Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki pokračuje v elektrifikaci nabídky. Mildhybridy se stávají Vitara i S-Cross

Už loni na podzim se mildhybridy standardně staly modely Ignis a Swift. Nyní je následují další vozy Suzuki, avšak s jiným ústrojím.
Zpět na článek
21. 2. 2020 09:26
21. 2. 2020 17:20
21. 2. 2020 18:12
Avatar - xxc
21. 2. 2020 09:26
nova prevodovka
Nova prevodovka tomu dufam pomoze, stara sa mi zdala dost nepresna.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - .StenLi.
21. 2. 2020 12:01
Iba mild hybrid :-(
:no: Mizerna rekuperacia, mizerne uspory.
“ Navíc vůz při rychlosti pod 15 km/h umí zcela vypnout spalovací motor a pro palubní systémy využívat jen sílu z elektromotoru"
Co tym chcel basnim Bures povedat?
Rozbalit vlákno
7
Avatar - xxc
21. 2. 2020 12:18
Re: Iba mild hybrid :-(
ze vycuva z uzkej garaze na elektriku a pocka vonku, kym nastupia deti a zena?
Avatar - .StenLi.
21. 2. 2020 12:30
Re: Iba mild hybrid :-(
Tak vycuvat a napajat palubny system je rozdiel 🙂
Nevyhoda kazdeho mildhybrid nestastneho riesenia je potreba roztacat pri pohone cely motor a to je zbytocna strata energie. Suzuki ako mnohe ine automobilky bola leniva umiestnit elektromotor medzi motor a prevodovku alebo nim uplne nahradit spojku.
Avatar - xxc
21. 2. 2020 12:51
Re: Iba mild hybrid :-(
10 kw by mohlo stacit na pohnutie na rovine
Avatar - .StenLi.
21. 2. 2020 12:53
Re: Iba mild hybrid :-(
Mohlo, vraj ma mat 235Nm.. ale je to zbytocne plytvanie len kvoli zlemu dizajnu. Baterka bude mat 384Wh takze cele mi to pripada ako riesenie stvorene pre papier a nie realnu prevadzku.
Zo spoluprace s Toyotou som ocakaval skutocne hybridne riesenie ktore by vyriesilo emisne problemy Suzuki na dlhu dobu a dovolilo predaj Jimny v EU aj nadalej.
Avatar - WinDiesel
21. 2. 2020 15:00
Re: Iba mild hybrid :-(
Suzuki má vysoké CO2 emise hlavně kvůli benzínu :D mild hybrid jim moc nepomůže. Suzuki je levná značky, hybridy made in Toyota jsou velmi drahé.
Značky které se nevzdaly dieselu mají nyní široké možnosti kombinací. Suzuki nemá než mild hybrid. Suzuki bude platit. Ale možná z toho všichni vyklouznou kvůli koronaviru. Tedy alespoň pro rok 2020.
Avatar - .StenLi.
21. 2. 2020 15:22
Re: Iba mild hybrid :-(
Nezmysel, hybridy maju mensie CO2 emisie ako diesle a ked sa do emisii zarataju aj pevne castice tak diesle nemaju sancu konkurovat benzinovym hybridom.
Suzuki si nemusi od Toytoy brat komplikovane pohonne ustrojenstvo s planetovou prevodovkou a dvoma elektromotormi. Staci zapojit jeden elektromotor medzi existujucu prevodovku ako opisujem vyssie.

Nechcel by si niekedy skusit vygooglit si emisie dieslov a hybridov pred tym ako tu zacnes pisat nezmysly? :)
21. 2. 2020 18:54
Re: Iba mild hybrid :-(
Navyse sa zacal predavat na SVK E10 benzin,ktory to tlaci este nizsie(cca 7% nizsie co2 ako bezny benzin). Takze pokial to auto nebude vacsinu casu pod zatazou na dialnici, tak diesel na neho CO2 emisiami nebude mat.
21. 2. 2020 15:39
Prodeje půjdou pravděpodobně dolů...
Na Vitaře i i S-Crossu zákazníci oceňovali hlavně levné a spolehlivé atmosférické čtyřválce 1,6 l. 1.4 turbo kupovali spíše jen fajnšmekři. A nová polohybridní verze je zbytečně složitá, má delší převody a nižší výkon. Toto tedy k zatraktivnění nabídky určitě neprospěje, právě naopak.... :-( :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - xxc
21. 2. 2020 18:14
Re: Prodeje půjdou pravděpodobně dolů...
Dnes som jeden červený spoľahlivý atmosférický štvorvalec obiehal. Veľmi spoľahlivé a málo žerie pri 60ke na okreske :-)
21. 2. 2020 18:55
Re: Prodeje půjdou pravděpodobně dolů...
Pockaaaaj...mal si mu dat po minuty a bol by ma 120...a to by si potom videl ;-)
21. 2. 2020 17:20
Automat?!?
Nevím jestli jsem slepý, ale to už teč budou jen manuální převodovky?!?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - xxc
21. 2. 2020 18:12
Re: Automat?!?
Dajú automat, nedobre, dajú len manuál, zase nedobre :-)