Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST SsangYong Korando 1.5 GDI Turbo ECO – Ohromí i bez pozlátka?

První setkání se SsangYongem Korando v nás zanechalo pozitivní dojmy, jenže kdo by se divil, když jsme testovali vůz v nejvyšší výbavě a se spoustou příplatků. Pokud se někde měly projevit výraznější slabiny, pak to nejspíš bude u té nejlevnější verze. Nechal se ale SsangYong nachytat?
Zpět na článek
26. 2. 2020 13:16
26. 2. 2020 13:53
26. 2. 2020 13:55
26. 2. 2020 13:57
26. 2. 2020 14:03
26. 2. 2020 14:21
26. 2. 2020 14:50
26. 2. 2020 14:57
26. 2. 2020 15:07
26. 2. 2020 14:28
26. 2. 2020 14:45
26. 2. 2020 14:54
26. 2. 2020 15:02
26. 2. 2020 15:22
26. 2. 2020 15:32
26. 2. 2020 17:01
26. 2. 2020 18:00
26. 2. 2020 18:24
27. 2. 2020 06:35
27. 2. 2020 06:26
27. 2. 2020 10:05
27. 2. 2020 14:23
26. 2. 2020 17:59
26. 2. 2020 18:23
26. 2. 2020 21:16
27. 2. 2020 09:34
27. 2. 2020 09:48
26. 2. 2020 19:16
26. 2. 2020 21:16
26. 2. 2020 23:32
27. 2. 2020 05:36
26. 2. 2020 20:35
27. 2. 2020 08:20
Avatar - _Karel_
26. 2. 2020 13:16
Korando
Je skvělé, že vůbec jde vyzkoušet základní verzi. Ne u všech automobilek je to samozřejmost. Value/money mi přijde super, škoda motorů - asi jediná vážná chyba.
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Ozzman
26. 2. 2020 13:53
Re: Korando
Co ti nevoní na testované jednapětce? Já jsem s ní jezdil a nejede vůbec zle :) Na takové auto za ty peníze je to slušná volba.
Avatar - _Karel_
26. 2. 2020 13:55
Re: Korando
Tak to je fajn, věřím ti víc, než redakci. ;-)
Avatar - Ozzman
26. 2. 2020 13:57
Re: Korando
Já ale jezdil v Tivoli, líbil se mi charakter, že motor šel hezky do otáček a i rozjezdy byly celkem svižné. Většina motorů po WLTP s manuálem musíš vždy trochu víc vytočit, než se rozjedeš, to tady nebylo a tak mne ani neotravovalo popojíždění po městě.
Avatar - _Karel_
26. 2. 2020 14:03
Re: Korando
Tak na druhou stranu korando bude těžší, možná fakt jede hůř.
Avatar - lamal
26. 2. 2020 14:21
Re: Korando
Uprimne, 1.5TSi je také lajno z uzivatelskeho hladiska, ze to na ACZ nepriznavaju v testoch, takze sa vobec nedivim, ze niecomu ako Korando neuznaju mozno lepsi motor...
Avatar - _Karel_
26. 2. 2020 14:50
Re: Korando
Nejel jsem s ním, tak nemám názor. Ale že to není skvost a je horší, než 1,4tsi, o tom nepochybuji vůbec.
Avatar - lamal
26. 2. 2020 14:57
Re: Korando
Keby som neskusil nepisem... uvidime co bude v novej octavii, GLF8 to ma kvoli mildhybridu poriesene prej... reakcie na plyn vyhladil a zrychlil elektromotor a celkovo prej lepsie taha... no v tych golfoch to vzdy tak nejak lepsie fungovalo, ktovie co bude reál
Avatar - Ozzman
26. 2. 2020 14:28
Re: Korando
Může být trochu línejší, ale neřekl bych, že tam bude výrazný rozdíl ve váze.
Avatar - 3_diamanty
26. 2. 2020 14:45
Re: Korando
motor ako taky je podla mna ok ( co by si tu v tejto triede tigiho/sportagu pod kapotou chcel? daj vediet :-) ) ... skor mi vadi vysoka hmotnost... na tak "vysoky vykon" je to docela "pomale" aj maximalkou aj zrychlenim......konkurencny eclipse cross s podobnym 1,5T je v tomto smere fakt kusok inde ...

este mi kusok "vadia" predne partie... su docela nefotogenicke a akesi ploche a rozplacnute ... ale inak paradne auto a svoju cielovku si iste najde ( povedzme nejaky pan v strednom veku 40+ s priemernym prijmom zijuci kludne aj kdesi v meste a bez garaze ... ktory zase nepotrebuje na vikendovu chalupu a bezne nakupy sa vozit X6-tkou ) ...

popravde ale mensie tivoli aj vacsi rexton sa mi od yongu pacia oproti korandu daleko viacej :yes:
26. 2. 2020 14:54
Re: Korando
Taky mi připadá trochu vysoká spotřeba, i když při mém nájezdu nehraje až takovou roli. Osobně bych se místo Eclipse podíval spíše na o 10 tisíc Kč levnější ASX s motorem 2,0 MIVEC, pokud bych měl zájem o benzínové SUV za dobrou cenu. Nevím jak je to srovnané velikostně, protože SUVka jsou už delší čas typ aut, která mě nezajímají.
Avatar - 3_diamanty
26. 2. 2020 15:02
Re: Korando
kto nechce turbo tak je tu este ASX ale.... ale to je uz kusok kasnou mensie ako korando ( aj ked razvor ma konkurencieschopny aj voci vacsiemu korandu ) ... proste kto chce cenou nieco lacnejsie a v benzine bez turba tak urcite ASX ma co ponuknut ale v triede koranda a tigiho je to uz same turbo ( snad az na mazdu CX-5 ) ... pride mi ze ASX nie je uz priamy konkurent pre korando... ale skor pre tivoli alebo susuki S-cross ... HR-V a pod ...

ja osobne v triede koranda si viem predstavit v reale radsej eclipse s rovnako vykonnym 1,5T ale podstatne zivsim prejavom a pre mna aj s atraktivnejsim dizajnom
26. 2. 2020 15:22
Re: Korando
Díky za upřesnění. Jezdím okolo salonu Mitsubishi i okolo dovozce Ssangyongu do školy, tak pokud budu mít potřebu vydám se to obhlídnout. Je zajímavé, že i když dovozce Mach je od nás, vídám jen předváděčky, kdežto s ASX i Eclipse je po Budějkách poměrně často vidět, i když víc je ASX ...
Avatar - 3_diamanty
26. 2. 2020 15:32
Re: Korando
tak ASX je aj u nas pomerne viditelne auto... jednoduche ... na svoje rozmery aj priestranne ...prakticke.... cenovo aj dostupne takze sa mnohym oplati kupit aj ako nove auto hoc nerobia statisice rocne ( a kludne aj postarsi par ci dochodcovia ) ... stale lepsie ako nejaky 10 rocny polorozpadnuty medved s 300 000 a podobne "super kary" ktore su dnes uz fakt sroty .... a po tomto najnovsom facelifte uz nie je ani nudne... ale nezabudaj ze je to este stara skola... kto vyhladava uz modernejsie technologie a bohatsie moznosti vybavy napr Head Up Displej a pod... tak jednoduche az puristicke ASX bude pre neho sklamanim...

inak koncom roka je tu uz aj facelift eclipse crossu... takze bude aj on uz kusok "praktickejsi" minimalne vyhladom vzad kedze pride o to svoje dvojite zadne okno... https://cdn.motor1.com/…ft-spy-photo.jpg a mozem ta este potesit ze koncom roka uz pride eclipse cross s faceliftom rovno aj ako plugin hybrid ;-) ( aj ked samozrejme cena tam uz bude uplne inde ako pri ASX )
26. 2. 2020 17:01
Re: Korando
To jsem docela zvědavý, jak bude eclipse po faceliftu vypadat, protože zatím se všechny ostatní Mitsubishi tak nějak dotahovaly na Eclipse Cross. Ten zadek asi bude vylepšený, což je fajn, ale pro mě je důležitější moje osobní zkušenost. I nový medvěd byl pro mě dobrou školou, že vysoká cena není zárukou bezproblémového provozu.
26. 2. 2020 18:00
Re: Korando
Že by ještě přidali chrom? Už teď to vypadá jako chromované vrata do pekla.
26. 2. 2020 18:24
Re: Korando
Tyhle maličkosti neřeším ...
Avatar - 3_diamanty
27. 2. 2020 06:35
Re: Korando
ja cakam ze ten facelift bude vizualne krok vpred a auto bude na predok aj na zadok zase o kusok lepsie "ladit" :yes:
Avatar - 3_diamanty
27. 2. 2020 06:26
Re: Korando
tu su celkom "realisticke " retuse uz hotoveho faceliftu

https://s1.cdn.autoevolution.com/…-rendering_1.jpg
https://s1.cdn.autoevolution.com/…ing-140772_1.jpg

za mna ten zadok bude uz podstatne lepsi a aj podstatne vzdusnejsie na mna posobi z tych "retusi" ten zadok aj s lepsim vyhladom dozadu voci tomu sucasnemu ... ale inak aj predne svetla sa asi este viac zuzia a viac minimalizuju ale zaroven maska zmohutnie a dostane viac lamiel .. aj logo na maske uz bude ovela vyraznejsie co chvalim.. ( vidim tu v tomto kusok vzor v novom faceliftovanom pajere sport ktore ma tiez uz mohutnejsiu viaclamelovu masku a este mensie kukadla https://www.youtube.com/watch?… ) ... popravde ta mohutnejsia maska v kontraste s este uzsimi svetlami vyzera teraz na predku daleko "efektnejsie" ako ta sucasna uzka maska ktora je voci tym vacsim svetlam pomerne "nenapadna" ... rovnako zadok zda sa bude docela pekny s velkym normalnym oknom a decentnymi malymi delenymi svetlami ..a teraz si to predstav s technikou uspesneho PHEV outlanderu... zda sa ze pre nas fandov mitsu sa je na co ( aj okrem ASX alebo L200 ) tento rok este tesit ... ale bic vzdy plieska az na konci ( uplne novy outlander aj PHEV eclipse budu predstavene az koncom roka )
27. 2. 2020 10:05
Re: Korando
Takhle by se mi to líbilo ;-)
Avatar - 3_diamanty
27. 2. 2020 14:23
Re: Korando
aj mne .... vyzera to lepsie ze jo :yes:
26. 2. 2020 17:59
Re: Korando
To jsou zase rozumy. Za cenu nového ASX máš 4-5 let staré aktuální C-kombi. Neporovnatelně kvalitnější a lepší vůz s nájezdem hluboko pod 100tkm.

Takže si nech rozumy o 10-ti letých Mercedesech, které jsou šroty a mají nalítáno 300tkm.
26. 2. 2020 18:23
Re: Korando
Ojeté auto je vždycky trochu loterie, obzvlášť od prémiových značek. Z hlediska servisních nákladů bude 4-5 let staré MB C zcela určitě poněkud náročnější než nové ASX. Kvalita a lepšost vozy je otázkou individuálních priorit. 5-letý Mercedes je možná dobrý na lepší image a protože je to normální auto (a ne SUV) tak se v něm bude i lépe jezdit. 10-leté ojeté auto od jakékoliv značky je zárukou dřívějších nebo pozdějších problémů, od MB nebo BMW budou ty problémy vykoupené trochu jinýma sumama ;-)
26. 2. 2020 21:16
Re: Korando
Šlo mě o to upravit nesmysl o olítané, 10 let staré hajdy. Není tomu tak...tedy jen pro pořádek.
Avatar - fOE
27. 2. 2020 09:34
Re: Korando
Tos to jeste podcenil, MB C klasse do 2 let stari a do 30tis km, tedy auto jeste v zaruce, sotva zajeto, jde od 22tis E. Za 25tis E uz si clovek muze vybirat vybavy i motorizace.
https://suchen.mobile.de/…uge/details.html?…
Toper jako obycejne zcela mimo.
27. 2. 2020 09:48
Re: Korando
Pro mě je taky dost velké překvapení, že MB-C je okolo 5-let stáří za zřejmě příznivější cenu než Octávie trojka před čtyřočkem. Srovnával jsem tedy kombíky s 2,0 diesel + motor, zdroje skoda-auto.cz a mercedes.de.
Avatar - Alf1k
26. 2. 2020 19:16
Re: Korando
Aktuální nebude, ale nechci řešit maličkosti (facelift) ;-) Ale chápu, když 4-5 let staré auto kór prémie je pro jakéhokoliv zájemce o ASX noční můra ještě než se nad tím zamyslí, ale po pravdě zase 4-5 let staré Céčko, pokud nebude fakt ověřenej někdo, kdo to nehonil za studena atd. (jakože jen tak nebude) tak s rozpočtem na ASX to celkem chápu, i když to jde, né že ne. ;-)
26. 2. 2020 21:16
Re: Korando
Viz reakce na Xyla a originál, který mířil na Toppera.
26. 2. 2020 23:32
Re: Korando
Je to magořina. Ojetou prémii si může koupit člověk, kterej by měl i na novou, ale z principu nechce dát tolik za auto. Takovej ale bude hledat auto 1 až 2 roky starý a v záruce, kde ušetří cca 35% ceny.
Koupit si 5 letyho medvěda a být finančně na hraně, to smrdí pláčem a minimálně měsíční jízdenku na MHD při první i střední závadě.
27. 2. 2020 05:36
Re: Korando
Viz reakce na Xyla a originál, který mířil na Toppera.
Avatar - WinDiesel
26. 2. 2020 14:36
A TAK TO MÁ BÝT
V nabídce má být i základní benzín i diesel. :yes:
VOLBU MÁ ČINIT ZÁKAZNÍK, NE EK A EU A EP. :no:
Rozbalit vlákno
35
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2020 14:43
Re: A TAK TO MÁ BÝT
No bohužel ta EU dotuje subvencuje zvýhodňuje naftu = dodnes https://www.obnovitelne.cz/…cistou-mobilitu/

Jinak bys tu takový kraviny neplácal = osobní auta na naftu by téměř nebyly
26. 2. 2020 15:15
Nafta - spotřební daň
Nějak nechápu, co ti na výši spotřebních daní nebo v tomto případě spíše na způsobu jejího výpočtu tak zásadně vadí, že to používáš téměř v každé diskuzi. První nafťák, který mě osobně zaujal byla 320 CDI někdy v roce 2004 (W211), která ve srovnání s 320 benzínem, který jsem tehdy používal, byl naprostá raketa. Mercedes v E jsem benzínem (500) jezdil za 18 l - to je při 30 Kč/l 5,40 kaček na km, s 320 CDI asi 8,5l - to je při stejných 30 kačkách za litr 2,55 Kč/km a s dýzlem se mi zdálo, že to jede víc než s později používanou E500. Převážná většina lidí nemá na nového hybrida (ala Camry), ale mohou si pořídit ojetého Superba, takže ví že v takovém autě je diesel nejen ekonomickou ...
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2020 15:52
Re: Nafta - spotřební daň
No viz všechny ty odkazy na tohle téma = vadí mi to co shrnul Kotecký a Vaculík v tv po Dieselgate = bez toho zvýhodňování v řádu miliard = osobní auto na naftu za tržní ceny paliv nedává smysl. Vůbec by nebyly

A začal sem to zmiňovat když část lidí začala napadat nějaký droboučký zvýhodnění lokálně bez-emisních aut. Přitom tisícnásobky padly a bohužel furt padaj na naftu = aby vůbec byla konkurenceschopná benzínu.

Vysvětlovat mi co má jakou spotřebu nemusíš = měli sme za víc jak 10 let co firma funguje dvě nafty a obě sloužily dobře. Ale protože sme oba postižený ekonomickym vzdělánim = víme že JEN za cenu těch dotací subvencí prostě zvýhodnění v miliardách. Sou i o hodně levnější hybridy než Camry = byť ta mi vychází jako asi úplně nejlepší poměr ceny/výkonu/spotřeby. Problém je že i teď v tuhle chvíli si tady nesrovnatelně víc lidí kupuje diesl než hybrid = bez ohledu na značku výrobce. A to JEN díky tomu = že tu naftu narozdíl od benzínu subvencujeme = a je to asi vůbec největší pokřivení trhu jaký je

Takže normální tržní ceny tržní podmínky = to stačí. A nebudeš porovnávat CDI s benzínem i když současný nafty OM654 a 656 Mercedesu sou fajn = ale za tržní cenu paliva = neprodejný
Tak TO mi vadí = a viz odkazy samozřejmě nejen mě = je to prostě gigantická multimiliardová absurdita. O který jak se ukázalo většina diskutujících o autech = nevěděla
26. 2. 2020 16:28
Re: Nafta - spotřební daň
Díky za vysvětlení. Pana Vaculíka znám, ale nějak nemám pocit, že by byl nestranný odborník a pana Koteckého neznám. Pokud by o tom někde mluvit třeba Aleš Michl nebo Mojmír Hampl, tak si je rád poslechnu. Mimochodem jak ti to jde s přesvědčováním v rodině - čím aktuálně jezdí tetička a strýček "buřtík"?
Avatar - _Karel_
26. 2. 2020 16:58
Re: Nafta - spotřební daň
On hlavně pan Vaculík miluje naftu a dost kritizuje nucenou elektrifikaci, ale to se bezmozkovi H. nehodí do krámu.
26. 2. 2020 17:09
Re: Nafta - spotřební daň
Zažil jsem dobu, kdy pro firemní auta byl povolen jenom benzín a asi to mělo své opodstatnění. První firemní diesel jsem dostal až v roce 2006, naštěstí jen nakrátko, protože to byl dost otřesný Sharan s komplet červeným nápisem TDI na zádi ;-) . V poslední době se možná objevilo pár docela dobrých turbobenzínů, ale do velkého auta je pořád nejvhodnější volbou nafta. To je to co jsem chtěl napsat ve svém příspěvku. Elektroauta půjdou dobře na odbyt sama, až se začnou prodávat za normální ceny.
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2020 18:58
Re: Nafta - spotřební daň
Ty si fakt až takhle BEZ MOZKU Karle? Nestačila ti tvá DRZOST včera? ;-\

Vaculík má rád z důvodu účinnosti dieslový motory = ale nepopírá že sou desítkama miliard zvýhodňovaný = neni BEZ mozku
Navíc s tou účinností se to během let dost změnilo https://www.toyotanews.eu/cs/tiskove-zpravy/760-toyota-predstavila-zbrusu-novy-motor-a-prevodovku = koukám že tu už zase nejdou odkazy s https :no:
No benzín už má 40% účinnost hybrid verze 41% = takže tenhle náskok nafty skončil = zůstala JEN nutnost multimiliardovejch subvencí

Že někoho netěší ne nucená elektrifikace ale 60 let trvající snaha o nižší emise která aktuálně došla do toho že Camry 2,5 benzín 160kW se vejde do BUDOUCÍCH emisí = neznamená že neví že je benzín masivně znevýhodńovanej proti naftě = že nafta bez těch desítek miliard dotace zvýhodnění subvence = tak jak správně padlo od toho Vaculíka a Koteckýho = prostě bez toho v osobních autech s běžnym nájezdem do hmotnosti ca 3,5 tuny = nedává skoro smysl

Škoda že na tyhle kecy už nemá sílu chuť náladu MT = taky bys ho časem zase popíral jako u většiny věcí co ti vysvětlil = ale aspoň si ho trapně neurážel

Smutný že ani po asi 60ti letech kdy mraky vzdělanějších schopnějších znalejších než ty bojujou proti emisim a smutný že i proti učivu ZŠ kde ti pančitelka určitě řikala že ropa vznikala 5 milionů let z rostlin a zvířat jen na těch správných místech kde nebyl přístup vzduchu a že to co vznikalo 5 milionů let sme asi z poloviny za pouhý století spotřebovali = takže i přes lepší efektivitu těžby a občas nový naleziště = na 100% relativně brzy DOJDE. Tak i přes to lidi BEZ MOZKU co nepobrali učivo základky = chtěj aby všechno fungovalo postaru. Aspoň dokud tu budou oni = po nich potopa. Zkráceně se tomuhle přístupu v ekonomice řiká = socialismus :-!
Avatar - Ada je zase tady
27. 2. 2020 23:50
Re: Nafta - spotřební daň
Pokud chceš auta s nejnižšími emisemi musíš volit diesel. Opačně to cítí jen ekonomové, co ničemu nerozumí pořádně :no:
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2020 19:07
Re: Nafta - spotřební daň
NZ = já mám pocit že Vaculík je odborník na auta o několik levelů nad většinou ostatních, ale ne v ekonomickejch věcech ;-)

Na tuhle trivialitu https://www.finance.cz/…nu-a-nafty-v-eu/ nepotřebuješ Hampla nebo Michla apod. Tohle ví řadovej student
U nás to sou při současnejch cenách zhruba 2 koruny na litr = při 6 miliardách litrů nafty teda asi 12 tisíc milionů korun ročně.

I když by nesrovnatelně lepší rozumnější bylo takovou částkou ročně podpořit lokálně BEZ emisní auta = vodík a elektřinu = tak TO by tady vyvolalo evidentně hromadný infarkty nebo tak něco :-)

Michla sem měl rád ale cena za výtah do ČNB byla moc vysoká. Chápu že to za to stojí ale roky musel říkat věci který mu neseděly rsp. části zas neřikat = prostě sloužit Babišovi = fakt hnus a bylo občas vidět že mu to nevyhovuje. Odměna za to stojí o tom žádná https://www.lidovky.cz/…15_ln_domov_krku ale cena fakt vysoká

Asi se snaží to trochu odčinit http://www.enviweb.cz/115461 ;-)

Netetička a nestrýc jezdí jedním velkým SUV a jedním sedanem hybridem = rozdílných značek
27. 2. 2020 09:57
Re: Nafta - spotřební daň
Poměrně si vybírám co čtu. Mimochodem jsem řadový doktorský student navíc s hendikepem úplně jiného základního magisterského vzdělání. Používám spíše rozum než abych se klonil k názoru na základě jednoho článku navíc pro mě neznámých autorů. Koukám, že tvůj vliv na nerodinu se už projevil ;-)
Avatar - twistedTSD
26. 2. 2020 17:33
Re: A TAK TO MÁ BÝT
To je hrozná snůška kydů, ten tvůj článek. Ostatně jako asi jakýkoli jiný link, kterým jakože podkládáš své názory.
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2020 19:48
Re: A TAK TO MÁ BÝT
To nejsou názory twistede = to je znalost = všeobecně známá i pomocí blbýho Google ověřitelená realita. Že TY to nevíš = za to já nemůžu. Že radši vymyslíš že závěry OECD sou hrozný snůšky KYDŮ https://oenergetice.cz/…-180-mld-e-rocne stejně jako učivo na školách kam si ty nechodil = k tomu neni moc co říct :-)

Co zkusit hledat chybu ve zpracování dat = ne u OECD a na VŠ a v různejch článcích a novinářích co o tom píšou nebo mluví v televizi na to sem dal taky odkaz, ale u twistedaTSD?
Avatar - twistedTSD
26. 2. 2020 21:50
Re: A TAK TO MÁ BÝT
Tenhle článek je ještě vágnější a méně k tématu, než ten předchozí.
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2020 21:53
Re: A TAK TO MÁ BÝT
OECD je jasnej hoax zdroj :-!

A otázka je co ty si představuješ pod pojmem vágní :D

Jak řikám je to CELOSVĚTOVÝ spiknutí = zjednodušeně jedou v něm skoro všichni vzdělaný :-O

Co ten závěrečnej odstavec = tuhle možnost si zvážil? ;-)
Avatar - twistedTSD
27. 2. 2020 09:25
Re: A TAK TO MÁ BÝT
Myslel jsem, že řeč byla o dieselu, a ty tu postuješ uhelné elektrárny v Číně.
Avatar - Hammunasakra
27. 2. 2020 10:03
Re: A TAK TO MÁ BÝT
Sorry ale zdá se že právě moc nemyslíš

Nafta prostě JE brutálně zvýhodňovaná = za tržní ceny je v OA bez šance

Proč se to někdo snaží trapně popírat = netušim. Vysvětlíš?
Avatar - twistedTSD
27. 2. 2020 12:51
Re: A TAK TO MÁ BÝT
Linky došly, tak argumentuješ slovy "prostě JE"?
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2020 12:41
Re: A TAK TO MÁ BÝT
Nestačilo ti těch xy českejch, německej a česká tv diskuze? :D

Co to o tobě asi řiká? :-!

Jinak viz já 12:46 ;-)
Avatar - Ada je zase tady
27. 2. 2020 23:51
Re: A TAK TO MÁ BÝT
EKONOM = Ke końom
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2020 13:47
Re: A TAK TO MÁ BÝT
Lepší by bylo ROZUM do hlav = ale to je asi nereálný přání ;-)
27. 2. 2020 08:03
Re: A TAK TO MÁ BÝT
Rok 2015...skvele...ako mozes argumentovat niecim co je 5 rokov stare. Je to tak este stale?
Avatar - Hammunasakra
27. 2. 2020 12:43
Re: A TAK TO MÁ BÝT
Jak vidíš snadno = běží to tak desetiletí

Je to tak este stale? No objemy se ZVĚTŠUJÍ = takže jo může to bejt eště o něco VÍC ;-)
27. 2. 2020 20:05
Re: A TAK TO MÁ BÝT
Su to stare data zbierane od zaciatku 2010 prezentovane v 2015. Dost obsolote. Podobne ako vacsina tvojich odkazov
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2020 12:43
Re: A TAK TO MÁ BÝT
Cos nepochopil na tom že to mění jen objem = a ten se spíš jen zvětšuje = takže letos to asi třeba naruší covid-19 ale jinak = na tu sumu obecně přece nemá čas nějak moc vliv :-)

Tady se většina diskutujících nedostala přes skutečnost ŽE to tak je = a ty vymejšlíš že se v průběhu let nepatrně mění :-!
Avatar - _Karel_
26. 2. 2020 14:51
Re: A TAK TO MÁ BÝT
U aut typu Fabie mi absence nafty přijde ok, ale tady svoje místo má. :yes:
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2020 15:00
Re: A TAK TO MÁ BÝT
Bezdotace subvence multimiliard na zvýhodnění tady naprosto nedává smysl = nikdo by si naftu za tržní ceny nekoupil https://www.obnovitelne.cz/…-cistou-mobilitu

Smysl funkčně dává nafta až u obřích SUV typu Range Rover = ale i tam je lepší benzín V8 kompresor = a i tam nafta bez umělýho zvýhodnění za tržní ceny moc nevychází = snad jen při fakt obřích nájezdech

Jinak viz Vaculík a Kotecký = až ca od 3,5 tuny. Že sme na to ZVYKLÍ a asi proto to stále část lidí vnímá takhle, maximálně jako teď ty ustoupila z nejmenších aut = to je prostě ten ZVYK
Avatar - twistedTSD
26. 2. 2020 17:42
Re: A TAK TO MÁ BÝT
Kdyby bylo (PH)EV daňově zatíženo stejně, jako konvenční paliva, nekupoval by to nikdo. Nemluvě o tom, že většina z nich vzniká jako úlitba flotilovým emisím, nebo přímo jako kasička na dotace. Ale proti tomu jsem tě ještě bojovat neviděl.
27. 2. 2020 07:52
Re: A TAK TO MÁ BÝT
Blaznis? Clanok z 2017, ktory uvadza data z 2011-2016...nieco starsie nemas?
Avatar - speedfred
27. 2. 2020 08:13
Re: A TAK TO MÁ BÝT
Ty si tragéd/tka. Na acz si už každému na smiech ale budeš tu kopíroval stále to svoje. Dizel má stále svoje opodstatnenie aj v OA.
Čus.
Avatar - Hammunasakra
27. 2. 2020 09:13
Re: A TAK TO MÁ BÝT
No to bude TEN problém = že to viz ta ČT24 a Vaculík s Koteckým = že když tvý IQ neni pro smích tak víš aspoň to že to NENI nějaký moje :D

Neuvěřitelná neznalost = fakt neuvěřitelný reakce na věc co si i dítě ZŠ dneska zvládne vygooglit :-!

Prostě BEZ těch miliard umělýho zvýhodňování = za tržní ceny = v OA nafta téměř nedává smysl. Až někde od 3,5 tuny = leda při nějakejch extrémních nájezdech https://www.idnes.cz/…auto_ojetiny_fdv
Avatar - twistedTSD
27. 2. 2020 09:27
Re: A TAK TO MÁ BÝT
No ještě tu začínej debatu hybrid vs. diesel. https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Hammunasakra
27. 2. 2020 10:00
Re: A TAK TO MÁ BÝT
Ta je zcela BEZ předmětná = prostě když naftu nedotuješ = v OA téměř vůbec neni :-)

Jak jede Prius rsp. stejná technika motor Auris 180 km/h vim = samozřejmě sem vyzkoušel :D

Omezení u levnejch Toyota hyridů nemá nic společnýho s hybridem = je to vlastně 1stupňová převodovka = v dražších modelech Lexus ta technicky stejná e-CVT jezdí 250 km/h = stejně elektronicky omezenejch :-)

Sou hybridy co jezděj přes 300 km/h = a popravdě je jich VÍC než naftovejch aut co jezdí přes 300 :-!
Avatar - twistedTSD
27. 2. 2020 12:49
Re: A TAK TO MÁ BÝT
Možná jezděj, ale nedává to smysl, protože žerou a nejedou.
Avatar - Ada je zase tady
27. 2. 2020 23:55
Re: A TAK TO MÁ BÝT
Blbost. Já bych si zážehový motor do auta už nikdy nekoupil. Cena paliva není důležitá. Důležitá je pro mne ekologie.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2020 12:46
Re: A TAK TO MÁ BÝT
Jj LOKÁLNĚ BEZ emisní auta to je fakt pokrok

Navíc bez nutnosti ekologicky silně problematickejch https://zpravy.aktualne.cz/…5e8ac1f6b220ee8/ na elektřinu extrémně náročnejch https://www.lidovky.cz/…45_ln_domov_krku

Sem rád že si prošel tak razantní proměnou ádo = těch lidí co sou nadšený že v desítkách miliard dotujeme zvýhodňujeme subvencujeme naftu = a chtěj to tak dokud nedojde = je tu mezi diskutérama NESKUTEČNĚ moc :no: :-| ;-\ :-( :'-(
Avatar - _beta
26. 2. 2020 20:35
To akože fakt?
4 hviezdičky.
Pritom spotreba ako tank.
To ťaháte hodnotenie náhodne ako králiky z klobúka?
Rozbalit vlákno
10
26. 2. 2020 23:34
Re: To akože fakt?
Za 440 nemůžeš v této kategorii čekat ameriku. Value/money 4 hvězdy v suchým triku.
I když mne se to teda nelíbí ani trošku.
Avatar - _beta
27. 2. 2020 07:15
Re: To akože fakt?
Taký Duster dostal tri a pol. Čakal by som niečo podobné.
Ako vravím, konzistenciu, nie generátor náhodných čísel.
Avatar - _Karel_
27. 2. 2020 07:48
Re: To akože fakt?
A tohle ti snad přijde horší než duster, nebo kde vidíš chybu?
Avatar - _beta
27. 2. 2020 15:21
Re: To akože fakt?
Mrkol som na test a Duster jazdil za 7,5. Táto krabica za 10.
Takže nechápem prečo krabica dostala 4 a Duster 3 a pol.
Avatar - Ada je zase tady
27. 2. 2020 23:57
Re: To akože fakt?
Za 10 ovšem jezdí na zcela nevhodný a muzeální benzínový motor. To si naštěstí do toho nikdo nekoupí.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2020 12:52
Re: To akože fakt?
To je fakt PRČA :yes: :D :-! :*)

Zdá se že ani přes nekonečný dlouhodobý vysvětlování a nespočet odkazů atd. = se dost lidí nedostalo ani přes ZÁKLADNí metu = že ten rozdíl ve spotřebě nafta benzín je vlastně JEN maloobchodně = v úmyslně POKŘIVENYM prostředí. Že velkoobchodně = je ta spotřeba vlastně ca stejná ;-)

No na lidi jako ty by stačilo to co se projednává třeba v německym parlamentu = ZRUŠENÍ těch dotací zvýhodnění subvence nafty. No a za tržní ceny paliva = si nikdo dieslový osobní auto nekoupí :-)
27. 2. 2020 07:55
Re: To akože fakt?
Fakt je, ze pri mojom sukromnom nabehu mi je z pohladu financii jedno ci to ma 6, 8 alebo 10 litrov na 100...ale ten motor je proste zastaraly a nie som si isty ze ho takto o rok esre budu ponukat.
Avatar - 3_diamanty
27. 2. 2020 07:56
Re: To akože fakt?
to auto je kvalitne prakticke aj dobre vybavene.. na 5 hviezd to samozrejme nie je ale preco by to nemohlo mat aspon 4 hviezdy... tych par slabin ( vyssia vaha , ci spotreba ) ho nemusia hned zrazat kdesi do podpriemeru ked vacsinu "veci" aj vlastnosti ma solidne a konkurencieschopne .... inak vzdy tie hviezdy treba vztahovat na dany segment/triedu .. a medzi podobne velkymi SUV je nove korando na tom fakt slusne... samozrejme uz Gecko od medveda je uplne ina liga alebo nejaka carrera ci limuzina od lexusu.. ale v triede mainstreamovych SUV velkosti tigiho su 4 hviezdy pre korando podla mna adekvatne ... :yes:
Avatar - _beta
27. 2. 2020 15:18
Re: To akože fakt?
No lebo to jazdí za 10 litrov na sto.
Avatar - 3_diamanty
27. 2. 2020 15:54
Re: To akože fakt?
za mna je moc siroke vzhladom k dlzke kasne.... ved je skoro tak siroke ako 6 miestne sorento .. a tym padom posobi aj na predok rozplacnuto a disproporcne k ostatnym rozmerom.... samozrejme ruka v ruke s tym ide aj spotreba ( celny odpor vzduchu ) aj samotna hmotnost ( kazdy centi sirky auta na kasni aj podvozku nabera autu najviac na hmotnosti .. pomerne aj ovela viac ako pridany centi na dlzke ci vyske )

ono kusok s nadhladom to bude asi slusny "tank" ( uz nielen ) do mesta... :yes:

za dane peniaze urcite fajn volba pre niekoho kto nejazdi 30 tisic rocne a chce masivne a solidne auto ale zase nema na /nepotrebuje GLE X5 a podobne kusky uz z ineho sudka...
Avatar - mariov8
27. 2. 2020 08:20
Spotreba
Když se člověk podívá na čelní plochu a hmotnost toho vozidla, spotřeba není zas tak vysoká. Tím neříkám, že není vyšší než by měla být. U takhle velkého a těžkého auta už benzín se svojí účinností dává smysl jenom při velmi malém nájezdu nebo krátké době vlastnictví.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
27. 2. 2020 08:31
Re: Spotreba
aj mna prekvapilo ake je to auto na predok siroke a rozplacnute ( vid aj sirka auta na papieri .. je fakt sirocizne ) ... este aj to zalomenie rohov svetiel smerom hore do stran opticky kasnu len a len rozsiruje... ten predok je skutocne plochy a siroky ako letisko ... ale za mna aj dost nefotogenicky a kusok neladi s inak krasne ladenym zbytkom auta... :-( ... rexton je pre mna dizajnom vydarenejsi.. alebo aj mensie tivoli... toto korando je urcite super pokrok a pohodlne sikovne auto .... ale krasavec to fakt ( aspon za mna ) nie je... kazdopadne yong uz rextonom ukazal ze vie robit dnes aj fakt pekne kusky
Avatar - twistedTSD
27. 2. 2020 09:29
Re: Spotreba
s full LED vypadá lépe.
Avatar - 3_diamanty
27. 2. 2020 14:27
Re: Spotreba
to ano... verim.... aj pekne velke kola vzdy vzhladu auta pomozu .... ale aj tak som kusok sklamany z predku koranda... po rextone som cakal asi "kusok viac" aj z hladiska vizaze ale ako ok.. nie je to skarede to nie... len kusok take na predok akesi zakriknute a nesmele.... facelift je uz teraz na mieste 8-s ... ale tak jasne.. na ten si este par rokov pockame
5. 3. 2020 01:56
decentní vtlačení do sedaček až od 2000ot./min
to ma poser.. maloobjemový turbobenzín zatlačí do sedačky až od 2000-2500ot/min. :-O :-O :-O okamžite zastaviť výrobu tohto paškvilu :no: :-[] ..to predsa musí ťahať už od voľnobehu miminálne ako patlitrove V8
Rozbalit vlákno
0