Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Němečtí aktivisté u soudu neuspěli, výstavba Tesla Gigafactory 4 pokračuje

Kritika výstavby německé Gigafactory 4 se nakonec dostala až před soud, ten však rozhodl ve prospěch automobilky.
Zpět na článek
22. 2. 2020 18:05
23. 2. 2020 09:12
23. 2. 2020 09:49
Avatar - CICERO
22. 2. 2020 17:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - stegi
22. 2. 2020 18:05
HA!
Peníze sou až na druhém místě!
Na prvém je množství!
Rozbalit vlákno
0
22. 2. 2020 18:40
Nemůžu si pomoct...
ale nechápu a tiše závidím jak stát s takovou pečlivostí v úředních věcech dokáže být v rámci zákonů i rychlý a efektivní v rozhodování...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CICERO
22. 2. 2020 20:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
23. 2. 2020 07:56
Re: Nemůžu si pomoct...
jojo o příjmu 1500000 migrantů bylo také rozhodnuto v mžiku.
23. 2. 2020 10:32
Re: Nemůžu si pomoct...
To vis treba s tou dalnicni znamkou ... tolik let to nejde a nejde - a najednou prvni plugin Skodovka mesic na trhu a hned to jde. To musi byt uplna nahoda.
22. 2. 2020 21:39
Tesla vs Taycan
Američani udělali pro mě hodně zajímavý test Taycanu turbo vs. Tesla S Raven. Všechny české servery, včetně těch co propagují EV ho ignorují.

V kostce. Taycan o něco rychlejší ve zrychlení než Tesla, ačkoli má být papírově pomalejší. Při třech opakovaných zrychleních už Tesle nadělil pořádnou ztrátu. Rozdíl v dojezdu jen asi 10km ve prospěch Tesly atd.

https://www.caranddriver.com/…l-s-performance/
Rozbalit vlákno
53
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2020 22:04
Re: Tesla vs Taycan
Obě to sou zajímavý auta, ale o 7 let starší a 2 miliony kč levnější = i tak vyhrálo = smutný
22. 2. 2020 22:38
Re: Tesla vs Taycan
Ale ne. Šlo o nejnovější Teslu S raven. Ale to ty víš viď? Ale to bys nebyl ty. Natvrdlej grafoman = co si myslí, že sežral všechnu moudrost světa = všude byl = od všeho má klíče.
Avatar - Hammunasakra
23. 2. 2020 09:08
Re: Tesla vs Taycan
Sorry ten co vyhrál neni to 7 ale 8 let starej model = za polovinu ceny konkurenta + na rozdíl od konkurenta tankováním zdarma ;-)

Gratuluju k úrovni 1. příspěvku https://moje.auto.cz/…user/milujulesk- jen tak dál :*)

Hele víš že už před 56ti lety tě popsali a dobře vystihli bratři Strugačtí? https://www.novinky.cz/…si-hovi-40313865 no nejen tebe viz nejen dnes 0:22 i ryccarda :-!
23. 2. 2020 10:32
Re: Tesla vs Taycan
Máš pravdu, neměl jsem se nechat unést a ten příspěvek napsat. Jenže s tebou je to těžký. Jsi jak žiravina co ničí diskuzi na tomhle serveru stovkama nesouvisejicích příspěvků, tak jako teď. A občas k tomu přidá dotovanou naftu. Registroval jsem se jen kvůli reakci na tebe. Novinky jsou bulvár, klikat na to nebudu. Beztak to je nějaká pikačovina.

To zajímavý co ti na tom testu uniklo je, že taycan má evidentně lepší výdrž a lepší než avizované parametry. Tesla naopak zřejmě trochu kecá. To že je dražší je fakt. Ale podle všeho prý na teslu nikdo nemá a ještě mnoho let mít nebude =evidentně blbost. To že Musk svoje auta dle tebe nemodernizuje, neni můj problém. Já tu roky čtu o tom že Tesla neustále svoje výrobky vylepšuje pomocí aktualiací a ráno se probudíš a máš defakto nové auto.

Situaci jsem podcenil = udělal jsem chybu = ale zase můžeš být rád že na mě můžeš reagovat = většn lidí tě tu má stejně v blokaci.
23. 2. 2020 12:10
Re: Tesla vs Taycan
Za první odstavec :yes:
23. 2. 2020 00:22
Re: Tesla vs Taycan
Co to zase meles za srac-ky? Jaky o 7 let starsi a 2 mio levnejsi? Navic je to cely test o prdu jestli je Tesla o chlup pomalejsi stejne malokoho zajima. Nikdo si to nekupuje na zavody na semaforech proti Taycanu.

PS. Ted me jen zajima pritroubliku jak si tvuj mozek poradi s faktem ze se zastavam tesly proti koncernovymu autu :D :D
Avatar - Hammunasakra
23. 2. 2020 09:06
Re: Tesla vs Taycan
Dík = od fandy hoaxů někoho kdo má Pitomia a Šichtařovou apod. za seriózní zdroj informací = chápe většinu věcí PŘESNĚ NAOPAK a má to v hlavě NARUBY taková reálná pochvala vždy potěší ;-)

ad PS: Já se teda KLIDNĚ PŘIZNÁVÁM = tvuj mozeček NIKDY NEpochopim :*) :-!

Třeba to poslední = precizní vysvětlení https://manipulatori.cz/ kde jak v čem manželé oblbovači Šichtařová Pikora lžou překrucujou včetně konkrétních příkladů = to jak vim chápe žák 2. stupně základní školy. Ty si zřetelně napsal že ty NE :-)

Tohle moc nesouvisí ale pamatuju jak si nejdřív nevěřil že máme s čínou schodek v bilionech a pak vokecávál že to neva a byl nadšenej z návštěvy doživotního šéfa strany https://www.lidovky.cz/…413_ln_domov_jho tam už ti došlo že ty investice z kterej si jásal a DOPŘEDU ti někdo vysvětloval že to je prd i kdyby se naplnily a jak dopadly víš, už ti aspoň došlo že Čína je pro nás fakt BLBEJ partner https://www.novinky.cz/…vamberk-40314227 ?
23. 2. 2020 09:41
Re: Tesla vs Taycan
Proč je nás Čína blbej partner? Je pro nás vůbec někdo dobrej?
Avatar - Hammunasakra
23. 2. 2020 09:50
Re: Tesla vs Taycan
Fakt je nutný se = po zmínce o prodělku v BILIONECH teda tisících miliard a po odkazu že nejen ekonomicky = ptát? :-)

Jo např sousední proti číně maličký státy typu https://www.irozhlas.cz/…n_2002201731_onz nebo jižní korea sou VĚTŠÍ investoři a výhodnější partneři = než gigantická čína. Tos nevěděl nebo CO měla znamenat ta otázka? NENI to zrovna tajemství = že Čína https://www.lidovky.cz/…8_firmy-trhy_zdp je velmi špatnej partner

Viz :no: koukám že dost lidem = se realita nelíbí = asi myslí že těma :no: to změní? :D :-!

No viz odkazy a trochu si k tématu jak giganticky s náma čína vym.dává může každej zjistit dohledat sám když to neví = tak Čína FAKT ŠPATNÝ jako HODNĚ špatný :-|
23. 2. 2020 09:54
Re: Tesla vs Taycan
Napadlo tě někdy, že je to spíš náš problém. Zase jsem se od tebe nic nedozvěděl. Ta moje otázka byla zbytečná.
Avatar - Hammunasakra
23. 2. 2020 09:56
Re: Tesla vs Taycan
To máš blbý = že z tak jasnejch info a odkazu ti ZASE nedošlo. No s MNOHA letym zpožděnim to došlo https://www.seznamzpravy.cz/…plni-sliby-86177 tak třeba za pár let.. i tobě? :-|

CO si nepochopil na tom že maličkej ostrůvek Tchaj-wan je LEPŠIM investorem = než gigantická čína?
CO si nepochopil na tom že čína nemá nemůže nesmí přikazovat naší vládě kam smí někdo jet atd. ?
CO si nepochopil na tom že tohle je fakt špatně https://www.novinky.cz/…aoralek-40012082 ?
Já holt patřim k tý polovině republiky který ten řiťolezeckej text od absolventa marxisticko-leninský filozofie VADÍ
23. 2. 2020 10:04
Re: Tesla vs Taycan
Z těch dvou odkazů je celkem jasné, že nic nechápeš. Jen populisticky papouškuješ bláboly nějakého pisálka.
Investice jsou náš problém a to, že nejsme schopni do Číny exportovat je taky náš problém. Z části za to mohou lidé jako ty. A pokud ti někdo dá najevo, jaké bude mít tvoje chování následky, tak by jsi mu měl spíš poděkovat.
Avatar - Hammunasakra
23. 2. 2020 10:06
Re: Tesla vs Taycan
No tak to je FAKT SÍLA :yes: :D :-!
23. 2. 2020 10:09
Re: Tesla vs Taycan
Ty budeš ten hrdina, který se pak diví, že nejsou peníze na školství, zdravotnictví, obranu, prostě na nic.
Avatar - Hammunasakra
23. 2. 2020 10:13
Re: Tesla vs Taycan
Ne. Mám ekonomický vzdělání = takže neblábolim totální absurdity co si vymyslim = jako ty ;-)
Nicméně to že vy bez znalostí a velmi často bez vzdělání používáte velmi podobný až stejný argumenty = jako ty v úvodu v 10:04 = tady velmi podobně třeba ryccardo = to asi neni náhoda

Já sem rád že se od dob vlády komunistů zdravotnictví i školství tak DRAMATICKY ZLEPŠILO
I když asi narozdíl od tebe vim i to = že 40 let ekonomickýho ale bohužel i v tom školství https://www.facebook.com/…152963423674009/ nebo zdravotnictví obřího propadu a zaostání = budeme dohánět zhruba 2násob dlouhou dobu :-|

Nicméně to cos napsal 10:04 = to je FAKT SÍLA :-!

No Zemanovi to že Čína je velmi ale fakt velmi špatnej parner dokonce vůbec nejhorší na světě = došlo asi po pětiletce = teda ví to samozřejmě celou dobu neni idiot ale přiznal to po 5tiletce = tak uvidíme kdy ty. Jestli kdy :-)
23. 2. 2020 10:22
Re: Tesla vs Taycan
Díky lidem jako jseš ty se s Čínou nedávno začínalo skoro od nuly. A to, že nedokážeme víc, je opravdu hlavně náš problém. Čína exportuje, protože to umí a o jeho zboží je zájem. My jen žvaníme a hledáme chyby jinde než jsou. A pokud chce někdo investovat, tak taky musí být do čeho.
Avatar - Hammunasakra
23. 2. 2020 10:33
Re: Tesla vs Taycan
Tak znova = NEBLÁBOL = tu 1. větu umíš vysvětlit? Ty nemáš ani tucha o historii číny ve 20. století žejo? ;-)

Neni náhoda že nuly bez znalostí a často bez vzdělání chápou věci jinak a zcela obráceně než ty kterejm viz ty 10:04 řikaj "nějakej pisálek" = teda autor mnoha knih absolvent ČVUT

A zkus prosim tě NEBLÁBOLIT o věcech o kterejch evidentně NIC nevíš. Ostatně i ten Zeman po letech přiznal = je to fakt trapný = když jen žvaníš a hledáš chyby jinde = než zjevně sou

Viz to vzdělání a zdravotnictví který se DRAMATICKY zlepšilo atd. Jak řiká Vaculík o autech a platí to obecně = buď věci ROZUMÍŠ chápeš máš znalosti a teď přichází to zajímavý nebo NE = a když tomu nerozumíš místo abys trefil realitu tak nějak 50:50 = většinou je to spíš jako ty a tvý aktuální hodnocení Číny jako partnera

Takže naposled dobrá rada = zkus nejdřív studovat a číst a zjisti si co a jak a fakta = a až PAK vymejšlej. Podívej se nejdřív na mapu jak velkej je Tchaj-wan a Jižní Korea a jak obří je vedle čína a kolik má obyvatel a pak si třeba na stránkách českýho ministerstva financí dohledej kolik tu investovali a jakej máme vzájemnej obchod. A pak jako .ovno slíbila čína a co z toho slíbila = jaká je realita

To cos napsal je čistej extrémismus = typickej jak řikám pro lidi BEZ znalostí BEZ vzdělání. Který ale neváhaj střílet viz ty úvod 10:04 = že všichni ti vzdělanější znalejší který řikaj OPAK musej bejt mimo :-)
23. 2. 2020 10:41
Re: Tesla vs Taycan
Pokud někdo dá vedle sebe čísla exportu, importu, investic a dělá z toho závěry, tak to jsou jen bláboly na úrovni žáka ZŠ. Na to ostatní se nedá rozumně reagovat. Nic nechápeš a nemám ti to ani za zlé. Každý máme nějaké limity.
Avatar - Hammunasakra
23. 2. 2020 11:02
Re: Tesla vs Taycan
Viz já 10:33 druhý odstavec = fakt zajímavý :-!

Škoda že ti unik i ten první ;-)
23. 2. 2020 13:55
Re: Tesla vs Taycan
Hamunu mám v blokaci, takže jeho příspěvek nevidím. Ale..Čísla exportu, importu a investic ti přece dá docela dobrej obrázek o tom jestli je pro nás Čína důležitá, nebo jestli je spolupráce výhodná spíš pro ně ne?
23. 2. 2020 15:02
Re: Tesla vs Taycan
Dá ti to info na rovni ZŠ. Pro nás by byl třeba větší export výhodný. Ale je to náš problém a řeči o výhodnosti pro Číňany jsou o ničem.
23. 2. 2020 16:54
Re: Tesla vs Taycan
A co ti dá tedy to spravné info? Proč jsou řeči o výhodnosti pro Čínu o ničem? Bilance zahraničního obchodu je v tomto směru jasná.
23. 2. 2020 17:27
Re: Tesla vs Taycan
Proč někoho zajímá nějaká výhodnost pro Čínu? My se máme snažit využít možnosti čínského trhu a ne řešit nesmysly.
23. 2. 2020 20:07
Re: Tesla vs Taycan
Tak v tom případě nerozumím, proč se o těch nesmyslech už notnou dobu dobrovolně bavíš.
24. 2. 2020 10:48
Re: Tesla vs Taycan
Máš pravdu.
Avatar - Hammunasakra
24. 2. 2020 11:02
Re: Tesla vs Taycan
Hele vy 2 ste se fakt hledali :-!

Včera se zahlíd že v OVM byl podobnej borec = odborář údržbář válcovacích tratí Středula. Poučoval Horskou což je baba patřící do českýho TOP50 ekonomů = jak to s jejim oborem = že mu vlastně VŮBEC NEROZUMÍ :D

Největší fór a fakt drsnej černej humor je = že sou lidi který FAKT věřej tomu údržbáři :yes: :-!

Asi protože tomu CHTĚJ věřit = a realita popisováná jedno jestli zrovna včera Horskou nebo jinejma špičkovejma ekonomama = jim prostě nejde pod fousy. A znalosti na to aby to sami posoudili = prostě nemaj. Jak řiká ryccardo ON ty tisíce hodin studií = prostě nepotřebuje :-)

No a nebo to je tak jak je = údržbář a vy prostě plácáte, protože to prostě prostě vůbec neumíte objektivně posoudit. Ostatně PROČ byste taky měli umět? Lidi jako ta Horská a Tůma atd. na to POTŘEBUJOU ty tisíce hodin studia = FAKT věříte že vy ne? ;-)
24. 2. 2020 11:13
Re: Tesla vs Taycan
Já jsem ty tvoje ekonomy nedávno viděl, jak se strašně divili poklesu v Německu. Oni se pořád jen něčemu diví. Často věcem o kterých člověk, který má o něco zájem, dávno ví.
Avatar - Hammunasakra
24. 2. 2020 11:23
Re: Tesla vs Taycan
Jj PŘESNĚ to je ono = takhle se vidí a argumentuje i ryccardo = a víš co je FAKT DĚSIVÝ?

Že tomu nejspíš FAKT VĚŘÍTE že ste sice naprosto bez i základních znalostí ale v reálu.. :-!

Jak řikám včera OVM údržbář vs špičkovej ekonom = JISTĚ patříš k těm který si myslej to co údržbář :-)
24. 2. 2020 11:25
Re: Tesla vs Taycan
Ty jsi si ještě nevšiml, jak se ti tvoji analytici(ekonomové) pořád něčemu diví?
Avatar - Hammunasakra
24. 2. 2020 11:29
Re: Tesla vs Taycan
Ne = ale všímám si tvejch a ryccardovejch a údržbářovejch atp. ZÁVĚRŮ a vašich PŘEDSTAV = a vašeho přesvědčení že všemu rozumíte bez znalostí a bez tisíce hodin studia ne stejně, ale LÍP :-)

A viz ten Středula = jste NEPOUČITELNÍ = neni možný že by ekonom ekonomii obecně nebo ekonomice a makroekonomice rozuměl líp než on údržbář. A že jich už v diskuzích potkal

No tak došlo ti že to cos VYMYSLEL že neni kam investovat = je totální absolutní naprostý nesmysl? ;-)

Takže k tý podstatný otázce = PROČ si to vymejšlíš? Proč?
24. 2. 2020 11:33
Re: Tesla vs Taycan
Není kam investovat a realita mi dává zapravdu. Vloni klesli tyto investice na polovinu. A to v tom jsou i ty tvoje starý banky, pojišťovny, automotive,... Investice z doby, kdy jsme o Čínu ještě nestáli.A ještě jedna poznámka. Když jsem byl na gymplu, tak nikoho ani nepadlo, že by šel na ekonomku. Bla vnímána jako podřadná škola, škola pro holky, které nemají na medicínu nebo nějakou normální školu. I proto k ekonomům nijak nevzhlížím. A dle mích zkušeností má i mnoho německých manažérů ekonomickou VŠ až jako doplněk k nějaké technice.
Avatar - Hammunasakra
24. 2. 2020 11:41
Re: Tesla vs Taycan
Opět = absolutně zcela totálně MIMO. To je krásná ukázka JAK si věci vysvětluješ jak se TOBĚ chce rsp. hodí
Otázka poklesu investic přece nijak nesouvisí s tim že neni kam do čeho investovat = jak sis to účelově VYMYSLEL ty :-)

Ostatně to samý je i ta tvá představa že víš dřív a líp = než ekonomové

Prostě furt ten Středula údržbář kterej FAKT ve VŠECH diskuzích popíral ať proti němu byl jakejkoli ekonom = že by kdokoli z nás věděl něco o svý profesi. Vždy bez výjímky má v ekonomickejch otázkách pravdu = NE ekonom NE ekonomové ale vždy údržbář ;-)
No a buď je to tak jak si napsal 11:25 = a ty a údržbář válcovacích tratí fakt víte VÍC a LÍP = nebo holt platí ta mnohem pravděpodobnější verze :-!

Takže znova = PROČ si VYMÝŠLÍŠ = aby ti z toho čína která s náma vydrbává a máme v bilionech pasivní bilanci a i ty slíbený podepsaný investice byly vlastně nula nula prd = tak PROČ se zoufale snažíš tvrdit že ekonomové neví a TY si nad náma všema nadřazen a je to PŘESNĚ OPAČNĚ než profíci tvýho národa tvrdí?

Edit = k tvýmu fascinujícímu editu = líp POTVRDIT že si fakt mimo realitu si snad nemoh :-)
24. 2. 2020 16:13
Re: Tesla vs Taycan
Mě by spíš zajímalo, jestli ti vadí třeba Bloomberg. Je starý, má střet zájmů,...To jsou věci, které vám většinou hodně vadí. Pokud jde o investice, tak by mě zajímalo, zda ti vadí, že CME chce od američanů koupit Čech.
24. 2. 2020 09:14
Re: Tesla vs Taycan
Zeman jen podotknul, že objem spolupráce neodpovídá tomu jaký byly původní představy. To že ty to chápeš tak, že s Čínou je nežádoucí spolupracovat je jen další důkaz tvojí omezenosti a nízkýho vzdělání. A přestaň se zase schovávat za nějaký tvoje imaginární odborníky. NIKDO z odborníků takový názor nemá. Ještě jsem neslyšel ekonoma tvrdit, že snažit se rozvíjet byznys s Čínou je nesmysl. To může tvrdit jen takový nevzdělaný hlupáček jako seš ty.
Avatar - Hammunasakra
24. 2. 2020 10:55
Re: Tesla vs Taycan
:yes: :yes: :D :D :-!
23. 2. 2020 10:52
Re: Tesla vs Taycan
Čína exportuje proto že je tam nízká cena práce, žádná nebo minimální ochrana zaměstnanců, doprava malých baličků dotovaná vládou a podobně, což znamená nízkou cenu. To že to tu s čínskejma investicema nevyšlo je jasný a díky za to. Čím dál se od číňana budem držet, tím líp.
Avatar - Hammunasakra
23. 2. 2020 10:59
Re: Tesla vs Taycan
Za závěrečnou větu :yes: :yes: ;-)

Samozřejmě pracovní model 996 https://www.e15.cz/…stnancum-1358020 nižším cenám stejně jako https://www.lidovky.cz/…55_ln_nazory_ele dost pomáhá :-!
23. 2. 2020 11:02
Re: Tesla vs Taycan
Aby Čína zbohatla, tak se tam musí pracovat. Nemohou si myslet, že věčně mohou žít na dluh a z práce předků.
Avatar - Hammunasakra
23. 2. 2020 11:10
Re: Tesla vs Taycan
Hele pogo = to už je FAKT SÍLA = viz já 10:33 první odstavec = čínská komunistická minulost 20. století, nemyslim současnej tvrdej kapitalismus kdy si ultrakapitalisti nemající tady v Evropě obdobu dál řikaj komunisti = tak komunistická minulost Číny 20. století než se to začalo měnit podle Teng Siao-pchinga = byl totální krach bankrot masakr zaostání v nepředstavitelnym měřítku. Zaostání socialistickejch zemí tady ve východní evropě proti tomu byl ráj na zemi :-!

Tam kombinovanej s desítkama milionů mrtvejch = mj. hladem kdy žrali i kůru ze stromů

Zkus NEVYMÝŠLET = a pokud tě to zajímá číst. A až PAK k tématu něco psát = dík
23. 2. 2020 11:22
Re: Tesla vs Taycan
Drž se té tvé poslední věty.
23. 2. 2020 10:59
Re: Tesla vs Taycan
Investice jsou náš problém. Zájem nemá skoro nikdo. Nejen Čína.
23. 2. 2020 11:28
Re: Tesla vs Taycan
Vloni klesly o polovinu. A i ty v tom máš i ty stávající investice. Do nich a z nich Čína investovat nemůže , protože v době těchto investic, jsme ještě o Čínu nestáli. Ale jak už jsem psal. Je to náš problém.
23. 2. 2020 11:10
Re: Tesla vs Taycan
To je nesmysl pogo. Tady vaříš úplně z vody.
23. 2. 2020 11:11
Re: Tesla vs Taycan
Proč myslíš?
23. 2. 2020 10:47
Re: Tesla vs Taycan
To je škoda, že takovej vzdělanej člověk jako ty musí vždy stočit diskuzi úplně někam jinam a mlít tuny sraček.
24. 2. 2020 09:09
Re: Tesla vs Taycan
Prej mám ekonomický vzdělání :D :D :D No ty určitě. Ty máš tak maximálně nějakou vážnou psychickou poruchu a kulový vzdělání. Nechápeš elementární věci. Nedokážeš si dávat fakta do souvislostí a argumentuješ absolutně mimo. Podle tvejch keců mám dokonce podezření, že si ani nikdy nebyl nikde zaměstnanej, protože seš s názorama jak dítě, který ještě nepoznalo realitu.
24. 2. 2020 09:05
Re: Tesla vs Taycan
Od tohodle dementa se nedozvíš totiž nikdy nic. Jen to že tě považuje za pitomce mentálně několik pater pod ním. Přitom je to jen hloupej arogantní póvl, kterej se musí do každýho navážet. Buď v klidu, to že nemá smysl snažit se rozvíjet byznys s nejlidnatější zemí na planetě, si myslí fakt jen někdo tak hloupej jako on ;-)
22. 2. 2020 23:33
Re: Tesla vs Taycan
Tak, že je Taycan v podélné a především v příčné dynamice lepší auto s o několik světelných let lepším zpracováním a kvalitou materiálů je jasné už z řady evropských testů (za všechny třeba Top Gear a komentáře Chrise Harrise). Na tomto testu je zajímavé snad jenom to, že Amíci použili metodiku světa motorů používanou u škodovek a nechali Teslu vyhrát díky kufru, místu vzadu a ceně.
23. 2. 2020 06:36
Re: Tesla vs Taycan
Mně přijde "zajímavé" spíš to, že to pojali jako přímý srovnávací test s vyhlášením vítěze. Jedna věc je brát v potaz rozdíl v ceně v rámci jedno kategorie, druhá věc je srovnávat nějaké auto s dvakrát dražším modelem s podstatně odlišným zaměřením.

Výsledek tedy nemohl být nic jiného než u podobných sranda testů typu Superb vs. Mercedes E, tedy že dražší je lepší a že to levnější je výhodnější koupě. Udávat nějaké pořadí je nesmysl.
23. 2. 2020 06:20
Re: Tesla vs Taycan
Tesla S je relativně běžný sedan dražší o to, že je elektrický, v dnešním kontextu už trochu předražený. Taycan je vysloveně sportovní elektrické auto od Porsche. Tomu samozřejmě odpovídají výkony, zpracování a dvojnásobná cena.
Je to asi něco jako porovnávat A4 v nejsilnější motorizaci s Porsche Panamera, což by asi nikoho nenapadlo. Tohle se řeší jen proto, že elektrických modelů je málo a srovnává se všechno, co se alespoň nějak vzdáleně podobá.

Každopádně ten test opakovaných zrychlení je zajímavý, ještě jsem to takhle nikde neviděl (což neznamená, že už se to nikde neobjevilo).

Naopak ten rozdíl v dojezdu je při jízdě na oválu konstantní dálniční rychlostí, nepřijde mi to jako úplně zajímavé číslo. To jen vystihne účinnost motoru v jednom konkrétním bodě společně s aerodynamikou a valivými odpory a to je vše.
23. 2. 2020 14:30
Re: Tesla vs Taycan
Americania rovnako zistili ze dojazd modelu Taycan je smiesnych 210mil. Tesla da 370mil co je podla mna "trosku" rozdiel.
Ci je dolezitejsie zrychlenie o par desatin alebo skoro 2 nasobny dojazd nech si kazdy odpovie sam. O cene sa nema zmysel bavit.

A taycan uz zhorel v garazi. Kolko ze sa ich dodnes vyrobilo?
23. 2. 2020 20:11
Re: Tesla vs Taycan
Tady byl rozdíl v dojezdu asi 10km. A v tom zrychlení nejde o pár desetin. Elektrický káry hořej. Na to je třeba si zvyknout. Každopádně já nemám vůbec potřebu si poměřovat pindíky. Nejsem tesla a ani porsche.
23. 2. 2020 09:12
Nepokracuje
Kaceni muze sice pokracovat, ale stavebni povoleni stale nema.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
23. 2. 2020 09:25
Re: Nepokracuje
https://www.bz-berlin.de/…ald-verschwunden nojo extrémistická nebo minimálně krajně pravicová AfD nikdy nezklame :D
Avatar - donPedro
23. 2. 2020 09:49
Unglaublich
Liška do kurníku vpuštěna, slépky třeste se :-[]
Rozbalit vlákno
0