Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeHodnota Tesly dosáhla rekordní hodnoty, proti minulému roku vzrostly akcie o 321 %
44 komentářů
clippyRS4
Predanych 50ks po 920$. Nadherny den. Zbytok este podrzim ked uz par ludi naznacilo ze by to v buducnosti mohlo potiahnut k 1400-1500$. Jo, to je ten bankrot ktory tu ACZ s par diskutermi pretlacalo niekolko rokov. Ja som spokojny 😁 😁 😁
Prodal bych všechno, lepší příležitost nebude ...
Nieco si chcem nechat len pre istotu. Ak to aj klesne spat na 300 tak nevadi, nekupoval som to nutne s ocakavanim zisku, takze skor to je pekny bonus 😊 Vstupy sa mi vratili a zaplatilo to nove auto, som spokojny.
V souvislosti s koronavirem určitě akcie poletí ještě výš, vydrž.
Hyundai zastavilo výrobu ve všech korejských továrnách a do 14 dnů bude muset zastavit výrobu Kia, SsangYong a prosakují informace o Mazdě, Hondě, Subaru a částečně i Toyotě. 😄 A pokud čínské továrny nenaběhnou, tak do měsíce-dvou 70% všech evropských a japonských značek + Tesla 😄
Hyundai zastavilo výrobu ve všech korejských továrnách a do 14 dnů bude muset zastavit výrobu Kia, SsangYong a prosakují informace o Mazdě, Hondě, Subaru a částečně i Toyotě. 😄 A pokud čínské továrny nenaběhnou, tak do měsíce-dvou 70% všech evropských a japonských značek + Tesla 😄
Anonym
tak přijdte ekofanatici
Promiň,ale tohle bylo hodně hloupé..
Ne nebylo, Tesla prodá za rok po celém světě tolik, co jediná značka koncernu GM, Chevrolet za 2 kvartály JEN v USA. 😄 😄
úspěšná značka se pozná podle počtu prodaných kusů, tedy zájmů zákazníka o její produkty a schopnosti značky uspokojit poptávku zákazníka.
Jinak čína mohutně šlape, suroviny nebudou nebo za ceny +30-70%
Takže vám podraží baterčičky, naopak spotřeba ropy v číně klesla o 22% a Světová proudkce má přebytky, že by uspojjila s plnými kapacitami těžby a poptávky dalších 600 000 000 aut 😄
A to se čeká až naběhnou 4 nová naleziště na plný výkon. A Venezuela nejede na plný výkon co by mohla, stejně tak Libye, Irák a Sýrie.
USA je v součanosti schopno uspokojit z vlastní těžby 55% vlastní poptávky po ropě a 170% poptávky po plynu, Kanada 400 resp. 900% vlastní poptávky
Sranda co
Jinak čína mohutně šlape, suroviny nebudou nebo za ceny +30-70%
Takže vám podraží baterčičky, naopak spotřeba ropy v číně klesla o 22% a Světová proudkce má přebytky, že by uspojjila s plnými kapacitami těžby a poptávky dalších 600 000 000 aut 😄
A to se čeká až naběhnou 4 nová naleziště na plný výkon. A Venezuela nejede na plný výkon co by mohla, stejně tak Libye, Irák a Sýrie.
USA je v součanosti schopno uspokojit z vlastní těžby 55% vlastní poptávky po ropě a 170% poptávky po plynu, Kanada 400 resp. 900% vlastní poptávky
Sranda co
Furt to samý Bariku = dat máš nasbíráno.. tam neni problém
Ajo sranda to že se považuješ za neomylnýho trochu je.. teda někdy 😉
Tak eště jednou: Tohle NENI o (momentální) kvantitě
Ajo sranda to že se považuješ za neomylnýho trochu je.. teda někdy 😉
Tak eště jednou: Tohle NENI o (momentální) kvantitě
ne jo.
Takže Avto VAZ je vlastně populární a hodnotná značka prodeje stoupaj, v rusku zvyšuje podíly, a že ve světovém konextu nepatří mezi největší neva ne. Zákazníci jsou spokojeni.
😄 😄
Cena za barel ropy 51 resp. 55 USD za barel. Blbý co.
Tank ONO 29,50 N95 a 28,90 nafta, Globus 29,90 oboje. Ráno sem jel kolem. 😄 😄
A elektrika? Dneska ráno u mě od 7 nešla, celá ulice bez štávy.
Hodně bych si toho nabil.
Loni bylo takovýhle výpadků 7, z toho jediný plánovaný, nejkratší 15 minut a nejdelší 3 hodiny 38 minut 😄
Rozodné sítě máme v nejelpším stavu, vid LHARI!!!
Až dojde k masivnímu nasazení elktro auta a topní elektrikou, šacuju to tak na něco mezi 30-150 výpadky s dobou neufunkčnosti 20 minut -15 hodin
To se vyplatí vid 😄
Takže Avto VAZ je vlastně populární a hodnotná značka prodeje stoupaj, v rusku zvyšuje podíly, a že ve světovém konextu nepatří mezi největší neva ne. Zákazníci jsou spokojeni.
😄 😄
Cena za barel ropy 51 resp. 55 USD za barel. Blbý co.
Tank ONO 29,50 N95 a 28,90 nafta, Globus 29,90 oboje. Ráno sem jel kolem. 😄 😄
A elektrika? Dneska ráno u mě od 7 nešla, celá ulice bez štávy.
Hodně bych si toho nabil.
Loni bylo takovýhle výpadků 7, z toho jediný plánovaný, nejkratší 15 minut a nejdelší 3 hodiny 38 minut 😄
Rozodné sítě máme v nejelpším stavu, vid LHARI!!!
Až dojde k masivnímu nasazení elktro auta a topní elektrikou, šacuju to tak na něco mezi 30-150 výpadky s dobou neufunkčnosti 20 minut -15 hodin
To se vyplatí vid 😄
Viz car už v 8:02
Prostě se ti tvoje teze hroutí jak domek z karet.
Co nám povíš na japonce so chtěj stavět nové uhelné elektrárny? 😄
Co nám povíš na japonce so chtěj stavět nové uhelné elektrárny? 😄
Nemám potřebu tě urážet = ale viz to naprosto nesmyslný plácání o Avtovazu nebo nějakym novym nalezišti = prostě to NEchápeš
Přitom v tom mym odkazu je vlastně všechno = v mym opakovanym vysvětlení je to už jednoznačný
Umíš nasbírat mnoho dat = a velmi podprůměrně s nima pracovat = což jak píšeš = si ODMÍTÁŠ připustit, že by na světě byly lidi co líp než ty
No tak Tesla prostě asi překonala svoje v zásadě JEDINÝ mínus = nedostatek cash flow = a jinak je budoucnosti blíž než gigantický nadnárodní koncerny. Smutný viď = abych použil tvou formulaci 😉
A viz Buffet a odkaz = do akcií neinvestuješ na 10 minut ale třeba na 10 let = a tam aktuálně maličká rozjíždějící se firmička poráží giganta VW = a ne kvůli tomuhle https😐/www.autoforum.cz/…obvykle-chovani/
Přitom v tom mym odkazu je vlastně všechno = v mym opakovanym vysvětlení je to už jednoznačný
Umíš nasbírat mnoho dat = a velmi podprůměrně s nima pracovat = což jak píšeš = si ODMÍTÁŠ připustit, že by na světě byly lidi co líp než ty
No tak Tesla prostě asi překonala svoje v zásadě JEDINÝ mínus = nedostatek cash flow = a jinak je budoucnosti blíž než gigantický nadnárodní koncerny. Smutný viď = abych použil tvou formulaci 😉
A viz Buffet a odkaz = do akcií neinvestuješ na 10 minut ale třeba na 10 let = a tam aktuálně maličká rozjíždějící se firmička poráží giganta VW = a ne kvůli tomuhle https😐/www.autoforum.cz/…obvykle-chovani/
BTW dobře, že bereš názory tak moudrýho člověka jako je Buffet to tě šlechtí. Snad ti nevadí, že je to 90 letej důchodce, protože ty názory důchodců moc nemusíš. Znáš jeho výrok "Warren Buffett čte názory analytiků, jenom když v novinách nejsou žádné jiné vtipy"
Takže pokud 1000 analytiků řekne, že akcie Tesly půjdou nahoru, tak bych si byl skoro 100% jistej, že tomu tak nebude.
Takže pokud 1000 analytiků řekne, že akcie Tesly půjdou nahoru, tak bych si byl skoro 100% jistej, že tomu tak nebude.
Tak jestli je bude pan Vávra přikupovat teď na 900 USD tak je blázen. To je stejný nesmysl jako když "odborníci" ve chvíli kdy bitcoin vystřelil k 20000 USD tvrdili, že bude za chvíli za 100 tis. Tipnul bych si že akcie Tesly teď zažijou vystřízlivění a pak možná dál plynule porostou. To co předvádí teď není rozhodně zdravý a udržitelný růst.
Viz já 12:24 = hlavně závěrečnej odstavec
Jinak rychlost růstu NEMÁ žádnou souvislost se zdravim. Stejně jako si barik myslel že s momentální kvantitou
Jinak rychlost růstu NEMÁ žádnou souvislost se zdravim. Stejně jako si barik myslel že s momentální kvantitou
Já netvrdil, že rychlost růstu má souvislost se zdravím, ale to co předvedly akcie Tesly není udržitelnej růst. Takže teď je koupí leda blázen, protože je víc než pravděpodobný, že propadnou a bude následovat korekce toho překotnýho růstu jako to udělal svého času Bitcoin. Koupit je ano, koupit je na delší dobu ano, ale koupit je teď ne. Kdo je má, je teď nejlepší čas na prodej a vyčkávat na další příležitost k nákupu. Na to že je Tesla teprve druhej kvartál v zisku po rocích ztrát je jejich cena dost přemrštěná.
No nejspíš ani to ne = a NEMÁ to co dělat s tim jestli je zrovna v zisku
PROČ vidí investoři a analytici Teslu jako budoucnost (třeba) ZA 10 LET je odkazu a občas to tu je vysvětlovaný i diskuzích = jejich aktuální situace a počet prodanejch aut podle kterýho to bere Barik apod. = s tim vlastně NIJAK nesouvisí
Prostě ten poslední odstavec 12:24 = současnej vejvar 300% je fajn, ale časem to může bejt třeba i 1000%
PROČ vidí investoři a analytici Teslu jako budoucnost (třeba) ZA 10 LET je odkazu a občas to tu je vysvětlovaný i diskuzích = jejich aktuální situace a počet prodanejch aut podle kterýho to bere Barik apod. = s tim vlastně NIJAK nesouvisí
Prostě ten poslední odstavec 12:24 = současnej vejvar 300% je fajn, ale časem to může bejt třeba i 1000%
To nerozporuju, že časem může cena ještě vzrůst. Ovšem ve světle toho, že trvale ziskové VW jsouc největší automobilkou světa má hodnotu akcie 180 EUR a Tesla soustavně ve ztrátě po dvou povedených kvartálech má hodnotu akcie 900 USD, kam vystoupali přímo raketovým tempem, no mám obavy, že jsou akcie Tesly v současné době dost nadhodnocené. Vím že to nesouvisí s počtem prodaných aut. Je to o důvěře akcionářů a vidině zbohatnutí na růstu cen akcií. To až pomine nebo dojde k realizaci zisků z prodeje akcií (což je myslím blízko), tak se akcie Tesly vrátí na výrazně nižší hodnoty. Ano za 10 let můžou mít hodnotu výrazně vyšší a nebo si už třeba ani nikdo nevzpomene, že nějaká Tesla existovala. To nic nemění na faktu, že koupit akcie Tesly teď může leda blázen.
ad tvá závěrečná věta a první věta = no jednoznačně ROZPORUJEŠ
Viz ten Buffet = pokud věci půjdou podle předpokladů = dnešní investice se "tisícnásobně" vrátí
Pokud NAPŘ. dneska koupíš za 900 a NAPŘ. za deset let prodáš za 11 tisíc = je blázen kdo nekoupil
Za 10 let ať bude co bude si na Teslu maličkou začínající automobilku co ovlivnila i největší nadnárodní koncerny, vzpomene asi skoro každej
Viz ten Buffet = pokud věci půjdou podle předpokladů = dnešní investice se "tisícnásobně" vrátí
Pokud NAPŘ. dneska koupíš za 900 a NAPŘ. za deset let prodáš za 11 tisíc = je blázen kdo nekoupil
Za 10 let ať bude co bude si na Teslu maličkou začínající automobilku co ovlivnila i největší nadnárodní koncerny, vzpomene asi skoro každej
Ano pokud by si koupil za 900 a za 10 let prodal za 11 tisíc tak je to obchod století. Ovšem ukaž mi jednu automobilku, kde po takovém enormním nárůstu ceny akcie znásobily svoji hodnotu ještě 10x. Vzhledem k tomu, že tržní kapitalizace Tesly je v současné době vyšší než VW nebo vyšší než Ford a GM dohromady fakt neočekávám, že existuje potenciál k dalšímu růstu. A pošli mi prosím tě odkaz kde takový odborník jako Buffet doporučuje koupit akcie na historických maximech, kterých navíc dosáhly akcie v řádu pár dní.
PowerHouse
Viz z článku
Náklady Tesly by se prý měly pohybovat okolo 11.000 dolarů na vyrobený vůz, zatímco průměr v automobilovém průmyslu by se měl pohybovat okolo 14.000 dolarů .
Neustále se objevují informace, jak jsou EV levné.
Náklady Tesly by se prý měly pohybovat okolo 11.000 dolarů na vyrobený vůz, zatímco průměr v automobilovém průmyslu by se měl pohybovat okolo 14.000 dolarů .
Neustále se objevují informace, jak jsou EV levné.
A proc jsou tedy tak drahe ?
Pretože sa zatiaľ vyrábajú v malých počtoch. Keď sa ich budú chŕliť stotisíce tak ako spaľovákov, aj cena pôjde dole. Vývoj niečo stojí, a je rozdiel, či ho musí zaplatiť milión vyrobených kusov alebo desaťtisíc vyrobených kusov. Samotná výrobná cena (materiál+energie+práca) môže byť priaznivá, ale na predajnej cene to nemusí byť vidieť.
Nikdy to dolů nepůjde, protože ceny surovin budou stoupat, je jich omezené množství a navíc bude stoupat i cena práce. I v banánových státech už nechtěj dělat za misku rejže.
Kdo celé ty roky nevěřil dezinformacím na auto.cz, autoforum, autorevue a další svoloči, mohl se stát boháčem :yes:
Věřit bulváru se prostě nevyplácí... 😒]
A teď minuta ticha za nebožáky, kteří na základě těchto nesmyslů spekulovali na propad akcií Tesly. 😒] 😒]
https😐/www.e15.cz/…y-dolaru-1366493
Mezitím už přes 5 milionů lidí jezdí v elektromobilech.