Testy
To je pravda, na co mít na rádiu vůbec volume, všem stačí to stejné jednotné :d
Třeba když hrajou oblíbený song, tak si ho zesílíš ? Nezkoušel si ?
Třeba když hrajou oblíbený song, tak si ho zesílíš ? Nezkoušel si ?
ale 842 tisíc za kompaktní SUV není přijatelná cena. A to tak že ani náhodou. Za to se při troše snahy dá v pohodě sehnat kombík střední třídy a nebude to úplný holátko.
Na druhej strane, berme pozitivne ze Renault nevyhodil klasicke ovladace klimy, a nepresunul ovladanie klimy kdesi na dotykovy displej...
novou generaci. Jednoznačně.
Stávající je sice super, ale některé kompromisy jde cítit. Prostě provázanost s Qashqaiem jej docela sráží.
A nový Captur, Clio... jsou výrazně dál. Proto je hodně cítit jak Kadjar morálně zestárnul. Ale rozumím Renaultu že zbytečně nepřepracovával výhledově neperspektivní model. Naopak cením, že i do "starého železa" dal nové srdce.
A opět se potvrzuje jediné - Renault prostě dělá skvělé motory!
Stávající je sice super, ale některé kompromisy jde cítit. Prostě provázanost s Qashqaiem jej docela sráží.
A nový Captur, Clio... jsou výrazně dál. Proto je hodně cítit jak Kadjar morálně zestárnul. Ale rozumím Renaultu že zbytečně nepřepracovával výhledově neperspektivní model. Naopak cením, že i do "starého železa" dal nové srdce.
A opět se potvrzuje jediné - Renault prostě dělá skvělé motory!
Konzole mi přijde trochu upravena, dle fotek, ale čert to vem, Renault má nejgenialnejsi ovládání audia pod volantem, zatím pro mne nenašlo pokořitele... Za to jim i odpustím i jiné špatně tlačítka.
Je to tak. Renault jako jeden z mála splnil co kdysi prohlásil. Koneckonců spolupráce M-B právě s Renaultem není úplná náhoda...
Akorát někteří to prostě nepochopí nikdy, protože na to prostě nemají.
Akorát někteří to prostě nepochopí nikdy, protože na to prostě nemají.
Já mám megane v manuálu už 6 let. Nemám s tím problém. Ale nový auto v manuálu už si kupovat nehodlám. Nespatruju v tom ani jednu výhodu. Možná levnější servis, ale co už.
Reálná cena bude pod 700. Za to dostaneš málokde podobně vybavený kombík.
Spíš mě překvapuje, že byl Renault i při přípravě FL natolik spokojen s provedením středové konzole a otřesných budíků, že je nerevidoval.
O umístění tlačítek vyhřívání sedadel se radši ani nevyjadřuji! 😉
Spíš mě překvapuje, že byl Renault i při přípravě FL natolik spokojen s provedením středové konzole a otřesných budíků, že je nerevidoval.
O umístění tlačítek vyhřívání sedadel se radši ani nevyjadřuji! 😉
Bože bože... To jsou zase řeči.
Podobně vybavený Karoq by byl možná +150tis. ...
Cena není přemrštěná, prostě odpovídá výbavě.
Podobně vybavený Karoq by byl možná +150tis. ...
Cena není přemrštěná, prostě odpovídá výbavě.
Nesouhlasím, u Renaultu je to po ruce a nemusíš lovit malá tlačítka mezi dalším ovládáním všeho možného. Je to o vkusu, ale já tohle reseni mám rád... Akorát si v druhém autě občas místo volume nahoru, přeřadim 😁
Podle statistik spolehlivosti je Renault v motorech opravdu nejlepší nebo mezi nejlepšími. A to pravidelně za posledních několik let. Mezi nejhoršími jsou pravidelně motory VW.
Alespoň vidíš, jak působí nemožnost si vybrat. Jako pro nás, milovníky klasiky, manuálu, kdy nemáme šanci téměř nikde. Buď jen základ, nebo limitka. Ale manuál s nějakým rozumným motorem je v dnešní době k nesehnání.
Nie pri každej pesničke ale hodne často počas jazdy.Veľa krát aj vypnem rádio a užívam ticho, to si ty ale nemôžeš dovoliť pretože máš uši ako netopier. 😒]
Zatímco s Hamunou jsem došel v posledních měsících k určité formě konsensu, zde se neustávám divit 😁
Master of Puppets v autě neposlouchám, taková muzika má nepříznivý vliv na spotřebu 😁
Master of Puppets v autě neposlouchám, taková muzika má nepříznivý vliv na spotřebu 😁
Jistě, třeba praskající hlavy 2,0 TDI-PD že...
1,5 dCi je motor, který má nespočet modifikací. Ano, od prvních problémových kusů po naprosto spolehlivé. Přidírání určitých verzí je známou věcí, stačilo pohlídat a zavčas vyměnit.
1,5 dCi je motor, který má nespočet modifikací. Ano, od prvních problémových kusů po naprosto spolehlivé. Přidírání určitých verzí je známou věcí, stačilo pohlídat a zavčas vyměnit.
Znovu ti nabízím (ale vážně už naposledy) členství v Klubu šťouralů v nose. 😁
Na některé diskutéry nic jiného neplatí. Tvl, na co u audia ovládat hlasitost... 😒]
Třeba proto, že jinak se poslouchá Master of Puppets od Metalliky a jinak Madeleine Peyroux.
Na některé diskutéry nic jiného neplatí. Tvl, na co u audia ovládat hlasitost... 😒]
Třeba proto, že jinak se poslouchá Master of Puppets od Metalliky a jinak Madeleine Peyroux.
Já mám na auto 4 základní jednoduché požadavky😒br />
středně velké SUV, diesel, manuál, ruční brzda :yes:
středně velké SUV, diesel, manuál, ruční brzda :yes:
A co ma s tym robit? Ja asi tiez budem mat jeden Renault naviac, ale nove auto nevyhodim, ked celkom funguje a predat ho nepredam, lebo by som kupujucemu sposobil zivotnu traumu 😄
😁 Má Renault, takže je naučený, aby poslouchal, kde co vrže, klepe, nebo bouchá..... znám to, taky to tak dělám 😁
Co je vysoká spotřeba? Mně žere 1,6 dlouhodobě tak 5,6, ale jezdím město. Na dálku není problém 4, 7. A to jezdím, řekněme, dost svižně
Ale to boli tie starsie, tie sa kazili. Zase az tak na spici nebude po skusenostiach s 1.2 tce. Inak 1.5 dCi mam aj ja a zatial pohoda, som spokojny, az na vysoku spotrebu 😄
"Renault prostě dělá skvělé motory". Ty máš asi horečku. Zajdi si na infekční...
Skvělé motory... jo znám to... 1,5DCI - měli jsme ve firmě 2 ks, oba zadřené na klice po 80-90tis km. To jsou motory TDI právě tak po záběhu. Nehledě na to, že rendlíkovské motory žerou v průměru o litr víc, než 2.0TDI. :no:
Skvělé motory... jo znám to... 1,5DCI - měli jsme ve firmě 2 ks, oba zadřené na klice po 80-90tis km. To jsou motory TDI právě tak po záběhu. Nehledě na to, že rendlíkovské motory žerou v průměru o litr víc, než 2.0TDI. :no:
Proč? Kolik by stál navíc? Jestli dám za auto 700 nebo 730, to mi přijde jako daleko menší rozdíl, než kvedlat vs nekvedlat. A v dnešní line době to prrodejum nepřidá. Dyt kazdej ví, že suv, v dyzlu 4x4 automat je Topka do města.
Specialne radit pri kulise francuzov manualne je zazitok. Skusil som to osobne. Zlata Mazda 6 s manualom, to bol balzam...
Vysoka spotreba je nieco cez 6 litrov, kde ostatne auta jazdia pod 6. Rovnako pri pokuse o uspornu jazdu BMW islo za 5 l/100 km a mierne tazsi Grand Scenic 5,8 l/100. Ono by to az taky problem nebol, keby to novinari neospevovali ako usporny motor.
Ved to som chvalil, na ticho je medzi ovladacmi hlasitosti tlacitko mute 😄 Toto mozno castejsie vyuzivam, ako sa hrat s hlasitostou.
V com tromfnem? Ze sa nehram bezne s hlasitostou za jazdy? Ani s klimatizaciou? Ze mam nastavenu urcitu hlasitost a v pohode fungujem cely rok?
Ocenujem postoj diskutera, ktory prizna aj tie stranky auta s ktorymi nie je spokojny, nie len sama chvala, to je tu zriedkave...
Ale hlasitost rastie s rychlostou. Ja to mam na najvyssom stupni. Aj tak nepocut radio na dialnici. Zase potom pri spomaleni hrozne hlasne 😄 Ale problem nie je v radiu, ale v aute.
Mám playlist, kde mám všetky obľúbené 😄 Ja som to neskúšal, ale žena občas zosili jej "obľúbený song" a nemám pre to pochopenie. Keď musíš zosiliť jeden song, tak to znamená, že ostatné boli potichu. Zase keď to treba po obľúbenom songu stíšiť, tak to znamená, že bol nahlas 😄
Veď áno, volume si nastavím, ale za jazdy už do toho nebabrem podľa pesničiek. Rovnako, ako klimatizáciu si nastavím a drží to teplotu aj o pol roka. Jedine v Renaulte nepočuť rádio pri vyššej rýchlosti, kvôli hlučnosti, na to som trošku narážal 😄 Pri dopravných info sa to automaticky zosilní a prekričí aj deti.
Zakladna cena danej kombinacie vybava+motor je 742 000, pricom vo vybave dostane bezny vodic vsetko potrebne plus usporny motor plus 4x4.
S vyuzitim bonusov a zliav je cena uz iba 622 000, co uz je zaujimave cislo.
2) pre toho, kto si chce kupit SUV, je porovnanie s kombikom irelevantne.