Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Elektrický Ford Mustang Mach-E zamíří do Evropy s několika výraznými změnami

Ford nechce příchod elektrického SUV na evropské trhy podcenit, proto ho přizpůsobil potřebám a zvyklostem evropských zákazníků.
Zpět na článek
15. 2. 2020 14:46
15. 2. 2020 15:06
15. 2. 2020 17:26
15. 2. 2020 17:59
15. 2. 2020 18:29
16. 2. 2020 11:30
17. 2. 2020 11:47
17. 2. 2020 13:06
18. 2. 2020 02:01
15. 2. 2020 17:54
15. 2. 2020 17:17
16. 2. 2020 12:52
16. 2. 2020 18:13
16. 2. 2020 21:52
15. 2. 2020 17:27
15. 2. 2020 21:25
15. 2. 2020 20:04
15. 2. 2020 20:30
15. 2. 2020 20:57
16. 2. 2020 01:37
Avatar - WinDiesel
15. 2. 2020 14:36
Harley Davidson - nulové prodeje e-biků
Ford se to s Mustangem chystá zopakovat.
Harley Davidson touto aktivitou dokázal jediné - snížit provozní zisk téměř k nule.
Mimochodem - e-Harley Davidson je 6x dražší než standardní verze.
To e-Mustang je na tom o něco lépe cha cha cha. Až se vyprodá první várka, spadnou prodeje na nulu.
Rozbalit vlákno
1
15. 2. 2020 15:40
Re: Harley Davidson - nulové prodeje e-biků
Harley vůbec nějak opakuje stále stejné chyby. Myslímm že výroba maloobjemových motocyklů je pohřbí úplně. Nevím co je to za módu, že si teď každý myslím že musí v každém segmentu mít nějaký výrobek.
15. 2. 2020 14:46
Mustang
Takhle zazdit slovo Mustang, elektrickym dovetkem jako kdyby to byl nejaky prevrat nebo neco co posune muscle styl dopředu. Elektrina je zatim jen jina cesta a to si nemyslim ze by melo prerusit tradici a propujcovat nazev necemu s elektrinou. Mam Mustanga za auto ktere stavi na image a jizdne je nic moc, tak presto mi tyhle marketingovy hratky vadi a stydel bych se nekde rict ze mam to elektricky suv mustang.
Rozbalit vlákno
9
15. 2. 2020 15:06
Re: Mustang
Elektrina alebo nie, ale meno Mustang dehonestuje už len použitie na označenie škaredej neforemnej hrče zvanej SUV...
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2020 17:26
Re: Mustang
ked ono to nie je ani SUV... to je to najhorsie... tvari sa to ako SUV ale brucho to taha po zemi ako obezny chameleon..... :'-( ... kto je vlastne cielovka tohto vajca... lebo aj keby som mal 2 melony tak by som to nechcel..... to uz skor aj ten I-pace.. ten ked uz nic.. tak aspon je skutocnym crossoverom a nie obeznym chameleonom.....

inak ford poslednu dobu ozaj pali slepymi...
https://www.auto.cz/…siny-trhu-129568
https://auto.pravda.sk/…-je-o-ne-zaujem/
https://www.auto.cz/…zakazniku-133300 a ak sa nemylim tak aj elektricky focus uz skoncil... takze bude zaujimave sledovat kam to este dopracuje s tymto el.mustangom... ktory mi pride este vacsi nezmysel ako bol prave spominany nepredajny el. focus ... ford proste vali poslednu dobu ... kam sa na neho hrabe nejaky nissan ktoreho tu kazdy fackuje ( a pritom fiskalny rok skonci stale v zisku ) ... zatila co modry oval je uz davno "v bezvedomi" rozlozeny na kolomas a s milionovymi neskutocnymi stratami ...
15. 2. 2020 17:59
Re: Mustang
A mohl bys pokračovat dál a dál - druhá generace Ka (na bázi Fiatu 500), Ka+, obludný a absurdně pojmenovaný EcoSport, pozdě uvedené a pro Evropu nežádoucně amerikanizované Mondeo, naprostý propadák B-Max bez sloupků B a se směšně malým kufrem... :-( :-( :-( :no: Kde jsou ty časy, kdy Ford vyráběl skvělá auta, přesně šitá na míru Evropanům! ;-\ ;-\ ;-\
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2020 18:29
Re: Mustang
to boli ine casy veru ... lenze dnes uz ford coraz viac aut ma globalnych pripadne tych pre cinu... casy sa menia ;-\

PS: akurat ze uz aj v tej cine mu to tam prestava slapat a klesaju mu tam predaje uz 3 roky po sebe viac tu:
https://e.dennikn.sk/minuta/1712552
a to este ked sa do toho celeho tento rok opre ten virus tak pan boh ochranuj modry oval 8-s .. nevidim to s nim vobec ruzovo ( a to nielen v cine ) ... bez srandy
Avatar - miromen
16. 2. 2020 11:30
Re: Mustang
Zatim co ford děla skvěla auta, 90 leta jsou davno pryč tak evropan je schopen se spokojit s nekutivovanym a udrncanym leonem na bezviceprvkovem pruměrnem MQB. Kde je ta doba, kdy seat dělal skvěla auta... jo ona tu ješta ani nebyla.
17. 2. 2020 11:47
Re: Mustang
Miromene, proč pořád tak urputně bojuješ o titul "diskusní trapák roku"? :-) Jakmile se někdo tady dovolí kritizovat Ford za jeho v posledních letech zcela evidentně zoufale neúspěšnou prodejní politiku v Evropě, vidíš rudě a kopeš nožičkama do všech stran. Tvoje reakce na můj dlouhý výčet fordovských modelů, které se v Evropě prodávali buď mizerně, nebo se přímo jednalo o prodejní propadák, je opravdu legrační. Přesně ve stylu legendární ruské argumentace "...a u vás zase bijete černochy!"
P.S. Nikdy jsem netvrdil, že auta koncernu VW na platformě MQB jsou vzorem jízdního komfortu. Na rozdíl od tebe proto jako velmi spokojený majitel Seatu Leon ST nemám problém přiznat, že komfort jízdy tohoto auta na českých mizerných silnicích opravdu není nic moc. Ale kromě této slabiny toto auto nabízí také obrovské množství předností (parádní design, nízkou hmotnost, skvělé využití obestavěného prostoru, jízdní stabilita, variabilita, široký výběr variant atd., atd.), čemuž odpovídá i jeho skvělá prodejní bilance přes 1 milion kusů. A podobně úspěšné, resp. ještě úspěšnější jsou další modely koncernu VW na této platformě. Je to prostě proto, že VW je schopen mnohem lépe uspokojovat potřeby evropských motoristů, než Ford, který se jim přechodem na globalizovanou strategii "One Ford" naopak na míle vzdaluje. V případě Fiesty je ovšem příčina jinde, viz můj předešlý příspěvek. Evropští zákazníci ovšem nejsou hloupí, takže prodeje nyní totálně předražené Fiesty v Evropě ve srovnání s s rokem 2010 jsou zhruba poloviční! (a na českém trhu je propad ještě větší). Jenom zaslepenec jako ty je ovšem schopen z toho obviňovat "nerozumné" evropské zákazníky, když vina plně padá na hlavu Fordu! :-)
Avatar - miromen
17. 2. 2020 13:06
Re: Mustang
Za trapaka jsi tu ty a to dlouhodobě. Vyborne auta což ford ve svem portfoliju ma, budeš pořad hloupě komentovat včetně neznalosti a opět omilani one ford. A na druhou stranu vyzdvyhneš auta, ktere jsou opravdu pro "naročneho" evropana. Jo ta "uvědoměla" evropa evidentně prahne po vybornych autech což jen dokazuje to, že opravdova auta jsou na ustupu a do popředi se derou krabice a nějaka kvalita jizdy je na ustupu. Takže fordu jedině palec nahoru, že ještě děla auta, ktere kvalitně jezdi a je radost za jejich volant usedat což je rozhodně bliž naročnějšimu šoferovi než to co předvadi nějaky odrbany a to doslova leon. Ovcovitost u koncernu ani nebudu znova rozebirat.
18. 2. 2020 02:01
Re: Mustang
Hochu, hochu, můžeš mě tady napadat jak chceš, ale ta drsná fakta prostě neokecáš - zatímco prodeje Seatu rok od roku stoupají (a poslední generace Leonu je rekordně prodejně úspěšná), prodeje Fordu v Evropě jsou na tom přesně naopak. Však ten můj výčet evropských fordovských neúspěchů či přímo propadáků za poslední roky je až strašidelně dlouhý!
P.S. Ukaž mi nějaký můj příspěvek, ve kterém bych zpochybňoval mimořádné jízdní vlastnosti evropských Fordů. Takové hodnocení bys částečně našel jen u současného Mondea, ovšem jedině jako relativní hodnocení, tedy v tom smyslu, že jeho ovladatelnost a agilita částečně utrpěla ve srovnání se skvostně jezdícím předchůdcem. Ale tuto moji osobní zkušensot se konec konců dočteš prakticky v každém testu tohoto auta...
P.S. 2 Opět jsi použil idiotské slovní spojení "odrbaný leon". A co je na něm prosím tě tak "odrbané"? Obyčejná zadní náprava s vlečenými rameny u slabších verzí, tedy přesně ta úsporná strategie, kterou nyní Ford používá u nejnovějšího Focusu? :-[] Mě tedy přijde daleko odrbanější právě tento Focus, když mu technici naordinovali jen tři válce i u objemu 1,5 l (zatímco nové 1.5 TSI velkoryse zůstalo u čtyř válců! :-) ) Další "odrbání" nabídky Focusu je absence verze s pohonem všech kol, zatímco např. u Leonu se čtyřkolka nabízí, atd.
P.S.3: Jaksi si zapomněl, že nejnovější zpráva o úpadku prodejů Fordu se týká kdysi neprůstřelně úspěšné Fiesty. Jak už jsem ale uvedl ve svém zdejším úvodním příspěvku, v jejím případě za úpadkem prodejů není v Evropě nefungující globalizační strategie One Ford, ale chybná kalkulace marketingu Fordu, že může zvýšit výnosnost této modelové řady kombinací jen částečné modernizace (místo nákladného vývoje zcela nové generace) a brutálního zvýšení cen. Jak už jsem řekl, většina zákazníků nejsou žádní blbci, takže to nesežrali a páni u Fordu se tak šeredně přepočítali. ;-)
15. 2. 2020 17:54
Re: Mustang
Přesně tak, je to naprosté zneužití, zneuctění a znesvědcení tohoto kultovního jména!
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2020 17:17
nic moc
vizualne ziadna slava... sterilne vajce podobne ako skoro vsetky elektra :-( ... aku to ma vlastne svetlu vysku? .. lebo z niektorych foto to vyzera ze to brucho taha doslova po zemi https://img2.auto.cz/…ull/6183783_.jpg .. pritom povodne som si myslel ze to ma byt crossover ako I-pace.. ale cim viac fotiek vidim tym mam citak ze ani ako zvyseny hatch to auto v terene neobstoji nie to este ako skutocny crossover ( takze v tomto je to ako sa vravi navonana bida ) ... inak predaje I-pace ( mimochodom auta roku 2019 - ktory to asi aj tak vyhral len preto lebo doba si to ziada ) su na bode mrazu a toto vyzera na podobne "uspesny" tah ale tentokrat od fordu ktoremu poslednu dobu ozaj "ide karta" 8-s ... za mna za tie prachy neskutocna hovadina ( k tomu ani ryba ani rak ale vajce tahajuce brucho po zemi ) ... a to inak mam klasicky mustang rad.. aj puma sa mi paci alebo ranger... ( to len aby si niekto nemyslel ze fordy mam vsetky v pazi.. vsetky urcite nie.. tie jeho dobre kusky uznavam ) ale toto cudo nech sa na mna nik nehneva je cista hovadina ...
Rozbalit vlákno
3
16. 2. 2020 12:52
Re: nic moc
Proč by SUV mělo mít nějak výrazně velkou světlou výšku? Na to jsou terénní auta, ale SUV není terénní auto a není přímo určeno do terénu. Čemuž odpovídá i to, že spousta z nich se ani ve čtyřkolce nevyrábí. SUV jsou auta s vyšší stavbou, ale to je tak všechno. Nechtěj po autě něco, k čemu není určeno a ani to nikdo ze zákazníků vlastně nechce.
16. 2. 2020 18:13
Re: nic moc
Nepletieš si tak trochu SUV s crossoverom?
16. 2. 2020 21:52
Re: nic moc
Obojí si je dost podobné a do terénu obvykle nemíří ani jedno. Tento Mustang je teda spíše crossover než SUV, ale ani SUV obvykle nejsou terénní auta. Ne, že by to některá z nich nezvládla, ale u obou skupin těchto vozů většina z nich do terénu nikdy nepáchne a velká část zákazníků to od nich ani nevyžaduje. Faktem je, že nízkou světlou výšku crossoverům a SUV obvykle vytýkají jen ti, kteří nikdy žádné SUV neměli a ani nechtějí. Ti, kteří s tím jezdí, obvykle žádný problém s nepříliš velkou světlou výškou některých z modelů nemají.
Avatar - Beefcake
15. 2. 2020 17:27
???
Ale chodte uz do zadele, este aj toto nazyvat SUV. Jdu blejt velebnosti.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Beefcake
15. 2. 2020 21:25
Re: ???
Zase si magor vynechal lieky ?
Avatar - twistedTSD
15. 2. 2020 19:46
Fordu definitivně přeskočilo
Tohle že je "Mustang pro novou generaci"? V Evropě je Mustang symbolem kun*olapu a staré školy, v USA zase bojuje rozumnými cenami. Co z toho splňuje tahle obluda?
Rozbalit vlákno
0
15. 2. 2020 20:04
???!?!?
Tohle není možný z mustangu který se netají svoji spotřebou (spíš u starších kousku) udělají tuhle ohyzdnost ? Myslela Sem si že poslední mustang ztratil svoje kouzlo Ale tohle? Je za hranicemi, udělat z mustanga suv a ještě k tomu elektro? Se pos*ali a to jak vypadá ani radši neřeším. Touto ohyzdností ford klesl (Za mě)...🤬😡
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
15. 2. 2020 20:30
Re: ???!?!?
Je to drahé a ti mladí tablet-nablblíci na to nemají a tím to skončí.
Bychaři e-Mustangy kupovat nebudou
Avatar - CICERO
15. 2. 2020 20:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 2. 2020 01:37
Zoufalost
Ford jde ke dnu protože nedokáže vyrábět nic zajímavého. Odporné čumáky ve stylu kapr, laciný bezpohlavní design. Dřív byl Ford v designu špička - třeba první Focus měl naprosto svébytný design, dnešní Focus je jak podivná kombinace starší Mazdy a Hyundaie. A že si lajzli zneuctít jméno ikony? To je jen důkazem, že už jim pořádně teče do bot a neví jak dál. No ale nejsou sami, třeba nový Golf je taky celkem tragédie stejně jako hlenovitý design elektrických VW. Ohledně tohoto - dost připomíná Teslu. Ovšem Tesla si na nic nehraje, tady je podivný čumák se zaslepenou černou mřížkou. Vypadá to levně a divně. A cena kolem 1,5 - 2 milionů? No nevím, pracháči vezmou raději prestižní Teslu nebo ti ještě bohatší Porsche.
Rozbalit vlákno
0