Z těch mřížek na palubce se bude bezvadně utírat prach. Zřejmě je to myšleno jako taková bezva kratochvíle pro posádku při stání ve frontě u dobíjecí stanice. No a ten název evokuje, že ideální zákazník pořizující si tohle nemá mít žádné IQ, ale velké EQ. Proboha, lidi, pojďte raději jezdit na kole! :-!
Škodofko, tohle prase na baterky, to nemůžeš myslet vážně. A to jméno jakbysmet. Já navrhuji Tlustá Berta. :'-(
Nebo Porqy Pigq. Úpěnlivě doufám, že na výrobu tohodle nezbudou žádné baterqy. Jinak nám hrozí traumatické poškození mozqu. :-[]
Viděls někdy, že by se interier studie dostal do sériového auta?
A pokud jde o vnější design, tak pokud je tohle Tlustá Berta, pak taková tesla X je její obéznější teta.
Nepamatuji se, ale líbil by se mi volant ve tvaru rugbyové mičudy. To bychom si užili legrace! Nebo, když už nemusí být volant kulatý, co kdyby vypadal jako medvídek Pú? :D
Napad zajimavy, ale mohl prijit uz pred casem. Design je dobrej, otaznikem je, jak si daji a nebo nedaji zalezet na technice. Doufam, ze interior bude materialove hodnotnejsi nez posledni modely. Je to na nich jak se uvedou do "nove tridy".
Presne, aj mne napadol ako prvé počítač Eniac, výslovnosť je rovnaká. A napísané to zase pripomína speváčku Enyu (mimochodom moju obľúbenú, niekde by som ešte doma vyhrabal jej CD).
Tragédia je tá, že za vymýšľanie tých de+ilných mien platia niekomu ukrutné prachy a ďalšie potom nalievajú do historiek o tom, kde k tomu menu prišli. :)
Mě se název Enyaq celkem líbí. Ovšem po přečtení idiotského vysvětlení jak k tomu došli jen kroutím hlavou. Mě napadlo, že to vychází z Eniac tj jak správně píšete prvního počítače na světě a symbolika je v tom taková, že to symbolizuje pokrok Škodovky tím že uvedou na trh svoje první elektrické SUV.
BTW na co by si hrabal CD, když je jednodušší si ji na ulozto stáhnout :D
Holt je tu rozhodující regulace. Pokud se čeká utahování šroubů ze strany EU, vlád a měst... je potřeba se na to připravit.
Zatím... vem si, že Škodovka představila novou Octavii (a čeká se RS + Scout), v dohledné době nová Fabia a nový Superb, má tři relativně nová SUV... a proti tomu je nějak splácané Citigo EV a jeden chystaný Enyaq...
:D to je snad vtip .... ach Škoda... pre Tvoje dobro by to chcelo zmenit dizajnersky team, po videni novej octavie zo zadu s ´´dynamickymi´´ LED som pochopil, ze to speje k tragikomedii... scala, kamiq bol len zaciatok...
vec nazoru, mne sa nepaci Scala z predu ani z boku,... zadok je naopak pekny... celkovo je to, podivne auto tak nesurodo kombinujuce tie viac i malo podarene veci do jazvecikoveho podorysu (ta max dlzka razvoru v danej platforme je vidiet) Kamiq detto a nova Octavia bohuzial tiez... opat niektore veci pohladne a dobre a niektore podivne a cele zlatane do obrovskeho auta
nevnucujem nikomu nazor, ja som rad keby sa Skode darilo, fandim jej z nejakeho mne neznameho dovodu, no tento podivny dizajnovy trend, ktory zacala mi nesedi... a nepride mi to ani České nech to znie akokolvek divne
Ja až tak tie niektoré detaily neriešim. Niečo beriem, niečo nemusím, skôr riešim ako na mňa pôsobí ako celok. Zo Scaly mám celkom dobrý / lepší dojem ako z Rapida SB aj keď z fotiek som mal zmiešané dojmy. U Kamiqa to bolo presne naopak. Naživo to auto proste neladí. Ani výškou, ani dĺžkou, ani šírkou a niekoľko zaujímavých detailov to nevytrhne. :) No ale každý máme iné oko, čisto môj subjektívny pocit. :)
ved hej, ked som cital komentare testov Scaly, Kamiqu v UK, tak to bolo same FUGLY (f.cking ugly) ... a to anglani maju Škodofky celkom radi... ani sa nedivim, ked tam maju Range/Land Rovery a podobne... tj presny opak dizajnovo
Mně Scala taky úplně nesedla, ale špatné to není. Je tam vidět důraz na maximální prostor za daných možností. Zase když je vedle sebe Scala a Tipo, tak vypadají jako dvě různé generace.
Kamiq souhlas, ten je fugly...na něm jen oceňuji, že nevychází z Fabie, takže to není směšná malá krabice s laciným interiérem jako polovina konkurentů.
Octa má zvláštní předek, ale celkově vypadá dobře.
Kamiq i Scala budu z uzivatelskeho a praktickeho hladiska dobre auta, na Scalu i Octaviu si asi zvyknem, aj tak mam pocit, ze sa z toho dizajnu da ziskat viac a ten dizajnovy jazyk mi nesedi... snad sa to zlepsi, otazka je ci to nebude trvat dalsiu 1-2 generacie ;-\ Na kolko to vadi cielovke netusim, nejedna sa vsak o lacne auta...
Můžeš k tomu poslat nějaký link? Hlasovalo se někdy v říjnu... teď znova?
Minule bylo omezení zamítnuto, řešilo se, že ADAC ustoupil od podpory neomezené rychlosti k neutralitě... ale předpokládám, že na mínění poslanců to zase tolik nezmění.
Výjimky pro EV se mi nelíbí. Parkování v Praze je pádný argument, ale podle mě je to nesystémové.
to máš jedno protože nad 130 si BEV okamžitě vybijou baterku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
to každej ví, to každej zná a proto se Tesly S plazí mezi náklaďáky.
mimochodem v Norsku mají skvělej byznys s odtahovkami, které používají silné dieselové motory :D:-!:D
Nizozemí to samé :D:-!:D