Elektromobily

Zpět na článek

Audi e-tron S je tady! Vrcholný elektromobil má hned tři elektromotory

27 komentářů

Arese
Kolik normálních lidí si tento předražený a obludně těžký elektrokrám bez jakéhokoliv vzrušujícího zvukového projevu poběží koupit? 😁 Jen pár bohatých elektropozérů získá novou hračku, která je navíc rychle omrzí... ;-\ Jen co zjistí, že po pár ostrých startech či kolech na okruhu ty obludné baterky kapitulují. 😁 😁 😁 😁 😁 A Audi zase vyhodilo pár miliard oknem... ;-\
car
Oni to ještě vyrábějí?Vždyť to skoro nikdo nekupoval..
Šimpanz
Nikdo? Ne že by prodeje byly nějaké enormní, ale vloni prodalo Audi v Evropě přes 18 tis. e-Tronů, přes 17 tis. Q8 a přes 16 tis. Q7, takže jejich nejprodávanější větší SUV.
car
Jo prodeje slabota,od 10 k 5.A ten název..💩
treet
Z 0-100 km/h za 4,5 sekundy. Omezovač rychlosti pak vozy zastaví až ve 210 km/. 😲 Až ve 210? A to vše jen za 3 mega? Dojezd 250km? Náskok díky technice. A to ani nemluvím o tom jak se to chová v zatáčkách, brzdí atd...
DonVito
Ty vykonovy parametry jsou snad nejaky omyl.

To umi dvoumotorovy Model X.
A jede na elektromobily pomerne vysokou rychlosti 😄 250km/h.

https😐/ev-database.org/…del-X-Long-Range
Niemand
Trochu mi uniká spôsob výpočtu krútiaceho momentu. Ak verzii 55 s 561 Nm pridali motor s 270 Nm, tak neviem ako sa dopracovali k 973 Nm.
Othello
Vůbec se tím netrap, točivé momenty stejně nejde takhle korektně sčítat.
Jako hrušky je sčítají jen ti co o fyzice nemají ani páru. Typicky třeba pracovníci PR automobilek, odborní redaktoři, novináři apod.
Niemand
Veď práve väčšinou je maximum nižšie ako jednoduchý súčet, lebo špičku sú v rôznych otáčkach. Ale tu je maximum viac ako súčet.
Othello
Je to úplně fuk. Točivý moment je u elektromobilu bezvýznamný údaj
Mr.Murphy
.... tomu říkám demence, koupit si jakože ekologické auto a pak s ním samoúčelně pálit pneumatiky.... to fakt takoví lidi jsou? nebo fakt někdo kdo chce jezdit v EV k tomu musí mít tu ego-masírku z pocitu že má silné auto??? trapárna....

buď myslím ekologicky, jezdím v nějakém efektivním EV a z principu neplýtvám.... a nebo na to se*u a koupím si normální auto.... ale tenhle mix, to je fakt fraška a naprosté pozérství.... :no: :no: :no:
Avatar - lyon667
lyon667
Nejen EV, ona celá ekománie je jedno velké pozérství.
Mr.Murphy
... to není pravda.... spousta lidí prostě neplýtvá z principu a není jim ukradené, co za vzduch dýcháme ve městech.... ale to tedy rozhodně není případ těch, co si koupí opulentní EV....
Niemand
Ako úž písal Murphy. Pozérstvo je to pri 2 a pol tonovom 500 koňovom aute. Je to luxusný tovar, ktorý sa hrá na niečo ekologické.
Správať sa ekologicky znamená neplytvať. Nemusíš mať v dome 12 spálni ak v ňom bývate dvaja a nemusíš mať 500 koní v 5 metrovom aute, ktoré cieli na pohyb okolo komína.
Avatar - xxc
xxc
Ale ked uz mam tych 12 spalni, tak radsej v 11 znizim teplotu v miestnosti. Rovnako, ked uz kupujem rychle silne auto, tak radsej toto, ako SQ7.
Niemand
Aj keby si mal v tých spálňach nulu, tak si ich musel postaviť.
Ak kupujem silné auto, tak ho potrebujem na jazdenie dlhých ciest, to mi EV nedá. Do mesta stačí auto B segmentu. Taká elektrická 208 reálne prejde skoro tú istú vzdialenosť.
Avatar - xxc
xxc
Ja by som radsej plytval v ekologickom aute, ako v neekologickom. Prave v tom je ta sila, ze mozem prebehnut mesto rychlo a ovela menej zaspinim zivotne prostredie.
Niemand
Prebehnúť rýchlo znamená, že ideš agresívne. To znamená prach z brzd a pneu. A nakoniec v 5 metrovom aute ešte 3 krát obkrúžiš cieľovú destináciu, aby si zaparkoval.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Kazdy kombik (aj sedany) strednej triedy sa k tej dlzke blizi.
Niemand
Potrebuješ auto D segmentu, aby si s ním primárne poskakoval po meste? Ak väčšinou jazdím len do práce a raz za čas s rodinou na dovolenku, tak kombi nižšej strednej poslúži veľmi dobre. V menšom aute by sme sa už tlačili, ale D segment pridáva hlavne pohodlie na dlhých cestách. Mne to za horšie parkovanie nestojí a ekonomiku prevádzky nestojí. Každý by si mal sám dopovedať čo reálne potrebuje.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Si prekrutil pointu, reagoval si na EV.
Niemand
Vlakno zacalo prerastenym EV. Zmysel EV je v meste a okoli, ale tam je prerastene auto blbost.
Avatar - xxc
xxc
Ano, idem agresivne. Mame jeden semafor, ze ked chcem stihnut zelenu vlnu, musim vystartovat naplno a druhy stiham blikajucu zelenu. Prave tu vidim zmysel toho auta a uz aj ked znecistujem zivotne prostredie brzdami a pneumatikami, aspon z motora nie. Mat vela penazi, tak do mesta radsej beriem toto, ako napr. SQ7. Cize zmysel tam je. Parkujem doma, zatial v garazi este miesto je 😄
Niemand
To ideš 190 aby si to stihol? Ak sa pohybuješ rýchlostami do 80, tak môžeš mať aj elektrickú 208 a rozdiel bude minimálny. A to len v prípade, že budeš prvé auto.
Okrem toho je to jeden semafor. Ak by si vyrazil o 2 minúty skôr, tak to nemusíš hnať. A budeš určite ekologickejší.
A ak parkuješ len doma. Tak načo ti je auto? Ja síce tiež parkujem doma na vlastnom, ale potrebujem isť aj nakúpiť, alebo do práce. A niekde sú tie parkovacie miesta také, že aj s Yarisom je problém otvoriť dvere.
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Vtipné je, jak si tihle ekopozéři dokážou svou pravdu okecat. Logika je u nich naprosto neznámý pojem.
DonVito
Proc by clovek s EV nemohl driftovat?

Proc by si clovek, co na to ma, nemohl koupit velky EV? Ktery bude porad ekologicky uplne jinde, nez stejne tezka dieselova Q8.

Co to je za dogmata?

EV neni pro vetsinu vlastniku zadna poza, ale snaha o mensi likvidaci tyhle planety.
A argumenty bud vsechno nebo nic jsou husty.
Takze kdyz driftovat, tak s V8.
Se ctyrvalcem by to byla taky poza a s EV by to melo byt trestny. 😲
Wtf to je mi zas logika 😄 😄 😄
Niemand
To je presne tá chyba logiky. Ak si kúpim to najvýkonnejšie a najluxusnejšie auto na aké mám, tak to nikdy nemôže byť ekologickejšie ako vybrať auto primerané účelu. Auto s reálnym dojazdom okolo 250 km ťažko bude niekto používať v zime na hory. Je to metské auto. Že s tým pôjde zadriftovať je pre väčšinu majiteľov irelevantné, ale vždy to bude N-te auto v dome.