Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Prodej aut v Číně v lednu kvůli koronaviru prudce klesl

8 komentářů

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Není to jen kvůli viru. Koronavir bude mít vliv hlavně na únorové výsledky.
A JEŠTĚ ZAPOMNĚLI ZMÍNIT ŽE PRODEJE ELEKTROMOBILŮ KLESLY PRAKTICKY NA NULU.
- nezájem zákazníků? (ubohý dojezd, vysoká cena, ukončení dotačního programu, zoufale dlouhé nabíjecí časy)
- koronavir?
- nedostatek baterií?
Avatar - JirkaV8
JirkaV8
Zajímavé, že Evropské automobilky se potýkají s propadem v ČÍně už asi posledních půl roku nebo kolik. 😁 První za vše mohl Brexit, teď Koronavirus. Dyť v těch šunkách zemře daleko více lidí, než na ten virus 😉
pogo26
Takhle to bude všude, kde se musí prodávat elektroauta, Dotace a zákazy nic jiného přinést nemohou. Čína si s tím nějak poradí S Evropou to bude horší.
Hendly
A není spíš problém v tom brát informace ze zdrojů jako je autofórum?
Šimpanz
A proč by to měl být problém, když Autoforum svůj článek opírá o Bloomberg a Reuters na které dává i odkazy?
https😐/www.bloomberg.com/…rating-on-virus.
Hendly
Proč? Ať už jde o titulek:"zájem o elektromobily už se blíží nule" a v článku je něco jiného
Nebo proto, že v článku míchají propady prodeje aut oproti minulému lednu a u elektromobilů to zas je propad zřejmě oproti předchozímu měsíci atd.
Články jdou napsat různě, jde o to zda se čitatel chce jen utvrdit ve své "pravdě" a nebo opravdu dovede odhlalit, že s ním někdo chce manipulovat.

PS: Odkaz není přístupný. Takže těžko soudit co v něm je.
Orm
O tom, že EV jsou neekonomická a bídně ekologická nelze polemizovat a Číňanům se, na rozdíl od EU, otevřely oči. Až to buchne v EU - to bude rána a průser.
Avatar - Anonym
Anonym
helmut letos v přebytku neskončí, na to můžou zapomenout a budou rádi, když počet propuštěných bude jen mezi 80-160tis, pokud bude situace jo špatná, může to být klidně 250-600 tis lidí