Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Fiat 500 a Panda Hybrid: Exkluzivně jsme projeli elektrifikované ikony Itálie

14 komentářů

Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Podle dostupnych informaci ma ten trivalec nahrazovat prave dvouvalec.
A tradicni 1.2 ma zustat v nabidce, byt jen s robotizovanou prevodovkou.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ota4
Jsou zase mimo
megacruiser
Tak to fakt nedává smysl - čištění splodin je asi tak energeticky náročné, že brání i ve spojení s elektromotorem lepší spotřebě a tedy i menšímu množství emisí. Se starým Seicentem s motorem 1.1 FIRE jezdím po městě za 6 a to nejezdím úplně eko. Brácha s Microu s 1.5 dci za dlouhodobých 3,1. Dnes paradoxně snaha o snížení spotřeby neopak vede k jejímu zvýšení.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Netreba brat vazne.
Jejich "spotreby" jsou obecne mimo.

Nicmene zazrak od toho jednoduchecho systemu cekat nejde. Podle me v praxi usetri tak litr, takze i se svezim motorem bude jezdit za tech zhruba 6.
Coz je ve meste porad hezke cislo.

Jsem rad, ze Italove nasli zpusob, jak udrzet na svete mala auta... ve kterych proste slozite systemy "nejde" zaplatit.
I diky rafinovanemu koeficientu na hmotnost... v ramci boje za ekologii tak EU zvyhodnila velka a tezka auta.
Jak rafinovane.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Na elektrifikaci jim se*e bílý tesák.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Jen do jiste miry.
Elektroauto proste nechci. To radeji bez auta.

Dobre udelanej hybrid fungovat muze. Zatim na "dobre udelanej" hybrid cekam.
Jestli ho nekdo udelat muze, tak jsou to Italove... se svym zdravym pristupem k zivotu, schopnosti uzivat si jizdu autem a pritom slusnou technickou zpusobilosti.

Jen je Panda porad mala.
500X asi prijde s jeste lepsim systemem: spalovaci motor zene predni kola, elektromotor zadni.
Technicky jednoduche. Jen se bojim, ze to zabijou dvouspojkovou prevodovkou.

Zbývá Tipo.
Má být 100 koňová 1.0 a 48V baterka. Rozhodně to nebude "e x 4"... takže něco jako ta Panda, jen s výkonějším motorem a větší baterkou.
Nerozumím těm 100 koním.
Dneska je to tak, že 1.0 má 70 koní bez turba a 120 s turbem, 1.3 má 100 koní bez turba a 150 s turbem.
Že by udělali novou verzi 1.0, s turbem, ale jen 100 koněma?
Pokud by to byl čtyřválec bez turba (to by bylo těch 100 koní) + elektromotor na 48V, tak by to mohlo být "ono"... uvidíme v dubnu.
Avatar - Avanti
Avanti
Kde sa prosím dá dočítať o Tipe 1.0 100? Som na vážkach, či brať aktuálnu 1.4 16V alebo počkať na facelift, či ten interiér bude mať lepší a motor o valec kratší...
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Prave, ze zatim nejsou podrobnosti dostupne. Pri urovni novinarske prace to jeste porad muze byt Firefly, ale N4 - tedy ctyrvalec 1.3 bez turba.
To by byl ideal.
;-)
Jsem v podobne situaci.
To nove Tipo bude v dubnu k videni na autosalonu v Turecku... tak pak se rozhodnu.
A budu mit porad par mesicu na to tu 1.4 objednat, protoze nove Tipo k nam prijde az ve 4.Q 2020.
No, radeji jenom mesic, aby ho neprestali vyrabet.
Pokud se mi nove v dubnu nebude libit, objednam v kvetnu puvodni 1.4, co nejlepe vybavenou.
Avatar - Avanti
Avanti
Ja mám presne ten istý plán :D
Avatar - 1975ak
1975ak
Elektrický Pandy byly už v osmdesátých letech.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Tak tak.
Ale nechali toho - byla to uz tehdy slepa ulicka.

;-)
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No, dneska je slepa... a dotovana.
Cieco et dotaro.
;-)