Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Citroën C3 má po faceliftu. Přináší přepracovaný vzhled a komfortnější sedačky

15 komentářů

Avatar - xxc
xxc
A ja som take auto zene kupil a dost to chvalila, ovela lepsie ako napr. Swift. Ano, motor triasol na volnobehu. Triasol ako diesel, zral ako diesel a bol to benzin 😄 Ostatne veci v pohode, urcite je lepsie lahsie riadenie, ako tazsie a menej posilovane. Kto neveri, nech si skusi riadit napr. BMW. Kotuce som zvlnene nemal. Auto by som aj tak neodporucal, ale zase ziadna hroza to nie je.
Gulevator
Nikdy som v servise (autorizovaný servis Citroen a neskôr Peugeot v Trenčíne) nemal problém s tým keď som chcel vymeniť olej v prevodovke. Pravda, filter sa vymeniť nedá (celkom by ma zaujímalo či tam vôbec nejaký je, respektíve ako je filtrácia robená 😐 ), a ani celá náplň sa nevymení. No aj tak mi príde užitočnejšie vymeniť olej aspoň čiastočne, než dúfať že sa mi to nerozsype pod zadkom. 😄
Gulevator
Ach tak. V tom prípade rozumiem. Ja mám auto od novoty a olej mením taktiež od novoty. Keď som musel vymeniť servis (Citroen -> Peugeot), auto malo cca 120 000 km a keď som ich v Peugeote požiadal o výmenu oleja v prevodovke, najprv mali obavy. No keď som im povedal že olej mením pravidelne, nemali s tým problém.
V tvojom prípade možno mali obavu, že nový olej rozpustí nečistoty v prevodovke, niečo sa upchá a ty sa s nimi budeš naťahovať že Ti niečo pohnojili v aute 🤷‍♂️
Gulevator
V každej prevodovke treba meniť olej, takže je to nepodstatné. Ak užívateľ vie ako správne používať automat, tak ho tá prevodovka prežije.
Mám obdobný automat od Aisinu v C5-ťke. Za ani nie štyri roky 250 000 km, olej v ňom mením po cca 80 000 km a nemá jediný problém.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Dik.
To zni jako dobra zprava.
😉
mirek661
Je to hydromenic Aisin, PSA dvojspojky nepouziva
p1234
mam dobru skusenost s fr autorizakom, je mozne doniest vlastny olej
p1234
tento zhluk nezmyslov dokaze napisat clovek len pod vplyvom drog. zbytocne reagovat na jednotlive body...
nuz neni to nemecka krabica na kolesach "co tahne vocpoda" f kombajnu a f dehtu...
ludia rozhodli; predaje citronu rastu a ostatnym klesaju. :😉
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Nebo dalsi, nesmyslne pouzita, "dvouspojka" .
😒
Avatar - kaa
kaa
Největší slabina je ten tříválec. Kultivovanost žádná, vibrace, zvuk a projev strašný. Nechápu že si může někdo koupit auto s takovým motorem. :no:
Avatar - xxc
xxc
Mne sa pri starom aute kedysi do toho nehrnuli, musel som hladat ine servisy a uvidim, ako sa zachova autorizovany servis teraz. Kazdopadne je to jedna z nevyhod prevodovky, inak je celkom v pohode.
Avatar - xxc
xxc
kym nenabeha 60 000 km a nebude treba menit olej v prevodovke 😄
Avatar - xxc
xxc
A ako? V autorizovanom servise to velmi nechcu robit, filter sa z toho vybrat a vymenit neda, olej nevytecie cely. Cize treba hladat roznych mechanikov, alebo to nechat tak a dufat, ze dozije auto 200 000 bez problemov a potom vyhodit. Ine prevodovky maju normalne predpisanu vymenu, v servise predpokladam olej vymenia ako sa ma a auto ide dalej 😄
megacruiser
Vzhled? Otřesný, nafouknutý, všude samá boule. Předek jak poskládaný ze 3 různých aut, bez nějaké jednotící myšlenky, prostě jen náhodně poskládané tvary. Benzínový motor? Utřepaný 3 válec, který jede tak nějak divně - podivné reakce na plyn, reaguje jak se mu zrovna chce. Oproti lineárnímu nárustu výkonu u čtyřválců je to děs. Ještě pár evolucí spalovacích motorů a všichni přejdeme na elektromobily dobrovolně, protože spalováky už se nebudou dat řídit.
Hyppo
S tymto autom, samozrejme pred facelift, mam vela skusenosti, v byvalej praci mi ich preslo pod rukami vela. Zhodnotil by som ho, ako hrozne auto. Benzinove trojvalce okolo kultivovanosti ani len nepresli, maju neprijemny hlucny vrciaci zvuk a na volnobehu ten motor rozvibruje cele auto az tak, ze sa trasie sedadlo spolujazdca. To som v ziadnom aute nezazil. Tieto oturbene male benzinaky maju dieslovy charakter, najprv nic, potom zrazu zacnu tahat a potom zas nic. Riadenie je az prilis preposilovane, aj vo vyssich rychlostiach a nema ziadnu odozvu. Radenie je typicke francuzske, prilis dlhe drahy a z paky mate pocit ze kazdu chvilu odpadne, az taku ma volu. Vsetky ktore som riadil, mali cca 10-15tis km. Povedzme ze kazde tretie, malo uz pri takomto najazde zvlnene kotuce. Volant kvoli tomu vibroval/kmital a vo vyssich rychlostiach to bolo dost zle a pomaly uz nebezpecne, hlavne pri brzdeni. Spotreba bola asi v norme, neoamatam si to uz presne, ale keby bola prehnana, to by som si zapamatal. Materialy tvrde plasty vsade, okrem palubovky okolo radia, tam sa dala nakonfigurovat rozna latka/kozenka, ak si dobre pamatam. To auto ma velmi vela moznosti individualizacie, ci uz farba zvonka, alebo kombinacie vnutri. V tomto to je zrejme cielene na zeny, asi ako aj cele auto, avsak taketo auto by som zene urcite nekupil a nikomu neodporucal.