za mna su fordy u nas hlavne predrazene... ked vidim tie ceny fiesty tak sa niet comu cudovat ze u nas tieto auta skratka uz nevidno .. pritom este predosla fiesta je fakt skoro vsade ... ci je to skutocne len o cene alebo co .. to fakt neviem ... kazdopadne novu fiestu nestretnem jak je rok dlhy.... to skor u nas stretnem rr wraith .. a to uz je co povedat...
ale inak podobne ako fiesta dopadla aj panda u nas.. kym ta predosla panda bola trhak a na kazdom rohu tak tu novu pandu uz tiez vidim velmi malo... ale predsa len oproti fieste je aspon sem tam este na cestach viditelna.... ale uz to tiez nie je ono...
Tiež mám negatívnu skúsenosť s Fordom . Predražený servis (výmena oleja na Fiestu drahšia ako na Passat) ,nekvalitné spracovanie ,arogantný technik - pochopil som význam slov mechanik od Forda .Pri stažnostiach mi bolo povedané,že čo chcem,že to predsa nie je Volvo . Ford never more!
Je to dealer od dealeara, mám špatnou i dobrou zkušenost s více auty a asi pěti servisy FordČR , zastoupení Ford ČR příšerné, ale když se nenecháš umlčet, nějak se to vyřeší, reklamaci uznali, spíše problém s náhradním autem a dlouhou čekačkou na součástky.
Ta auta za to nemohou, až na jeden specifický problém nám slouží léta dobře.
1. V porovnání s čím drahé? S Dacií ano, s VW ne
2. Infotainment je v češtině od SYNC3.. chápu, že pro východní kmeny je to řeč nesrozumitelná :D
3. 5 let a tuším 100-120 tisíc km standart (dříve nebývala, v 2019 jsme ji získali automaticky k autu)
4. Reklamovali jsme 1x v záruce a uznáno, přístup zastoupení kontroverzní k dalším nadstandartním službám
5. Na slovensku není Ford? Aha...
A takhle budeš psát o všech automobilkách? S příchodem elektroaut a všemožných zákazů budou mít problémy skoro všichni. I tady se už psalo o Daimleru a Nissanu. A ještě větší problém bude mít naše země.
viem ze nas trh nie je zrovna smerodajny co sa fordu v eu tyka... ale fakt ze som novu fiestu videl 1 krat za dva roky odkedy prisla na trh urcite nie je nahoda... pritom ten faceliftovany yaris novy swift alebo take clio vidim denne x-krat... uz aj uplne novy P208 som videl aspon 3 krat.... len ta fiesta ( ktora je uz na trhu 2 roky ) akoby sa pod zem prepadla... ale na druhej strane u nas v strednej eu kde za cenu fiesty mame ceed sa asi ani nie je comu cudovat ze u nas uz ford "dohral" ...
....nemá nic!" (resp. má ještě míň). Tímto klasickým zvoláním z dílny Divadla Járy Cimrmana (je to ze scény, kdy si princ Jasoň přeje dofouknout "ňadra dmoucí" princezny Zlatovlásky) by se dala přesně zhodnotit snaha Fordu o zvýšení ziskovosti řady Fiesta. Přišel tedy nikoliv se zcela novou generací, ale jen s výraznou modernizací (čímž uspořil náklady), zároveň ale brutálně zvýšil její ceny. A výsledek se dostavil, protože zákazníci nejsou žádní blbci! :D
Jo zakaznici nejsou blby, zřejmě tva uroveň, když se musi omezit vyroba nejlepšiho auta segmentu.
A tohle je taky pěkně hloupa myšlenka...
" Přišel tedy nikoliv se zcela novou generací, ale jen s výraznou modernizací (čímž uspořil náklady), zároveň ale brutálně zvýšil její ceny."
Ale já přece vůbec nepopírám, že je to "pěkně blbá myšlenka". Tuto kritiku ale adresuj vedení Fordu, nikoliv mě, já si takto stupidní prodejní strategii nevymyslel! ;-)
Načo?
Samozrejme som písal o Slovensku, kde naozaj Ford nemá zastúpenie - autá predáva cez nejakú obskúrnu s.r.o., nemá lokalizáciu do slovenčiny, neuznáva záruky, minimum predajcov, a autá má so slabým výberom a jednoznačne drahšie ako VW.
Ako je to v Česku skutočne netuším. Možno lepšie. Možno nie.
Není praktická - vstup do kufru snad už menší a užší udělat nemohli. Uvnitř malá. Motory, no nevím. Za cenu základní Fiesty (340 tisíc) se dá sehnat třeba Dacie Duster, dokonce v této ceně už i na LPG. FIesta je prostě předražená.