Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Citroën Ami jako slibovaný nástupce C1? K řízení ani nepotřebujete řidičák

Automobilka Citroën představuje produkční verzi mini-elektromobilu Ami, jež by měl představovat řešení pro udržitelnou městskou osobní i sdílenou mobilitu.
Zpět na článek
28. 2. 2020 16:44
28. 2. 2020 17:17
28. 2. 2020 18:15
28. 2. 2020 18:53
28. 2. 2020 19:22
28. 2. 2020 16:44
Odporný skrček
Tohle do světa vypustí automobilka, co dala světu původní ikonickou DS? A legendární lidové vozítko kachnu? No fuj...
Rozbalit vlákno
0
28. 2. 2020 17:17
.........
to 2cv odviezlo 4 ludi+naklad. aj cez zorane pole. a blato :D
9-29k 2valce... >100kmh :D
mobilizovalo fr vidiek, farmarov.

tato ftakovina do mesta je konkurent vrciacich aixamov,,,,, 45kmh max... :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - del42sa
28. 2. 2020 18:15
Citroen
Od te doby co tomu šéfuje ta pí Jackson, tak Citroen stoji za prd. Je dobře že bude odejita a nahradí ji doufám někdo normální...
Rozbalit vlákno
2
28. 2. 2020 18:53
Re: Citroen
Od 15.1.2020 nesefuje, novým šéfom je Vincent Cobee ;-) každopádne si myslím že ani Linda Jackson nemôže za to kde je Citroen teraz, bolo rozhodnutie manažmentu PSA že DS sa oddelí, Peugeot sa posunie hore a Citroen ostane čistý mainstream, bohuzial..
Avatar - del42sa
28. 2. 2020 19:22
Re: Citroen
nejde o to, že je to mainstream. Jde o zvolenou prapodivnou strategii nemastnych neslanych modelu navrhovaných spíše ženami a pro ženy bez jakehokoliv citu k historickým hodnotám značky. A tom rozhoduje jako šéf ona. Ona doteď určovala co se objeví ve výrobě a co nikoliv.
Tvrdit, že za to nemůže je přinejmenším směšné.
28. 2. 2020 23:53
Tudy ne, přátelé...!
Takováto zoufalost opravdu není hodna tak slavné značky, jako je Citroën! :-( :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
29. 2. 2020 00:33
Odporné, avšak...
Vezmeme-li v úvahu, že ve spoustě měst jsou úzké uličky, není moc místa na parkování pro nemotorná běžná auta, která navíc zabírají cca 2x takovou délku silnice a více místa na šířku. Ani velkoměsta nejsou nafukovací a nelze všude asfaltovat ve velkém, hlavně kvůli hrozným teplotám silnice v létě, ale i celkově v centru. Možná přijde doba, kdy vlastnit malé auto bude vítané a 5m koráby budou znevýhodněny.
Tohle prdítko, při přepravě ať 1 nebo 2 lidí v autě:
na přepravu potřebuje o 50 % méně pruhů na cestě pro to, aby projelo stejné množství lidí, emise (spotřeba) kvůli hmotnosti jsou nesrovnatelně menší. A to nemluvím o nižší ekologické náročnosti výroby celého vozidla, delší životnosti silnic apod. 2,5t ale i ostatní o něco lehčí elektromobily městům pomůžou pouze v kvalitě vzduchu, ostatní mínusy zůstávají.
I když na materiálech to chce zapracovat. Plastů už bylo dost.
V tomto případě jde o to, se dopravit na místo.
Jen by se mu hodily posuvné dveře, klidně mechanické, něco jako u Peugeotu 1007.
Z budoucích elektrických sériovek jsou např. toto a ale i off-road pick-up Boelinger auta sloužící maximálně svému záměru bez co nejvíce.
Jestli el. auta, tak jedině jako v interiéru a pod karoserií nekomplikovaná vozidla bez obřích displeyů a všeho v elektrice.
Rozbalit vlákno
1
29. 2. 2020 08:39
Re: Odporné, avšak...
Mám známu, ktorá má Peugeot 1007. Zo strany vodiča do nej ťuklo auto a teda výmena tých posuvných dverí bola dosť drahá aj komplikovaná. Nič pre autíčko zdieľanej dopravy, ktoré bude mať šrámy na dennom poriadku.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku