Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Expanze čínských elektromobilů je tu! Víte, že elektrický crossover JAC iEV7S pořídíte také v Česku?

40 komentářů

Xylo
Ta cena je samozřejmě nesmyslná. Za to nemohou Číňané, ale distributor tedy E-WAY s.r.o. Základní cena na domácím trhu je od cca 306 tisíc Kč 😉
Mig_35
jaký má tá základní verze dojezd? a kolik stojí ta s dojezdem cca 300 km? třeba pochopím, nebo nepochopím, proč jsou elektromobily tak drahé...
Xylo
Základ má 320 km, ta s dojezdem 402 km stojí cca 377 tisíc Kč. U nás je to drahé, protože potřebujeme držet lidový názor, že elektromobil je strašně výrobně drahý 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Kdo je to my? Ty děláš v e-Way?
KIaudius
My, možno tým myslí Európa. Keď za to pýtajú viac ako dvojnásobok pôvodnej ceny, zaujímalo by ma, kam tie peniaze naviac idú.
pogo26
Ty taky neděláš za čínský plat. Mě by spíš zajímali díly a baterky, které asi skončí v evropských automobilkách.
KIaudius
A tým chcel básnik povedať čo?
Avatar - Dinar
Dinar
Jak, my, Evropa? To auto tu prodává nějaká soukromá firma. Proto se ho ptám, jestli pro ni dělá?
Xylo
Nepracuju 😁 .
KIaudius
Aj súkromná firma ide podľa pravidiel trhu, kde pracuje a využíva, čo legislatíva dovolí.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
taketo nieco keby stalo v elektrike do 500 litrov tak asi by to slo aj u sukromnika ako auto na kazdy den suhlas.. ale aj tak je to uz krocik vpred... napriklad el.soul uz stoji skoro melon a lepsi od tohto JAC nebude asi v nicom.. ani dojazdom ani priestorom.. cinania uz dnes maju 30 roznych elektoraut vo velkosti kony a soulu takze chce to len zvacsit konkurenciu ( dotiahnut sem dalsie kusky ) a tie ceny padnu aj u distributorov v eu..
winder
Ty by si pol melóna za toho čínskeho šmejda dal? Ale má to aj výhody. Vzhľadom na predpokladaný zisk max. jednej hviezdy to pri nehode hneď zhorí ako fakľa. Rýchla bezbolestná smrť a spopolnenie v jednom...
megacruiser
Teď to vozí překupník, který má marži na autě 50%. Až to sem začnou vozit přímo čínští výrobci, dopadnou evropští výrobci aut jako naši výrobci textilu - ceně nedokážou konkurovat a dovozní cla si EU nedovolí. A mimochodem, kecy o nízkých platech v Číně už jsou dost mimo, samozřejmě vzhledem k rozloze v nějakých zapadlých regionech vydělají prd ale ve velkých městech už je to stejné jako u nás. https😐/byznys.ihned.cz/…-90-zemich-sveta
KIaudius
50%? Ešte by som pridal. Nenakupuje to v čínskom maloobchode za 300...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
klobuk dole.. tak zda da ze v elektre uz tahame v eu za kratsi koniec a cakam ze nepotrva uz dlho a nadvlada cinskych elektroaut sa prejavavi naplno aj v eu ( konecne ) ... cenam aj zakaznikom to len a len pomoze ... ked zvazime ze je to este o dalsich 100 tacov lacnejsie ako povedzme el. kona a pritom to od nej aj podstatne lepsie a normalnejsie vyzera ( a to aj v kabine ) ... nieco neskutocne .. JAC :yes:

este to chce dotiahnut aj cinsky aiways U5 ( s dojazdom 500km ) a dalsie elektrokusky ako Nio a pod :yes:
mrazik
Zakaznici v EU jsou silne konzervativni, takze libivy design presvedci minimalni mnozstvi.
Hendly
Jaké značky máš třeba mobil?
pogo26
Automotive bylo to poslední, co v Evropš bylo. Z příchodem elektroaut a jejich jednoduchostí se to začne tahat z Číny. Jako skoro všechno ostatní. Teď jde jen o to, jak na v Evropě budeme dlouho mít.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
popravde ako realnemu zakaznikovi o spotrebak na presun z bodu A do bodu B mi to o nejakych 20 rokov bude jedno ci to bude z ciny alebo maroka alebo z argentiny ak zvazime ze vsetky auta uz budu rovnake skatule kde vsetko bude mat podla sablony vsetko rovnake na rovnakom principe s rovnakym vykonom rovnakou maximalkou rovnakym odberom energie... vsetko uz bude tak rovnake a sterilne ze uz to bude fakt jedno odkial a s akym logom ma clovek to svoje eko premiestnovadlo ... nakoniec obavam sa ze kvoli zachrane klimy a preludneniu sa ja tak mozno dopracujeme do stavu ze auta uz budu asi len pre vyvolenych ( ako kedysi ) ... .. sinusovka nepusti... ale tak vraj aj chodza je zdrava ... udajne 8-s 😒]
Avatar - xxc
xxc
Nemusime chodit, mozeme aj na kolobezke 😄 Samozrejme z Ciny, europskych vyrobcov kolobeziek ani nepoznam. Inak suhlasim, za chvilu tu budu cinske auta a Europa si za to moze sama.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Čínu nekupovat! Zaměstnanci jsou sdíráni, protože nemají povoleno si založit svobodné odbory. Až se to tam srovná, tak potom fajn.... 😒]
Xylo
Nekupovat ... já třeba běhám a většina bot (od věhlasných značek) a všechno funkční oblečení je Made in China 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Jenže, vyráběno na technologii těch věhlasných značek a pod jejich dozorem (většinou joint venture fabriky), když si koupíš nefalšovanou Čínu, třeba z výroby, kterou si založil nějaký místní manažer zběhlý z firmy věhlasné značky, je to šunt.
Mmch. já jsem roky používal na běhání Mizuna, poslední tři generace bot se do ČR vozí z jejich výroby v Číně (dřív šla čínská produkce mizuna jen do Asie a USA) a i přes ten supervizing už to není ono, tyhle boty vydrží sotva pět set km, před patnácti lety, z japonské produkce, vydržely i hrubě přes dvojnásobek.
Xylo
Od Mizuno mám aktuálně čtyři páry (Rider 22 Osaka, Ultima 10, Daichi 4 a Ibuki) a všechny jsou Made in Vietnam.
pogo26
Já mám La Sportivy a všechno je to Čína.
Xylo
Proto jsem to psal .... INOV-8 mám čínské, Nike taky, všechno od Craftu (mám i boty) jsou Made in China.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
dnes je uz vela veci prave z ciny... chces nechces ani o tom nevies a kupujes veci made in china... alebo po novom uz aj india alebo banglades....
Avatar - pradeda777
pradeda777
Číňané již v Evropě prakticky zničili textilní průmysl. Chcete aby se to samé stalo i automobilovému průmyslu? 😒]
PowerHouse
Číňané nezlikvidovali zdejší textilní průmysl,
Jsou to obecně Asijci. Vzpomeň si na to, jak spadla budova textilní továrny v Bangladéži.
Adidas jsem si koupil Made in Malaysia, ... .
Avatar - pradeda777
pradeda777
Číňané tu "asijskou povodeň" nastartovali a stále ji vedou, hňupe..... 😒]
winder
AKurát si zabudol dodať, že tú povodeň výdatne živíme my sami.
Avatar - xxc
xxc
Praveze uz coraz menej z ciny, uz vietnam, banglades a pod. Cina je uz draha.
Šimpanz
Svobodné odbory nejsou v žádné asijské zemi, když nějaké jsou tak pod vlivem a sloužící firmám nebo rovnou státu.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Je nejvyšší čas, aby se s tím něco udělalo....jinak to s Evropou špatně dopadne... ;-\
Šimpanz
No to nevím co bys zrovna s tímto chtěl dělat, jedna cesta by byla donutit Číňany, Japonce, Korejce a další asijské národy aby se vzdaly své filosofie práce osvobozuje a celek je důležitější než jednotlivec a vnutil jim anglosaské pojetí světa včetně těch svobodných odborů a druhá cesta by byla natlačit do anglosaského světa tuto asijskou filosofii o což se v minulosti pokusili nacisti a komunisti (ti měli také na koncentračních a pracovních táborech heslo práce osvobozuje) a jak to dopadlo dobře víme. Ani jednu z těchto dvou možností nevidím jako realizovatelnou.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Robert_1
At soudí nekdo , kdo nekdy elektromobil ridil. Měl jsem možnost auto vyzkoušet 1500km a byl jsem velmi překvapen vydrží baterie v nízkých teplotách.. ma mnohem lépe vyřešeno řízení teploty baterie než Nissan Leaf , či elektrický Golf . V létě se chovají všechny baterie podobně, ale v nízkých teplotách je vše jinak. Mam zkusenost s mnoha elektromobily a tento je opravdu je velmi povedeny a uvazuji o jeho koupi. A co se týče ceny, tak lze za podobnou cenu sehnat i jine modely, nikoli vsak s touto skvelou baterii. Auto je i slusne prostorne.. snad uspeje proti predsudkum i na trhu v ČR.. byť to bude mit diky nim těžké.. ale jeho kvalitu to nesnižuje
KIaudius
Hoď nejaký odkaz na crashtest.
ReneP
S těmi hodnotami pochybuju, že se u nás stane prodejným. Elektrické vozy, kterým fandím jsou zde – https😐/www.volty.cz/…ktromobily-2020/