Novinky
Řekl bych že varianta kdy místo passata a supa zbude jen sup,je tímto jistější a pro Škodu dobře
Predstava, že Passat, po väčšinu rokov najpredávanejšie auto strednej triedy sa zruší a nahradí ho Arteon je absolútne nereálna. Arteon sa možno predáva na pomery tej ceny dosť dobre, ale v porovnaní s Passatom ide o paberkovanie smetí (19t vs 124t).
To se muze razantne zmenit ve chvili, kdy passat nebude a bude jen arteon. Chces kombi? Kup si Arteon nebo Skodovku - a hadej co vetsina lidi na zapade udela 😄
Nějak nevěřim, že by si VW nechalo utýct jednu ze svých zlatonosných slepic a nechalo to škodovce. Spíš si myslím, že Superb pomalu bude upozaděnej na úkor rostoucí Octavie. No uvidíme.
Pridam sa a tvrdim ze Passat bude zit pokial budu zit vsetky ostatne sedany a naozaj ich nevytlacia tie nechutne SUV. Osobne ak by som v tej triede v tom cenovom rozpeti vyberal auto tak berem Passat . Sused na ulici Kupil novy Arteon R line v takej tmavo sedej farbe a musim povedat ze je to viac ako elegantne auto. :-!
Každopádne popri hybridnom Touaregu R je fajn aspoň to, že Arteon R si zachová klasický benzín, bez zaťažujúcich bateriek.
A ten vzduch je taky cistsi, o to tak nejak taky slo.
Šestiválce nikdy nebyly levné. V dobách, kdy se jednalo o základní motorizace, byla automobilita tuplem restrikována pro ty nejbohatší. V 70.-90. letech, kdy už byly běžně jako základní motorizace čtyřválce, byly nejslabší šestiválce poměrně drahé, ale především - skvělá 1.4TSI si je dnes namaže na chleba s dvou třetinovou až poloviční spotřebou.
Lacné samozrejme neboli, logicky to vždy boli top verzie, ale proste boli oveľa dostupnejšie a lacnejšie, ako je tomu dnes, keď V6/R6 je až v strednej triede, aj to prémiovej (s výnimkou Stingera) a aj tam v najdrahších verziách (so 4x4, automatom...).
Coz je logicke, VW se muze s arteonem na premii hrat, ale trh uz si to koriguje.