Práveže Toyota buduje image výrobcu rozumných úsporných áut, dnes Toyota = hybrid (či image výrobcu hybridov rovná sa dôchodcovský image nechám bokom). Ostatne aj tu na ACZ má Toyota silnú fanúšikovskú základňu hybridistov, nejak neregistrujem nikoho, kto Toyotu vníma primárne ako výrobcu športových áut a jedna lastovička leto nespraví, takže o nejakej zmene image nemôže byť reč.
ono těch vlaštoviček už je ale víc. Začalo to GT86, pak tu máme limitku Yaris GRMN, Následuje Supra a pak Yaris GR Sport a objevila se informace o GR Corolla a "GR86" je "za rohem". Navíc Supra by se měla rozrůst o další tři varianty, dvě čtyřválcové a silnější šestiválec. Jak mi "běžná" Toyota nic neříká, tak v tomto směru jsem mile překvapen. Spousta zábavných silných aut a až na Supru i s kvedlačkou, což je v dnešní době úžasný.
Taky docela čumím. Donedávna auta pro důchodce v čele s podivným a nudným Priusem a v součtu budou mít nakonec snad nejsportovnější portfolio v rámci mainstreamu. Jestli to teda všechno opravdu zrealizujou :D To že dělají "joint venture" projekty si myslím, že vůbec nevadí.
Navíc tím můžou přilákat menší fleety, protože si už u Toyoty má manažer/majitel co koupit pro sebe za odměnu :)
Čo sa týka povesti Toyoty, tak to nemôžeš vnímať optikou pár diskutérov na ACZ. Toyota má povesť hlavne spoľahlivých aut. Hybridy netvoria ani 20% jej svetových predajov.
Je jesné, že Toyota nie je Lamborghini a nikdy nebude vnímaná ako výrobca športových aut. Ale snaha rozšíriť portfólio aj smerom k zábavným autám je chvályhodná. Hlavne v dobe, keď ostatný tieto autá škrtajú.
BMW neprodava sportovnich modelu snad ani 10%, supersport nema dekady a stejne ma sportovni image. Takze souhlas s iudexem, jen bych to rozsiril i to co pises ty. Za me ma toyota image jak hybridni, tak spolehlivou (to plati o japoncich obecne).
Hm....je otázka jestli jedno kupé se slabým motorem, jedno přeznačkovaný Bávo a jeden tříválec jsou fakt takovej zážitek. (Teda pro Máru jo - myslím soudný lidi)
Ale máš pravdu - jiný značky sporťáky a podobný auta (Cabria atd) krutě upozaďujou.
Trochu jsem si vzpomněl při čtení tvýho zážitku jak do toho šlapal Fiat v devadesátkách. Coupé, Barka atd. No, moc se to nechytlo. ;-\
Za mě značka která je teď nejvíc "kickass" je Dodge.
Mára, Kojota, možná,srance.
Autoprůmysl prochází změnami tak turbulentními, že to desítky let nepamatuje.
Ale asi není o čem psát.
Protože Mára nás tady zásobuje srancema co Kojota jednou možná.
Dneska možná bude mít jednou něco možná tolik koní.
Včera možná za tři roky bude nějaká Kojota a možná bude mít silnej trojhrnek.
Až propadám pocitu, že to už dělá se svolením redakce na truc. Ale to snad ne. Všude jsou nějací majitelé a očekávají nějaký výkon a zisk.
Takže holá pravda je děsivá - ten člověk a ten web na tom opravdu takhle jsou.
Je to klaun. :D:D:D