopak! Ja jen, ze konecne prisli italove na to, ze nejsou o nic lepsi nez korejci a proto nevidim duvod proc porad tlacili jejich ceny nahoru ;-\
Ja jsem jenom kratce konstatoval, ze na mne Bravo svým vzhledem interieru i exterieru pusobi tak nejak "korejsky" . A ze konecne dali vse do poradku a zrovnali ceny. :-!
A vubec jsem netvrdil, ze si Bravo nema nikdo kupovat, nebo ze korjeska auta jsou spatna 8-s
Jenom jsem vyjadril uspokojeni, ze neco konecne italove prisli = ze se jim jejich auticka budou lip prodavat za nizsi cenu, tot vse 😄
Ja jsem jenom kratce konstatoval, ze na mne Bravo svým vzhledem interieru i exterieru pusobi tak nejak "korejsky" . A ze konecne dali vse do poradku a zrovnali ceny. :-!
A vubec jsem netvrdil, ze si Bravo nema nikdo kupovat, nebo ze korjeska auta jsou spatna 8-s
Jenom jsem vyjadril uspokojeni, ze neco konecne italove prisli = ze se jim jejich auticka budou lip prodavat za nizsi cenu, tot vse 😄
Octavia, Golf, Focus, Ceed´d. To všetko sú autá úspešné na tomto trhu. A hlavne Cee´d, ktorý je lacný. Nezabúdame ale na Octaviu a etalonov Golf a Focus. Je jasné, že Bravo muselo ísť dole, pretože ten kto volil múdro, volil Octaviu. A kto nemá peniaze, volil Cee´d. Kto chcel dobré auto volil Focus. A kto k tomu všetkému chcel povedať, že na to má, kúpil si Golf. Ale Bravo okrem krásy nič iného neponúka. 5 hviezd je štandard a interiér je špičkový akurár na talianske pomery. Proste trojka OCTAVIA-GOLF-FOCUS bude vládnuť naďalej.
Když jsem poprvé uviděl na fotkách nové Bravo, tak jsem z něj byl naprosto nadšený. Říkal jsem si, že Fiat po Grande Puntu konečně srší nápadem. Ovšem pozdější střetnutí naživo bylo už mnohem střídmější.... Auto má nápad, ale na malých kolech je totálně ztracené. Vpředu se mi nelíbí poměrně velký převis a další věc co mě dosti odrazuje je jeho záď. Nevím jak to přesně popsat.. Prostě se mi vůbec nelíbí. Je taková jakási prázdná a nafouklá.
Toť můj názor co se týče vzhledu. Ceny které ted nastavuje Fiat ovšem velmi schvaluji. Stačí abych si vzpomenul když Ford měl akci s Fusionem, kolik se těchto aut najednou vyrojilo.
Toť můj názor co se týče vzhledu. Ceny které ted nastavuje Fiat ovšem velmi schvaluji. Stačí abych si vzpomenul když Ford měl akci s Fusionem, kolik se těchto aut najednou vyrojilo.
Přesně, nicméně když jsem to tady napsal před pár týdny, tak mě ta místní smečka málem sežrala. Podle fotek nemá cenu design auta hodnotit. Šikovný fotograf dokáže udělat zázraky a filmaři taky - viz reklamní šot. Jeden můj kamarád má a¨le docela dobré vodítko - pěkný je to auto, který vypadá hezky ve standartní bíle na normálních kolech.
Ano, takové Bravo jsem shodou okolností včera viděl.... a vypadalo lépe než to červené...
Hergot jděte už s hodnocením designu někam, je to subjektivní věc jako snad jen vzhled ženskejch, mně se bravo líbí v reálu víc než na fotkách, od designérů také získalo cenu, tak asi na něm asi něco bude. To že se někomu nelíbí je přirozená věc, ale neznamená to zcela nic.....
Hergot jděte už s hodnocením designu někam, je to subjektivní věc jako snad jen vzhled ženskejch, mně se bravo líbí v reálu víc než na fotkách, od designérů také získalo cenu, tak asi na něm asi něco bude. To že se někomu nelíbí je přirozená věc, ale neznamená to zcela nic.....
A prodeje taky nejsou vypovídající?Kde jsi přišel na fakt,že jsou velmi dobré?Napřed se rozhlídni,pak se zamysli a teprve potom něco napiš.Naopak to nemá cenu.Postav vedle sebe Golfa,Focus,Bravo a třeba Astru a dej na ně stejný cenovky při podobných motorizacích a výbavách.Kolik si myslíš lidí vybere Bravo?Ty by jsi to udělal?A zamysli se,než odpovíš.Dávám Bravu s bratrem 3-5% a to půjde ještě okolo minimálně 10 zdejších italofilů a ještě toho doma budou v koutku litovat.A stejně to dopadne i za hranicemi pupku světa. 😉
Nuzáků, co chodí v sobotu od šesti do práce.
Ty jsi dobrý blb. Co na tom, ze někdo chodí v sobotu do práce? Já, kdyz jsem dělal šéfa výroby, tak jsem tam taky musel být, protoze flákači jako ty, by nic nedělali.
A povazovat nekoho za nuzáka jen proto, ze si nekoupí rozverné auto, je ubohé. Treba já, já si od Fiatu nic nekoupím, protoze nedelaji ani tu tridu vozu, ve kterych jezdim.
A povazovat nekoho za nuzáka jen proto, ze si nekoupí rozverné auto, je ubohé. Treba já, já si od Fiatu nic nekoupím, protoze nedelaji ani tu tridu vozu, ve kterych jezdim.
Ty jsi zjevně případ od pondělí do pátku na 8,5 hodiny na lince!Pamatuj,že lidi,co něco znamenají a něco dokázali,což zjevně není tvůj případ z valné většiny pracují neustále,ale ne rukama jako ty.Lopato. >😁
Bohužel tě zklamu, nejsem zaměstnán v montážním závodě, a v sobotu bych rozhodně do zaměstnání nešel, zeptej se v nějaké solidní nemontážní firmě, jestli se tam pracuje o víkendu, pak uvidíš. Mám takový dojem, že právě někam k lince se chodí i v sobotu.
Kde jsem na to přišel? Na stránkách, ne kterých se ty prodeje dají najít. Tvoje prodeje z ˇČR jsou k smíchu a vypovídají víc o češích, kteří jsou zřejmě asi taky takoví znalci jako ty. Tvoje konstrukce o postavení těch aut vedle sebe je úsměvná, protože existuje v reálném životě, ta auta stojí u prodejců, každý kdo mezi nimi vybírá si je prohlédne, já bez diiskuze volím bílé bravo 1.4 TJET 150 k, pro pořádek všechna auta znám abych předešle "chytrým" komentářům. Je dojemné, že se domníváš, že si někdo koupí poměrně drahou věc a pak toho bude litovat, ano možná soukromý kupec Passatu, kterému se to začne sypat pod rukama.... >😁 za hranice pupku světa ani nevidíš, tak ani nesuď :-!
fiat musí zlevnit, když ho nikdo nechce. Podívejte se na Citroen, kam se se svými nekonečnými výprodeji dostal, dnes prodává za normální ceny mraky aut po celé evropě a mnohdy je lepší než Peugeot! Při nízké ceně si Fiat začnou lidé kupovat více a záhy zjistí, že to není takový šmejd, jak to tradují majitelé německých aut. A pak bude moci Fiat prodávat také za běžné ceny. Mimojiné Ford přežívá hlavně kvůli nízkým cenám, /jsou jedny z nejnižších v evropě!!/ a přesto že to nejsou špatná auta, tak rozhodně nejsou tak skvělá, jak se o to snaží známá anglická periodika. Golf žije pouze z jeho stéle PR živené image a Kia si kupce získala zárukou, ve které je stejně finta.
Pri precteni nadpisu clanku, jsem jasne tusil, co ta vase skodovarska (praso)komunita tady vymysli a nemylil jsem se ani v jednom. Takze panove, az zase pujdete nakupovat do tech hypermarketu slevnene redkvicky, tak si vzpomente, ze kupujete nejvetsi sracky na svete... Luzo...
Dlhsie rozmyslam nad kupou auta, konkretne nad Mitsubishi Lancerom 1,5(109 koní), ale pri tejto super cenovej politike Fiata Bravo konkretne 1,4(120 koní) som dost nerozhodny pre ktoru znacku sa mam rozhodnut... Pomoze mi niekto pri výbere?
Pomůže ti jedna věc, a to je běž a projeď si ta auta, sedni si do nich, vyzkoušej osahej prohlédni a pak bys měl mít jasno, ani v jednom případě ale chybu neuděláš :-!
Tak tak, Buk má pravdu, chce to projet se. Řekl bych (jen odhad), že Bravo bude výrazně dynamičtější - nejde ani tak o 11 koní, ale rozdíl točivého momentu 143 vs. 206 Nm ve prospěch Fiatu už je opravdu dost. Turbo je holt turbo 😄
Bravo jako hatch bude taky o něco praktičtější (zato s menším objemem kufru) a určitě má Fiat mnohem víc servisů (nejen autorizovaných!) než Mitsubishi a tipoval bych i výrazně levnější náhradní díly. Mitsu zase boduje tříletou zárukou.
Bravo jako hatch bude taky o něco praktičtější (zato s menším objemem kufru) a určitě má Fiat mnohem víc servisů (nejen autorizovaných!) než Mitsubishi a tipoval bych i výrazně levnější náhradní díly. Mitsu zase boduje tříletou zárukou.
No nevim jak u Mitsubishi ale u Fiata jsou schopni ti auto pujcit na nekolik dni a muzes ho realne vyzkouset. Kdyz jsem auto kupoval drive sami mne to navrhli a ted kdyz chci kupovat dalsi je to zcela automaticky. Jinak si myslim ze chybu neudelas asi z zadnym, u puvodne japonskych aut je bohuzel jeden jediny drobny problemek a to je dodavka nestandartnich nahradnich dilu, muzes si pockat i bezne pul roku. 😢
Takze nez tady par blbecku zacne odsuzovat italske vozy (ted momentalne Fiata) tak by si mozna mel precist tento prispevek!Neustale se tu bavi o kvalite!Jestli neco vrzne v interieru?no a?aspon clovek za volantem neusne.Dalsi vec Fiat narozdil od jinych automobilek ma jako jeden z nejvetsich tradici takze o jejich kvalite atd. bych se ani nezminoval!At se divam jak se divam tak napr takovy VW historii zadnou nema,to ze se porad omila dokola jaky je Golf legenda,kdyby se punto porad jmenovalo Uno tak je to to samy vzdyt golf 1 generace nema absolutne nic spolecneho ze soucasnym,vyjma nazvu.Ale to se netyka pouze tehle automobilky!A vubec kolikrat vyhralo anketu roku nektere z italskych aut?Co se tyce fiatu tak to uz se mi ani nechce pocitat at uz mluvime o podle vas uz zvyroby srotech Tipech nebo Unech auto ktere vyhraje nemuze byt spatne.Kolikrat nkety vyhraly napr nemecke vozy?hmm nepamatuju si!A nakonec:Jak kdysi jeden redaktor rekl:Vite proc kazdy na italska auta nadava?Protoze jim kazdy zavidi ze vyhravaji co se da at uz ve sportu nebo zminenych anketach!Tot asi vse
Tvoja druhá časť nicku ti jasne sedí.
Valvole? >😁 Jo, máš pravdu, vyventiloval to ze sebe... >😒] :yes: Ty se máš koukám ohledně italských aut a italštiny ještě hodně co učit, tak radši pomlč...některé Tvé příspěvky do různých diskuzí, na které sem narazil byly mírně řečeno méněcenné 😉 Kritizovat něco, o čem nemáš ani páru, umí každý...každý 😉
No dovoľ! Já sa tomu rozumiem. Viem, že nové Fiaty od Pandy znamenajú kvalitu, hodnú špičky. 😉
Ale prehánať to...Obhajovať ešte aj vrzganie plastov, to je ozaj úbohé. To je proste sedicival - VOLE.
Ale prehánať to...Obhajovať ešte aj vrzganie plastov, to je ozaj úbohé. To je proste sedicival - VOLE.
no jo hosi paru nema ten kdo fiatem nikdy nejel,nechci se tu obhajovat ti co me znaji vi co mam stema autama docineni?alé to co sem napsal v prvnim prispevku je proste kruta pravda nebo se vam ztoho snad neco nezda?
Znam Tě z MAcz, takže si rozhodně nemyslím, že nevíš o čem mluvíš! :yes: Tvoje auta jsou hodně pěkný! Já mám s italskou produkcí zkušenost pouze s Fiaty a to ještě spíše menší než větší. Nicméně nemám problém přijmout fakt, že Fiaty od dob starého Brava a Marey (kterou máme v rodině - 2.4TD), jejichž generace byla hodně nepovedená, prodělaly velký pokrok a jsou na stejné úrovni jako kterákoliv jiná evropská automobilka. Nikdo si tu nemůže dovolit nějak zaostávat. Každá značka má svá plus a mínus, jasně, Fiat poskočil dopředu s T-Jety, ostatní mají zas jiná plus...Osobně opravdu netrpím nějakými předsudky vůči značce.
Mno vždyť říkám, že italštině rozumíš jako koza petrželi...Sedicivalvole znamená "šestnáctiventil", Sedici (16) Valvole (ventil)...takže žádný vole vole 😉 Neříkám, že se se Sedicim ztotožňuju ve všech jeho názorech, jak uvádíš třeba to s vrzáním, že aspoň neusne řidič, to je docela vtipný, ale přesto Tvoje zesměšňování italské produkce, a to nejen pod tímto článkem, už myslím přeháníš a svědčí to o tom, že nemáš zcela objektivní nadhled. Můj názor, a netvrdím, že já ho mám... 😉
ponechme vrzani interieru a rekni mi laskave co ostatni ztoho prispevku neni pravda?a vyznam slova Sedicivalvole mi tu vysvetlovat nemusis nekdo jako si ty ktery to auto nikdy nemel tak radsi mlc!
Hej hej hej kamo, ja o tom nepoučuju Tebe, ale XFko...Tak klidni reakce, proti Tobe sem nerek ani slovo. Většinou s Tebou souhlasím, Fiat má hodně velkou tradici, anketvyhrálo nespočet. Trochu sem asi nepochopil, jak si mluvil o Golfu I, že nemá mimo jména společnýho s V nic...s tim samozřejmě nelze než souhlasit, ale co má starý Uno společnýho s některým z dnešních fiatů? Nebo sem tě možná jen špatně pochopil, kdyžtak mi to prosim vysvětli, dík.
S tou poslední větou v Tvym původním příspěvku se ztotožňuju, že italským vozům hodně lidí závidí!
S tou poslední větou v Tvym původním příspěvku se ztotožňuju, že italským vozům hodně lidí závidí!
Chceš jazdiť s vrgajúcim interérom? :no:
Chci jezdit s autem, který se mi líbí, který bude za rozumnou cenu, který bude mít výbavu na slušný úrovni, který bude mít nadprůměrnej motor. Když tohle všechno splní a přitom mu občas vrzne interiér, klidně mu to odpustím. Fiatu, Volkswagenu, Hondě, BMW, Chrysleru, Audi, Fordu, Kie, SsangYongu,... 😉 :yes:
no myslel sem tim to ze nema samozrejme spolecnyho nic jenomze aspon se to porad nemenuje uno narozdil od Golfa
OK, a co by bylo špatného na tom, kdyby se třeba GP jmenovalo GU? 😉 Je to zažitej název, prostě by to k tomu patřilo...A je jedno jestli je to Golf, Octavia, Civic, Corolla, S-klasse, atd...Víš přijde mi to hodně podobnej příběh, Golfa a třeba Una, jen s tím rozdílem, že Uno dostalo časem jiné jméno. (Jasně, Golf a Uno, respektive Golf a Bravo,Punto,... jsou dnes úplně jinde, ale to nech stranou)
Scooter, ty si fakt asi na mol. Já som z toho zobral polivci-VOLE.
Ale vidím, že si mi to uznal, lebo už ideš od veci. Já hovorím o vrgajúcich plastoch a ty odrazu prejdeš do VOLA. 😲
Ale vidím, že si mi to uznal, lebo už ideš od veci. Já hovorím o vrgajúcich plastoch a ty odrazu prejdeš do VOLA. 😲
Ale no tak 😄 Já ten Tvůj rádobyvtip pochopil, jen si řekl "druhá část nicku" a to je "Valvole", toť vše. O vrzajících plastech toho bylo prodiskutováno hodně a většinou to dopadlo tak, že se tomu nevyhne žádná značka. Slyšel jsem třeba velkou kritiku na Hondu, což je jinak velice solidní značka. Že jim v novém Civicu dělá hroznej bordel to velký zasklení palubky...Upřímně řečeno víc by mě dralo, kdyby mi upadlo kolo, než že mi vrzne občas palubka...Čili rozhodně jsou na autě mnohem důležitější věci!
Cotomeleš?
Jen ke Golfu, ten jasně ukazjue, že stále designově a koncepčně navazuje na předchozí. Už jednička byla hatchback a je to i pětka. Pořád jde o dvouprostorovou karoserii. A že nejsou stejné? Zákony taky nejsou stejné, jednička by prostě neprošla, takže je vývoj jasný... jasný snad každému, krom tebe...
A závidět Italům? Já osobně razím názor, že důležitý je prodej a zisky, nikoli vítězení v nesmyslných anketách, které nikoho nezaplatí a neuživí.
Jen ke Golfu, ten jasně ukazjue, že stále designově a koncepčně navazuje na předchozí. Už jednička byla hatchback a je to i pětka. Pořád jde o dvouprostorovou karoserii. A že nejsou stejné? Zákony taky nejsou stejné, jednička by prostě neprošla, takže je vývoj jasný... jasný snad každému, krom tebe...
A závidět Italům? Já osobně razím názor, že důležitý je prodej a zisky, nikoli vítězení v nesmyslných anketách, které nikoho nezaplatí a neuživí.
tohle je presne komentar toho kdo nema o automobilismu ani paru!stebou nema cenu se bavit!uno mohlo byt doted unem nebo ma snad punto jinou koncepci?u tebe koncim
Jistě ty hňu*pe. Já jsem narozdíl od tebe u fochu pěkných pár let. Studoval jsem to i na vysoké a teď přijde mladý blbeček a začne vynášet soudy. Upřímně, oproti mým znalostem jsou ty tvé nulové. Než zde v diskuzi někoho osočíš, použij svůj mozek a nezapomeň, že tu můžeš narazit i na někoho v oboru vzdělanějšího.
Uno se vyrábí od 83, Golf od 74. Gdyž o tom nic nevíš, nereaguj. Jsi tu za vola.
Uno se vyrábí od 83, Golf od 74. Gdyž o tom nic nevíš, nereaguj. Jsi tu za vola.
no ty me clovece vzdycky chytnes za slovo!tady vubec nejde o to kdy se zacal golf nebo uno vyrabet proste je to jeo fiat mohl davat treba do nekonecna nazev buh vi jakej protoze narozdil od VW ma v historii z ceho vybirat >😁 a prya vzdelany v oboru!dovol abych se zasmal >😁 tak jak ses vzdelanej ty tak to sme potom vsichni
No, jak tak koukám, ovládám aspoň svůj mateřský jazyk, narozdíl od tebe...
Prostě víš kulový kloučku, a to je fakt, ze kterého budem vycházet, ano?
Prostě víš kulový kloučku, a to je fakt, ze kterého budem vycházet, ano?
Tu tiež môžme končit. Zisk nemá o autách ani páru. Bože. Len sa zastať Fiatu. :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Nie si ti GTI v podaní pre Fiat? Tak si zmeň nick na ABARTH! 😁)
Nie si ti GTI v podaní pre Fiat? Tak si zmeň nick na ABARTH! 😁)
jo mimochodem XF uz dosli argumenty tak jen slovickari o trapnych a detinskych vecech!pry GTI v podani Fiat?velice trapne ale ze bys mi napsal co ztoho meho prvniho prispevku je lez tka si jen obkecal mou smesnou vetu o vrzani,no jo holt jeden mele otom druhy zase otom >😁
To co tady meleš, to je jedna velká plejáda polonázorů, vyplývající z nevědomosti či zaslepenosti.
Tedy, i ten VW historii má - sedmdesát let, to už historie je, má za sebou také velké legendy (brouka) a to, že lidi pořád oslovuje jméno Golf, není vůbec nic špatného. Je to jen symbolem toho, že tyto vozy se z minulosti nemají za co stydět a u zákazníků nevyvolávají špatné vzpomínky na neúspěšné nebo poruchové modely. Tak porč by je VW dále neprodukoval?
Ankety, ty neřeknou vůbec nic o voze jako takovém, poňevadž se hodnotí v závislosti na okamžiku. Brav👋Brava byly taky auty roku a z hlediska jejich života to žádná výhra nebyla. To samé Punto, Tipo nebo Tempra.
Ale vyzdihovat auta jen proto, že vyhrávají ankety? Tak to je názor hodný pubertálního klučíka, který o světě tam za okny, ví pramálo.
Tedy, i ten VW historii má - sedmdesát let, to už historie je, má za sebou také velké legendy (brouka) a to, že lidi pořád oslovuje jméno Golf, není vůbec nic špatného. Je to jen symbolem toho, že tyto vozy se z minulosti nemají za co stydět a u zákazníků nevyvolávají špatné vzpomínky na neúspěšné nebo poruchové modely. Tak porč by je VW dále neprodukoval?
Ankety, ty neřeknou vůbec nic o voze jako takovém, poňevadž se hodnotí v závislosti na okamžiku. Brav👋Brava byly taky auty roku a z hlediska jejich života to žádná výhra nebyla. To samé Punto, Tipo nebo Tempra.
Ale vyzdihovat auta jen proto, že vyhrávají ankety? Tak to je názor hodný pubertálního klučíka, který o světě tam za okny, ví pramálo.
¨takze za prve na to ze ma VW legendy a konkretne brouka to sem cekal ze reknes >😁 , o uspesnosti golfa ze starych let bych taky nemluvil (nemam ted namysli prodejnost),a stou spolehlivosti to taky neni takova velka pravda a navic mi pripada hrozne smesne kdyz nektera jak se rika top nemecka potazmo svetova automobilka svolava zpatky sve zakazniky kvuli zavazne poruse at uz to bylo BMW,Audinebo VW.Dale kdyz tu byla rec o unu?to melo snad spatne prodeje a zakaznici snim nebyli spokojeni?a Brava,Bravo potazmo Marea?tech je tu jako safranu a ze se najde sem tam nejakej blbec kterej na tech autech zkritizuje co se da je samozrejme!A ty ankety?Ty si snad myslis ze to nic nevypovida?jasne je to jednorazove hodnoceni?ale myslis si ze treba VW by si nepral nekdy takovou anketu vyhrat?a kdyby se tak stalo tak presne vim co by tu byl za humbuk!To by kazdy psal komentare tipu VW ziskem tiulu evropskeho auta roku jen potvrdil svou kvalitu a dalsi bla bla bla!ja nevyzdvihuju zadne ankety jen sem se chtel trosku se zastat italskych stroju!nemam nic proti jinym automobilkam ale nema proste rad kdyz nekdo shazuje takovou automobillku jako je Fiat!Jasne jini reknou vzdyt je to jenom blbej fiat!Ale to vetsinou rikaji ti kteri nevi o te automobilce nic a tezi pouze z posudku typu jedna pani povidala!jinak nerikam ze VW jsou spatny auta urcite kvalitni sou ale neustale reci o dilenskem zpracovani sou uz opravdu aspon pro me na rozbiti huby nekteremu z prispevovatelu,vzdyt v nesni dobe uz si nikdo ani nemuze dovolit delat neco spatne kdyz to prochazi buhvi jakymi kontrolami!mohl bych mluvit dal ale opet se na me strhne vlna kritiky tak radsi prestanu!ale ackoli to nekteri tak nechteji videt tak je to pravda :yes:
Svolávací akce nejsou nic špatného, dělají to i japonci. Vypovídá to spíše o přístupu automobilky k zákazníkům v tom dobrém slova smyslu.
O kvalitě Fiatu let předešlých, je každému zasvěcenému, známo dostatek relevantních informací. Rozhodně nešlo o špičku, spíše o podprůměr. Holý fakt.
Ankety jsou dobré akorát tak pro marketing, nic jiného nevypoví. Raději bych prodával mraky aut, než vyhrával ankety a prodejnost by tomu neodpovídala.
Ze své zkušenosti vím, že dílenské zpracování Fiatu bude ještě nějakou dobu pokulhávat. Dokud bude Fiat produkovat výrobky dle zastaralých specifikací a norem, tak z toho nemůže vypadnout nic dobrého. Fakt.
O kvalitě Fiatu let předešlých, je každému zasvěcenému, známo dostatek relevantních informací. Rozhodně nešlo o špičku, spíše o podprůměr. Holý fakt.
Ankety jsou dobré akorát tak pro marketing, nic jiného nevypoví. Raději bych prodával mraky aut, než vyhrával ankety a prodejnost by tomu neodpovídala.
Ze své zkušenosti vím, že dílenské zpracování Fiatu bude ještě nějakou dobu pokulhávat. Dokud bude Fiat produkovat výrobky dle zastaralých specifikací a norem, tak z toho nemůže vypadnout nic dobrého. Fakt.
no jako fakt stebou nesouhlasim mel sem moznost jed v novem bravu,golfu pate generace a modernizovany focusu mimochodem vsechno naftaky a o kvalite fiatu nemuze byt ani rec (jo a a vsechno to byly nove kousky)a nejen ze ve fiatu sem nenasel zadny rezervy ve zpracovani,golf byl taky v pohode ale proste neni pravda ze bude pokulhavat! a kdyz pripoctu design tak golf a focus byli jen chudi pribuzni
Mel si co chceš, ale např. Golfu se prodá o 300 000 za rok víc.Takže v něčem ten Fiat pokulhávat musí že...je jedno v čem, ale pokulhává.
Ty musíš taky dospět, než přestaneš být přesvědčený o tom, že prodej o x kusů navíc, má něco společného s kvalitou auta. 😉
je potreba cist prispevky poradne,nikde nepsal ze pokulhava v kvalite...v pripade (ne)prodeju brava a fiatu obecne je predevsim problem v marketingu a v zastoupeni Fiatu v CR, vsichni si urcite pripustime,ze kvalita drive trochu pokulhavala a pokud si chce fiat rychleji napravit reputaci,musi jit na to lepe i v oblasti reklam atd...viz napr. Ceed 😉
Ano,máš pravdu v dobách kdy měl Fiat německé vedení tak ta kvalita byla horší.S těmi zastaralými specifikacemi a normami si nejsem jist,pokud vím tak vyrábějí auta podle japonských norem.
Dovolte malé porovnání, několikrát jsem v diskuzích našel spor o tom, že "Bravo stojí skoro stejně jako Golf", tak tady je realita. Zdrojem jsou oficiální stránky dovozců a jejich konfigurátory.
1) Golf 1.4TSI 90kW 6-stupňový manuál Trendline - 6xAirbag, ABS, ASR, Climatic(manual), rádio CD-MP3, 4el.okna, el.zrcátka, centrál s DO, servo, 15" kola plech
cena : 474 900 Kč
xxx
Bravo 1.4T-Jet 88kW 6stupňový manuál Dynamic - 6xAirbag, ABS, klima manuál, rádio CD, 2el.okna, el.zrcátka,Palubní počítač centrál s DO, servo, 16"kola plech
Cena : 424 900 Kč
= rozdíl výbav (2el.okna, MP3, ASR, oproti 16"kola, PP, mlhovky), Golf dražší o 50 000,-
2)Golf 1.4TSI 103kW 6-stupňový manuál Comfortline - 6xairbag, ABS, ASR, ESP, Climatic (manuál),rádio CD-MP3, 4elokna, el.zrcátka, centrál s DO, servo, Palubní počítač, tempomat, přední mlhovky, 15" litá kola
cena : 605 600 Kč
xxx
Bravo 1.4T-Jet 110kW 6stupňový manuál Emotion - 6xAirbag, ABS, ASR, ESP, Automat. 2zónová klima, rádio CD-MP3, Blue&Me (Bluetooth handsfree),USB, ovládání na volantu, kožený volant, 4elokna, el.zrcátka, centrál s DO, servo, palubní PC, parkovací senzor vzadu, tempomat, mlhovky, 16"litá kola
cena : 504 900 Kč
=Bravo výrazně vede - 10koní silnější motor, výbava (park.senzor, kožený volant, USB, Bluetooth, 2zónová klima, 16"litá kola) a zároveň je o 100 000 (slovy STO TISÍC!!!) levnější!!!
Vyplývá tedy, že pokud bych se rozhodoval o slabší motorizaci, dalo by se řící, že nabídka je to vyrovnaná, vzhledem k oblibě VW u nás. Pokud bych ovšem chtěl zvolit silnější motorizace, Bravo totálně převálcovalo Golf jak výbavou tak cenou. Přeci jenom, 100 000Kč (+ dalších řádově 20-30tis. ve výbavě )jen kvůli VW na kapotě bych opravdu nedal... Toť vše, holá fakta...
1) Golf 1.4TSI 90kW 6-stupňový manuál Trendline - 6xAirbag, ABS, ASR, Climatic(manual), rádio CD-MP3, 4el.okna, el.zrcátka, centrál s DO, servo, 15" kola plech
cena : 474 900 Kč
xxx
Bravo 1.4T-Jet 88kW 6stupňový manuál Dynamic - 6xAirbag, ABS, klima manuál, rádio CD, 2el.okna, el.zrcátka,Palubní počítač centrál s DO, servo, 16"kola plech
Cena : 424 900 Kč
= rozdíl výbav (2el.okna, MP3, ASR, oproti 16"kola, PP, mlhovky), Golf dražší o 50 000,-
2)Golf 1.4TSI 103kW 6-stupňový manuál Comfortline - 6xairbag, ABS, ASR, ESP, Climatic (manuál),rádio CD-MP3, 4elokna, el.zrcátka, centrál s DO, servo, Palubní počítač, tempomat, přední mlhovky, 15" litá kola
cena : 605 600 Kč
xxx
Bravo 1.4T-Jet 110kW 6stupňový manuál Emotion - 6xAirbag, ABS, ASR, ESP, Automat. 2zónová klima, rádio CD-MP3, Blue&Me (Bluetooth handsfree),USB, ovládání na volantu, kožený volant, 4elokna, el.zrcátka, centrál s DO, servo, palubní PC, parkovací senzor vzadu, tempomat, mlhovky, 16"litá kola
cena : 504 900 Kč
=Bravo výrazně vede - 10koní silnější motor, výbava (park.senzor, kožený volant, USB, Bluetooth, 2zónová klima, 16"litá kola) a zároveň je o 100 000 (slovy STO TISÍC!!!) levnější!!!
Vyplývá tedy, že pokud bych se rozhodoval o slabší motorizaci, dalo by se řící, že nabídka je to vyrovnaná, vzhledem k oblibě VW u nás. Pokud bych ovšem chtěl zvolit silnější motorizace, Bravo totálně převálcovalo Golf jak výbavou tak cenou. Přeci jenom, 100 000Kč (+ dalších řádově 20-30tis. ve výbavě )jen kvůli VW na kapotě bych opravdu nedal... Toť vše, holá fakta...
presne tak jak rikas az me VW presvedci ze je Golf opravdu o tech 100 000 lepsi nez bravo, tak sklonim hlavu a pudu si ho koupit, zatim tomu tak nebylo u zadnyh jejich modelu!
:yes: Přesně tak, u slabších verzí bych byl ochoten akceptovat o něco zajímavější výbavu a cenový rozdíl 50k, při pomyšlení na to, že Golf si bude držet cenu víc, ale investice 100tisíc navíc do auta s mnohem horší výbavou a slabším motorem (i když má kompresor navíc), se logicky uvažujícímu zákazníkovi prostě nemůže zdát jako dobrá koupě! Nutno ovšem dodat, že drtivá většina lidí, kteří kupují auto, jsou takoví, kteří o nich ví opravdu jen velice málo a věří kamarádům kamarádů místo aby si zjistili vlastní informace...😡
V testu GP s 1.4T-Jetem je docela zajímavej popis chování toho motoru. Líbí se mi čím dá víc! A za tu cenu... 😉 :yes: Fiat jede! :yes:
S Fiatom veľa skúseností nemám, nejaký čas som jazdil s Fiatom Marea Weekend 1.8.Majiteľ ho kupoval nové, malo na začiatku nejaké muchy, ale vyslovene drobnosti (pokazená kľučka dverí, vadný kontakt na DO centrálu, nefunkčný palivomer), ktoré sa rýchlo odstránili a potom už Fiatík šlapal jak hodinky. Motor šiel vzhľadom na objem famózne a spotreba okolo 8,5 litra s prevahou jazdy v meste tiež nebola zlá. Veľké a pohodlné auto. Keď si odjazdilo svoje, majiteľ si kúpil ďalšieho Fiata, pre zmenu Stilo vo verzii hatchback. 😉
A koukám, onehda si psal, ze Bravo je tvoje, ze bylo dovezeno z Itálie na zakázku, kdy se u nás jeste nedalo objednat. Najednou je to jinak... Koukám, peknej lhar... :-!
Ale on ma urcite este traumu z poslednej konfrontacie tvojich skusenosti a jeho fantazie 😉
Citat o skvostoch a nemoct sa ich dotknut .....to boli!
Felicií je sice 44 stránek,a le jde také o to, že Felicie byla domácí auto ve své době měla prakticky monopol...
Například, dáš li si ze stejné doby vyhledat Polo najde ti to pouze 5 stránek. Podle tvé teorie, byla li by pravdivá (což není) by znamenalo, že opravdu nejtrvanlivějším autem na trhu je Felicie (byť každý ví, že hnila už ve výrobě), kdežto takové Polo, se prakticky rozpadalo už na výrobním pásu a dnes jsou v prodeji poslední zbytky, co ještě neprošly vrakovištěm.