Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Suzuki pokračuje v elektrifikaci nabídky. Mildhybridy se stávají Vitara i S-Cross

14 komentářů

Avatar - xxc
xxc
Nova prevodovka tomu dufam pomoze, stara sa mi zdala dost nepresna.
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
:no: Mizerna rekuperacia, mizerne uspory.
“ Navíc vůz při rychlosti pod 15 km/h umí zcela vypnout spalovací motor a pro palubní systémy využívat jen sílu z elektromotoru"
Co tym chcel basnim Bures povedat?
Avatar - xxc
xxc
ze vycuva z uzkej garaze na elektriku a pocka vonku, kym nastupia deti a zena?
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Tak vycuvat a napajat palubny system je rozdiel 🙂
Nevyhoda kazdeho mildhybrid nestastneho riesenia je potreba roztacat pri pohone cely motor a to je zbytocna strata energie. Suzuki ako mnohe ine automobilky bola leniva umiestnit elektromotor medzi motor a prevodovku alebo nim uplne nahradit spojku.
Avatar - xxc
xxc
10 kw by mohlo stacit na pohnutie na rovine
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Mohlo, vraj ma mat 235Nm.. ale je to zbytocne plytvanie len kvoli zlemu dizajnu. Baterka bude mat 384Wh takze cele mi to pripada ako riesenie stvorene pre papier a nie realnu prevadzku.
Zo spoluprace s Toyotou som ocakaval skutocne hybridne riesenie ktore by vyriesilo emisne problemy Suzuki na dlhu dobu a dovolilo predaj Jimny v EU aj nadalej.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Suzuki má vysoké CO2 emise hlavně kvůli benzínu 😁 mild hybrid jim moc nepomůže. Suzuki je levná značky, hybridy made in Toyota jsou velmi drahé.
Značky které se nevzdaly dieselu mají nyní široké možnosti kombinací. Suzuki nemá než mild hybrid. Suzuki bude platit. Ale možná z toho všichni vyklouznou kvůli koronaviru. Tedy alespoň pro rok 2020.
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Nezmysel, hybridy maju mensie CO2 emisie ako diesle a ked sa do emisii zarataju aj pevne castice tak diesle nemaju sancu konkurovat benzinovym hybridom.
Suzuki si nemusi od Toytoy brat komplikovane pohonne ustrojenstvo s planetovou prevodovkou a dvoma elektromotormi. Staci zapojit jeden elektromotor medzi existujucu prevodovku ako opisujem vyssie.

Nechcel by si niekedy skusit vygooglit si emisie dieslov a hybridov pred tym ako tu zacnes pisat nezmysly? 😊
argejev
Navyse sa zacal predavat na SVK E10 benzin,ktory to tlaci este nizsie(cca 7% nizsie co2 ako bezny benzin). Takze pokial to auto nebude vacsinu casu pod zatazou na dialnici, tak diesel na neho CO2 emisiami nebude mat.
Arese
Na Vitaře i i S-Crossu zákazníci oceňovali hlavně levné a spolehlivé atmosférické čtyřválce 1,6 l. 1.4 turbo kupovali spíše jen fajnšmekři. A nová polohybridní verze je zbytečně složitá, má delší převody a nižší výkon. Toto tedy k zatraktivnění nabídky určitě neprospěje, právě naopak.... 😒 :no:
Avatar - xxc
xxc
Dnes som jeden červený spoľahlivý atmosférický štvorvalec obiehal. Veľmi spoľahlivé a málo žerie pri 60ke na okreske 😄
argejev
Pockaaaaj...mal si mu dat po minuty a bol by ma 120...a to by si potom videl 😉
Catman74
Nevím jestli jsem slepý, ale to už teč budou jen manuální převodovky?!?
Avatar - xxc
xxc
Dajú automat, nedobre, dajú len manuál, zase nedobre 😄