Elektromobily
Stejsn
11
jedna z mála aplikací elektromobilu, která mi dávala smysl.
Přejít do diskuze
Takto skončí všichni co budou tlačit elektromobilitu :-!
Vlastně ostatním značkám doporučuji český způsob - vytvořit novou společnost (bílého koně), na ni převést všechny pasiva a tu pak pohřbít 😒] 😒] Jedině tak může VW přežít 😉
Vlastně ostatním značkám doporučuji český způsob - vytvořit novou společnost (bílého koně), na ni převést všechny pasiva a tu pak pohřbít 😒] 😒] Jedině tak může VW přežít 😉
Ty si tiez necital clanok? Problemom nie je elektromobilita ta nema stale v takychto pouzitiach konkurenciu, problemom je vyroba tohto konkretneho typu vozidla, posta bude nadalej pouzivat elektromobily ale od inych znaciek.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přesně. Problém není v elektromobilitě. Problém je výroba tohoto konkrétniho ELEKTRICKÉHO vozidla. Takže s elektromobilitou to vůbec, ale fakt vůbec nesouvisí. :-!
Keby si sa aspon unuval precitat clanok a vedel ze problem nebol v elektromobilite, tu bude posta presadzovat aj nadalej.. lenivost robi z ludi hlupakov..
Tak vieš, keď si namiesto kúpy dostupného auta objednáš vývoj auta na mieru, ono sa to kvapku predraží. Divné je, že to zistili až po rokoch prevádzky.
Načo máš mozog, keď ho nepoužívaš? Inokedy si múdry jak rádio, teraz sa tváriš, že nevieš spočítať jedna a jedna.
Neúspech projektu nezapríčinil el. pohon, ale spôsob, akým si zabezpečovali vozidlá. To musí napadnúť aj najväčšieho tupca, že nákup hotových vozidiel a vývoj vozidiel sú dve diametrálne odlišné veci, aj čo sa financií týka.
Neúspech projektu nezapríčinil el. pohon, ale spôsob, akým si zabezpečovali vozidlá. To musí napadnúť aj najväčšieho tupca, že nákup hotových vozidiel a vývoj vozidiel sú dve diametrálne odlišné veci, aj čo sa financií týka.
No, zatím jsi v této diskusi za naprostého hlupáka pouze ty, chlapče. To však není žádná novinka ani výjimka.
Že váhaš. Ani som si tam neprečítal, že veľa najazdia a musia dlho čakať na nabíjačke a preto je to drahé. 😉 To je snáď prvé, čo sa preveruje a čo sa počíta, lebo sa to dá počítať. Vývoj je naopak zle predvídateľným žrútom peňazí. Asi im to nikto nepovedal, tak s tým nepočítali.
Tvá nenávist k elektromobilitě ti tak zatemnila mozek, že už neumíš ani pochopit jednoduchý článek. Smutný osud.
No neviem. Tie postarske auta asi najazdia kazdy den vela kilometrov. A kedze cez den nemozu stracat cas cakanim na nabijacke, museli by mat velke baterie, a to zase dviha cenu. A k tomu naklady na vyvoj. Sa dalo cakat ze na tom budu prerabat...
Velká škoda, to vozítko pro své účely bylo bezkonkurenční. Podle mě to zabily výrobní náklady v Německu, kdyby to bouchali někde v Rumunsku, tak by to snad mohlo být výdělečný..
Je mi ale divný, že to radši zavřou, než aby tu značku někomu prodali. Třeba zrovna do portfolia Dacie by se to hodilo náramně.
Je mi ale divný, že to radši zavřou, než aby tu značku někomu prodali. Třeba zrovna do portfolia Dacie by se to hodilo náramně.
A čo s tým, že ťa niečo serie, má spoločné práve tento článok? Chceli auto na elektrinu (nikto ich k tomu nenútil priamo ani nepriamo), ale vzali to za nesprávny koniec. Bodka. Kde je tá relevancia s tvojou ***osťou?
Je smutné, aký si vytešený, že sa im to nepodarilo, a je ti úplne fuk, čo sa im nepodarilo. Samozrejme, vývoj auta pre vlastnú potrebu je a bude nerentabilný, bez ohľadu na typ pohonu. Preto samozrejme s ich neúspechom nemá čo robiť elektrický pohon, ale spôsob zabezpečenia dopravy. Pokiaľ toto nevieš pochopiť, tak mi ťa je fakt ľúto. Ale zdá sa, že skôr nechceš ako nevieš.
Ano, postavit takové jednoduché malosériové elektroauto je ve skutečnosti jednodušší. Stejně to holt nevyšlo.
Protože takhle snadno se to udělat nedá. Ale běž jim to ukázat...
Já se divím, že Češi nejsou už dávno vládci Země, tolik superchytrých jedinců...
Já se divím, že Češi nejsou už dávno vládci Země, tolik superchytrých jedinců...
A přitom se stačilo zeptat složek, které si obvykle vývoj techniky zadávají na míru, jak to pak dopadá. Vojenská technika by mohla být zdárným příkladem, snad ještě žádný výrobek nedopadl cenově podle plánu.
Na hrubú dieru hrubá záplata. X-tý krát opakované klamstvo nevyvolá x-krát rovnakú reakciu. 😉
Zdá sa, že ani to na niektorých neplatí, budú mlieť svoje dookola a doblba, aj keď im je už stokrát povedané a vysvetlené. Už by to pochopilo aj malé decko, ale niektoré tunajšie entity asi majú iný OS.
Tak ani ma nemrzí, že som odpovedi nevenoval viac energie. S takýmito úbožiakmi nemá cenu strácať čas.
Aha... a proto to prodávali i jiným společnostem, když to nikdo nechtěl, aha...
Problém je v tom, že DP prostě nemůže nést náklady na vývoj takového auta a jeho dlouhodobý rozvoj. To je to, co se jim nepovedlo domyslet. A s tím, jak začaly elektrická auta dělat i jiné firmy, ten vývoj ztratil smysl.
Problém je v tom, že DP prostě nemůže nést náklady na vývoj takového auta a jeho dlouhodobý rozvoj. To je to, co se jim nepovedlo domyslet. A s tím, jak začaly elektrická auta dělat i jiné firmy, ten vývoj ztratil smysl.
Já jsem to pochopil. Mně elektroauta vůbec nevadí, ale současné pojetí elektromobility mě děsně sere.
že by je to fakt nenapadlo a napadlo to až někoho v diskuzi v Ćesku? .. prostě to nikdo nechce a ani v Rumunsku to, zřejmě, nebude výdělečné
Ty si to možná přečetl, ale nepochopil. To pak asi vyjde stejně, jako kdybys to nečetl vůbec.
To se ti určitě jen zdá. Ještě nedávno Klaudius vyčítal hrubý styl diskuze mě, určitě by sám nedělal totéž.
Relevance je taková, že nějaký pomatenec nevěřil automobilkám a stejně tak dnes další pomatenci automobilkám opět nevěří a dál raději sází na zákazy a dotace.
Je srandovní, jak je pro vás těžce akceptovatelný fakt, že se jim to prostě nepodařilo. Tak se jeden vymlouvá na logiku, druhej hraje na kdyby a třetí tvrdí že ten nerentabilní vývoj elektrickýho auta neměl s elektrikou nic společného a čtvrtej nadává všem okolo. Nechápu, proč vám to tak trhá žíly.
Tys ho možná četl, ale zcela evidentně nepochopil. Což u tebe není nic neobvyklého. Naopak bys překvapil, kdyby se ti povedlo přečtené pochopit napoprvé.
Len parafrázoval obsah diskusií, vodík áno a baterky nie, to je často prezentovaný pohľad tých, čo im elektromobily z nejakého dôvodu prekážajú. Aj keď už bolo viackrát vysvetlené a doložené, že vodík má k realizácii a praktickému použitiu ďalej ako elektromobil na baterky.
Je škoda Klaudiusi že sem zatahuješ tento hrubý styl diskuze. Ty si asi ulevíš, ale jinak to nic dobrého nepřinese.
Když už je tu taková pestrá sešlost - důkaz, že hranice mezi genialitou a šílenstvím je skutečně tenká. Veselé historky Elonovy : https😐/www.idnes.cz/…3_134234_sex_sub
Už dlouho si myslím, že je to id.ot.
Už dlouho si myslím, že je to id.ot.
Můžeš tuhle tvojí teorii nějak více rozvinout? Nějak by mne zajímalo, jak jsi k tomuhle závěru došel, že vodík, enormně energeticky a finančně náročný na výrobu, transport a skladování i cenu samotného vozidla vytěsní EV, která mají (zatim) jen cca o třetinu menší dojezd než hydrogen?
Relevance je taková, že tím způsobí krizi v celé Evropě se všemi následky. A to nejen v automotive. A to mě opravdu sere.
Mě hlava nebere co s těma penězama dělali. Jednoduchý auta, snad stačilo vzít nějakou stávající dodávku, od někoho koupit pohon a dát to dohromady. Vyvíjet spešl auto za miliardy mi přijde jako nesmysl, a taky to tak skončilo.
To není pravda. Čistič grafiti z karlova mostu má elektrickej scooter taky, a to je kurevsky vostrej týpek. Zastrelil manželku i jejího milence a strávil třetinu života v lapáku :yes:
www.seznamzpravy.cz/…ti-76690%3famp=1
www.seznamzpravy.cz/…ti-76690%3famp=1
Už jsem to psal. Stejně jako dnes, nikdo automobilkám nevěřil. I tady se najdou jedinci, kteří jsou mimo realitu.
...že elektromobilita je spolehlivá cesta do ekonomické propasti! 😄
P.S. Dobře si vzpomínám, že před cca 2 lety vešel o tomto poštovním elektrovehyklu na internetu článek, který citoval tehdejší "pobouření" německého tisku, že Deutsche Post byla německými automobilkami odmítnuta, když je žádala o zkonstruování a výrobu takovéhoto elektrického vozidla. Důvodem bylo, že vedení těchto automobilek poukazovalo na naprostou nerentabilnost takového projektu. 😄
P.S. Dobře si vzpomínám, že před cca 2 lety vešel o tomto poštovním elektrovehyklu na internetu článek, který citoval tehdejší "pobouření" německého tisku, že Deutsche Post byla německými automobilkami odmítnuta, když je žádala o zkonstruování a výrobu takovéhoto elektrického vozidla. Důvodem bylo, že vedení těchto automobilek poukazovalo na naprostou nerentabilnost takového projektu. 😄
Proto to začali dělat sami. Nevěřili automobilkám, že je to drahé. Tenkrát se šéf VW hodně naštval.