Elektromobily
Expanze čínských elektromobilů je tu! Víte, že elektrický crossover JAC iEV7S pořídíte také v Česku?
40 komentářů
Xylo
3
Ta cena je samozřejmě nesmyslná. Za to nemohou Číňané, ale distributor tedy E-WAY s.r.o. Základní cena na domácím trhu je od cca 306 tisíc Kč 😉
Mig_35
1
jaký má tá základní verze dojezd? a kolik stojí ta s dojezdem cca 300 km? třeba pochopím, nebo nepochopím, proč jsou elektromobily tak drahé...
Xylo
3
Základ má 320 km, ta s dojezdem 402 km stojí cca 377 tisíc Kč. U nás je to drahé, protože potřebujeme držet lidový názor, že elektromobil je strašně výrobně drahý 😉
Dinar
1
Kdo je to my? Ty děláš v e-Way?
KIaudius
0
My, možno tým myslí Európa. Keď za to pýtajú viac ako dvojnásobok pôvodnej ceny, zaujímalo by ma, kam tie peniaze naviac idú.
pogo26
0
Ty taky neděláš za čínský plat. Mě by spíš zajímali díly a baterky, které asi skončí v evropských automobilkách.
KIaudius
0
A tým chcel básnik povedať čo?
Dinar
0
Jak, my, Evropa? To auto tu prodává nějaká soukromá firma. Proto se ho ptám, jestli pro ni dělá?
Xylo
0
Nepracuju 😁 .
KIaudius
0
Aj súkromná firma ide podľa pravidiel trhu, kde pracuje a využíva, čo legislatíva dovolí.
3_diamanty
2
taketo nieco keby stalo v elektrike do 500 litrov tak asi by to slo aj u sukromnika ako auto na kazdy den suhlas.. ale aj tak je to uz krocik vpred... napriklad el.soul uz stoji skoro melon a lepsi od tohto JAC nebude asi v nicom.. ani dojazdom ani priestorom.. cinania uz dnes maju 30 roznych elektoraut vo velkosti kony a soulu takze chce to len zvacsit konkurenciu ( dotiahnut sem dalsie kusky ) a tie ceny padnu aj u distributorov v eu..
winder
0
Ty by si pol melóna za toho čínskeho šmejda dal? Ale má to aj výhody. Vzhľadom na predpokladaný zisk max. jednej hviezdy to pri nehode hneď zhorí ako fakľa. Rýchla bezbolestná smrť a spopolnenie v jednom...
megacruiser
0
Teď to vozí překupník, který má marži na autě 50%. Až to sem začnou vozit přímo čínští výrobci, dopadnou evropští výrobci aut jako naši výrobci textilu - ceně nedokážou konkurovat a dovozní cla si EU nedovolí. A mimochodem, kecy o nízkých platech v Číně už jsou dost mimo, samozřejmě vzhledem k rozloze v nějakých zapadlých regionech vydělají prd ale ve velkých městech už je to stejné jako u nás. https😐/byznys.ihned.cz/…-90-zemich-sveta
KIaudius
0
50%? Ešte by som pridal. Nenakupuje to v čínskom maloobchode za 300...
klobuk dole.. tak zda da ze v elektre uz tahame v eu za kratsi koniec a cakam ze nepotrva uz dlho a nadvlada cinskych elektroaut sa prejavavi naplno aj v eu ( konecne ) ... cenam aj zakaznikom to len a len pomoze ... ked zvazime ze je to este o dalsich 100 tacov lacnejsie ako povedzme el. kona a pritom to od nej aj podstatne lepsie a normalnejsie vyzera ( a to aj v kabine ) ... nieco neskutocne .. JAC :yes:
este to chce dotiahnut aj cinsky aiways U5 ( s dojazdom 500km ) a dalsie elektrokusky ako Nio a pod :yes:
este to chce dotiahnut aj cinsky aiways U5 ( s dojazdom 500km ) a dalsie elektrokusky ako Nio a pod :yes:
Zakaznici v EU jsou silne konzervativni, takze libivy design presvedci minimalni mnozstvi.
Automotive bylo to poslední, co v Evropš bylo. Z příchodem elektroaut a jejich jednoduchostí se to začne tahat z Číny. Jako skoro všechno ostatní. Teď jde jen o to, jak na v Evropě budeme dlouho mít.
popravde ako realnemu zakaznikovi o spotrebak na presun z bodu A do bodu B mi to o nejakych 20 rokov bude jedno ci to bude z ciny alebo maroka alebo z argentiny ak zvazime ze vsetky auta uz budu rovnake skatule kde vsetko bude mat podla sablony vsetko rovnake na rovnakom principe s rovnakym vykonom rovnakou maximalkou rovnakym odberom energie... vsetko uz bude tak rovnake a sterilne ze uz to bude fakt jedno odkial a s akym logom ma clovek to svoje eko premiestnovadlo ... nakoniec obavam sa ze kvoli zachrane klimy a preludneniu sa ja tak mozno dopracujeme do stavu ze auta uz budu asi len pre vyvolenych ( ako kedysi ) ... .. sinusovka nepusti... ale tak vraj aj chodza je zdrava ... udajne 8-s 😒]
Čínu nekupovat! Zaměstnanci jsou sdíráni, protože nemají povoleno si založit svobodné odbory. Až se to tam srovná, tak potom fajn.... 😒]
Nekupovat ... já třeba běhám a většina bot (od věhlasných značek) a všechno funkční oblečení je Made in China 😉
Jenže, vyráběno na technologii těch věhlasných značek a pod jejich dozorem (většinou joint venture fabriky), když si koupíš nefalšovanou Čínu, třeba z výroby, kterou si založil nějaký místní manažer zběhlý z firmy věhlasné značky, je to šunt.
Mmch. já jsem roky používal na běhání Mizuna, poslední tři generace bot se do ČR vozí z jejich výroby v Číně (dřív šla čínská produkce mizuna jen do Asie a USA) a i přes ten supervizing už to není ono, tyhle boty vydrží sotva pět set km, před patnácti lety, z japonské produkce, vydržely i hrubě přes dvojnásobek.
Mmch. já jsem roky používal na běhání Mizuna, poslední tři generace bot se do ČR vozí z jejich výroby v Číně (dřív šla čínská produkce mizuna jen do Asie a USA) a i přes ten supervizing už to není ono, tyhle boty vydrží sotva pět set km, před patnácti lety, z japonské produkce, vydržely i hrubě přes dvojnásobek.
dnes je uz vela veci prave z ciny... chces nechces ani o tom nevies a kupujes veci made in china... alebo po novom uz aj india alebo banglades....
Číňané již v Evropě prakticky zničili textilní průmysl. Chcete aby se to samé stalo i automobilovému průmyslu? 😒]
Číňané nezlikvidovali zdejší textilní průmysl,
Jsou to obecně Asijci. Vzpomeň si na to, jak spadla budova textilní továrny v Bangladéži.
Adidas jsem si koupil Made in Malaysia, ... .
Jsou to obecně Asijci. Vzpomeň si na to, jak spadla budova textilní továrny v Bangladéži.
Adidas jsem si koupil Made in Malaysia, ... .
Svobodné odbory nejsou v žádné asijské zemi, když nějaké jsou tak pod vlivem a sloužící firmám nebo rovnou státu.
Je nejvyšší čas, aby se s tím něco udělalo....jinak to s Evropou špatně dopadne... ;-\
No to nevím co bys zrovna s tímto chtěl dělat, jedna cesta by byla donutit Číňany, Japonce, Korejce a další asijské národy aby se vzdaly své filosofie práce osvobozuje a celek je důležitější než jednotlivec a vnutil jim anglosaské pojetí světa včetně těch svobodných odborů a druhá cesta by byla natlačit do anglosaského světa tuto asijskou filosofii o což se v minulosti pokusili nacisti a komunisti (ti měli také na koncentračních a pracovních táborech heslo práce osvobozuje) a jak to dopadlo dobře víme. Ani jednu z těchto dvou možností nevidím jako realizovatelnou.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
At soudí nekdo , kdo nekdy elektromobil ridil. Měl jsem možnost auto vyzkoušet 1500km a byl jsem velmi překvapen vydrží baterie v nízkých teplotách.. ma mnohem lépe vyřešeno řízení teploty baterie než Nissan Leaf , či elektrický Golf . V létě se chovají všechny baterie podobně, ale v nízkých teplotách je vše jinak. Mam zkusenost s mnoha elektromobily a tento je opravdu je velmi povedeny a uvazuji o jeho koupi. A co se týče ceny, tak lze za podobnou cenu sehnat i jine modely, nikoli vsak s touto skvelou baterii. Auto je i slusne prostorne.. snad uspeje proti predsudkum i na trhu v ČR.. byť to bude mit diky nim těžké.. ale jeho kvalitu to nesnižuje
S těmi hodnotami pochybuju, že se u nás stane prodejným. Elektrické vozy, kterým fandím jsou zde – https😐/www.volty.cz/…ktromobily-2020/