Základ má 320 km, ta s dojezdem 402 km stojí cca 377 tisíc Kč. U nás je to drahé, protože potřebujeme držet lidový názor, že elektromobil je strašně výrobně drahý ;-)
taketo nieco keby stalo v elektrike do 500 litrov tak asi by to slo aj u sukromnika ako auto na kazdy den suhlas.. ale aj tak je to uz krocik vpred... napriklad el.soul uz stoji skoro melon a lepsi od tohto JAC nebude asi v nicom.. ani dojazdom ani priestorom.. cinania uz dnes maju 30 roznych elektoraut vo velkosti kony a soulu takze chce to len zvacsit konkurenciu ( dotiahnut sem dalsie kusky ) a tie ceny padnu aj u distributorov v eu..
Ty by si pol melóna za toho čínskeho šmejda dal? Ale má to aj výhody. Vzhľadom na predpokladaný zisk max. jednej hviezdy to pri nehode hneď zhorí ako fakľa. Rýchla bezbolestná smrť a spopolnenie v jednom...
Teď to vozí překupník, který má marži na autě 50%. Až to sem začnou vozit přímo čínští výrobci, dopadnou evropští výrobci aut jako naši výrobci textilu - ceně nedokážou konkurovat a dovozní cla si EU nedovolí. A mimochodem, kecy o nízkých platech v Číně už jsou dost mimo, samozřejmě vzhledem k rozloze v nějakých zapadlých regionech vydělají prd ale ve velkých městech už je to stejné jako u nás. https://byznys.ihned.cz/…-90-zemich-sveta
klobuk dole.. tak zda da ze v elektre uz tahame v eu za kratsi koniec a cakam ze nepotrva uz dlho a nadvlada cinskych elektroaut sa prejavavi naplno aj v eu ( konecne ) ... cenam aj zakaznikom to len a len pomoze ... ked zvazime ze je to este o dalsich 100 tacov lacnejsie ako povedzme el. kona a pritom to od nej aj podstatne lepsie a normalnejsie vyzera ( a to aj v kabine ) ... nieco neskutocne .. JAC :yes:
este to chce dotiahnut aj cinsky aiways U5 ( s dojazdom 500km ) a dalsie elektrokusky ako Nio a pod :yes:
Automotive bylo to poslední, co v Evropš bylo. Z příchodem elektroaut a jejich jednoduchostí se to začne tahat z Číny. Jako skoro všechno ostatní. Teď jde jen o to, jak na v Evropě budeme dlouho mít.
popravde ako realnemu zakaznikovi o spotrebak na presun z bodu A do bodu B mi to o nejakych 20 rokov bude jedno ci to bude z ciny alebo maroka alebo z argentiny ak zvazime ze vsetky auta uz budu rovnake skatule kde vsetko bude mat podla sablony vsetko rovnake na rovnakom principe s rovnakym vykonom rovnakou maximalkou rovnakym odberom energie... vsetko uz bude tak rovnake a sterilne ze uz to bude fakt jedno odkial a s akym logom ma clovek to svoje eko premiestnovadlo ... nakoniec obavam sa ze kvoli zachrane klimy a preludneniu sa ja tak mozno dopracujeme do stavu ze auta uz budu asi len pre vyvolenych ( ako kedysi ) ... .. sinusovka nepusti... ale tak vraj aj chodza je zdrava ... udajne 8-s:-[]
Nemusime chodit, mozeme aj na kolobezke :-) Samozrejme z Ciny, europskych vyrobcov kolobeziek ani nepoznam. Inak suhlasim, za chvilu tu budu cinske auta a Europa si za to moze sama.
Jenže, vyráběno na technologii těch věhlasných značek a pod jejich dozorem (většinou joint venture fabriky), když si koupíš nefalšovanou Čínu, třeba z výroby, kterou si založil nějaký místní manažer zběhlý z firmy věhlasné značky, je to šunt.
Mmch. já jsem roky používal na běhání Mizuna, poslední tři generace bot se do ČR vozí z jejich výroby v Číně (dřív šla čínská produkce mizuna jen do Asie a USA) a i přes ten supervizing už to není ono, tyhle boty vydrží sotva pět set km, před patnácti lety, z japonské produkce, vydržely i hrubě přes dvojnásobek.
Číňané nezlikvidovali zdejší textilní průmysl,
Jsou to obecně Asijci. Vzpomeň si na to, jak spadla budova textilní továrny v Bangladéži.
Adidas jsem si koupil Made in Malaysia, ... .
No to nevím co bys zrovna s tímto chtěl dělat, jedna cesta by byla donutit Číňany, Japonce, Korejce a další asijské národy aby se vzdaly své filosofie práce osvobozuje a celek je důležitější než jednotlivec a vnutil jim anglosaské pojetí světa včetně těch svobodných odborů a druhá cesta by byla natlačit do anglosaského světa tuto asijskou filosofii o což se v minulosti pokusili nacisti a komunisti (ti měli také na koncentračních a pracovních táborech heslo práce osvobozuje) a jak to dopadlo dobře víme. Ani jednu z těchto dvou možností nevidím jako realizovatelnou.
At soudí nekdo , kdo nekdy elektromobil ridil. Měl jsem možnost auto vyzkoušet 1500km a byl jsem velmi překvapen vydrží baterie v nízkých teplotách.. ma mnohem lépe vyřešeno řízení teploty baterie než Nissan Leaf , či elektrický Golf . V létě se chovají všechny baterie podobně, ale v nízkých teplotách je vše jinak. Mam zkusenost s mnoha elektromobily a tento je opravdu je velmi povedeny a uvazuji o jeho koupi. A co se týče ceny, tak lze za podobnou cenu sehnat i jine modely, nikoli vsak s touto skvelou baterii. Auto je i slusne prostorne.. snad uspeje proti predsudkum i na trhu v ČR.. byť to bude mit diky nim těžké.. ale jeho kvalitu to nesnižuje