Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNástupce Toyoty GT86 patří k prioritám, pod kapotou může mít přes 260 koní
9 komentářů
Anonym
Mára, Kojota, možná,srance.
Autoprůmysl prochází změnami tak turbulentními, že to desítky let nepamatuje.
Ale asi není o čem psát.
Protože Mára nás tady zásobuje srancema co Kojota jednou možná.
Dneska možná bude mít jednou něco možná tolik koní.
Včera možná za tři roky bude nějaká Kojota a možná bude mít silnej trojhrnek.
Až propadám pocitu, že to už dělá se svolením redakce na truc. Ale to snad ne. Všude jsou nějací majitelé a očekávají nějaký výkon a zisk.
Takže holá pravda je děsivá - ten člověk a ten web na tom opravdu takhle jsou.
Je to klaun.
😁 😁 😁
Autoprůmysl prochází změnami tak turbulentními, že to desítky let nepamatuje.
Ale asi není o čem psát.
Protože Mára nás tady zásobuje srancema co Kojota jednou možná.
Dneska možná bude mít jednou něco možná tolik koní.
Včera možná za tři roky bude nějaká Kojota a možná bude mít silnej trojhrnek.
Až propadám pocitu, že to už dělá se svolením redakce na truc. Ale to snad ne. Všude jsou nějací majitelé a očekávají nějaký výkon a zisk.
Takže holá pravda je děsivá - ten člověk a ten web na tom opravdu takhle jsou.
Je to klaun.
😁 😁 😁
Navíc tím můžou přilákat menší fleety, protože si už u Toyoty má manažer/majitel co koupit pro sebe za odměnu 😊
Je jesné, že Toyota nie je Lamborghini a nikdy nebude vnímaná ako výrobca športových aut. Ale snaha rozšíriť portfólio aj smerom k zábavným autám je chvályhodná. Hlavne v dobe, keď ostatný tieto autá škrtajú.
Ale máš pravdu - jiný značky sporťáky a podobný auta (Cabria atd) krutě upozaďujou.
Trochu jsem si vzpomněl při čtení tvýho zážitku jak do toho šlapal Fiat v devadesátkách. Coupé, Barka atd. No, moc se to nechytlo. ;-\
Za mě značka která je teď nejvíc "kickass" je Dodge.