Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeProhlédněte si detaily Škody Octavia RS iV. V tomto balení čeká 245 hybridních koní
44 komentářů
esmo
To zas budou mít kluci vesničtí za co utrácet, aby sousedovi ukázali že na to maj! 😁
RS
Kromě spodní části předního nárazníku není moc, co by překvapilo, když už delší dobu jezdí po cestách.
https😐/www.carscoops.com/…geneva-premiere/
https😐/www.carscoops.com/…geneva-premiere/
michalpneu
Já octavii RS mám a rozhodně bych to sporťákem nenazýval, je to prostě jen rychlá octavie, nic víc. Pořád a jen octavie. Navíc teď bude doražená ranou z milosti v podobě iV. Ale taková je doba je třeba se s tím smířit, ani BMW M nejsou, co bývaly 2 generace zpět. S tím už nic nenadelámě, prostě je to evoluční vývoj.
A s každou další generací je ta sportvnost octavie stále menší a menší. Zatímco v první generaci jste museli opravdu řídit, tak v poslední už se jen vezete a šlapete na plyn a brzdu a i ten plyn Vám dovolí jen to, aby emise nepachali rituální sebevraždu.
Tyhle auta jsou jen rychlé verze seriových aut. Opravdova sportovní auta typu Mitsubishi Lancer EVO, subaru WRX, to jsou opravdu sporťáky. A sporťákem bych nazval u škodovky tak možná Octavii WRC nebo R5 Fabii.
Tohle je a vždy jen bude sportovně laděná výbava seriového auta.
A s každou další generací je ta sportvnost octavie stále menší a menší. Zatímco v první generaci jste museli opravdu řídit, tak v poslední už se jen vezete a šlapete na plyn a brzdu a i ten plyn Vám dovolí jen to, aby emise nepachali rituální sebevraždu.
Tyhle auta jsou jen rychlé verze seriových aut. Opravdova sportovní auta typu Mitsubishi Lancer EVO, subaru WRX, to jsou opravdu sporťáky. A sporťákem bych nazval u škodovky tak možná Octavii WRC nebo R5 Fabii.
Tohle je a vždy jen bude sportovně laděná výbava seriového auta.
Ernesto01
Takže stačí řidiče Octavie RS nahánět do té doby, než mu klekne baterka (což je při té kapacitě opravdu brzy) a pak má 1.4 TSI 110 kW doplněný o hmotnost baterií. Řekněme, že k tomu bude mít k dispozici krátké boosty z rekuperace ? Wow.
uxauxa
no tak tohle je průser na čtyřech kolech, tohle ani zadarmo! do servisu k elektrikáři?nebo do klasiky? nebo do ekologické likvidace? kam?
Uprimne, tohle je prvni RS octavie co me zaujala.
Ze z toho nekteri majitele delaji neco co to neni, za to za 1) to auto nemuze a za 2) tohle clovek najde u kazde znacky. 😉
Sportovní auto pro mě není ani jedno, každý HH je nějaký kompromis... více či méně. Průšvih je, že dneska těch dostupných sporťáků moc není... asi bych dneska skončil u GT-86.
ESP prostě nelze u továrního auta vypnout, tím to hasne.
GT-86 není kompromis? Pokud ti nestačí že dnešní HH zajíždí lepší okruhové časy jak daleko dražší a silnější GT, tak pak už nevím, co od sporťáku vyžaduješ...asi sáhni po Alfě 4C, ta nemá ani klimu.
Znám lidi, kteří mají takovýto HH na zábavu + okruhové dny a na denní ježdějí mají velký sedan.
Nevím zda jsi seděl popřípadě řídil nějaký nový HH, ale rozhodně to není tak, že by úsměv na tváři vykouzlilo pouze zadokolní coupé. A je škoda se na to takto omezeně dívat. A to ty HH obhajuji jako majitel silnější zadokolky.
Proto jsou HH zajímavé, jako kompromis - auto, které odveze i rodinu rodinu, v relativním komfortu, s velmi dobrou dynamikou, za zajímavou cenu, s rozumnými provozními náklady. A proto mě osobně ještě víc zajímají hot-kombi, kde je z mého pohledu ta kombinace dynamika / prostor / cena / provozní náklady / komfort / zábava nejlepší.
Kdybych si mohl vybrat ještě v rozumných cenách, tak ideálně žlutého Caymana GTS v manuálu, děkuji 😄
Jo... vyšší výkon přes diagnostiku tak snadno nenastavíš. ESP off je pár kliknutí v uživatelském rozhraní. Ale jasně, u továrního auta to nejde. Osobně mi ten režim ESC sport přišel ok... na normální silnice.
Škodovka vyhrala srovnavak i nad mercedesem. Pecka to si musim jit hned koupit.
Kup si co chceš, jistě to pak bude opět s obrovským náskokem nejlepší... na dalších pár let 😄
V minulé generaci to ale bylo až překvapivě jednoznačné... ok, částečně díky vyhlášenému cenovému "jemnocitu" u Fordu.
Neuvěřitelné! 😲 😒] 😉
A je to tu znovu, jsi nekonečně trapný se svou neúnavnou adorací tvé aktuální značky, byls trapný s VW a teď jsi (už dlouho) trapný se svým Fordem, co koupíš (a bude nejlepší na světě) příště? 😉
Na druhej strane hmotnosť je pri športovo ladenom aute kľúčová a je jasné, že čisto benzínová RS so 180 kW bude jazdiť inak ako rovnakých hybrid s rovnakými 180 kW, ktorý ale nadváhou 200 kíl.
Proste kým u RS nemám problém akceptovať Octaviu ako HH (pardon, hot-lift), pri hybride už by som to bral naozaj iba ako silnejšie bežné premiestňovadlo.