Novinky
Tak zrovna japonský trh byl deformovaný už tenkrát a to díky daňovému zatížení a předpisům ovlivňujícím/omezujícím rozměry vozidel. Viz Kei car a podobně.
Díky tomu je japonský trh jíný a dost tam frčí třeba zdvižené kombíky (dle mne geniální karoserie), které v evropě představovala akorát Fiat Croma.
Tudíž trh v Japonsku nedeformují jen ekoteroristé, ale především "rozměroteroristé" (anglický výraz "dimensionterrorist" zní o něco lépe).
Díky tomu je japonský trh jíný a dost tam frčí třeba zdvižené kombíky (dle mne geniální karoserie), které v evropě představovala akorát Fiat Croma.
Tudíž trh v Japonsku nedeformují jen ekoteroristé, ale především "rozměroteroristé" (anglický výraz "dimensionterrorist" zní o něco lépe).
... i když zároveň smutné. Protože to byla nádherná automobilová doba, kdy výrobci opravdu mohli vycházet vstříc potřebám zákazníků, protože trh nedeformovali ekoteroristé... 😐
Ja som si vždy myslel, že v Japonsku majú tie malé autá len kvôli preplneným mestám, kde je málo priestoru. V každom prípade zákazník je ovplyvniteľný a chce to čo je moderné. Dnes letia SUV, ktoré majú v podstate len diskutabilné praktické výhody (vyššia bezpečnosť ???, vyšší posed - nie každý to má rád, lepší výhľad? = zavadzia vodičovi za sebou...). Pre výrobcov je to na druhej strane zlatá baňa oproti klasickým autám, lebo zákazník si za to vždy pripláca.
CICERO
vidíš to jsi rebel... za 88 Tě ortodoxni arijec bude uctívat... moderní němec Tě za to prožene soudnim řízením a budeš muset chodit uctívat sochu marxe a nosit mu sojovi odpustky.... chavez
Predné uchytené vpredu, zadné uchytené vzadu, odsúvacie.
Karoséria bez b stĺpika.
Ale hej, zle som to napísal, nie je to ako Mokka proti sebe.
Karoséria bez b stĺpika.
Ale hej, zle som to napísal, nie je to ako Mokka proti sebe.
Tento Nissan tak trochu poznám, dvere sa otvárali proti sebe a vznikol veľký otvor. Nemal stredový stĺpik. A keďže japonské autá v tej dobe hnili, bolo to extrémne náchylné na krútenie karosérie. Bola to plečka. A to vravím ako fanúšik Nissanov.
Jasné. Autá nikdy nemali taký výkon ako dnes, výrobcovia vyrábajú omnoho viac tried než povedzme pred 20 rokmi. Človek má na výber toľko modelov že nemá šancu to ani spočítať, ale všade nejakí ekoterorosti. Svätá prostata ...
Moje auto má 88 kW - radšej by som s ním nemal jazdiť do Nemecka, alebo ho mám dať rovno zošrotovať? 😉
Ak sa niekde stretnem s istými číslami - napr číslo 911 205 - hneď ma napadne nejaká asociácia - napr Porsche 911 + Peugeot 205 😉. Pri 88 je to práve výkon môjho auta, 66 - výkon môjho starého auta...
Ak sa niekde stretnem s istými číslami - napr číslo 911 205 - hneď ma napadne nejaká asociácia - napr Porsche 911 + Peugeot 205 😉. Pri 88 je to práve výkon môjho auta, 66 - výkon môjho starého auta...
CICERO
Ví tady v redakci někdo co známená číslo 88 ??? toto je podvratná činnost a v německu byste se za soudy skrz HH nedoplatili....
To jenom jako ať víte, že žijete ve svobodné zemi kde Vás každý den chlácholí a pak berou holí...
OJRO SOJUZ NEVER MOŘE
To jenom jako ať víte, že žijete ve svobodné zemi kde Vás každý den chlácholí a pak berou holí...
OJRO SOJUZ NEVER MOŘE
Jasné. Principiálne zlé trojvalce u nás nabehali 250 a viac tisíc. Ako služobné.
Štart-stop vymysleli výrobcovia sami od seba, niekedy asi pred 20 rokmi v Amerike. Nikto im to nenariadil. Dokonca im ani nikto nenariadil podvádzať.
Pamätám si dobu bez katalyzátorov a DPF filtrov, v 91 som robil vodičák. A to bol iný ozón na cestách.
Štart-stop vymysleli výrobcovia sami od seba, niekedy asi pred 20 rokmi v Amerike. Nikto im to nenariadil. Dokonca im ani nikto nenariadil podvádzať.
Pamätám si dobu bez katalyzátorov a DPF filtrov, v 91 som robil vodičák. A to bol iný ozón na cestách.
P.S. Opravdu jsi tak naivní, že si myslíš, že by výrobci dobrovolně vyvíjeli a zákazníci pak kupovali principiálně špatné tříválcové motory? Nebo přehnaně dlouhé převody a nenáviděné systémy Start-Stop? 😢