Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Deutsche Post končí s projektem elektrické dodávky. Prodělávali na něm

StreetScooter z dílny německé pošty se zdála jako revoluce, která měla dělat těžké vrásky na čele tradičním výrobcům. Po pár letech ale zajímavý projekt končí neúspěchem.
Zpět na článek
5. 3. 2020 12:31
5. 3. 2020 12:34
5. 3. 2020 17:48
5. 3. 2020 18:38
Avatar - CICERO
4. 3. 2020 16:20
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
12
5. 3. 2020 07:57
Re: EV PRODELAVA !!! KOMU TO CHCO NAPCAŤ !!! ????
A keď zakážu naftu, frajeri budú jazdiť na vodík. Ale na baterky ani bohovi!
Avatar - JFK
5. 3. 2020 09:39
Re: EV PRODELAVA !!! KOMU TO CHCO NAPCAŤ !!! ????
Můžeš tuhle tvojí teorii nějak více rozvinout? Nějak by mne zajímalo, jak jsi k tomuhle závěru došel, že vodík, enormně energeticky a finančně náročný na výrobu, transport a skladování i cenu samotného vozidla vytěsní EV, která mají (zatim) jen cca o třetinu menší dojezd než hydrogen?
5. 3. 2020 14:18
Re: EV PRODELAVA !!! KOMU TO CHCO NAPCAŤ !!! ????
Prečítaj si tunajšie diskusie strašieho dáta a zistíš.
6. 3. 2020 08:06
Re: EV PRODELAVA !!! KOMU TO CHCO NAPCAŤ !!! ????
Tak ani ma nemrzí, že som odpovedi nevenoval viac energie. S takýmito úbožiakmi nemá cenu strácať čas.
6. 3. 2020 17:00
Re: EV PRODELAVA !!! KOMU TO CHCO NAPCAŤ !!! ????
Ty si fakt chudák.
6. 3. 2020 18:54
Re: EV PRODELAVA !!! KOMU TO CHCO NAPCAŤ !!! ????
Ty si z ktorej krčmy prišiel?
6. 3. 2020 18:52
Re: EV PRODELAVA !!! KOMU TO CHCO NAPCAŤ !!! ????
Len parafrázoval obsah diskusií, vodík áno a baterky nie, to je často prezentovaný pohľad tých, čo im elektromobily z nejakého dôvodu prekážajú. Aj keď už bolo viackrát vysvetlené a doložené, že vodík má k realizácii a praktickému použitiu ďalej ako elektromobil na baterky.
6. 3. 2020 18:55
Re: EV PRODELAVA !!! KOMU TO CHCO NAPCAŤ !!! ????
:'-(
Avatar - JFK
5. 3. 2020 08:10
Re: EV PRODELAVA !!! KOMU TO CHCO NAPCAŤ !!! ????
To není pravda. Čistič grafiti z karlova mostu má elektrickej scooter taky, a to je kurevsky vostrej týpek. Zastrelil manželku i jejího milence a strávil třetinu života v lapáku :yes:
www.seznamzpravy.cz/…ti-76690%3famp=1
Avatar - Stejsn
4. 3. 2020 19:10
Tohle je škoda,
jedna z mála aplikací elektromobilu, která mi dávala smysl.
Rozbalit vlákno
35
Avatar - KANKUNEN
4. 3. 2020 20:35
Re: Tohle je škoda,
EV neobstojí ani tam, kde má největší smysl.
4. 3. 2020 20:54
Re: Tohle je škoda,
No neviem. Tie postarske auta asi najazdia kazdy den vela kilometrov. A kedze cez den nemozu stracat cas cakanim na nabijacke, museli by mat velke baterie, a to zase dviha cenu. A k tomu naklady na vyvoj. Sa dalo cakat ze na tom budu prerabat...
5. 3. 2020 00:54
Re: Tohle je škoda,
Nečítal si článok, iba nadpis, že?
5. 3. 2020 07:11
Re: Tohle je škoda,
Cital. Ty iba diskusiu, vsak?
5. 3. 2020 07:54
Re: Tohle je škoda,
Že váhaš. Ani som si tam neprečítal, že veľa najazdia a musia dlho čakať na nabíjačke a preto je to drahé. ;-) To je snáď prvé, čo sa preveruje a čo sa počíta, lebo sa to dá počítať. Vývoj je naopak zle predvídateľným žrútom peňazí. Asi im to nikto nepovedal, tak s tým nepočítali.
Avatar - .StenLi.
4. 3. 2020 21:45
Re: Tohle je škoda,
Ty si tiez necital clanok? Problemom nie je elektromobilita ta nema stale v takychto pouzitiach konkurenciu, problemom je vyroba tohto konkretneho typu vozidla, posta bude nadalej pouzivat elektromobily ale od inych znaciek.
4. 3. 2020 22:02
Re: Tohle je škoda,
Přesně. Problém není v elektromobilitě. Problém je výroba tohoto konkrétniho ELEKTRICKÉHO vozidla. Takže s elektromobilitou to vůbec, ale fakt vůbec nesouvisí. :-!
5. 3. 2020 00:50
Re: Tohle je škoda,
Načo máš mozog, keď ho nepoužívaš? Inokedy si múdry jak rádio, teraz sa tváriš, že nevieš spočítať jedna a jedna.
Neúspech projektu nezapríčinil el. pohon, ale spôsob, akým si zabezpečovali vozidlá. To musí napadnúť aj najväčšieho tupca, že nákup hotových vozidiel a vývoj vozidiel sú dve diametrálne odlišné veci, aj čo sa financií týka.
5. 3. 2020 02:44
Re: Tohle je škoda,
Kdyby si stavěli vlastní spalovací auto, dopadlo by to nejspíše stejně, ne-li hůř.
5. 3. 2020 07:55
Re: Tohle je škoda,
Preboha, tu nemôžeš písať logické veci, však ťa ubijú...
5. 3. 2020 09:29
Re: Tohle je škoda,
Je srandovní, jak je pro vás těžce akceptovatelný fakt, že se jim to prostě nepodařilo. Tak se jeden vymlouvá na logiku, druhej hraje na kdyby a třetí tvrdí že ten nerentabilní vývoj elektrickýho auta neměl s elektrikou nic společného a čtvrtej nadává všem okolo. Nechápu, proč vám to tak trhá žíly.
5. 3. 2020 14:25
Re: Tohle je škoda,
Je smutné, aký si vytešený, že sa im to nepodarilo, a je ti úplne fuk, čo sa im nepodarilo. Samozrejme, vývoj auta pre vlastnú potrebu je a bude nerentabilný, bez ohľadu na typ pohonu. Preto samozrejme s ich neúspechom nemá čo robiť elektrický pohon, ale spôsob zabezpečenia dopravy. Pokiaľ toto nevieš pochopiť, tak mi ťa je fakt ľúto. Ale zdá sa, že skôr nechceš ako nevieš.
5. 3. 2020 15:01
Re: Tohle je škoda,
Já to beru jako prostý fakt. Není důvod abych byl vytešený, nebo nevytešený. ;-)
5. 3. 2020 09:33
Re: Tohle je škoda,
Spalovací auto by nezvládli a taky by to nikoho ani nenapadlo.
6. 3. 2020 00:17
Re: Tohle je škoda,
Ano, postavit takové jednoduché malosériové elektroauto je ve skutečnosti jednodušší. Stejně to holt nevyšlo.
Avatar - Katikakus
4. 3. 2020 23:35
Re: Tohle je škoda,
Tys ho možná četl, ale zcela evidentně nepochopil. Což u tebe není nic neobvyklého. Naopak bys překvapil, kdyby se ti povedlo přečtené pochopit napoprvé.
5. 3. 2020 00:51
Re: Tohle je škoda,
A ty si ho snáď pochopil? Nerob sa...
Avatar - Blue Sun
5. 3. 2020 08:26
Re: Tohle je škoda,
Tvá nenávist k elektromobilitě ti tak zatemnila mozek, že už neumíš ani pochopit jednoduchý článek. Smutný osud.
5. 3. 2020 09:35
Re: Tohle je škoda,
Já jsem to pochopil. Mně elektroauta vůbec nevadí, ale současné pojetí elektromobility mě děsně sere.
5. 3. 2020 14:27
Re: Tohle je škoda,
A čo s tým, že ťa niečo serie, má spoločné práve tento článok? Chceli auto na elektrinu (nikto ich k tomu nenútil priamo ani nepriamo), ale vzali to za nesprávny koniec. Bodka. Kde je tá relevancia s tvojou ***osťou?
5. 3. 2020 14:41
Re: Tohle je škoda,
Relevance je taková, že tím způsobí krizi v celé Evropě se všemi následky. A to nejen v automotive. A to mě opravdu sere.
5. 3. 2020 14:45
Re: Tohle je škoda,
Ešte raz - relevancia tvojich všeobecných záverov s týmto článkom? Si fakt také jelito?
5. 3. 2020 14:55
Re: Tohle je škoda,
Relevance je taková, že nějaký pomatenec nevěřil automobilkám a stejně tak dnes další pomatenci automobilkám opět nevěří a dál raději sází na zákazy a dotace.
5. 3. 2020 15:03
Re: Tohle je škoda,
Je škoda Klaudiusi že sem zatahuješ tento hrubý styl diskuze. Ty si asi ulevíš, ale jinak to nic dobrého nepřinese.
Avatar - _Karel_
5. 3. 2020 15:11
Re: Tohle je škoda,
To se ti určitě jen zdá. Ještě nedávno Klaudius vyčítal hrubý styl diskuze mě, určitě by sám nedělal totéž.
6. 3. 2020 08:09
Re: Tohle je škoda,
Zdá sa, že ani to na niektorých neplatí, budú mlieť svoje dookola a doblba, aj keď im je už stokrát povedané a vysvetlené. Už by to pochopilo aj malé decko, ale niektoré tunajšie entity asi majú iný OS.
6. 3. 2020 11:30
Re: Tohle je škoda,
Možná je to tím,. že jsi nikdy neodpověděl a nic nevysvětlil.
6. 3. 2020 08:10
Re: Tohle je škoda,
Na hrubú dieru hrubá záplata. X-tý krát opakované klamstvo nevyvolá x-krát rovnakú reakciu. ;-)
Avatar - JFK
6. 3. 2020 10:56
Re: Tohle je škoda,
To jsem rád, že jsi popsal, jak s tebo jednat, hrubá díro. :-!
6. 3. 2020 11:28
Re: Tohle je škoda,
A o je podle tebe klamstvo?
5. 3. 2020 00:56
Re: Tohle je škoda,
Tak vieš, keď si namiesto kúpy dostupného auta objednáš vývoj auta na mieru, ono sa to kvapku predraží. Divné je, že to zistili až po rokoch prevádzky.
Avatar - Blue Sun
5. 3. 2020 08:20
Re: Tohle je škoda,
A přitom se stačilo zeptat složek, které si obvykle vývoj techniky zadávají na míru, jak to pak dopadá. Vojenská technika by mohla být zdárným příkladem, snad ještě žádný výrobek nedopadl cenově podle plánu.
6. 3. 2020 08:11
Re: Tohle je škoda,
Nejde o to, že by nemohli alebo nevedeli, ale nechcú.
Avatar - WinDiesel
5. 3. 2020 15:28
Re: Tohle je škoda,
Hlavně že komerčně nabízené elektrosprintery a podobná auta jsou ještě 2x dražší …
Německá pošta prodělá tak jako tak.
5. 3. 2020 15:32
Re: Tohle je škoda,
Proto to začali dělat sami. Nevěřili automobilkám, že je to drahé. Tenkrát se šéf VW hodně naštval.
Avatar - rohYpnol
4. 3. 2020 20:56
Takto skončí všichni
Takto skončí všichni co budou tlačit elektromobilitu :-!

Vlastně ostatním značkám doporučuji český způsob - vytvořit novou společnost (bílého koně), na ni převést všechny pasiva a tu pak pohřbít :-[] :-[] Jedině tak může VW přežít ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - .StenLi.
4. 3. 2020 21:43
Re: Takto skončí všichni
Keby si sa aspon unuval precitat clanok a vedel ze problem nebol v elektromobilite, tu bude posta presadzovat aj nadalej.. lenivost robi z ludi hlupakov..
4. 3. 2020 22:03
Re: Takto skončí všichni
Ty si to možná přečetl, ale nepochopil. To pak asi vyjde stejně, jako kdybys to nečetl vůbec.
Avatar - Katikakus
4. 3. 2020 23:34
Re: Takto skončí všichni
No, zatím jsi v této diskusi za naprostého hlupáka pouze ty, chlapče. To však není žádná novinka ani výjimka.
5. 3. 2020 00:54
Re: Takto skončí všichni
Pre hlupáka každý hlupák, to si nepočul?
5. 3. 2020 07:59
Proč to neprodaj?
Velká škoda, to vozítko pro své účely bylo bezkonkurenční. Podle mě to zabily výrobní náklady v Německu, kdyby to bouchali někde v Rumunsku, tak by to snad mohlo být výdělečný..
Je mi ale divný, že to radši zavřou, než aby tu značku někomu prodali. Třeba zrovna do portfolia Dacie by se to hodilo náramně.
Rozbalit vlákno
6
5. 3. 2020 08:12
Re: Proč to neprodaj?
že by je to fakt nenapadlo a napadlo to až někoho v diskuzi v Ćesku? .. prostě to nikdo nechce a ani v Rumunsku to, zřejmě, nebude výdělečné
Avatar - Blue Sun
5. 3. 2020 08:22
Re: Proč to neprodaj?
Aha... a proto to prodávali i jiným společnostem, když to nikdo nechtěl, aha...
Problém je v tom, že DP prostě nemůže nést náklady na vývoj takového auta a jeho dlouhodobý rozvoj. To je to, co se jim nepovedlo domyslet. A s tím, jak začaly elektrická auta dělat i jiné firmy, ten vývoj ztratil smysl.
5. 3. 2020 09:38
Re: Proč to neprodaj?
Spíš jim nevyšla nějaká dotace nebo bylo málo zákazů spalováků.
Avatar - Blue Sun
5. 3. 2020 10:45
Re: Proč to neprodaj?
Proč máš neustálou potřebu plácat takové hlouposti?
5. 3. 2020 11:35
Re: Proč to neprodaj?
Ptám se tě stejně.
Avatar - Blue Sun
5. 3. 2020 18:37
Re: Proč to neprodaj?
Já se ptal první, ale děkuji za neodpověď. Nic jiného jsem od odpadu ani nečekal.
Avatar - _Karel_
5. 3. 2020 12:31
Ztráta
Mě hlava nebere co s těma penězama dělali. Jednoduchý auta, snad stačilo vzít nějakou stávající dodávku, od někoho koupit pohon a dát to dohromady. Vyvíjet spešl auto za miliardy mi přijde jako nesmysl, a taky to tak skončilo.
Rozbalit vlákno
3
5. 3. 2020 12:34
Re: Ztráta
Dostali na to prachy, tak to udělali.
5. 3. 2020 17:48
Re: Ztráta
A podle toho to taky dopadlo :D ;-) Je vidět, že tahle cesta nikam nevede...
Avatar - Blue Sun
5. 3. 2020 18:38
Re: Ztráta
Protože takhle snadno se to udělat nedá. Ale běž jim to ukázat...
Já se divím, že Češi nejsou už dávno vládci Země, tolik superchytrých jedinců...
Avatar - _Karel_
5. 3. 2020 15:09
Jen pro zajmavost
Když už je tu taková pestrá sešlost - důkaz, že hranice mezi genialitou a šílenstvím je skutečně tenká. Veselé historky Elonovy : https://www.idnes.cz/…3_134234_sex_sub
Už dlouho si myslím, že je to id.ot.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Blue Sun
5. 3. 2020 18:40
Re: Jen pro zajmavost
A já si totéž myslím o tobě.
Avatar - Jerry.Gunman
6. 3. 2020 13:04
Re: Jen pro zajmavost
BlueSune, jsi si skutečně jist, že MYSLÍŠ? ;-) ;-) ;-)
6. 3. 2020 08:12
Re: Jen pro zajmavost
A aký názor si myslíš, že majú ľudia na teba?
5. 3. 2020 20:34
Tento projekt je jen dalším z dlouhé řady důkazů...
...že elektromobilita je spolehlivá cesta do ekonomické propasti! :-)
P.S. Dobře si vzpomínám, že před cca 2 lety vešel o tomto poštovním elektrovehyklu na internetu článek, který citoval tehdejší "pobouření" německého tisku, že Deutsche Post byla německými automobilkami odmítnuta, když je žádala o zkonstruování a výrobu takovéhoto elektrického vozidla. Důvodem bylo, že vedení těchto automobilek poukazovalo na naprostou nerentabilnost takového projektu. :-)
Rozbalit vlákno
2
6. 3. 2020 08:13
Re: Tento projekt je jen dalším z dlouhé řady důkazů...
A preto nemecké automobilky nevyvíjajú a nevyrábajú a nepredávajú elektromobily, že?
6. 3. 2020 11:32
Re: Tento projekt je jen dalším z dlouhé řady důkazů...
Už jsem to psal. Stejně jako dnes, nikdo automobilkám nevěřil. I tady se najdou jedinci, kteří jsou mimo realitu.