Novinky
Pamatuji si, ze nekde v roce 1997 prodala Skoda na domacim trhu pres 101 000 aut (asi 80 000 Felicii a 21 000 Oktavii)...pri pohledu na aktualni cisla je mi fakt smutno, pri souctu os. a uz. aut uz ma Skoda jen slabou tretinu trhu! 😲 Skodo probud se a davej na kazde auto alespon 50 000 kc slevu!! Protoze jinak uz za par let nebudes tou jednickou na trhu! Dealeri ti budou krachovat a tim se tvoje ztraty na trhu budou jen zrychlovat!= ztrata hojnosti servisu=ztrata jednoho z nejvetsich trumfu Skodofky na ceskem trhu!
A ted jeste jednou zkracene pro nemecke manazery😒br /> Skoda wach auf! Du verlierst langsam aber sicher deine Markanteile! Wenn du so weiter machst wirst du bald nicht mehr die Nr. 1!! Mach die Autos um 2 000 Euro günstiger und du hast die gleichen Markanteile wie vor 10 Jahren!
A ted jeste jednou zkracene pro nemecke manazery😒br /> Skoda wach auf! Du verlierst langsam aber sicher deine Markanteile! Wenn du so weiter machst wirst du bald nicht mehr die Nr. 1!! Mach die Autos um 2 000 Euro günstiger und du hast die gleichen Markanteile wie vor 10 Jahren!
A mě smutno není. Už jen proto, že třeba napsat manažerům německy. Je to sice tahoun našeho průmyslu, ale není dobre se orientovat na jeden sortiment zboží.
s tim nic neuděláš, češi bohatnou a tak víc pokukujou i po jiných značkách. všimni se třeba rapidního nárustu u nejluxusnějších značek (Ferrari - 43,75%, Maserati - 80,00%, Porsche - 45,30😖 a podobným způsobem může být auto zahraniční produkce vnímáno proti škodovce. měnit to můžou jen trendy ve výrobě. myslím, že škodovka bude stále sledovat český standard, který se ovšem rozvíjí. třeba o škodu superb podle mě bude velký zájem, protože lidé budou spokojení, že si mohou zaslouženě dovolit kvalitní české auto... zatímco kdyby auto na tak vysoké úrovni bylo už před nějakými deseti lety, tak by si ho nemohli dopřát ani ti hodně schopní, protože kupní síla ještě nebyla taková. jestli budeme v rozvoji pokračovat, tak se třeba za 10 let od škodovky dočkáme super sportu 😊.
nebo prostě obecné zákonitosti vztahuju na nacionální cítění, protože sem teď dlouhodobě v Rusku a musím pozorovat, jak tu každý na všecko sere, protože mají víc a víc peněz z benzínu a plynu, který jim musíme draze zahlovat
nebo prostě obecné zákonitosti vztahuju na nacionální cítění, protože sem teď dlouhodobě v Rusku a musím pozorovat, jak tu každý na všecko sere, protože mají víc a víc peněz z benzínu a plynu, který jim musíme draze zahlovat
Škodě bude jedno, že není jedničkou na našem trhu, když dovede svou produkci prodat v zahraničí. V ČR prodává 60 tisíc vozidel a vyrábí 600 tisíc ročně. A věřím tomu, že i oněch 60 tisíc by dovedla v zahraničí udat bez problémů.
staci, kdyz bude jednickou mezi importery v Nemecku...to je uspech, ktery se pocita😉)) jinak doma ma stale jeden z nejvetsich podilu domaci automobilky na domacim trhu na svete, to myslim, neni spatne
Na kazdem jinem trhu nez domacim, proda vzdy s vetsimi naklady. Proc ovsem opousti misto na ceskem trhu a v zahranici o nej usiluje? To nedava smysl. Konkurence je vsude podobna. Takovymhle vykrikum, ze cesky trh Skoda vubec nepotrebuje a klidne si muze vsechno prodavat v zahranici opravdu nerozumim. Proste je v CR nabidka Skody mene a mene konkurenceschopna, a to je spatne.
Nejsem marketingový e😜ert, ale hádal bych, že je to díky rychlejší obměně vozového parku v západních zemích. Tím pádem šance na navýšení prodejů. Často se tu dočtu, jak je Škoda tam nebo jinde levnější a o kolik (leckdy až sto tisíc). Připomíná mi to trošku Kia Cee'd, který se snaží prorazit i nízkou cenou. U nás má Škoda dlouhodobě dobré jméno, tradiční klienty a nepříliš velkou perspektivu k rychlým obměnám vozového parku (finanční situace stále nic moc). Na druhou stranu doufám, že začínající cenové války (viz nedávné snížení cen Fiatu Bravo) pohnou i Škodou.
Ze prodej v zahranici bude generovat vice prodeju v budoucnu, diky rychlejsi obmene vozoveho parku je zajimava myslenka. Ale je to takove velke "mozna". Ty 4 ztracene procenta letos (a podobne vloni) jsou tvrda realita. No uvidime.
Nechci ti oponovat,ale proč by měla Škoda zlevňovat,když nestačí pokrýt poptávku?To by její současný management asi neměl hlavu v pořádku.Vždy se jedná o protiváhy nabídky a poptávky a věř,že se vyrábí podstatně více,než v roce 1997 a Škoda je velmi prosperující podnik s vysokým podílem čistého zisku,který je ekonomicky daleko více vypovídající,než počet prodaných vozů.Pamatuj si,že peníze jsou vždy až na prvním místě.A toto Škoda zvládá bravurně i v rámci koncernu.
Po dlouhé době,někdo normální 😉A normální rozumný názor. Kvalitní výrobek se totiž prodává i bez trapného podbízení a slevńování ani né po roce uvedení novinky na trh.Že,žabožrouti >😁
To mas sice pravdu, ale az prijde krize v zapadni Evrope treba jako ted v Japonsku, tak nevim, kde chce Skoda potom ty auta prodavat - ve vychodni Evrope??? Asi tezko, kdyz ji tady postupne budou krachovat dealeri! A navic Skoda sama jeste pred 3 lety prohlasila, ze si chce udrzet polovicni podil trhu.
A u Fabie sami priznali, ze aby se tato modelova rada vyplatila, muselo by z vyrobnich linek kazdy rok sjizdet minimalne 300 tis. aut a u te prvni generace jich bylo v prumeru jen 260 tis., a ty myslis, ze se ta nova za tyhle penize bude prodavat lepe??? Asi tezko, ja osobne proti jejimu designu nic nemam, ale jsem asi jeden z mala.
A u Fabie sami priznali, ze aby se tato modelova rada vyplatila, muselo by z vyrobnich linek kazdy rok sjizdet minimalne 300 tis. aut a u te prvni generace jich bylo v prumeru jen 260 tis., a ty myslis, ze se ta nova za tyhle penize bude prodavat lepe??? Asi tezko, ja osobne proti jejimu designu nic nemam, ale jsem asi jeden z mala.
Co já vím,tak Škoda zahájila výrobu a prodej v Asii,což je v současné době nejvíce e😜andující trh,tak s touto eventualitou jistě počítá.Razantně zlevnit a prodávat akční modely chvíli po uvedení na trh znamená jediné-výrobek není plně konkurenceschopný a toho jsme se u Škodovky zatím nedočkali,možná to přijde u Fabie,ale zřejmě se asi prodává.Slevy a akce jsou příjemné pro koncového zákazníka,ale jenom hlupák půjde s cenou dolů,když nestíhá pokrýt poptávku,na to je čas,až budou plné sklady.A ke krachování dealerů-stejný případ jako v kterémkoliv odvětví-odpadávají slabí a neschopní,zatímco kvalita vede k větší prosperitě.Takže radši méně prodejců a servisů (beztak je jich dost),zato lepších a kvalitnějších,ne?
To, ze odpadnou slabi a neschopni, na tom neni v podstate nic spatneho, ale jen ve velkych mestech, kde je dealeru vice...ale co na malem meste, kde je dealer Skody jen jeden? Kdyz se lide nechaji zlakat cenou a koupi si treba Thalii (a jeste si mysli, ze maji zapadni fáro s velkym kufrem) Tak autosalon Skoda zkrachuje a dobre vim, jak tito lide uvazuji, proste si pujdou pro nove auto (treba tu thalii) k daelerovi Renault "za rohem", nez aby jezdili servisovat Skodovku X kilometru do sousedniho mesta.
"Proč by měla Škoda zlevňovat,když nestačí pokrýt poptávku?" - chyba je v tom, ze nerozlisujes deni v CR a v zahranici. Skoda se totiz chova na ceskem trhu jinak nez v zahranici a jejich nabidka je v CR mene konkurenceschopna. Proto uz nekolik let po sobe ztraci v CR trzni podil. Takze ano, v zahranici zlevnovat nemusi (protoze tam uz ve srovnani s konkurenci levna je.) Ale v CR se jeich pozice stale zhorsuje a pokud nenabidne konkurenceschopne podminky, bude se zmensovat i nadale. Cilem preci je zvetsovat trzni podil a ne trh vyklizet. Zejmena ten domaci.
Právě v ČR se dost čeká!
No jestli posledni dobou kazdy rok v CR ztrati okolo 4% zakazniku a jeste se ceka, pak je neco velmi spatne. Ja to z pozice Skody chapu. Vyrobni kapacita je limitovana. Vyrobce se snazi diverzifikovat trhy a e😜andovat do celeho sveta. To znamena, ze strategie je - preferovat zahranicni trhy na ukor CR. Jinymi slovy - mame omezenou vyrobni kapacitu, ale chceme co nejvice proniknout do sveta - tak podusime ceske zakazniky. Vyssi cena na domacim trhu nam zajisti vyssi profit i pri klesajicim mnozstvi a o co mene prodame v CR, o to vice muzeme vyvezt. Oproti situaci ze bychom na domacim trhu dali konkurenceschopnou nabidku a prodali vice, jsme na tom financne stejne ale soucasne geograficky e😜andujeme. Otazka je, jak dlouho to jeste budou chapat cesti zakaznici. Takto masivni zmenseni trzniho podilu je v podstate nevratne.
Kdyz se podivate na trzni podily, zaznamenala Skoda bezkonkurencne nejvetsi ubytek ze vsech hlavnich znacek. To vse v roce nastupu noveho modelu, ktery ma byt v CR tahounem - Fabia2 a v roce plneho rozbehu Roomsteru - modelu, ktery obsadil Skode novy segment - tzn. mel by trzni podil spise znatelne zvysit. Z tohoto pohledu je to vysledek tragicky a plne doklada, ze lide zacinaji hodnotit nabidku Skody jako znatelne horsi nez nabidku konkurence. Absolutni podil na tom nic nemeni. To je dane jen historicky. A pokud bude Skoda pokracovat i nadale v drceni ceskeho zakaznika, dlouho ji nevydrzi.
Kategorizace na "Lehká užitková" a "Osobní" matoucí. Například PORSCHE prodalo téměř stejně z obou kategorií, už se dostávají blízko kategorie výrobců "převážně užitkových vozidel" ...
To je český kolorit - úřední šiml vydá nesmysl s odpočtem DPH a český Honza kontruje přepážkou a z luxusu vyrobí užitkáč. Jak by tady bylo krásně, nebýt těch zatracených ...
Nezávidět,tuhle šanci na odpočet DPH má v našem státě každý.Pouze schopní jedinci z ní ovšem dokáží vytěžit,zatímco neschopní kritizují.Takže pozor,ne nebýt těch zatracených...,ale nebýt těch schopných,kteří tě živí a zaměstnávají.
Ten systém je celý chorý. Nikto nie je tlačený k tomu, aby znižoval vstupy a náklady, práve naopak. A tak si veselo všetci jazdia za peniaze, ktoré im štát z daní odpustí, a ktoré potom musia doplácať všetci zo svojich vrecák...
To nééé.Počítej,lidé co odepisují nově vozy nad 1.500 000 státu dají na daních daleko více,než z něj odčerpají.Bohužel nejvíc kritizují jedinci,kteří dělají 8,5 hod. a s čistou hlavou jdou propít svých 25 000 hrubého.Tudíž státu dají s prominutím kulový,ovšem 16 hodin denně pracující jedinec,který je schopný vést prosperující podnik a jako malou náplast odepsat DPH u luxusního auta,působí na stádo hloupých lemplů jako rudá muleta na býka.Toť fakt.Prostě každý má právo a možnost podnikat a odepisovat,jsou jenom schopní a neschopní.Jing a jang.Chápeš?
Systém nie je a nemôže byť dobrý tak ako je postavený. Fakticky "núti" človeka k luxusu a k nadspotrebe všetkého. Tu nejde o to, či má alebo nemá niekto šancu dostať to tiež alebo nie. V globále je ten systém odsúdeniahodný.
A pokiaľ na luxus jedného musí vpodstate doplácať niekto iný, kto nemá hoci od prírody na to, aby ten luxus čerpal tiež, tak to tŕňom v oku vždy bude. 😉
A pokiaľ na luxus jedného musí vpodstate doplácať niekto iný, kto nemá hoci od prírody na to, aby ten luxus čerpal tiež, tak to tŕňom v oku vždy bude. 😉
Ano podobné myšlenky,dokonce bych řekl velmi podobné vedl jistý pán jménem Vladimír Iljič Uljanov,možná ho budeš znát pod jménem Lenin.Co je to vámi společně užívané slovo nadspotřeba a Luxus?Proč jezdit MB,když Logan taky jede?Ne děkuji,takové myšlenky napadají díkybohu jenom jedince,kteří dnes již nemají šanci točit kolem dějin.A proto se mi každé ráno vstává lehčeji a rád budu užívat nadluxusu,jak jenom budu moci a co mi stav mojí peněženky dovolí.Tohle se totiž nazývá demokracie a svoboda rozhodování.
Ja netvrdím, že zmením dejny, to je blbosť. Ale pozri sa s nadhľadom ako to celé vyzerá, tá "úžasná" demokracia a trochu sa zamysli: každý si nakoniec robí čo chce, žerie, špiní a užíva si na úkor väčšiny ľudstva. Väčšiny, dobre som to napísal, pretože už ľudí, ktorí majú kde bývať, každý deň sa môžu najesť, chodia oblečení a majú nejakú (akúkoľvek) prácu, je výrazne, ale naozaj výrazne menej ako tých, čo sú stále na hrane medzi životom a smrťou a nič z toho, čo som napísal, nemajú. Ani nemajú šancu to získať.
Prečo sú na svete miliardári, a tiež ľudia, ktorí môžu hovoriť o šťastí, keď sa dožijú ďalšieho dňa? Myslíš, že ten úbožiak je blbší ako ten miliardár a nemá nárok slušne žiť? To dovolí demokracia.
Hrozba jadrového konfliktu - autor demokracia. Zem na pokraji ekologickej katastrofy? Demokracia. Denne množstvo vrážd, lúpeží a prepadov, že sa človek bojí vyjsť na ulicu - aj to má na svedomí demokracia.
Demokracia ako taká je proti prírode. Nájdi v prírode (ktorej súčasťou sme koniec koncov aj my) analógiu k ľudskej demokracii. Nenájdeš. Demokracia = pomalá a bolestivá smrť, hoci si to mnohí neuvedomujú, ani nechcú uvedomiť, pretože za všetkým vidia len vlastný prospech, tak ako Ty, svojimi príspevkami mi to ukazuješ. Tak mi nerozprávaj o demokracii a slobode rozhodovania, pretože to nie sú práve moje ideály. 😉 Názorovo sa asi nezhodneme. Ale to je téma o inom, nie o autách. 😄
Prečo sú na svete miliardári, a tiež ľudia, ktorí môžu hovoriť o šťastí, keď sa dožijú ďalšieho dňa? Myslíš, že ten úbožiak je blbší ako ten miliardár a nemá nárok slušne žiť? To dovolí demokracia.
Hrozba jadrového konfliktu - autor demokracia. Zem na pokraji ekologickej katastrofy? Demokracia. Denne množstvo vrážd, lúpeží a prepadov, že sa človek bojí vyjsť na ulicu - aj to má na svedomí demokracia.
Demokracia ako taká je proti prírode. Nájdi v prírode (ktorej súčasťou sme koniec koncov aj my) analógiu k ľudskej demokracii. Nenájdeš. Demokracia = pomalá a bolestivá smrť, hoci si to mnohí neuvedomujú, ani nechcú uvedomiť, pretože za všetkým vidia len vlastný prospech, tak ako Ty, svojimi príspevkami mi to ukazuješ. Tak mi nerozprávaj o demokracii a slobode rozhodovania, pretože to nie sú práve moje ideály. 😉 Názorovo sa asi nezhodneme. Ale to je téma o inom, nie o autách. 😄
Klaudie,mě to snad zabije.Necháme to opravdu na auta,ty popíráš celou mojí životní filozofii a tou jest-světe div se-za perfektní práci perfektní odměna.Žij dokud můžeš a neřeš,do čeho ti nic není a hlavně co nevyřešíš.Takže auta,tam ti to jde opravdu líp.
Já nezavidím. Jako ředitel soukromé firmy s 20 zaměstnanci kritizuji systémový nesmysl, který můžu obejít. Naopak jsem proto, aby se DPH mohlo odečíst u jakéhokoli vozidla bez nesmyslné montáže přepážky.
Však dyť jo. Cayenne je SUV - sport utility vehicle, tedy sportovně užitkové vozidlo >😒] Ale s tou přepážkou a DPH je to blbost, to je fakt :no:
česi su okrem milovnikom krciem aj narod Škodovkarov..u nas to s predajom az take ruzove nie je..
A co si tím chtěl říct? Je snad logické,že když se tady vyrábí už nějaký ten pátek tak tu bude mít takový podíl na trhu 😉
Když tak Češi aNÉ česi, TY ČOBOLE JEDEN. Taky nepíšeš Skoda, ale Škoda.
Chudáku anonymní, Česi je slovensky Češi, evidentně chladíš mindrák, ale tady ti nikdo nepomůže ...
Servisna siet, nizka cena nahradnych dielov... nizka cena vozidiel...,tak ked niekto argumentuje takto, asi je uz pripraveny na to, ze tu skodu tam bude musiet brat dost casto, a casto sa v nom bude musiet menit nieco...? Neni to cislo tak vysoke,lebo je skoda tak dobra, radsel preto, ze je lacna... aspon si to tak ludia myslia. Alebo, ze se clovek moze kupit taku zakladnu verziu fabie, co sa autom nazvat ani neda...
Zajímaly by mě i jiné státy než ČR, pro srovnání... 😄
Teda, kto by bol povedal, že VW raz bude prekonaný? A čím? Možno tak lacnou Fiestou. Dobrou, ale nie najlepšou. Jediné čo jej nahrávalo je cena.
Focus je vlastne tiež lacný. Ale ten má aj výbavu takú. Ak si rozvrhneme výbavu Golfa a Focusa, je je jasné prečo je Golf etalon.
Dúfam, že aspoň v strednej triede každý volil Passata. Môže mať Mondeo lepší podvozok koľko len chce. Ale výbavu a luxusný interiér Passata, a samozrejme jeho neprekonateľný imidž a vyspelosť bude Mondeo hľadať len ťažko.
Toľko stručného zhrnutia. No a nakoniec. Veríte Škode, verte VW. Tak ako u nás, na Slovensku. 😉
Focus je vlastne tiež lacný. Ale ten má aj výbavu takú. Ak si rozvrhneme výbavu Golfa a Focusa, je je jasné prečo je Golf etalon.
Dúfam, že aspoň v strednej triede každý volil Passata. Môže mať Mondeo lepší podvozok koľko len chce. Ale výbavu a luxusný interiér Passata, a samozrejme jeho neprekonateľný imidž a vyspelosť bude Mondeo hľadať len ťažko.
Toľko stručného zhrnutia. No a nakoniec. Veríte Škode, verte VW. Tak ako u nás, na Slovensku. 😉
Čo si pil? Keď tak trepeš, to nie je možné, aby si bol triezvy...
>😁
Kde trepem? Alebo chceš Mondeo s jeho napodobeninou dreva v strednej triede, alebo starú Fiestu? Alebo Focus v základe s 2x airbagom? >😁
Kde trepem? Alebo chceš Mondeo s jeho napodobeninou dreva v strednej triede, alebo starú Fiestu? Alebo Focus v základe s 2x airbagom? >😁
Golf je etalónom už iba zo zotrvačnosti. Viac dnes ponúka napríklad Auris, mnohí lepšie hodnotia aj cee´d. pri priamej konfrontácii Golf-Focus prehrá na body Golf, voči Focusu je už trochu stiesnený, aj dizajnovo už nie je najaktuálnejší. Ak kupujem auto, je mi jedno, aký základ má v ponuke tá alebo iná značka, ale či za svoje peniaze dostanem to čo chcem.
Neprekonateľný imidž Passata - to si ma rozosmial. Postav vedľa seba nové Mondeo a posledného Passata - ako skvost vedľa šunky. Od čias B5 sa Passat nikam nepohol, prestupuje na mieste. Mondeo, ktoré naňho donedávna nemalo, ide dravo vpred. Pridaj k nemu C5 a Lagunu, dajme tomu aj nový Superb a máš istotu, že pokiaľ vo VW budú mať sakra čo robiť, aby na túto partiu s novým Passatom stačili. >😁
Neprekonateľný imidž Passata - to si ma rozosmial. Postav vedľa seba nové Mondeo a posledného Passata - ako skvost vedľa šunky. Od čias B5 sa Passat nikam nepohol, prestupuje na mieste. Mondeo, ktoré naňho donedávna nemalo, ide dravo vpred. Pridaj k nemu C5 a Lagunu, dajme tomu aj nový Superb a máš istotu, že pokiaľ vo VW budú mať sakra čo robiť, aby na túto partiu s novým Passatom stačili. >😁
>😁 >😁
Skvost vedľa šunky? Klaudius, vidím, že si další, ktorý má potrebu kritizovať autá od VW. ;-\ :no:
Skvost vedľa šunky? Klaudius, vidím, že si další, ktorý má potrebu kritizovať autá od VW. ;-\ :no:
Milý Klaudie,image je jakási duševní hodnota,kolikrát oproštěná od vnějšího vzhledu,image je stav,image je dojem,pocit,to se nedá koupit ze dne na den.Image je výsledkem dlouhodobé koncepční práce a pocitu sounáležitosti.Ale na to přijdeš,až si jí užiješ.Dnes nemáš formu,asi jsi přetrénoval. 😒
On má len potrebu opäť kritizovať, mudrc. Pritom keď ide v Passate, v mainstreamu už ani väčší imidž nemôže dosiahnúť. Mondeo stále zostane Mondeo. Bežný sedan strednej triedy.
Keby som mal charakterizovat image,tak urcite by som to nebol robil slovom "passat"... radsaj passat = image "managerov" ktori nosia obleky z tesca za 5 tisic...., alebo pomatenci, co vyrastli ako decka tuziace po VW, lebi ine auto nepoznali, a teraz si myslia, ze prisiel raj lebo si mozu kupit VW.
Ale ale...Golf je etalonem ze setrvačnosti?Jaké?Myslíš setrvačnosti majitelů peněženek,kteří ho kupují?Ne,Golf je etalonem,protože pořád patří mezi nejlepší ve své třídě.Lidé jej kupují pro jeho image,jeho kvalitu,jeho vlastnosti...Kolik denně potkáváš Aurisů?Ceed je lepší jen v cenovém pohledu.Golf je prostě ušit na míru evropským zákazníkům a ti to poprávu oceňují.Jinak když porovnám Passat a Mondeo...tak Passat mi příjde daleko reprezentativnější,vyváženější.Mondeu pořád krůček k dokonalosti passatu chybí,marná sláva. 😉
:yes: :yes: :yes:
Chcel som aj to napísať. Je to jasné. Golf je etalon moderným vzhľadom, bohatou výbavou, kvalitou, vyspelosťou. Samozrejme image mu nechýba.
A Auris? >😁 To, že v AMaS vyhrala nič neznamená. Lepší jazdný komfort. No hádam v Golfe nie sme ako v Š120.
A Passat má skara image a podarený design. Nikde nenájdeme provokatívne prvky a pritom nie je ani nijak veľmi nenápadný.
A to, že je šunka. Klaudius, to bolo trapné.
Chcel som aj to napísať. Je to jasné. Golf je etalon moderným vzhľadom, bohatou výbavou, kvalitou, vyspelosťou. Samozrejme image mu nechýba.
A Auris? >😁 To, že v AMaS vyhrala nič neznamená. Lepší jazdný komfort. No hádam v Golfe nie sme ako v Š120.
A Passat má skara image a podarený design. Nikde nenájdeme provokatívne prvky a pritom nie je ani nijak veľmi nenápadný.
A to, že je šunka. Klaudius, to bolo trapné.
Chodil sem človek, ktorý sa podpisuje FX. S ním sa dá debatiť vpohode, aj keď nemáme rovnaké názory. Tvoj štýl, to je ako cez kopirák seki alebo predtým Daniel. Ak je tu niečo trápne, tak štýl niektorých tvojich poznámok. :no:
P.S.Kde som napísal, že Passat je šunka? To si napísal Ty. Ja som ten výraz použil len v prirovnaní, a to je trochu rozdiel. Pokiaľ to nechápeš, tak na moje príspevky radšej nereaguj.
P.S.Kde som napísal, že Passat je šunka? To si napísal Ty. Ja som ten výraz použil len v prirovnaní, a to je trochu rozdiel. Pokiaľ to nechápeš, tak na moje príspevky radšej nereaguj.
Tu to je:Neprekonateľný imidž Passata - to si ma rozosmial. Postav vedľa seba nové Mondeo a posledného Passata - ako skvost vedľa šunky
Tá šunka bola tebou vychvaľované Mondeo? To asi nie.
Klaudius takéto výhovorky...
Tá šunka bola tebou vychvaľované Mondeo? To asi nie.
Klaudius takéto výhovorky...
Blb ostane blbom, aj keď mu to 100x vysvetlíš... :no: :-!
Myslíš, že Mondeo je luxus s napodobeninou dreva v strednej triede? S tým blbom trochu jemnejšie teda. 😉
Ja len tak mimochodom. Ukázal som som ti to čo si napísal a ty si mňa zato označil blbom. Máš na to odpoveď? Že som ***? Takú prosím nie. 😉
On tan demonstroval ten rozdiel, a nenazval passat priamo sunkou... ale Ty si to neak asi nepochopil, no nic... To by potrebovalo trosku rozumu a premyslat...
Nechápu proč by měl mít VW lepší image než třeba Opel nebo kterýkoliv jiný výrobce.Pro spoustu lidí neznamená VW něco víc,není proto totiž žádný rozumný důvod.
Opel?? Raz to užívateľ GTI pekne popísal. Opel-auta bez image.
Interiér vyzerá ako, ako menu z mäsa, ale bez soli.
Skús si kúpiť Passata a Vectru.
O kom si budú myslieť, že je väčší boháč?
Interiér vyzerá ako, ako menu z mäsa, ale bez soli.
Skús si kúpiť Passata a Vectru.
O kom si budú myslieť, že je väčší boháč?
Představa že v VW jezdí bohatší nebo někdo lepší >😁 >😁 >😁 Dokážeš pobavit.Aut mohu mít kolik chci,značky různé a podle nich by jsi posuzoval jak jsem bohatý? :no: :no: :no: Každý den jinak,nebo každou hodinu jinak?
Nepovedal som, že v VW jazdia lepší. Ale tí, ktorí majú v aute lepší image jazdia vo VW. 😉
Proč by měl mít někdo lepší image v VW?Vždyť je to lidový vůz.Pádný důvod neexistuje.
No, to je taká blbosť ako povedať, že Ford Mondeo je človek, lebo má meno po pánovi Fordovi. Passat je ľudový? >😁
Rover čo je v preklade tulák je tiež len pouličný tulák? >😁
Rover čo je v preklade tulák je tiež len pouličný tulák? >😁
Přesně je blbost soudit podle značky auta,jak kdo je bohatý.O prestiži se dá mluvit u luxusních aut a tam rozhodně VW nepatří.
VW je tak prestížny mainstream, že ide od Pola do prémiovej triedy. :yes:
odporúčam vychutnať do posledného slova >😁 dal som si trochu roboty a hej, máš pravdu, VW je taký mainstream že do prem. segmentu zasahuje... aspoň cenami určite
To je úplna pravda. Inak nepoznáš článok-VW PRÉMIOVÝ MAINSTREAM? Tak to je krásne popísané. :-! :yes:
Golf etalónom zo zotrvačnosti - áno. Pretože jeho kvality voči konkurencii už nedosahujú jeho povesti. Tým som Golfa nijak nedegradoval, porovnávajúc ho s jeho súčasníkmi v dobe vzniku by som to napísal trochu inak. Ak sa ma spýtaš, či napríklad C4 zaradím nad alebo pod Golfa v pomyslenom rebríčku, jeho umiestnenie by bolo až za Golfom, hoci napríklad v dizajne naňho Golf nemá. 😄 Nemeraj kvalitu auta počtom predaných kusov (to tu už robí GTI), potom sa nevyhneme vážnym omylom - predajnosť auta ešte výraznejšie ovplyvňujú iné faktory ako je jeho kvalita a veľkorysosť ponuky. cee´d má sviežejší dizajn, je opticky ľahší, ponúka väčší priestor, svižné, moderné motory. Golfa V prekonáva minimálne dizajnom, priestorom, motormi. Kvalitou mu šlape na päty. Nie je to len cena, to je príliš krátkozraký pohľad.
Passat - svoj názor som napísal, netvrdím, že každý s ním musí súhlasiť. V mojom pohľade je nové Mondeo z každého smeru atraktívnejšie aj reprezentatívnejšie auto. Passat je voči nemu ťažkopádne vyzerajúci solid strohých tvarov bez nápadu, ktorý nahrádza podľa dosť nevkusná priehršť chrómu. Uvidíme, čo prinesie ďalšia generácia, ale tá súčasná nie, tá NAj autom strednej triedy u mňa nie je.
Passat - svoj názor som napísal, netvrdím, že každý s ním musí súhlasiť. V mojom pohľade je nové Mondeo z každého smeru atraktívnejšie aj reprezentatívnejšie auto. Passat je voči nemu ťažkopádne vyzerajúci solid strohých tvarov bez nápadu, ktorý nahrádza podľa dosť nevkusná priehršť chrómu. Uvidíme, čo prinesie ďalšia generácia, ale tá súčasná nie, tá NAj autom strednej triedy u mňa nie je.
S tým C4 si mi urobil úsmev na tvári. To fakt chceš C4 porovnávať s Golfom. Nemôžeš zabúdať, že dizajn nie je ako dizajn. Dizajn, ten okrem efettu musí byť aj praktický. Skús dozadu natlačiť dospelých ľudí. Kde sa budú lepšie cítiť? V C4??? :😉 A keď už sklonia hlavy, kam si dajú veci? Do kufru, ktorý prebrali z malej triedy aut? 😲
No a kritika Passatu opäť nepotrebuje veľký komentár. Ťažkopádnosť. >😁 Hmmm, ktovie čo je potom Mondeo Combi s kinetickým designom, ktorý má vyjadrovať energiu aj keď auto stojí. >😁
No a kritika Passatu opäť nepotrebuje veľký komentár. Ťažkopádnosť. >😁 Hmmm, ktovie čo je potom Mondeo Combi s kinetickým designom, ktorý má vyjadrovať energiu aj keď auto stojí. >😁
nerad se ti do toho pletu, ale kdybych si vybíral už jen podle značky mezi VW, Toyotou, Kiou, Fordem a renaultem stejné kategorie, tak určitě volím VW... :-!
Vzhľadom na Tvoju voľbu nicku je to viac-menej jasné...
Dobrá voľba, ale ja mám iný názor. 😉
Dobrá voľba, ale ja mám iný názor. 😉
Ale jasné. Kúp si Mondeo v luxusnej výbave a užívaj si luxus s plastom namiesto dreva. Upozorňujem, že toto nie je trieda malých áut, ale stredná triede áut za milion.
Netuším, proč se tady furt bavíte o jedné a té samé výbavě Ghia, kurňa je tam snad taky Titanium....a to je jiná nota.....passat se může s tím svým interiérem někam ...... :-! VW je zastaralá značka se vším všudy!!!!! Oblíbenec značky VW bude vždycky někomu cpát jenom ten jeho " správnej názor - VW je nej !!!!! 8-s
Tvoj bizardný nick, ktorý patrí do nadpisu skrátim na nick. 😉
Nick, počúvaj a keď už najvyššia výbava má veľkú okrasu z plastu a to škaredú aká bude ešte tá nižšia.
Neviem či má Passat v základe len imitáciu hliníka, ale ešte aj ten vyzerá oveľa lepšie ako tie plasty v GHIE.
A pozor, taký fanúšik nie som. Pre mňa VW nie je všade: nej !!!!!
passat se může s tím svým interiérem někam ...... >😁 >😁 >😁
Nick, počúvaj a keď už najvyššia výbava má veľkú okrasu z plastu a to škaredú aká bude ešte tá nižšia.
Neviem či má Passat v základe len imitáciu hliníka, ale ešte aj ten vyzerá oveľa lepšie ako tie plasty v GHIE.
A pozor, taký fanúšik nie som. Pre mňa VW nie je všade: nej !!!!!
passat se může s tím svým interiérem někam ...... >😁 >😁 >😁
Páni, myslim že sme tu natrafili na niekoho špeciálneho... vidíte tu človeka, ktorý zasvätil svoju mladosť neustálemu zrovnávaniu a porovnávaniu, trávi hodiny štúdiou histórie automobilových značiek porovnávaním cenníkov v kombinácii rôznych výbav a čo je najdôležitejšie, zjavne pozná značnú škálu aut osobne, to znamená že mal kopec času sa s nimi zoznámiť pravdepodobne aspoň na úrovni mesačného používania. Ďalej je to človek s patričným rozhladom v oblastiach, ktoré teraz nedokážem presne pomenovať, smelé úžívanie výrazov ako "neprekonateľný imidž" ma v tom len uisťujú. Určite to bude vyspelý jedinec s pokrokovým vnímaním sveta... len ma potom prekvapuje že takýto hodnotný človek má čas celé poobedie tu sedieť a písať takéto perly... bla bla bla lacný, bla bla bla etalon, bla bla bla imidž, bla bla bla umelá napodobenina dreva, bla bla bla airbag atď...skúsim ti poradiť. Daj sa naklonovaťm, niekoľko sto kopii, bude to síce fuška ale verím že to zvládneš, zaves na seba transparent s nejakým fajným nápisom typu: "toto nekupujte, je to zbytočne lacné, robíte hlúposť, choďte tuto kúsok za roh, rovno, doprava, rovno(tieto inštrukcie sa môžu líšiť podľa miesta) a tam majú showroom VW, tam vám predajú etalón, tam budete mať o airbag viac, tam bude imitácia dreva menej umelá a dajú vám tam pol kila imitácie chrómu naviac. Ale hlavne, budete mať imidž, Nenechajte sa oklamať" Sprav to prosím, možno dostaneš sem tam cez držku ale aspoň nebudeš mať čas sem písať tekéto...veci...
nic proti GTI celkom ho akceptujem ale neodpustim si podpichnutie : GTI no kde je ten mainstream VW, zeby konecne aj cesko-slovenska pospolitost prisla na to ze europske fordy su min na tej istej urovni😊
Si fakt ametér. Fiesta uričte nebola taká dobrá ako Polo. A to Polo je staršie.
Golf je oveľa lepšie vybavený. A Modeo s jeho umelým drevom...To hádam v milonovom auto nie. 😐 😲
Golf je oveľa lepšie vybavený. A Modeo s jeho umelým drevom...To hádam v milonovom auto nie. 😐 😲
Tak uz chod niekam s tym milonovym autom, a to je jaka filozofia, ze si niekdo kupi millionove 'ludoveauto'??? Za million by som sa uz mohol neak poobzerat, ale tuto, ked ludia poznaju iba skodu a VW...???
A kto ta nuti kupovat si vybavu Ghia? Ak chces techno-look, kup si Titanium(-X), alebo triezvejsi Trend. Neviem co furt vsetci maju s tym drevom. Jeden stupen vybavy, ktory im nesedi, a uz je to tragedia (aj ked su dam dalsie 3 stupne)...
Golf ze je lepsie vybaveny? Ako co? Focus? Tak to si teda vedla. Kupoval som auto pred 3 tyzdnami, a sedel som v oboch (ale nevzal ani jedno z nich)...
Golf ze je lepsie vybaveny? Ako co? Focus? Tak to si teda vedla. Kupoval som auto pred 3 tyzdnami, a sedel som v oboch (ale nevzal ani jedno z nich)...
Člověk koukne na první desítku ...a ta zůstává vcelku stabilní.Škoda byť má omezené portfolium modelů(stačí omrknout ucelenou nabídku druhého Forda)srdnatě obhajuje první místo.Jasně,je to pro ni domácí trh,kde je navíc velmi oblíbená,nicméně její nabídka mi příjde hodně malá,mě osobně v ní chybí nějaké rodinné MPV.Druhý Ford v minulém roce útočil na zákazníky nebývalými slevami,což ho dostalo na druhé místo před tradičního rivala-VW.Z francouzského tria bych vyzdvihl zejména Citroën a jeho nové modely,které dokáží zaujmout svým nadmíru povedeným designem.Korejci letí raketově nahoru.Na prvním místě je u nich pořád ještě dobrá výbava a cena,ale ta je navíc podpořena zvyšující se kvalitou jejich vozů.Toyota je pro mě pořád šedá myška,která sice nabízí(asi 😉 )nadstandardní kvalitu,ale vzhledově je dost nudná.Fiat také bojuje a má co nabídnout:GP a Linea se povedly,teď to ještě podtrhne nová pětistovka...Překvapuje mě 11.místo Opelu.V Evropě mu myslím patří v prodejích 2.místo hned za VW,ale v čechách mu pšenka asi nekvete.Marná sláva,jeho modely jako je Zafira,Corsa,Astra,byť patří ke špičce,tak jim chybí pravidelná akční nabídka.Reklamní akce taky moc k vidění nejsou a tak se propadá...
Jo,máš pravdu,handicapy se srovnávají,situace začíná houstnout.Zákazník má opravdu hodně variant výběru,což je pozitivní,zároveň však tato situace znesnadňuje výběr.Tatam jsou doby,kdy se racionálně smýšlející člověk rozhodoval mezi třemi rivaly.Orientovat se v téhle spletité situaci může jenom opravdový znalec,naštěstí je zde dost odborníků,kteří nám mohou poskytnout fundované rady. 😉
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Co pořád máte s tim Golfem???? Ať se ptám koho chci, tak mi každej řekne, že poslední pěknej Golf byl IV. A radši si koupim Mondeo bez imitace dřeva a ne houpačku od VW, kterou mi za rohem ukradnou a pak mi ji znova prodaj v bazaru...
Objevil se tu jakýsi XF, ne, že by mu chybělo sebevědomí a výdrž (vzhledem ke kvantitě příspěvků), nicméně jeho názory jsou dost laciné, nerovné, vedené ve snaze o zalíbení některým zde, bez ohledu na výsledek. Je tu jistá podobnost přezdívky s FX, avšak s neporovnatelně horší kvalitou.
nech je to kto chce, je to vsetko "GTI-ho sebranka", ktora mu lezie do zadku a spolu snim onanuju nad clankom o Skode.
Traja z nich uz priznali, ze jazdia na Fabii, no a GTI tak nepriamo 😉
Takze ich prispevky s kritikou na vsetko okrem VW/Skoda mozete povazovat za vysledok totalnej frustracie!
Traja z nich uz priznali, ze jazdia na Fabii, no a GTI tak nepriamo 😉
Takze ich prispevky s kritikou na vsetko okrem VW/Skoda mozete povazovat za vysledok totalnej frustracie!
Pokud odvrátím svůj zrak od toho co kdo má, nechápu co je na tom mít Škodovku za frustrující? Seki, že tobě utekla nějaká holka s majitelem Škodovky. Chlape přiznej se! 😉
tak som to nemyslel. Poznam niektorych s Fabiou a su to normalni ludia. Auto niema "vypovednu hodnotu" o danom clovekovi. Je to spotrebak. No ked narazim na cloveka, ktory nadava vsetkmu (FIAT, Peugeot, Kia, Citroen, atd...atd...) tak vzdy zistim, ze z nho srsi frustracia. A vsimni si, ze typkovia AG, GTI a spol. vzdy nadavaju na vsetko (okrem koncernovych). Takze co si mam o nich mysliet?
Skodovka mi vyviedla tolko veci, ze by si neveril 😢 😢
Skodovka mi vyviedla tolko veci, ze by si neveril 😢 😢
na webu SEZNAM home page, oddíl firmy.cz, sekce AUTO-MOTO a pak hned AUTO-MOTO PRODEJCI ! a máte doma 107.000 Kč jako já za nové auto ! Nenechte se manipulovat dealery ..... >😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
na webu SEZNAM home page, oddíl firmy.cz, sekce AUTO-MOTO a pak hned AUTO-MOTO PRODEJCI první NEZÁVISLÝ IMPORTÉR ! a máte doma 107.000 Kč jako já za nové auto ! Nenechte se manipulovat dealery ..... >😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
na webu SEZNAM home page, oddíl firmy.cz, sekce AUTO-MOTO a pak hned AUTO-MOTO PRODEJCI první NEZÁVISLÝ IMPORTÉR ! a máte doma 107.000 Kč jako já za nové auto ! Nenechte se manipulovat dealery ..... >😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
Na druhou stranu je pravda, že by měl Opel už uvést nového zástupce střední třídy, aby se mohl porovnávat s nynější. Současná Vectra není prodejní trhák a to všude.