StreetScooter z dílny německé pošty se zdála jako revoluce, která měla dělat těžké vrásky na čele tradičním výrobcům. Po pár letech ale zajímavý projekt končí neúspěchem.
Můžeš tuhle tvojí teorii nějak více rozvinout? Nějak by mne zajímalo, jak jsi k tomuhle závěru došel, že vodík, enormně energeticky a finančně náročný na výrobu, transport a skladování i cenu samotného vozidla vytěsní EV, která mají (zatim) jen cca o třetinu menší dojezd než hydrogen?
Len parafrázoval obsah diskusií, vodík áno a baterky nie, to je často prezentovaný pohľad tých, čo im elektromobily z nejakého dôvodu prekážajú. Aj keď už bolo viackrát vysvetlené a doložené, že vodík má k realizácii a praktickému použitiu ďalej ako elektromobil na baterky.
To není pravda. Čistič grafiti z karlova mostu má elektrickej scooter taky, a to je kurevsky vostrej týpek. Zastrelil manželku i jejího milence a strávil třetinu života v lapáku :yes: www.seznamzpravy.cz/…ti-76690%3famp=1
No neviem. Tie postarske auta asi najazdia kazdy den vela kilometrov. A kedze cez den nemozu stracat cas cakanim na nabijacke, museli by mat velke baterie, a to zase dviha cenu. A k tomu naklady na vyvoj. Sa dalo cakat ze na tom budu prerabat...
Že váhaš. Ani som si tam neprečítal, že veľa najazdia a musia dlho čakať na nabíjačke a preto je to drahé. ;-) To je snáď prvé, čo sa preveruje a čo sa počíta, lebo sa to dá počítať. Vývoj je naopak zle predvídateľným žrútom peňazí. Asi im to nikto nepovedal, tak s tým nepočítali.
Ty si tiez necital clanok? Problemom nie je elektromobilita ta nema stale v takychto pouzitiach konkurenciu, problemom je vyroba tohto konkretneho typu vozidla, posta bude nadalej pouzivat elektromobily ale od inych znaciek.
Přesně. Problém není v elektromobilitě. Problém je výroba tohoto konkrétniho ELEKTRICKÉHO vozidla. Takže s elektromobilitou to vůbec, ale fakt vůbec nesouvisí. :-!
Načo máš mozog, keď ho nepoužívaš? Inokedy si múdry jak rádio, teraz sa tváriš, že nevieš spočítať jedna a jedna.
Neúspech projektu nezapríčinil el. pohon, ale spôsob, akým si zabezpečovali vozidlá. To musí napadnúť aj najväčšieho tupca, že nákup hotových vozidiel a vývoj vozidiel sú dve diametrálne odlišné veci, aj čo sa financií týka.
Je srandovní, jak je pro vás těžce akceptovatelný fakt, že se jim to prostě nepodařilo. Tak se jeden vymlouvá na logiku, druhej hraje na kdyby a třetí tvrdí že ten nerentabilní vývoj elektrickýho auta neměl s elektrikou nic společného a čtvrtej nadává všem okolo. Nechápu, proč vám to tak trhá žíly.
Je smutné, aký si vytešený, že sa im to nepodarilo, a je ti úplne fuk, čo sa im nepodarilo. Samozrejme, vývoj auta pre vlastnú potrebu je a bude nerentabilný, bez ohľadu na typ pohonu. Preto samozrejme s ich neúspechom nemá čo robiť elektrický pohon, ale spôsob zabezpečenia dopravy. Pokiaľ toto nevieš pochopiť, tak mi ťa je fakt ľúto. Ale zdá sa, že skôr nechceš ako nevieš.
Tys ho možná četl, ale zcela evidentně nepochopil. Což u tebe není nic neobvyklého. Naopak bys překvapil, kdyby se ti povedlo přečtené pochopit napoprvé.
A čo s tým, že ťa niečo serie, má spoločné práve tento článok? Chceli auto na elektrinu (nikto ich k tomu nenútil priamo ani nepriamo), ale vzali to za nesprávny koniec. Bodka. Kde je tá relevancia s tvojou ***osťou?
Relevance je taková, že nějaký pomatenec nevěřil automobilkám a stejně tak dnes další pomatenci automobilkám opět nevěří a dál raději sází na zákazy a dotace.
Zdá sa, že ani to na niektorých neplatí, budú mlieť svoje dookola a doblba, aj keď im je už stokrát povedané a vysvetlené. Už by to pochopilo aj malé decko, ale niektoré tunajšie entity asi majú iný OS.
Tak vieš, keď si namiesto kúpy dostupného auta objednáš vývoj auta na mieru, ono sa to kvapku predraží. Divné je, že to zistili až po rokoch prevádzky.
A přitom se stačilo zeptat složek, které si obvykle vývoj techniky zadávají na míru, jak to pak dopadá. Vojenská technika by mohla být zdárným příkladem, snad ještě žádný výrobek nedopadl cenově podle plánu.
Takto skončí všichni co budou tlačit elektromobilitu :-!
Vlastně ostatním značkám doporučuji český způsob - vytvořit novou společnost (bílého koně), na ni převést všechny pasiva a tu pak pohřbít :-[]:-[] Jedině tak může VW přežít ;-)
Keby si sa aspon unuval precitat clanok a vedel ze problem nebol v elektromobilite, tu bude posta presadzovat aj nadalej.. lenivost robi z ludi hlupakov..
Velká škoda, to vozítko pro své účely bylo bezkonkurenční. Podle mě to zabily výrobní náklady v Německu, kdyby to bouchali někde v Rumunsku, tak by to snad mohlo být výdělečný..
Je mi ale divný, že to radši zavřou, než aby tu značku někomu prodali. Třeba zrovna do portfolia Dacie by se to hodilo náramně.
Aha... a proto to prodávali i jiným společnostem, když to nikdo nechtěl, aha...
Problém je v tom, že DP prostě nemůže nést náklady na vývoj takového auta a jeho dlouhodobý rozvoj. To je to, co se jim nepovedlo domyslet. A s tím, jak začaly elektrická auta dělat i jiné firmy, ten vývoj ztratil smysl.
Mě hlava nebere co s těma penězama dělali. Jednoduchý auta, snad stačilo vzít nějakou stávající dodávku, od někoho koupit pohon a dát to dohromady. Vyvíjet spešl auto za miliardy mi přijde jako nesmysl, a taky to tak skončilo.
Když už je tu taková pestrá sešlost - důkaz, že hranice mezi genialitou a šílenstvím je skutečně tenká. Veselé historky Elonovy : https://www.idnes.cz/…3_134234_sex_sub
Už dlouho si myslím, že je to id.ot.
Tento projekt je jen dalším z dlouhé řady důkazů...
...že elektromobilita je spolehlivá cesta do ekonomické propasti! :-)
P.S. Dobře si vzpomínám, že před cca 2 lety vešel o tomto poštovním elektrovehyklu na internetu článek, který citoval tehdejší "pobouření" německého tisku, že Deutsche Post byla německými automobilkami odmítnuta, když je žádala o zkonstruování a výrobu takovéhoto elektrického vozidla. Důvodem bylo, že vedení těchto automobilek poukazovalo na naprostou nerentabilnost takového projektu. :-)