Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford objevuje downsizing: na cestě jsou nové motory GTDI EcoBoost

Dostupné zážehové motory s přímým vstřikováním paliva do válců a přeplňováním turbodmychadlem se mají stát standardem u aut vyrobených odnožemi Ford Motor Company v následujících letech.
Zpět na článek
9. 1. 2008 15:40
neregistrovaný "maximm"
9. 1. 2008 16:52
neregistrovaný "tommy123"
10. 1. 2008 11:45
neregistrovaný "Mino 1"
10. 1. 2008 12:40
anonym
10. 1. 2008 15:40
neregistrovaný "Mino 1"
10. 1. 2008 18:55
anonym
9. 1. 2008 19:37
neregistrovaný "prasatko"
9. 1. 2008 21:33
neregistrovaný "Fi La"
10. 1. 2008 02:07
10. 1. 2008 07:05
10. 1. 2008 09:38
neregistrovaný "maximilian"
9. 1. 2008 21:34
neregistrovaný "Fi La"
9. 1. 2008 21:48
anonym
10. 1. 2008 08:00
anonym
10. 1. 2008 12:37
anonym
10. 1. 2008 14:03
anonym
10. 1. 2008 14:29
neregistrovaný "JonnY"
10. 1. 2008 15:27
neregistrovaný "yaroukh"
10. 1. 2008 18:08
anonym
10. 1. 2008 15:22
anonym
10. 1. 2008 17:56
anonym
10. 1. 2008 13:21
anonym
10. 1. 2008 13:23
neregistrovaný "JonnY"
10. 1. 2008 13:21
neregistrovaný "JonnY"
10. 1. 2008 13:33
anonym
10. 1. 2008 14:06
anonym
10. 1. 2008 00:14
10. 1. 2008 07:07
anonym
10. 1. 2008 08:02
anonym
10. 1. 2008 15:54
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
neregistrovaný "maximm"
9. 1. 2008 15:40
primy vstrik
takze normalni prime vstrikovani benzinu, ktere bylo seriove pouzivano uz v minulem tisicileti?
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "tommy123"
9. 1. 2008 16:52
Re: primy vstrik
No vstrik primo do valce, neni az tak zastarala technologie. Ale rozhodne je to ukazka opozdilosti americke techniky.
neregistrovaný "Mino 1"
10. 1. 2008 11:45
Re: primy vstrik
Holt, az ked benzin prekrocil hranicu 3 USD/galon tak zacinaju americke automobilky vytahovat modernejsie technologie. Hoci EU je uz zase o kusok dalej - tu sa uz zacina pouzivat priamy vstrek druhej generacie (piezo vstrekovace) a oni nasadzuju "len" prvu (hoci aj to uz vyznamny milnik).
anonym
10. 1. 2008 12:40
Re: primy vstrik
Ano, pořadové číslo generace je opravdu zásadní vlastnost motoru. (Nemluvě o tom, že Chrysler je jediný z US trojky, kdo nemůže čerpat know-how z tebou tolik vychvalované Evropy.)
neregistrovaný "Mino 1"
10. 1. 2008 15:40
Re: primy vstrik
Ja Europu nevychvalujem. Bolo to len hole konstatovanie. A takisto netvrdim, ze poradove cislo je zasadna vlastnost motora, ale fakt je, ze priamy vstrek 2. generacie ma o dost lepsie vlastnosti nez 1. generacia. Nehovoriac o tom, ze umoznuje riadit spalovanie lucom vstreknuteho paliva ( a vyznamne rozsirit pasmo spalovania chudobnej zmesi), zatial co 1. generacia to nedokaze ( spalovanie riadene tvarom komory).
anonym
10. 1. 2008 18:55
Re: primy vstrik
> fakt je, ze priamy vstrek 2. generacie ma o dost lepsie vlastnosti nez 1. generacia

smarjapano a to si jako myslis, ze oni budou vsechny ty generace opakovat???
neregistrovaný "prasatko"
9. 1. 2008 19:37
USA
Nedovedu pochopit jak si světová velmoc jako je Amerika může dovolit být takhle pozadu. Když kvůli ničemu jinému tak kvůli spotřebě paliva, kterého ubývá a kvůli emisím CO2. V Evropě si všichni kvůli tomu můžou srazit vaz a oni na to kašlou. Nevím jak jim tohle může procházet! Měl bych asi kandidovat na prezidenta USA a něco s tím udělat... :-)
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "Fi La"
9. 1. 2008 21:33
Re: USA
Americkým prezidentem být nemůžeš, leda, že jsi americké národnosti (kdyby to neplatilo tak by jím byl už A.Schwarzeneger a ten by jim ukázal jak se dělá ekologie). Jen stále nechápu, proč v USA potřebují výkon 200 kW a více, když takovéto auta většinu času tráví ve městě, kde je limit 30 MPH a nikdo si jej nedovolí překročit... 20 kW by jim úplně stačilo!
10. 1. 2008 02:07
Re: USA
Americke narodnosti? Snad mit obcanstvi, ne? To uz Schwartzenegger davno ma, ziskal ho po promoci na University of Wisconsin v roce 1983. Americani kaslou na spotrebu, stejne jako kdokoliv jiny, kdo ma levny benzin a hodne penez. To je take castecna odpoved na otazku, proc nektere nove technologie na jejich trhu nejsou tak rozsirene. Druha cast odpovedi je, ze daleko mensi procento kupujicich, nez v Evrope tam resi technicke detaily.
Takze prasatko, mas sanci, ale prvne bys musel asi neco dokazat.
Avatar - Falco
10. 1. 2008 07:05
Re: USA
Když se chceš stát americkým prezidentem - musíš mít americkou národnost, občanství nestačí
neregistrovaný "maximilian"
10. 1. 2008 09:38
Re: USA
..člověk se musí narodit na území USA.
neregistrovaný "Fi La"
9. 1. 2008 21:34
Re: USA
Americkým prezidentem být nemůžeš, leda, že jsi americké národnosti (kdyby to neplatilo tak by jím byl už A.Schwarzeneger a ten by jim ukázal jak se dělá ekologie). Jen stále nechápu, proč v USA potřebují výkon 200 kW a více, když takovéto auta většinu času tráví ve městě, kde je limit 30 MPH a nikdo si jej nedovolí překročit... 20 kW by jim úplně stačilo!
anonym
9. 1. 2008 21:48
Re: USA
ropy neubývá
anonym
10. 1. 2008 08:00
Re: USA
Ano. Ropy přibývá, vím.
anonym
10. 1. 2008 12:37
Re: USA
Ano, objem nově nalézaných (těžitelných) ložisek zatím stále překonává rychlost, kterou člověk ropu spotřebovává.
anonym
10. 1. 2008 14:03
Re: USA
Jsou sice nalézána nová ložiska, ale to 1. znamená, že neubývá pouze známých zásob (ropy jako takové ubývá) a 2. ta nová ropa je sice těžitelná, ale to by asi barel ropy stál trochu víc, než co stojí teď. Suma sumárum, Váš první příspěvek je pouze trapná výmluva pro to aby se nemuselo šetřit.
neregistrovaný "JonnY"
10. 1. 2008 14:29
Re: USA
setrit sa samozrejme musi. lenze racionalne.
biopaliva? 9/10 energie vypestovanych plodin su z hnojiva vyrabaneho z ropy. co je na nich teda obnovitelne, ked rastu z ropy? a ked sa zapocitaju dalsie faktory, na vyrobu litra benzinu z obnovitelnych zdrojov sa spotrebuje ropa, z ktorej by sa dalo vyrobit VIAC nez liter benzinu
auta? pri investovani rovnakych prostriedkov na znizenie spotreby energii / zvysenie ucinnosti vyroby, sa pri domacich plynovych kotloch, elektrarnach... sa da dosiahnut X nasobe lepsi vysledok.
hybridy? je auto za milion ktore ma spotrebu 5 litrov ekologickejsie nez auto za pol miliona z rovnakov spotrebou? a co desiatky kg baterii? ich oficialna zivotnost je cca 160tisic km. potom nasleduje vymena.
viete ze velke boeingy maju nadrze na 200-250tisic litrov? pri jednom prelete atlantiku sa spotrebuje viac paliva, nez za sezonu F1

ropa je stale ta ista. to hlavne co tlaci cenu hore zvysena poptavka z ciny (a spol). a to na volnom trhu znamena rast cien.
a ano ropa bude troska drazsia. a to hlavne pre to, ze bude nutne vyrobit dalsie rafinerie na jej spracovanie, zaplatit nove postupy, a postavat nove tazne veze.
a zasoby? su ohromne naleziska pri nigerii, pri korei, v severnom ladovom oceane, a taktiez v rusku a kanada (tam je ekologicky problem jej tazenia)
neregistrovaný "yaroukh"
10. 1. 2008 15:27
Re: USA
[odkaz]
anonym
10. 1. 2008 18:08
Re: USA
Hnojiva se dělají z ropy? Kde? Že bych něco zaspal?(Hnojiva obsahují zejména dusík a pak také fosfor, draslík a síru. Výchozí látkou pro syntézu dusíkatých hnojiv je plynný dusík, který se získává frakční destilací vzduchu. Fosfor a draslík se také z ropy rozhodně nezískává. Síra se sice vyrábí také z ropy, ale to jen jako vedlejší produkt při její rafinaci.)

Jinak já nemám nic proti používání ropy jako hlavního zdroje paliv pro dopravní prostředky a je mi jasné, že co se v současnosti presentuje jako alternativy, ropu nahradit nemůže. Ale nesouhlasím s tím, aby auta jezdila za deset litrů, když můžou bez problémů jezdit za pět.
anonym
10. 1. 2008 15:22
Re: USA
Proč bych se měl "vymlouvat, aby se nemuselo šetřit"? Mně je cena ropy lhostejná, dá se jezdit i jinak... (To bylo veselé.)

Nezajímá nás "ropa jako taková", zajímá nás ropa, kterou dokážeme vytěžit - a té zatím přibývá, i kdyby ses na hlavu stavěl. (Ale zkus to.)
Vyvíjí se těžební technologie, některá ložiska se také samo-obnovojí (pravděpodobně do nich ?vzlíná? ropa z míst, kam se člověk zatím nedostane, apod.) S tím nic neuděláš, chlapečku.
Nebude to trvat věčně, ale věta "ropy ubývá" je přinejmenším HODNĚ NEPŘESNÁ, a přesnější je napsat, že je prostě LŽIVÁ.

A nemotej do toho cenu, to je chabý pokus vykličkovat z vlastních nesmyslů - cena ropy o jejím množství nijak nevypovídá.

Suma sumárum: jsi drzý demagog s mizernými znalostmi, tečka.
anonym
10. 1. 2008 17:56
Re: USA
Myslím, že v demagogii máš přede mnou mílový náskok. Jestli nevěříš, přečti si, cos právě napsal :-!
anonym
10. 1. 2008 13:21
Re: USA
ale oni vlastne niesu pozadu.
konstrukcia je otazkou priorit.
u nas je drahy benzin a dan podla objemu motoru. nasledok? drahe motory nizkeho objemu, ktore maju vysoky litrovy vykon ale nizku zivotnost. absolutny vykon je relatine nizky
v usa nikoho objem ani spotreba dlho nezaujimala. nasledok? velke velmi lacne motory s vysokou zivotnostou a vysokou spotrebou. maju sice nizky litrovy vykon, ale absolutne vykon a krutak su dost vysoke vdaka objemu.
z hladisky vsetkej techniky su USA motory "zastarale". lenze vdaka tomu su lacne, jednoduche a spolahlive

spotreba? "zastaraly" 4.5litrovy V8 pri kludnej jazde po dialnici v ramci predpisov zere pod 10 litrov. v meste sa da jazdit za 12-13 co su rovnake cisla, ako v pripade nemeckych ci japonskych supermodernych hyper V8 motorov. cize?

a co2 ?
dajte do googlu hladat "inconvenient truth" a "court" (nemozem vkladat odkazy)
vyskoci na vas pol miliona odkazov o tom, ze "inconvenient truth" je vlastne "inconvenient lie"

takze politika, boj o moc, $$$, klamanie a obmedzovanie ludi. ako obvykle :-)
neregistrovaný "JonnY"
10. 1. 2008 13:23
Re: USA
sakra ;-\
pardon. mohol by to nejaky mod ci admin zmazat ?
vdaka
neregistrovaný "JonnY"
10. 1. 2008 13:21
Re: USA
ale oni vlastne niesu pozadu.
konstrukcia je otazkou priorit.
u nas je drahy benzin a dan podla objemu motoru. nasledok? drahe motory nizkeho objemu, ktore maju vysoky litrovy vykon ale nizku zivotnost. absolutny vykon je relatine nizky
v usa nikoho objem ani spotreba dlho nezaujimala. nasledok? velke velmi lacne motory s vysokou zivotnostou a vysokou spotrebou. maju sice nizky litrovy vykon, ale absolutne vykon a krutak su dost vysoke vdaka objemu.
z hladisky vsetkej techniky su USA motory "zastarale". lenze vdaka tomu su lacne, jednoduche a spolahlive

spotreba? "zastaraly" 4.5litrovy V8 pri kludnej jazde po dialnici v ramci predpisov zere pod 10 litrov. v meste sa da jazdit za 12-13 co su rovnake cisla, ako v pripade nemeckych ci japonskych supermodernych hyper V8 motorov. cize?

a co2 ?
dajte do googlu hladat "inconvenient truth" a "court" (nemozem vkladat odkazy)
vyskoci na vas pol miliona odkazov o tom, ze "inconvenient truth" je vlastne "inconvenient lie"

takze politika, boj o moc, $$$, klamanie a obmedzovanie ludi. ako obvykle :-)
anonym
10. 1. 2008 13:33
Re: USA
:yes: :yes: :yes:
anonym
10. 1. 2008 14:06
Re: USA
Pravda :yes:
Avatar - skejpa
10. 1. 2008 00:14
GTDI
nepripomina vam ta zkratka neco ? >:D Doufam, ze to nebude mit takovou povest jako "nase" traktorove diesly...
Rozbalit vlákno
2
anonym
10. 1. 2008 07:07
Re: GTDI
mistni kaspar se zaraduje, ze se dela GTI v nafte. ale nastesti to tak neni.
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
10. 1. 2008 15:54
OT test Audi A4
Pořádně čti. Ještě chvilku snažení a A4 se dotáhne na Mondeo >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0